Appels & Peren

31-702205572

Meer informatie over restaurant Appels & Peren

Christine V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Dit is echt een te gek restaurant. Met een warm huiskamer gevoel en zachte achtergrond muziek, word je verwend tot in de puntjes. Dit allemaal voor een mooie prijs en een vriendelijke lach. Ga het maar proberen. Groet, Christine Vel
Nicolaij S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Dit is de tweede keer dat ik hier ben wezen lunchen. De eerste keer was mij goed bevallen. Echter, ditmaal viel het mij zeer tegen. De bediening is onervaren. Bij het uitzetten van de drankjes op de tafel worden de glazen aan de binnenkant van het glas vastgehouden.

De Caesar salade was de naam niet waardig. Geen smaak, zand in de sla aanwezig en de croutons waren doordrenkt van het vet. Sta zelf ook in de keuken en ben een liefhebber van eten.
Mensen betalen hier geld voor, je geeft het niet gratis weg. Waarschijnlijk staat er een onervaren kok c.q. leerling in de keuken. Als dit de standaard is zal ik hier als eigenaar zijnde toch echt wat aan doen. Voor mij in ieder geval niet voor herhaling vatbaar, jammer.
Smitz .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We zijn vanaf de opening heel vaak hier geweest! Opvallend dat de laatste maanden de service en klantvriendelijkheid echt snel achteruit gaat... Ongeïnteresseerd, langzaam, onaardig personeel. Behalve als de eigenaresse er is! Staat vermeld in de Haagsche Moedergids als kindvriendelijk, dit is het verre van... Personeel ziet je liever gaan als je met een kindje komt. Absoluut geen vermelding waard in een Moedergids!
Yde V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We komen wel vaker. Het is gezellig en het eten is, met een bescheiden keuze op de menukaart, erg lekker. De kipsaté met zelfgemaakte frietjes is een must.
Joldert F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is prima. Prima aangekleed van binnen. We vonden het de service niet erg efficiënt en met name niet echt kindvriendelijk. De serveerster zei zelf een keer 'jezus' toen ons zoontje van drie een beetje in de weg liep. Daarna heeft ze ons geen oogcontact meer gegund..
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Lekkere worteltaart gegeten met daarbij een flinke pot thee, keuze uit lekkere Numi thee smaken. Gezellige huiskamersfeer met bijpassende hond. Bediening is vriendelijk, mag iets sneller.
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Gezellige buurt-lunchroom. Fijn dat je kunt reserveren op zondagmiddag. Het menu komt een beetje uit '2001'. Ik zelf zit niet meer zo te wachten op de zoveelste Caesar salade of 'geitenkaas met honing-walnoten-combi', volgens mij wordt er nog net geen cacao op de cappuccino gestrooid ;). Aan de koks; verbreed je horizon. Verder is het prima en gezellig.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Geweldig genoten in deze gezellige lunchroom. Leuk buurtje in een gezellig winkelcentrum. Echt jaren '30. Heel goede kwaliteit en lekkere hapjes hier. Wisselende menu's en allemaal ambachtelijk bereid. Kleinschalig maar toch druk. Hele goede service, vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Een authentiek gezellig lokaal etablissement, waar je graag even binnenloopt voor een uitstekende kop koffie met huisgemaakt taart, een verrassend lekker 12-uurtje of een eerlijke, heerlijke avondmaaltijd. Gastvrije bediening met een oprechte glimlach, niet te moeilijk qua cuisine maar wel zeer smaakvol, in een knus decor met bijeengesprokkelde stoelen, tafels, banken en fauteuils. Echt om even te buurten; altijd een gezellig rustpunt, met of zonder kinderen.
TROY K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Net 4 uur geleden gelunch mooie zaak lekkere gerechten op kaart ik heb uitsmeter genomen goed bevallen verse jus de bij heerlijke middag kom snel terug
Anoniemvruchtenbuurt .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het eten was prima maar de stoelen zijn van een soort steigerhout en passen niet bij de hoogte van de tafels en hebben zo weinig comfort dat ik er na 2,5 uur op zitten een zenuwontsteking in mijn rug eraan heb overgehouden.
