Apartt Steaks & Fondue

Blaak 4 3011 TA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Apartt Steaks & Fondue

Station Blaak, trein, metro en tram

Ma. t/m donderdag:16.00 uur tot 01.00 uur
vrijdag: 16.00 uur tot 02.00 uur
zaterdag 11.00 uur tot 02.00 uur
zondag 16.00 uur tot 01.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat mij betreft een topper. Waarom? Restaurant is eigenlijk helemaal niet rolstoel / rollator-vriendelijk, maar was er toch gaan eten met een groepje dames, waarvan 1 dame met een rollator was. Ze waren super behulpzaam bij binnenkomst en ook als ze naar de wc moest en zelfs toen ze een taxi nodig had en naar buiten moest. Eten was ook lekker, maar de service was er eentje om over op te scheppen! Zeker eentje waar ik met een gerust hart naar terugkeer. (Jammer dat de service maar 25% van de recensie geeft, had in dit geval omgekeerd mogen zijn naar 50%, want met een goede service eet je ook lekkerder!)
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Tijdens ons bezoek aan het beperkt gevulde restaurant werden we heel prettig geholpen en werden de gerechten wat ons betreft prettig snel uitgeserveerd. Over het algemeen waren de gerechten goed, hoewel niet bijzonder. De Gamba's waren helaas niet smaakvol en aan de droge kant. Daarentegen waren de toetjes uitstekend. Al met al prettig gegeten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben een heerlijk stuk vlees gegeten en het voorgerecht en bijgerechten waren uitstekend.
We komen zeker nog een keer terug.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten is prima. Wij hadden Romancing the Stone en het vlees was perfect. Het vlees verschilde wel in grote en dikte van elkaar. Het lekkerste stuk (Ossenhaas) was het kleinst. De voorgerechten, twee vrienden, gamba's en visschotel Oude Haven en visspies waren prima. De bediening was uitstekend, vooral de drankvoorziening. Vriendelijke bediening.
Buiten zit je hartstikke leuk (en romantische) aan het water. Binnen viel het ons erg tegen, buiten het feit dat er niemand binnen zat, was het kil en had het weinig uitstraling. Ook het entree aan de achterzijde was matig, maar een tafeltje aan het water maakte alles goed.
Anuska P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hadden "Romancing the Stone" besteld. De 3 soorten steaks waren erg lekker en ook voldoende, 500 g voor 2 personen. De salade en de frites daarentegen waren erg weinig. Dat was erg jammer.
Tip voor de bediening: ruim de mayonaise niet af als de frites nog niet op zijn.

