Appeltje Eitje

Meer informatie over restaurant Appeltje Eitje

6,8
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leukste buurt lunchroom rondom Prins Hendrikstr. Het kan er wat chaotisch zijn maar ze compenseren met 'n glimlach of hard werken. Lekkere theetjes, sapjes, taartjes, broodjes, muziekje etc. Soms een iets te hoog baby/kindergehalte.. oh well. Aan de stamtafel kun je gewoon aanschuiven ookal zitten er anderen. Ook coffee to go! Koffie wordt goed gezet met altijd n koekje of cakeje van eigen deeg. Eigenaresse heeft er n knusse boel draaien met mensen die er ook graag willen werken. Tijd dat er n stukje achtertuin bij komt.
Kimdejong .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Dit was altijd mijn allerfavorietste plekje om te lunchen in Den Haag, maar het afgelopen jaar vind ik het erg veranderd. Het eten is nog steeds heerlijk, de bediening geweldig, de sfeer ongedwongen, maar het is zo vies.. Niet alleen is de vloer plakkiger en onder het stof, ook loopt er de hele tijd een hond rond die ook op de stoelen ligt. Heel lief beestje, maar niet zo fris op een plek waar je iets komt eten of drinken. Kies nu daarom vaker voor een andere lunchtentje in de Prins Hendrikstraat. Jammer!
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Een heel gezellige, huiselijke lunchroom. Zelf gemaakte soep, quiche en sapjes.
Heel erg vriendelijk personeel en een gezellige huis hond.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij zijn ondertussen vaste klanten bij appeltje eitje! De bediening is super vriendelijk, en het decor is sfeervol en knus. Daarbij is het eten echt heerlijk en hangt er een ongedwongen vrije sfeer! Heerlijk tentje om te komen!
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Prima lunch tentje maar er mag zoals in andere recensies ook staat vermeld wel eens grondig schoongemaakt worden. Toch altijd minder prettig als je trui aan de tafel blijft plakken terwijl je je, overigens uitstekende, lunch eet. De bediening was erg druk met zichzelf, met telefoons, met het zoeken van kwijtgeraakte bonnetjes, kletsen met gasten. Tafels leegruimen, afnemen, bestellingen opnemen was absoluut de laatste prioriteit. De goede rockmuziek stond veel te hard. We kregen de indruk dat het personeel dit als een leuke social hang-out ziet waar af en toe dus vreemde mensen hun storen om wat te willen eten of drinken.
A M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Dit is een eetcafé voor een bepaalde doelgroep: jonge alleenst/gaanden e/o stelletjes met kinderen. En vrijdenkers. Mensen met ietwat kritische blik e/o gedachtes zullen het hier snel rommelig vinden, de eerstgenoemden vinden dat sfeervol en gezellig. Ik ben duidelijk niet de beoogde doelgroep. Maar dat doet niets tekort aan mijn mening over de uitstekende kwaliteit van het eten en drinken.
CoKa .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Leuke ongedwongen sfeer in een gezellig ingerichte lunchroom. Enthousiaste eigenaresse is niets teveel en alles met een glimlach. Een aanrader wat mij betreft is de clubsandwich en de appeltaart is bijna net zo lekker als die van mijn moeder.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prima lunch gehad (omelet en tomatensoep) in een redelijk aftands décor. Hoewel de huiskamersetting charmant is, mag er wel iets beter schoongemaakt worden.... Pluspunten voor de zeer vriendelijke bediening!
Jetteke P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk geluncht bij Appeltje Eitje. De gerechten zijn supervers en heerlijk. Onze broodjes waren royaal en mooi gepresenteerd. Het is een gezellig, knus cafeetje met een vriendelijke en down to earth service. Ik kom hier graag weer!
M G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Broodjes zijn prima. Decor is het zogenaamde huiskamer gevoel. Wel wat rommelig en niet erg schoon. Je moet er van houden.
Fenneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Heel gezellig plekje in het zeeheldenkwartier zeker tijdens de zomer . Je kan zelf je tosti bouwen en ze maken ook onwijs lekkere taarten. De service is soms wat afwezig maar de rest is best prima te toeven! De bediening is wel onwijs aardig en de eigenaresse ook. Het decor is wat verouderd . Wel een tip op even keer langs te gaan voor de lunch
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Onwijs gezellig, lijkt wel alsof je in een grote huiskamer vol met gezellige familie zit. Super fijne sfeer en je kan met bijna iedereen een klein praatje maken. Toen ik mijn koffie had omgegooid kwam de bediening het gelijk schoonmaken en kreeg ik een nieuwe koffie, fijne service! Heb zelf een tosti 'gebouwd' en die was ook erg lekker. Naar mijn idee is dit een van de gezelligste lunch hotspots van Den Haag, kom regelmatig langs om de good vibes op te vangen!
Selah M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Een van de lekkerste broodjeszaak in Den Haag! Vooral het broodje met ei, ham en tomaat is een aanrader. Het is net zoals een huiskamer ingericht. Zeker een aanrader.
Boterbloem445 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wat een onwijs gezellig tentje! Het voelt echt alsof je in een verlengde van je huiskamer zit. De meisjes in de bediening waren allemaal erg klantvriendelijk en goed lachs. Ik zie in andere recensies dat het broodje biefstuk erg populair is, en met recht! Ik had hem ook, wat een top broodje!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Appeltje - eitje is een fantastische lunchroom in het gezellige zeehelden kwartier waar ik zeer regelmatig een hapje kom eten. Het broodje rosbief met truffelmayo is mijn favoriet. Dit broodje zie je tegenwoordig op veel andere plekken ook op de kaart maar nergens zo lekker en royaal belegd als hier! Verder prima koffie en lekkere sapjes. Oh ja, de worteltaart is ook niet te weerstaan!
Een ding wat ik in een andere recensie ook zag staan wil ik wel even zeggen, de bruine boterham met 1 gebakken eitje is inderdaad veel te duur (€ 4,00) en staat in geen verhouding tot de prijzen van de andere dingen op de kaart, en wat je daarvoor krijgt. Ik zou er € 2,50 van maken. Voor de rest helemaal top!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Een geweldige eetgelegenheid in een gezellige huiskamersfeer. Je kijkt je ogen uit, overal hangt, ligt of staat wel iets leuks aan de muren, of op tafel. Hun appeltaartrecept staat ook gewoon op de muren geschreven. Erg decoratief! Het personeel is altijd goedlachs en servicegericht. Alles wat op de kaart staat wordt (met plezier) zelf gemaakt, alleen het brood (dacht ik) niet. Nou, dat is absoluut niet erg, want wat je allemaal gepresenteerd krijgt smaakt geweldig. Mijn man had de clubsandwich en ik had de couscous-salade. Allebei flinke borden vol heerlijks. Onze zoon had iets minder trek, maar werd net zo verwend met een banaan. Hij heeft zich prima vermaakt in de kinderhoek. We zijn hier nu al een paar keer geweest, de kwaliteit en de service is altijd hetzelfde en goed. We komen zeker terug.
Skouwijzer .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Heerlijk ontbijtje gegeten op aanraden van de 100% Den Haag gids. Was al lekker druk op zondagochtend en is ook zeer geschikt om met (kleine) kinderen heen te gaan. We komen hier zeker nog eens terug zodra we in Den Haag zijn!
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Relaxte huiskamerstijl lunchroom met dito bediening, bijna tegen alternatief aan. Eenvoudige maar overheerlijke lunchkaart. Hun appeltaart is inderdaad erg lekker met als nadeel meestal uitverkocht. Houd wel rekening met gillende kinderen en ouders. De kat is wel lief.
Antonelli .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Heerlijk eten! Alles wordt voor je ogen bereid met verse producten. Geweldige bediening met een gezellig huiselijke sfeer.
Je moet er gewoon een keer heen. Aanrader!
Fenneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Gezellig , je kan er voor een redelijke prijs lunchen . Alles word zelf gemaakt .de service is ook goed en vriendelijk.En Je kan in de winter gezellig knus binnen zitten en zomers buiten in een onwijs gezellige straat .aanrader