GeKo .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Lekker eten, en leuk dat ze het menu elke keer weer aanpassen, zo blijf je origineel als restaurant. ook een risico natuurlijk, maar ik hou er wel van. De bediening is oke, maar niet uitstekend in zijn werk. Wel een heel leuk restaurant om een keer te gaan eten, en je betaald niet veel.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Bij appels en peren kan je lekker eten voor een goede prijs. Ik kan niet een aanrader vertellen want het menu verandert om de week van stijl. Zoals Spaans, Indonesisch etc. Je moet hier geen 3 gangenmenu's verwachten maar om lekker te eten zit je hier goed!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een erg gezellige sfeervolle zaak in de vruchtenbuurt. De lunch gerechten zijn zonder poespas, het ziet er simpel uit maar het smaakt goed en alles is vers. Heerlijk dikke boterhammen, tuna melt, Italiaanse tosti of wentelteefje/geitenkaas/spek alles is even lekker én betaalbaar. Personeel zijn geen " horeca mensen" maar wel heel vriendelijk en klantvriendelijk. Enige puntje van kritiek is dat het altijd erg lang duurt voordat de broodjes klaar zijn.
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Hoewel niet in het centrum van de stad, toch een hippe, trendy plek om lekker te lunchen. Uitgebreide lunchkaart. Lekker brood. Deze keer gekozen voor tosti tunamelt en salade caprese. Geen poespas, lekker stoer bruinbrood met heerlijke tonijn met gesmolten kaas derover. Salade knapperig fris met lekkere dressing. Goeie koffie en glas kraanwater geen punt. Doen we nog eens.
Evedevine .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Dit is nou gewoon een resto waar het goed toeven is:
je wordt prettig welkom geheten, kunt bijna overal een tafel aan het raam kiezen (hoekpand met uitzicht op levendig plein) en er is iedere week een wisselend menu.
De bediening is professioneel en persoonlijk en er wordt gestreefd om het een ieder van het gezelschap optimaal naar de zin te maken.
De soep is altijd zelfgemaakt, evenals de diverse taarten. Voor een zondagse brunch is dit een van de beste locaties: eieren op vele manieren, altijd goed warme omeletten, verse jus broodjes uit de oven en prompte bediening voor espresso en wat dies meer zij.
Een invalide buurtgenote schuifelt daar ook regelmatig naar binnen voor een kop soep met vers brood, voor haar meteen een maaltijd en ze wordt altijd vorstelijk onthaald en naar haar gewenste plaats begeleid en stoel aangeschoven.
Als ik nu ook nog verklap dat babyshowers en jarigen daar een hightea kunnen beleven en de andere gasten daar dan zijdelings naar kunnen kijken, zonder dat hun eigen maaltijd en bediening daaronder lijden, ben ik bang dat ik de volgende keer zal moeten resereveren.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zeker een aanwinst voor de buurt. Typisch Vruchtenbuurt-publiek. Aardig personeel, maar toch net een tikje afstandelijk. Eten is zeker niet slecht, maar haute cuisine is het ook niet. De prijs-kwaliteitsverhouding is echter alleszins acceptabel. De gunfactor is groot in de wijk. Benieuwd of de in het voorjaar te openen nieuwe zaak, bijna tegenover deze lunchroom, voor concurrentie zal gaan zorgen.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Een zaak die echt meerwaarde en identiteit geeft aan de buurt met een eigenaresse met een mooi verhaal. Ging als een lopend vuurtje. Relaxte laid back sfeer en alle producten vers en van goede kwaliteit.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Wat een fijne plek om te dineren! De kefta tajines, de daghap, waren een feest om met zijn zevenen te eten. Erg vriendelijke bediening en een prima service! Volgende keer graag weer.
Danitsja E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Gezellig en vriendelijk zaakje! Ik heb ik 2 keer met een groep mensen geluncht. 1x met een vrijgezellenfeestje en 1x met familie. Beide keren werd er gevraagd naar onze wensen en goed rekening gehouden met het budget. De lunch was tot in de puntjes verzorgt en echt heel lekker. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is heel gezellig. Echt een aanrader.