Aperitivo

Vinkenburgstraat 20 3512 AB Utrecht Nederland Kaart
31-302331989

Over het restaurant Aperitivo

Op loopafstand van het Centraal Station, in hartje centrum Utrecht, op toplocatie de Neude, ligt Bar-Restaurant Aperitivo. Deze zaak is uitstekend geschikt om heerlijk te ontspannen, te borrelen en te dineren.

Wij serveren naast het menu ook een High Tea, High Beer of een High Wine.

Kom genieten binnen in ons sfeervolle restaurant of op het verwarmde terras, of je nou met collega's, familie of vrienden bent, bij Aperitivo kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Aperitivo

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aperitivo

Femke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De bediening was traag en vroeg toen ze borden afhaalden niet eens of het gesmaakt had. Het meubilair en de kaart water plakkerig en de wc’s weinig schoon. De Dutch burger was prima op smaak.
Resie W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Met een groep van 8 personen hebben we genoten van de High Wine. Het eten erbij was super en meer dan voldoende.
Echter ik kreeg per ongeluk 2 glazen prosecco over me heen van de ober. Excuses werden geboden maar daar bleef het bij. Ik was kletsnat en heb mijn kleding moeten laten reinigen. Ik heb een mail gestuurd met een onkostenvergoeding en hoop dat hierop gereageerd wordt. Vind niet terecht alleen excuses jullie hadden op z'n minst een drankje kunnen aanbieden.
Ook zagen we een muis lopen en de wc's waren erg vies. Dit is naar jullie terug gekoppeld tijdens het afrekenen
Resie W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Inmiddels 1 week geleden. Er is een mail gekomen dat er contact opgenomen zou worden door de bedrijfsleiding. Echter dit is nog niet gebeurd. Dit ging om de recensie van 6 november jl. Groep van 8 personen. De opmerking tijdens het afrekenen dat de wc's vies waren werd als volgt beantwoord. : de poets dame is ziek. Gisteren hadden we het druk en vanochtend was ik alleen en had er geen tijd voor. En dat voor een restaurant. Zou niet mogen.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellige sfeer, goed eten en vriendelijk personeel. Wachten op het eten duurde wel erg lang, het had hierbij beter aangegeven mogen worden dat het wat langer duurde. Verder prima service.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een heerlijke high-wine samen met een goede vriendin. De wijnen waren zeer goed en het eten een volledige maaltijd. We komen graag nog een keertje terug.
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig, highwine is een aanrader ! Keuze uit de wijnkaart 3 x wijn en daarbij een borrelgarnituur met warme en koude hapjes en daarna een broodje hamburger met Tortillachips en tomatensalsa
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Ze laten je rustig eten zonder opdringerig gedoe.
Hebben als goed onder controle!
Genoten van een ontspannen avondje uit!!!!!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij waren met 7 dames voor een High Wine maar toch met allerlei afwijkende wensen hier en daar. De bediening ging daar heel flexibel mee om. Het kon allemaal. Ondank drukte deden ze hun best voor een tafel buiten voor ons. Locatie en decor niet bijzonders. Leuke jonge jongen aan t eind die leuke service gaf. Eten was goed. Eten en drinken duurde wel heel lang maar service en kwaliteit maakte het goed. Was ook erg druk voor midden oktober.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We kwamen om eerst rustig te borrelen en daarna te eten. Geen enkel probleem. Voldoende keuze wat drank betreft en een mooie selectie van verschillende bieren. Na anderhalf uur de diner kaart gevraagd. We hebben ons beperkt tot een hoofdgerecht en een nagerecht. Als hoofdgerecht hadden we een pittig stoofpotje met gele rijst. Prima van smaak en een een mooie portie. Niet te veel, maar gewoon voldoende. De nagerechten bestonden uit ijs, crème brûlée en een kaasplankje. Ook deze vielen goed in de smaak. De bediening was zonder meer goed. Kortom een prima gelegenheid om in een informele setting te borrelen en te eten.
Manon2808 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben een high wine gedaan. We mochten drie consumpties kiezen, het was geen probleem tussendoor een andere drank dan wijn te bestellen! Daarnaast kregen we twee planken vol met eten, echt heerlijk! Onze complimenten
J S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bedrijfsborrel was tot in de puntjes verzorgd en heerlijk gegeten in een informele sfeer. Echt een aanrader voor een gezellige plek in het centrum van Utrecht
I.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker gegeten!
Een goede prijs-kwaliteit verhouding en hele vriendelijke bediening.
Al met al een goede plek voor een diner/borrel met vrienden, collega's of familie.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Genoten van een heerlijke high Wine. Het eten en de wijn waren erg goed, precies genoeg ook voor een maaltijd. De bediening was daarnaast ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader dus.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Woensdag 22 aug heb ik hier met een vriendin gelunched. We bestelden de duurste salade met ossehaaspuntjes. We kregen een beetje sla met hier en daar een stukje vlees met wat tomaatjes erbij. Het was een aanfluiting voor €10,50 en naar dit restaurant gaan we dus nooit meer.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
High wine gehad. Je moest zelf de wijnen uitkiezen wat jammer is. Bij een high wine is het juist leuk als de wijn bij het eten uitgezocht wordt en er iets over de wijnen te vertellen valt. Het eten viel ook tegen, prima maar eerder een beetje richting fastfood. Bediening verder erg vriendelijk.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
HIgh wine: Voor €30.- pp krijg je meer dan genoeg te eten en 3 wijntjes, dus de prijs/hoeveelheid was goed. Het eten zelf was oke, niet zo bijzonder. Bij de eerste gang krijg je een plateau met diverse hapjes, waarvan 2 gefrituurde dingen, die waren niet zo lekker (flauw en smaakte vooral naar vet). De vegetarische optie voor de 2e ronde eten was een vega burger, ook deze was oke, niet bijzonder lekker, beetje droog. Wel jammer dat het restaurant tijdens ons gehele bezoek compleet leeg was, dat maakt de sfeer wat minder (het was op een dinsdag, maakt het wel wat begrijpelijker). De service was erg goed (moet ook wel als je de enige klant bent haha) en we werden uitgebreid geholpen met een wijn keuze, welke we elke ronde mochten proeven. Al met al prima high wine gehad, maar voor de volgende keer misschien ergens anders heen of andere dag pakken omdat het eten te plain was en het restaurant veel te rustig, respectievelijk.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben de high wine gedaan en dat is zeer goed bevallen, lekkere gerechten en wijnen.
Zeker komen wij een keertje terug
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Vriendelijk onthaald, gezellig restaurant, sfeer is super! Bediening is niet opdringerig, sterker nog, nijgt soms naar afwachtend. Eten was goed voor de prijs, heerlijke cocktails. Toffe locatie.
Voor herhaling vatbaar!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Bij high wine constant met lege glazen op tafel. Zaten 3 drankjes in arrangement maar wil niet zeggen dat we niet meer wilde! Bediening moeilijk aan tagel te krijgen, zaten veelal zelf aan de bar te drinken/ praten met elkaar. Daarnaast zonder waarschuwing vooraf om 22u muziek hard aan waardoor gesprek voeren niet meer mogelijk was! Eten was goed maar jammer van de avond!
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Met vrienden en familie heb ik mijn promotie feest gegeven op de bovenverdieping. Het was zeer sfeervol en de ruimte was goed ingericht. Alles was goed geregeld en een paar keer kwam het personeel even overleggen of alles nog naar wens was en of er nog iets nodig was, dit heb ik als heel prettig ervaren.

In het kort: fijne sfeer en goed geregeld!