Wij hadden online gereserveerd een half uur van te voren en kregen meteen een bevestiging van de reservering, dat wast top!
Eke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hadden Romancing the Stone genomen en kregen ... allebei een steen, 2 biefstukjes waarvan de een 3x zo klein als de ander, 3 mini lamsrackjes die nog gesneden moesten worden en een klein maar te dik stuk ossehaas dat we niet voldoende meer konden bakken omdat de steen al te koud was. Er is geen uitleg en er wordt dan ook niet gezegd dat je eigenlijk alle stukken vlees direct moet bakken omdat de steen snel afkoelt.
Heerlijk mals vlees, lekkere friet maar echt heel weinig; als je friet bij besteld moet je extra betalen. Ook het brood was heerlijk maar daar betaal je ook extra voor (wordt aangeboden alsof het van het huis is). De salade erbij was zuur en vies. We hadden verschillende nagerechten die allemaal redelijk te eten waren maar klein qua hoeveelheid en erg duur.
Al met al wel lekker gegeten maar jammer voor de missers en de rekening viel erg tegen. Prachtige locatie!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op een zonnige dag weer eens naar de Oude Haven getogen. Dit restaurant ligt mooi in het hoekje, schuin onder Kubuswoningen, met toch genoeg zonplekken. Gezellig aandoend terras. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening, in voor een praatje. De huiswijn en het speciaalbiertje dat we bestelden waren prima. Daarbij bestelden we bitterballen, die zeer goed op smaak en goed gevuld waren. Lekker sausje erbij. Redelijk geprijsd allemaal. Zouden hier zeker terugkomen, al was het maar voor de goed uitziende kaasplank die we voorbij zagen komen.
GHMHendriks .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Onder de kubuswoningen en aan het water van de Oude haven met uitzicht op de Willemsbrug. Met het mooie weer dus lekker buiten eten. We hebben allemaal verschillende steaks genomen. De angus steak is favoriet al waren de andere steaks ook heel mals en lekker. Bereiding van het vlees doe je zelf op een hete steen. Het jaren 70 gevoel kwam opborrelen. Bediening is vlot en gastvrij. Al met al een restaurant om terug te komen of aan te raden.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met drie personen geluncht. Attente en snelle bediening. Leuke plaats aan het raam waar talloze toeristen voorbijtrokken en verlekkerd keken naar onze borden. Helaas geen weer om buiten op het gezellige terras aan het water te zitten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten, het steengrill concept zorgt dat je altijd warm eten hebt. Decor viel
Iets tegen, is donkerder en interieur doet goedkoop aan. Meer luxe studentenrestaurant met geweldig terras.
JacquelineFortuin .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
. . . We wandelen verder naar de Markthal. Mooi hoor, lekker ook allemaal. En weer door. Onder de kubuswoningen door vinden we het briljant terras van Apartt, dat gewoon leeg is. Hoe kan dat nou? We kiezen een heerlijke loungebank in de zon en droge witte wijn met kaas- en broodplank. Samen vullen we het terras met schaterlach. Wat een briljant geweldig leuk mens, die Marianne. En, we hebben het beloofd, wat een geweldig goeie tent, dat Apartt. Geweldig genoten. Ook van Benjamin met zijn heerlijke haardos en supervriendelijke bediening. Baas van Benjamin, ik zou zeggen: Houden die jongen! Ook al was hij anderhalf uur te laat. Dat dondert niet; zonder Benjamin geen Apartt.
Bij het afrekenen zei hij: "Ik ken jullie ergens van, ik weet alleen niet waarvan."
En daar komt-ie weer:
"Misschien van tv?" "O?" "Ja, we hebben samen een talkshow gehad. Maar jij lijkt me iets te jong om dat te kunnen weten. Misschien iets voorbij zien komen op Youtube?"
"Hoe heette dat programma?"
"Nee joh, geintje."
Hij kon er om lachen. Als hij in mijn tassie had gepast, had ik hem meegenomen. De schat. (Als adoptiekind dan hè, voordat je rare dingen van me gaat denken.) Maar een aanrader, dit terras. Gezellig, goede bediening, en heul lekker eten. Het wijntje ging er ook best in.
En weer door, voordat we al wijnslobberend aan lager wal zouden geraken . . .

Dank je wel fijne medewerkers van Restaurant Apartt voor de geweldige bijdrage aan een fantastische dag! Jullie weten hoe je gasten een goed gevoel geeft. Vriendelijke bediening, heel lekker eten, en een super plek aan de oude haven. Aanrader. Pas op: het is moeilijk afscheid nemen. Te gezellig.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Weekendje weg naar Rotterdam vanwege ons 36 jarig huwelijk. Van tevoren een mailtje gestuurd naar Apartt met de vraag wat extraas te doen, zonder dat mijn vrouw daarvan wist. Bijvoorbeeld een drankje vooraf, bloemetje op tafel.
Mijn vrouw was aangenaam getroffen door de zeer prettige en persoonlijke ontvangst. Mooie bos bloemen op tafel, heerlijk drankje. En dat achteraf allemaal geschonken door Apartt. En los van dat alles heerlijk gegeten via het concept Romancing the Stone. Dankjewel team van Apartt
Caecilia0701 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Afgelopen vrijdag hebben hebben onze dochters met nog 7 andere dames hun 18e verjaardag hier gevierd met een dineetje. Vooraf goede afspraken kunnen maken over het menu, de drank en het budget. De menukaart was leuk gepersonaliseerd door er een foto van de jarige dames op te zetten. De toch altijd kritische jonge dames hebben het er prima naar de zin gehad en heerlijk gegeten.
Rob1984 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
van de week bij Apartt een heerlijke steak on the stone gegeten..... de bediening was wel jong maar zeer goed op de hoogte van alles. De kaart werd goed uitgelegd wat de pasta/ risotto en de dag soep. kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen..... ga zo door Apartt.

wij komen hier zeker terug.

