Aphrodite

Rijksweg 122 6325 AG Berg en Terblijt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aphrodite

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Aphrodite

Bart W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, maar wachttijd belachelijk lang en bediening waardeloos. Bij opmerking over de lange wachttijd loopt de eigenaar gewoonweg weg en zegt zoek het uit. Zeker normaal in griekenland.
Smullerdesmul .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Slechte ervaring.
Voorgerecht: 2 maal uiensoep a € 4,00. Klein bakje met veel water en weinig ui. Geen smaak aan.
Ober vroeg of het gesmaakt had. Mijn antwoord: "Nee, veel water weinig smaak". Antwoord ober: "Jammer, maar wel eerlijk dat u dat zegt". Verder niets, geen verdere reactie of terugkoppeling!
Hoofdmaaltijd: 2 vleesschotels. Veel droog vlees, berg frites, geen groenten, alleen een bordje koolsla.
We hebben maar geen nagerecht meer besteld.
O ja, het zoutvaatje was niet vastgedraaid, waardoor de maaltijd van mijn partner onder het zout bedolven werd. Bord werd even weggehaald en later weer terugbezorgd zonder zout.
Het tafelblad van ons 2-persoons tafeltje was zeer wiebelig. Bij iedere beweging ging het op en neer.
Ober, afrekenen graag!
Rekening: 46 euro, incl. één drankje.
Geen aanrader deze tent!
1Marloesje .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Leuk restaurant. Zat helemaal vol toen wij om 19 uur een hapje kwamen eten. Kinderen hebben heerlijk gespeeld in de tuin, om grote trampoline. Het eten was echt super. Heerlijk mals geroosterd vlees. Goed gekruid en ruimvoldoende. Smakelijke salade en lekkere friet. Echt een aanrader. Het enige min punt is de aanwezigheid van te weinig bedienend personeel. Ze werken echt super hard, maar kunnen het niet aan.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Fantastisch gegeten. Wij hadden de Corfu schotel voor twee. Heerlijk mals vlees en rijkelijk genoeg. Lekker gekruid. Lekkere frites, sla en tzaziki.
Nagerecht yoghurt met honing en walnoten, zalig. Overheerlijk gegeten voor een goede prijs.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Onze B&B eigenares raadde dit typische Griekse restaurant aan, want op een maandag-avond is het lastig om een restaurant te vinden en Aphrodite was open. We hebben genoten van een Kreta-schotel voor 2 personen met oa. souvlaki, gyros en een koteletten met tjadziki en een salade vooraf.
Eten werd snel geserveerd, was een flinke portie. Naar onze smaak helaas wel wat te zout.
Service was attent, alleen later op de avond bij meer drukte, duurde het even voordat de bediening ons weer in de peiling had voor nog een biertje.
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wij zijn gisteren wezen uiteten, en hadden de Actie menu gepakt.
Geweldig.Koolsalade op een bord apart, en dan heerlijke verse frietjes en gyros souflakki en susuki vlees met tzatziki. Voor maar 12.50 hadden wij allemaal onze buik vol. Ik had zelfs nog apart souflaki gepakt, deze hebben we niet opgekregen en laten inpakken.
Wij zijn goede eters en zijn in diverse Griekse restaurants geweest, deze was echt toppie met alles eten service netheid en gaan er zeker terug.Een aarader.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zeker al voor de vijfde keer hier heerlijk gegeten. Alles is hier even vers en heel divers. De bediening is snel en heel vriendelijk.
MMaessen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Weer heerlijk gegeten bij Aphrodite. Lekker mals vlees, friet, rijst en salade. De bediening, 2 personen, heeft het eigenlijk te druk. Ze doen ontzettend hun best en blijven ook rustig maar kunnen het eigenlijk niet aan. Daardoor blijven tafels onopgeruimd en moeten gasten lang op hun drankjes wachten. Ook komen mensen nog afhalen, die staan ook te wachten en om te betalen, ook wachten. Hoog tijd om nog iemand aan te nemen.....
rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Een aantal jaren geleden zijn we hier al eens gaan eten, toen waren we niet zo onder de indruk. Nu wel. We kwamen met 5 volwassenen en 2 kinderen. Zelf koos ik voor de Afrodite schotel, heerlijk. Mals vlees aan spiesen, niet te slappe gyros, lekkere tzatziki en rijst. Mijn zoon van 10 was tevreden over de M Alexandros schotel. Er werden ook nog een Delphi schotel , Apollon schotel, de Lamssteak, nog een Afroditeschotel en de gepelde grote scampi's verorberd. We waren allemaal zeer tevreden en er bleef maar een klein beetje over.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Ik had een portie souflakis besteld om mee te nemen. Nog geen friet of ui te bekennen. Voor 4 stokjes met een stuk brood voor 15 euro vindt ik ronduit schandalig
Germaine B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Gaan hier regelmatig eten. Qualiteit prijsverhouding zeer goed. Echte aanrader.
Aantekening hierin personeel heeft niet altijd oog voor de klant. Te druk en te weinig bedienend personeel?
