Aperitivo

Vinkenburgstraat 20 3512 AB Utrecht Nederland Kaart
31-302331989

Over het restaurant Aperitivo

Op loopafstand van het Centraal Station, in hartje centrum Utrecht, op toplocatie de Neude, ligt Bar-Restaurant Aperitivo. Deze zaak is uitstekend geschikt om heerlijk te ontspannen, te borrelen en te dineren.

Wij serveren naast het menu ook een High Tea, High Beer of een High Wine.

Kom genieten binnen in ons sfeervolle restaurant of op het verwarmde terras, of je nou met collega's, familie of vrienden bent, bij Aperitivo kun je altijd terecht.

Meer informatie over restaurant Aperitivo

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aperitivo

esther_van_andel .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
HIgh wine: Voor €30.- pp krijg je meer dan genoeg te eten en 3 wijntjes, dus de prijs/hoeveelheid was goed. Het eten zelf was oke, niet zo bijzonder. Bij de eerste gang krijg je een plateau met diverse hapjes, waarvan 2 gefrituurde dingen, die waren niet zo lekker (flauw en smaakte vooral naar vet). De vegetarische optie voor de 2e ronde eten was een vega burger, ook deze was oke, niet bijzonder lekker, beetje droog. Wel jammer dat het restaurant tijdens ons gehele bezoek compleet leeg was, dat maakt de sfeer wat minder (het was op een dinsdag, maakt het wel wat begrijpelijker). De service was erg goed (moet ook wel als je de enige klant bent haha) en we werden uitgebreid geholpen met een wijn keuze, welke we elke ronde mochten proeven. Al met al prima high wine gehad, maar voor de volgende keer misschien ergens anders heen of andere dag pakken omdat het eten te plain was en het restaurant veel te rustig, respectievelijk.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben de high wine gedaan en dat is zeer goed bevallen, lekkere gerechten en wijnen.
Zeker komen wij een keertje terug
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Vriendelijk onthaald, gezellig restaurant, sfeer is super! Bediening is niet opdringerig, sterker nog, nijgt soms naar afwachtend. Eten was goed voor de prijs, heerlijke cocktails. Toffe locatie.
Voor herhaling vatbaar!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Bij high wine constant met lege glazen op tafel. Zaten 3 drankjes in arrangement maar wil niet zeggen dat we niet meer wilde! Bediening moeilijk aan tagel te krijgen, zaten veelal zelf aan de bar te drinken/ praten met elkaar. Daarnaast zonder waarschuwing vooraf om 22u muziek hard aan waardoor gesprek voeren niet meer mogelijk was! Eten was goed maar jammer van de avond!
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Met vrienden en familie heb ik mijn promotie feest gegeven op de bovenverdieping. Het was zeer sfeervol en de ruimte was goed ingericht. Alles was goed geregeld en een paar keer kwam het personeel even overleggen of alles nog naar wens was en of er nog iets nodig was, dit heb ik als heel prettig ervaren.

In het kort: fijne sfeer en goed geregeld!
B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
wij hebben een high bier gedaan en het was top
een echte aanrader wat wij zeker nog een keer gaan doen
goed ontvangen en een goede uitleg
Glautje .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wat een gezellige tent. Laat je dus niet misleiden door de buitenkant maar loop hier vooral binnen. Hartelijke bediening en prijs/kwaliteit is dik in orde!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige high wine met lekkere wijnen en eten! leuke en gastvrije bediening, gewoon top!! Komen zeker nog een keer langs!
H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben hier met 14 personen een high wine gedaan en waren erg tevreden. Heerlijke wijntjes, veel en goed eten en dat voor een goede prijs. Zeker een aanrader!
GAbrielle J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super leuke tent, lekker eten, lekker bier en vriendelijk personeel. Jammer dat het van buiten niet de sfeer uitdraagt die je binnen voelt, hierdoor zullen veel mensen Aperetivo onterecht voorbij lopen. Wij komen zeker nog eens terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hadden een High Wine geboekt.
Ontvangst Vriendelijk.
Uitleg over de High Wine evt voorproeven van een wijn voor een keuze. Eten was echt Heerlijk,Wijntjes ook. Was super gezellig . Een aanrader!!!
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. Zowel het eten als de wijn waren heerlijk. De bediening was bijzonder vriendelijk en behulpzaam! Dit maakte de avond helemaal af. Ik kom zeker terug!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Al meerdere keren geweest voor een High Wine. Gezellige locatie, lekker eten en lekkere wijnen, en bediening is erg goed en vriendelijk!
C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met 3 personen gebruik gemaakt van de high wine die wordt aangeboden bij aperitivo! De ontvangst was erg goed, erg vriendelijke bediening die vooral veel vroeg wat wij wilden (alvast een drankje, al beginnen met het eten of nog even wachten, etc.). De eerste ronde aan eten was een ruime hoeveelheid en was erg lekker. De tweede ronde aan eten viel alleen een beetje tegen en leek qua hoeveelheid ook wel minder. Na afloop ook nog een desert besteld, omdat er nog wel iets bij paste. Al met al erg lekker gegeten en vriendelijke bediening gehad!
Jacky H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik heb al een paar keer met familie of vrienden een high wine/beer gedaan bij Aperitivo, en het is elke keer weer top! De bediening is snel en heel vriendelijk, het eten is heerlijk en er is veel keus uit lekkere biertjes en wijntjes. Zeker een aanrader!
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Keuze kunnen maken uit allerlei wijnen. Het eten is heerlijk en genoeg voor ons als avondmaaltijd. Eerste ronde bestaat uit allerlei hapjes en de tweede ronde uit een mini hamburger. Prijs kwaliteit helemaal prima. Een aanrader en wij gaan zeker nog een keer high wine'en.
nelly D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bij binnenkomst was de muziek zeer luidruchtig maar op verzoek werd de geluidsinstallatie zachter gezet. Fijn dat dit zo kon.
Tanja A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was matig, vegaburger was aan de droge kant en dreef in olie en de portie frietjes was erg klein. Bediening was langzaam maar wel vriendelijk. Ze hebben mij nog teveel laten betalen (kwam ik pas later op de avond achter).

