Meer informatie over restaurant Apartt Steaks & Fondue

Station Blaak, trein, metro en tram

Ma. t/m donderdag:16.00 uur tot 01.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Apartt Steaks & Fondue

JoOu .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het is een mooie locatie, maar voor het eten moet je hier echt niet zijn. Als voorgerecht hadden wij een proeverij van verschillende voorgerechten: Het soepje en de vreemde combinatie van carpaccio en vitello tonato waren ok, de mix van vis was vreemd. Ik heb niet kunnen ontdekken welke vis ik heb gegeten (behalve de zalm). De ober kon ook niet vertellen welke vis er op de plank lag en maakte er zich gemakkelijk van af door te zeggen dat hij het niet wist!!! Het hoofdmenu viel ronduit tegen. Een quiche die heel veel vocht bevatte, smakeloos, met nauwelijks geitenkaas, vieze friet, de victoriabaars was ook niet echt lekker, groenten die hun smaak verloren hadden. Kortom, niet lekker. Toch een toetje genomen (dat zou toch goed moeten zijn), maar wat is het dan jammer dat je van die vieze goedkope slagroom krijgt. Absoluut geen reden om terug te komen. De bediening was overigens wel heel aardig! Wel jammer dat niets met onze klacht gedaan werd!
Carel C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hadden een barbecue met het werk. Het vlees werd niet echt bereid op de barbecue maar ergens anders vandaan gehaald (uit de keuken): het vlees was lauw en en de keuze was uit een hamburger en saté. De friten waren koud, ook toen een nieuwe voorraad werd gebracht op de buffettafel waren deze koud. Alleen de aardappelsalade was goed, maar die hebben ze niet zelf bereid. Nog nooit zo slecht ergens gegeten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ging met een vriendin uit eten. In het begin was het even zoeken, we wisten niet precies waar we moesten zijn. Al zoekende (terwijl er personeel buiten stond die ons had kunnen helpen) uiteindelijk de weg naar binnen gevonden, mensen ons weer zagen staan maar niemand op ons af kwam. De locatie is mooi, we zaten buiten aan het water. Later op de avond werd het koud maar gelukkig hadden ze verwarmde kussens (grote plus). Ik ging voor de kaas fondue. Het eten kwam snel, maar de kwaliteit was redelijk teleurstellend. We kregen brood en groenten om erin te dippen, maar de groenten waren slap en verlept. De salade die erbij zat was best lekker, maar niet iets wat je zelf ook niet kan maken. Als toetje hadden we de brownies, ook deze waren teleurstellend. Droog en niet zelf gemaakt. De service was waarschijnlijk beter dan wat ik bij andere recensies lees, maar op een vrijdagavond waren maar 4 tafels bezet dus dat zegt voldoende. Qua prijs-kwaliteit verhouding en service zou ik het niet aanraden.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij zijn nu 2x geweest. De eerste x was uitstekend. De 2e x was qua bediening slecht. Verder top. Wel een echte aanrader. En een mens is en blijft een mens
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eten was goed, leuk om het vlees zelf te grillen op een hete steen. Vlees smaakte prima! Bijgerechten hadden wat uitgebreider gemogen. Helaas heeft het personeel niet goed zicht op wie binnenkomt via het terras, hierdoor was het toilet erg smerig.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
ik vond het eigenlijk in een woord super.

