Aperitivo

Breestraat 49 2311 CH Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aperitivo

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aperitivo

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk concept. Het eten voldoet aan de verwachting en werd goed op tijd geserveerd. Bediening was chaotisch georganiseerd, maar wel zeer vriendelijk. Je kunt merken dat ze net een week open zijn.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening! De truffelpizza is een echte aanrader, heerlijk! Als toetje de nutella pizza moet ook zeker niet worden overgeslagen.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Aperativo is net open dus van te voren werden wij al ingelicht dat het nog wat haperig ging. Echter duurde het wel twee uur voordat wij ons hoofdgerecht kregen en is er niet 1 keer tussentijds gevraagd of wij wat wilden drinken. Het eten was wel erg lekker dus als de bediening ingewerkt is komen wij zeker weer eens terug.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk restaurant met lekker eten! Omdat het restaurant net 3 dagen open was hebben we een heerlijk glaasje prosecco gekregen. Bediening was zeer vriendelijk en open. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Zucca! De pizza met room, zalm, ui en courgette is echt een aanrader. Mijn moeder kan geen gluten eten. Dit hebben we vooraf gemeld en ze hadden speciaal voor haar glutenvrije pizza's en pasta in huis gehaald zodat ze alles kon kiezen van de kaart! Echt top service! De bediening was ook heel vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten. Jammer dat we wat lang moesten wachten op het hoofdgerecht .
Aangezien we kaartjes hadden voor de film, hebben we het nagerecht maar laten vallen.
Sunny M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super lekkere pizza's in een leuk restaurant (inrichting is echt top) voor een mooi prijsje.
Ik kom zeker terug. Loopafstand terug naar station is namelijk ook fijn.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima restaurant. Zeer aardige bediening en heerlijk gegeten!
De wachttijd was, ondanks de drukte ook heel acceptabel, prijs kwaliteit verhouding goed.
marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima pizza's en prima service. Alleen wel heel erg veel herrie van luidruchtige groepen studenten. Dan staan de tafeltjes te dicht op elkaar om je tafelgenoot nog te verstaan, helaas
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Pizza's en pasta's voor zes personen werden tegelijk geserveerd. Waren lekker. Duurde wel lang voordat we de kaart kregen. Verder prima. Schilderwand in het restaurant met daarom de tekst bunga bunga is een beetje misplaatst.
Anne Marie S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellige, informele sfeer. Prima plek in het hartje centrum om met vrienden of familie een hapje te eten.
Originele inrichting waarover is nagedacht.
W S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Op een woensdag avond komen wij hier eten met 12 meiden. We hadden gereserveerd om 19.00 maar om 20.30 hebben wij nog steeds niet ons eten gekregen. Wij krijgen als reactie dat ze niet 12 pizza's tegelijkertijd in de oven kunnen doen en duiden ons erop dat dit logisch is. Op een woensdag avond en het niet eens druk is in het restaurant, vinden wij het belachelijk dat we zo lang moeten wachten. Wij komen hier niet meer eten.
W S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
M. B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond bij Zucca gegeten. Vorige keren heerlijk gegeten, maar nu viel het helaas best tegen.
De wachttijden voor de gerechten waren erg lang. In de pompoensoep vooraf was zowat een heel potje peper gedaan. Zoveel dat het ging overheersen. En bij de carpaccio veel te veel saus, waardoor de smaak weg viel.
De vitello tonnata was overigens heerlijk. Wel complimenten voor de bediening!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gezellige restaurant sfeer top en heerlijk gegeten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wederom niet teleurgesteld in de keukenbrigade en bediening. Top restaurant. Ik kan het iedereen aanbevelen. Lekker eten voor een schappelijke prijs.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellig, lekker, goede service, reden om vaker terug te komen!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn, goede atmosfeer en zeer vriendelijke bediening
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Er was net een nieuwe menukaart; het personeel was niet allemaal even bekend met de nieuwe kaart, maar iedereen was heel vriendelijk. Het eten was heerlijk, de wijn goed en het restaurant ziet er leuk uit! Vooraf hadden we tonijn die heerlijk was, maar met name de pizza coppa di parma is een aanrader. Alleen het kaasplankje vond ik persoonlijk minder, voor mij iets te sterk qua smaak, maar mijn tafelgenoot vond het juist heerlijk. We komen zeker weer terug!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een uur moeten wachten op 1 pizza en 1 pastagerecht. Gerechten Werden ook niet tegelijk geserveerd. Gnocchi was niet vers en saai. Pizza was oké.