Ansj .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Wie echt lekker Grieks wil eten is hier op zijn plaats! We komen hier regelmatig en het eten is top! personeel doet zijn best maar helaas hebben ze het te druk (te weinig personeel), hierdoor vaak lang wachten op het eten of een drankje of voordat de tafel wordt leeg geruimd........en ach, we weten dit nu eenmaal en houden hier rekening mee. Kom dus niet als je snel even een hapje wil eten. Persoonlijk vind ik dit prettiger als dat we na het eten naar buiten worden gekeken, dat is hier zeker niet het geval! Op maandag t/m donderdag is er de weekschotel voor 12,95! Ook een aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Modern ingericht grieks restaurant. Hier gegeten met 2 personen en gekozen voor de Corfu schotel. Erg lekker en veel vlees. De salade was wat vlak van smaak, tomaat een beetje waterig. Rijst erg lekker en ook patat prima. Bediening is vriendelijk maar lijkt het niet door te hebben dat je lege glazen bij kan vullen om meer te verdienen, jammer want daardoor is het net geen 7 voor service.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Voor de zoveelste keer gegeten bij Aphrodite. Wij vinden het moeilijk kiezen omdat er zoveel op de kaart staat en het is allemaal erg lekker. De bediening is altijd erg vriendelijk maar de eigenaar is wel een beetje verlegen en als iemand al zo vaak is geweest, zou je op het idee kunnen komen om een lekker ouzo gratis te geven of zo. Het vlees en alles is altijd erg mals en met zorg bereid. Lekkere salade erbij en het is compleet
E P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Bij het afhalen is de service en oplettendheid van de medewerkers bizar slecht! Wij zijn 3 maal gaan afhalen bij deze griek! De eerste maal zijn ze een gehele visschotel vergeten, konden we weer 10 km op en neer rijden en niet gezamelijk gezellig eten! De 2 de maal controleerde we de bestelling en leek te kloppen, echter toen we thuis kwamen hadden ze ipv rijst frieten bij de schotels gedaan! Vandaag de derde en laatste x dat we afgehaald hebben komen we thuis en zijn ze de extra portij tzatziki vergeten a 4,50! Bellen we op kunnen de portie nog op gaan halen! Wat ze niet realiseren is dat het eten dan koud zou zijn en we weer 10 km op en neer kunnen rijden! Nu gaan we terug voor de 4,50! Het gaat niet om het geld maar dat we het ze gewoon niet gunnen als het keer op keer mis gaat!! 3maal is scheepsrecht helaas geen aphrodite voor ons!
eridahoensbroek .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Ik ben gaan eten bij aphrodite om 3 maart,erg mooi opgeknapt restaurant,heel lekker eten,aphrodite schotel voor 2 pers besteld.lekker championssaus van het huis,we gaan zeker weer terug.
marco N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Wij (twee x 50+'ers), begrijpen de enthousiaste reacties op Iens niet, normaal gesproken toch heel betrouwbaar.
Om 18:00 slechts enkele gasten in het grote restaurant, tegen 19:30 vrijwel vol. De muziek deed ons vermoeden dat wij in een Pizzeria zaten. Zitjes comfortabel, maar de zaal wat ruim verlicht, niet zo gezellig. Allemaal netjes, dat wel.
De vrouw aan mijn zijde bestelde #40 Suzuki (gehakt met gyros), ik #84 Arthimis (lamshaas/gyros) met de uitdrukkelijke vraag om de rauwe uien weg te laten én de champignonsaus voor het lam apart te serveren. Werd opgenomen, kregen het briefje 'als bewijs' te zien. Na 10 minuten 2 bordjes (verse) salade, smaakloos. Na 40 minuten kwam de serveerster met de borden. Gehakt was goed gebakken, maar smaakloos. Lam was goed gebakken (medium), maar de vleeskwaliteit liet echt te wensen over en smaakloos. Met de ogen dicht zou ik 'lam' niet geraden hebben. De saus kwam inderdaad apart (lepeltje met enkele - verse? - partjes champignons in een smaakloze substantie die in de verte deed denken aan zakje stroganovsaus), maar rauwe ui alom aanwezig.
Gyros was treurig: slap, smaakloos. Wat opviel was dat het eten heel snel afkoelde. De geserveerde (Oma's smul?)frietjes waren hard en droog en na 5 minuten niet meer te eten. Wij waren niet de enige: toen we weggingen zagen wij op 2 andere verlaten tafels (er werd niet afgeruimd na het eten) ook nog de borden met frietjes staan.
De bediening was dus traag, maar daar kon het meisje niets aan doen. Zij bestierde met nog één collega het hele restaurant met - geschat - zo'n 120 personen. Met daartussen door ook nog veel 'afhalers'. De bestelde huiswijn (rood en Retzina) was doorsnee.
Toen de rekening tussen de half-leeg gegeten borden werd gelegd werd er niet gevraagd of het gesmaakt had. Maar goed ook eigenlijk. Prijs zou heel redelijk zijn geweest als het gebodene van betere kwaliteit en smaakvoller zou zijn geweest. Erg jammer.
Hanzel .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Vanavond hier heerlijk gegeten botermalse lams karbonaadjes mijn partner heerlijke schol filet. Onze vrienden de sliptong. Frisse salade
als entree. Beetje jammer dat de bediening die overigens zeer vriendelijk was, niet even wat attenter was. Geen desert maar wel zeer goede koffie.
Anitalex .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
waren paar dagen in valkenburg,kwamen per toeval dit rest. tegen. Heerlijk gegeten. Brood lekker knapperig, lamsvlees super mals met lekkere grill-smaak. Visgerechten waren ook prima.Tip voor personeel: zet een kommetje citroenwater voor de viseters neer. Prima wijntjes, goed passend bij gerechten.
Sandra En Roger C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Bij binnen komst al een goed hartelijk ontvangst. Inrichting voelde ook meteen goed en warm. Het eten was heerlijk, echt een aanrader. Wij hebben al vele grieks restauranten gehad, maar deze sprong er toch echt boven uit. Wij komen in ieder geval weer terug. Ook qua prijs is het goed te doen, helemaal niet te duur. De bediening was ook goed ,vriendelijk en netjes. Deze is echt een grote pluim waard.