de bediening was goed ,attent en zeer vriendelijk

het concept van goed vlees op je eigen manier klaar maken is erg lekker en leuk
R.L. J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Voortreffelijk mals en lekker stuk ossenhaas op de lavasteen gegeten. De entourage viel tegen tov de website en de kaart en boekjes in de vensterbank zaten onder de saus. Toilet was ook niet schoon. Jammer want het eten is echt een aanrader!
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijk ontvangst en erg lekker eten. Eten was van zeer goede kwaliteit de steaks on a Stone is ook zeker een aanrader!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke, gezellige zaak vlakbij de markthal en station blaak! De intichting is gezellig en het personeel is zeer vriendelijk en attent. Wij hebben genoten van perfecte stukken vlees 'on stone'. Een erg leuk concept. Ons kritiekpuntje is dat wij als tafeltje vaak werden vergeten. Het duurde lang voordat we opnieuw iets konden bestellen.
peter E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
echt heerlijk no nonsense restaurant... gezellig... open...en heerlijk eten..
leuke bediening..niels en amber... Niels dank voor je super uitleg en amber voor je enthousiasme...
mee combinatie van de bediening en het eten maat het wel af.... daarna nog een drankje gedaan aan de bar... en daar staat Sander de barman van Rotterdam... Ik kan een heel verhaal vertellen.. maar ga er gewoon heen.. voor de mensen van mijn generatie het voelt als Cheers...
Echt Rotterdams met een klein vleugje haagse gezelligheid... Allemaal Dank (ook Roy voor gezellige avond...)
Peter
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Snelle service en lekker gegeten. De serveerster moest nog veel dingen vragen aan de keuken maar het zou haar eerste dag wel zijn geweest. Een aanrader.
MV T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk / gastvrij personeel. Absoluut een aanrader! Ik kom graag nog eens terug als ik in Rotterdam ben voor mijn werk.
Fijnproever M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heel goed gegeten en ondanks de enorme drukte werd het tekort aan stenen op professionele manier opgelost. Chapeau ons ga je vaker zien.
Jetty R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, steengril, lang geleden dat ik zulk heerlijk vlees heb gegeten.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Oudejaarsavond bij Apartt doorgebracht. Prima gegeten in een heerlijke, ongedwongen sfeer. Leuke inrichting, spontaan en hardwerkend personeel. Dat er ook wel eens iets misgaat is dan makkelijker te accepteren. Apartt heeft een fijne bijdrage aan een geslaagde avond geleverd.
michael K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Leuk restaurant, met een lekker menu (in ons geval een apartt kerst menu), heerlijk eten en een erg vriendelijke eigenaar en staff. Zeker de moeite waard!
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat mij betreft een topper. Waarom? Restaurant is eigenlijk helemaal niet rolstoel / rollator-vriendelijk, maar was er toch gaan eten met een groepje dames, waarvan 1 dame met een rollator was. Ze waren super behulpzaam bij binnenkomst en ook als ze naar de wc moest en zelfs toen ze een taxi nodig had en naar buiten moest. Eten was ook lekker, maar de service was er eentje om over op te scheppen! Zeker eentje waar ik met een gerust hart naar terugkeer. (Jammer dat de service maar 25% van de recensie geeft, had in dit geval omgekeerd mogen zijn naar 50%, want met een goede service eet je ook lekkerder!)
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Tijdens ons bezoek aan het beperkt gevulde restaurant werden we heel prettig geholpen en werden de gerechten wat ons betreft prettig snel uitgeserveerd. Over het algemeen waren de gerechten goed, hoewel niet bijzonder. De Gamba's waren helaas niet smaakvol en aan de droge kant. Daarentegen waren de toetjes uitstekend. Al met al prettig gegeten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben een heerlijk stuk vlees gegeten en het voorgerecht en bijgerechten waren uitstekend.
We komen zeker nog een keer terug.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten is prima. Wij hadden Romancing the Stone en het vlees was perfect. Het vlees verschilde wel in grote en dikte van elkaar. Het lekkerste stuk (Ossenhaas) was het kleinst. De voorgerechten, twee vrienden, gamba's en visschotel Oude Haven en visspies waren prima. De bediening was uitstekend, vooral de drankvoorziening. Vriendelijke bediening.
Buiten zit je hartstikke leuk (en romantische) aan het water. Binnen viel het ons erg tegen, buiten het feit dat er niemand binnen zat, was het kil en had het weinig uitstraling. Ook het entree aan de achterzijde was matig, maar een tafeltje aan het water maakte alles goed.