Appel & Moesch

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00
Zond
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Na jarenlange leegstand van het pand is op deze locatie een nieuw restaurant. Het interieur is wat opgepompt (zo goed als alles is nu bruin met een olijke Hollandse noot, plantenbakken met geraniums ;-) ).

Lijkt geen aantrekkelijke ambiance maar is het toch wel, het heeft iets van de uitvergrote huiskamer bij oma. Leuke bediening die goed advies geeft.

De gerechten zijn gebaseerd op de Nederlandse keuken met hier en daar een twist. Zou niet op het idee komen om in een andere restaurant stamppot te bestellen, maar hier kan dat gerust.

Samengevat, een leuk nieuw adres met een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Zoë Anne G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De vergeten groenten soep was echt heerlijk en dat vond mijn partner ook van zijn tomatensoep. We hebben daarna het stamppottentafel van het wintermenu gegeten. Alles smaakte prima maar het was niet heel bijzonder, ik had een twist verwacht en meer verrassing op smaak gebied, gezien de prijs van EUR 16,50 pp. Wat we heel erg jammer vonden is onze borden niet heet waren en als gevolg koelde alles ontzettend snel af. Er werden vier kleine pannetjes op tafel gezet met de stamppotten. Dat zag er leuk uit maar ze hadden moeten zorgen dat de pannetjes heet waren en dekseltjes erbij moeten doen. Het vlees heeft absoluut een warmhoud plaat nodig. Op een gegeven moment zit je koude gerechten te eten. Het ontvangst was hartelijk en het personeel was professioneel, behulpzaam en informatief. De ambiance is fijn, donker en gezellig. De zaak is leuk aangekleed. Al met al was het naar mijn mening een beetje overprijsd, gezien de presentatie en de ingrediënten. Ik en mijn partner hadden geen wow gevoel maar dat is natuurlijk een erg persoonlijk iets. Ik geef een 8 omdat mijn soep zo lekker was.
Johngroenen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Ik heb met 9 personen, mijn familie, op ???? kerstavond een drie gangen menu gegeten. Het was echt genieten, fantastisch! De bediening is zeer attent en zorgt er meteen voor dat we ons thuis voelen, geeft goede tips en snelle service. De gerechten zijn heerlijk, er was echt helemaal niets op aan te merken, kortom heerlijk gegeten voor meer dan redelijke prijzen. Super lekkere wijnen ruime keuze en mooie ???? desserts, wij komen zeker vaker genieten.