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Afgelopen vrijdag hier geweest met een groep voor een gala. Van te voren moesten we onze menukeuzes doorgeven. Logisch met een grote groep, zodat er sneller bediend kon worden.
Het uitserveren ging dan ook vrij vlot moet ik zeggen.
Als voorgerecht had ik gamba's in knoflookolie. Erg lekker. Ook mijn tafelgenoten waren tevreden met de voorgerechten zoals italiaanse duo (carpaccio + vitello tonato (de tonato was ver te zoeken). Als hoofdgerecht had ik varkenshaas met champignonsaus. Het vlees was erg lekker en vrij mals, echter was er maar vrij weinig saus te bekennen. Verder was de garnering exact hetzelfde als bij de zalm. Hier had wel iets meer moeite ingestoken kunnen worden. Daarnaast was ons bakje patat bijna kleiner dan het bakje mayo erbij. Dat had wel iets meer gemogen. Het dessert daarentegen was in een flinke hoeveelheid. Het was een grand dessert en bestond uit verschillende zoetigheden. Wel een beetje veel avocadoijs naar mijn idee, niet echt mijn favoriet.
Al met al was het eten prima in orde, we hebben wel eens mindere kwaliteit en kleinere hoeveelheden gehad op een (studenten;-)) gala.
Zoals eerder vernoemd werd het eten vlotjes uitgeserveerd. Echter zo vlot dat de dessert bordjes erg rommelig op de tafel gekwakt waren. Daarnaast wel erg bedroevend dat ze spuitcola en zelfs spuit ijsthee schonken (ik wist niet eens dat de laatste bestond) en hier zelfs nog 2,50 voor durfden te vragen.
Het restaurant zag er aardig uit, wel jammer van de open haard dvd van de beamer, liever de muur gewoon aankleden met wat leuke schilderijen ofzo. Daarnaast was het comfort erg verdeeld, zo zaten de bankjes aan de ene kant van de tafel erg comfortabel, maar de houten stoeltjes daar tegenover totaal niet.

Al met al was het een oke avond, maar ik zal hier niet snel op eigen houtje naar toe gaan.
Info396 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Top avond gehad lekker eten en goede bediening in een gezellige sfeer. min puntje beetje rumoerig als je vlak bij de bar zit.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een uitermate ontspannen sfeer. Aparte keuzes op het menu met goede en vriendelijke aanbevelingen van het personeel. Snel weer terug naar dit fantastische etablisiment.

Tom&Susan
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Een heel ontspannen restaurant, in de Oude Haven, goed bereikbaar en mooi centraal gelegen. Eten was heerlijk, en voldoende. Bediening was ook prima, vriendelijk en behulpzaam. Er was nieuw personeel aangenomen, en dat werd goed begeleid.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Het decor is niet mijn smaak, maar over smaken valt niet te twisten. Echt intiem kun je hier niet eten, eind van de avond was mijn stem schor, zo hard moest ik mijn stem forceren om me verstaanbaar te maken voor mijn tafelpartner.
De Service was voldoende, maar ook niet meer dan dat. De dames van de bediening waren wel vrolijk en vriendelijk, maar weinig attent. Ze hadden weinig oog voor de gasten. Zo duurde het wel heel lang voordat de kaart kwam voor het dessert nadat we dat gevraagd hadden.
Het eten viel erg tegen. Ik had een ossenhaas. Ik bestelde hem rood. Ik kreeg hem bijna helemaal doorbakken. Dat is toch wel een doodzonde. Er zat ook een apart (was het bedorven?) smaakje aan het vlees. Ik heb het vlees ook niet helemaal opgegeten. De garnering van groente smaakte verbrand, maar was toch nog rauw. Hoe kan dat? De patatten waren net op tijd uit de frituur gehaald, maar iets eerder was de smaak zeker ten goede gekomen. De mayo leek niet zelf gemaakt, maar ik kan me vergissen.
Het toetje was ok, maar ook niet meer dan dat. Is het nou zoveel moeite om echte slagroom bij de Dame Blanche te serveren in plaats van waarschijnlijk een spuitbus?

Al met al, geen voldoende voor €40,- p.p. Ik denk niet dat ik hier nog eens ga eten.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Lekker gegeten met 3 personen. Vissoep en vooral kalfsburger zijn erg lekker.
Interieur is aardig, maar beetje donker. Bij het raam aan Blaak zit je wel weer lekker in de avond zon. Met zicht op kubus woningen.
@Iens, wel even de locatie op de kaart aanpassen, want daar klopt niets van!
Het restaurant zit ongeveer bij 'Stichting "Het Blaakse bos"'