Jammer want ze hebben wel lekkere cocktails en het is verder een leuke plek voor een borrel.
Jo-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zijn voor de high beer gegaan en eten was heerlijk en veel! Ook vriendelijke en snelle bediening, hier zou ik zeker nog wel een keer terug komen!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Afgelopen zaterdag zag ik na een lange speurtocht door Utrecht een tafeltje vrij bij Aperativo.
Het eerste tafeltje dat ik in nam stond op een hobbel, de stoel zat veel lager dan de tafel. Dat maakt eten wat lastig, maar in Utrecht is elk tafeltje geld natuurlijk, snap ik. Ik vond en ander, beter tafeltje langs de muur van het pand.

Daar zittend kwam er een jonge man op me af. Wat ik wilde drinken. Een biertje, wil je een Jupiler of een Hertog Jan. Mooi ik heb keuze, doe maar een Jupiler en o ja de kaart.. Het viel mij op de deze jonge man in tegenstelling tot de anderen niet in het zwart was gekleed. Er liep aardig wat personeel rond overigens, zeker vijf man.

Na 5 minuten hoorde ik iemand zeggen, dat er een Jupiler bezorgd moest worden aan mijn tafel.
Was toch even vergeten. Het biertje werd bij me neergezet en weg was de bedienaar weer. Ok, maar even iemand aanschieten om wat te eten te bestellen. De kaart is niet groot, er zijn 9 hoofdgerechten. Kijk dat heeft focus in de keuken en zou dus beteken dat de kwaliteit gegarandeerd is.

Ik had echt een beetje haast, dus ik bestelde de simpele kipsaté. Wilt u de kleine of de grote??
Dat is een lastige vraag. Kijk heb je een normale en een kleine of een normale en een grote, dan weet je ongeveer dat je in het ene geval een kleinere en in het andere geval een grotere krijgt dan normaal.
Ik vroeg haar of ik de normale kon krijgen. Voorop gezegd, een verkoper had je dan de grote gegeven, ik kreeg de kleine. Twee stokjes (ook een goede aanduiding voor groot en klein, aantal stokjes), Atjar Tjampoer, kroepoek en friet.

Echt niet bijzonder eten., maar dat is een kipsaté ook niet. En doel bereikt met 15 minuten klaar.
Wel wat tijd om rond te kijken. Een gezin met vier komt vragen of ze kunnen eten. Ja hoor dat kan alleen nog binnen. Het gezin loopt naar binnen, maar komt weer naar buiten. Er volgt een discussie over een zitplaats. Voor me zie ik twee tafeltjes onbezet staan. Schuif ze aan elkaar en het gezin kan eten. De bediening doet dit niet en er loop 120 euro omzet weg van het terras.

Wat me opvalt is dat het personeel onderling heel veel loopt te kletsen. Ondertussen zie ik de jonge man , die niet in het zwart is, weer positie nemen op het terras. Hij praat geanimeerd met de mensen die daar aan het werk zijn en rookt een sigaret . Op het terras…. De asbak weet hij niet te raken en klopt het op de grond. Zo ga je het nooit winnen natuurlijk.