Apartt Steaks & Fondue

Blaak 4 3011 TA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Apartt Steaks & Fondue

Station Blaak, trein, metro en tram

Ma. t/m donderdag:16.00 uur tot 01.00 uur

Frank K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
R.L. J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Voortreffelijk mals en lekker stuk ossenhaas op de lavasteen gegeten. De entourage viel tegen tov de website en de kaart en boekjes in de vensterbank zaten onder de saus. Toilet was ook niet schoon. Jammer want het eten is echt een aanrader!
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijk ontvangst en erg lekker eten. Eten was van zeer goede kwaliteit de steaks on a Stone is ook zeker een aanrader!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke, gezellige zaak vlakbij de markthal en station blaak! De intichting is gezellig en het personeel is zeer vriendelijk en attent. Wij hebben genoten van perfecte stukken vlees 'on stone'. Een erg leuk concept. Ons kritiekpuntje is dat wij als tafeltje vaak werden vergeten. Het duurde lang voordat we opnieuw iets konden bestellen.
peter E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
echt heerlijk no nonsense restaurant... gezellig... open...en heerlijk eten..
leuke bediening..niels en amber... Niels dank voor je super uitleg en amber voor je enthousiasme...
mee combinatie van de bediening en het eten maat het wel af.... daarna nog een drankje gedaan aan de bar... en daar staat Sander de barman van Rotterdam... Ik kan een heel verhaal vertellen.. maar ga er gewoon heen.. voor de mensen van mijn generatie het voelt als Cheers...
Echt Rotterdams met een klein vleugje haagse gezelligheid... Allemaal Dank (ook Roy voor gezellige avond...)
Peter
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Snelle service en lekker gegeten. De serveerster moest nog veel dingen vragen aan de keuken maar het zou haar eerste dag wel zijn geweest. Een aanrader.
MV T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk / gastvrij personeel. Absoluut een aanrader! Ik kom graag nog eens terug als ik in Rotterdam ben voor mijn werk.
Fijnproever M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heel goed gegeten en ondanks de enorme drukte werd het tekort aan stenen op professionele manier opgelost. Chapeau ons ga je vaker zien.
Jetty R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, steengril, lang geleden dat ik zulk heerlijk vlees heb gegeten.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Oudejaarsavond bij Apartt doorgebracht. Prima gegeten in een heerlijke, ongedwongen sfeer. Leuke inrichting, spontaan en hardwerkend personeel. Dat er ook wel eens iets misgaat is dan makkelijker te accepteren. Apartt heeft een fijne bijdrage aan een geslaagde avond geleverd.
michael K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Leuk restaurant, met een lekker menu (in ons geval een apartt kerst menu), heerlijk eten en een erg vriendelijke eigenaar en staff. Zeker de moeite waard!
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat mij betreft een topper. Waarom? Restaurant is eigenlijk helemaal niet rolstoel / rollator-vriendelijk, maar was er toch gaan eten met een groepje dames, waarvan 1 dame met een rollator was. Ze waren super behulpzaam bij binnenkomst en ook als ze naar de wc moest en zelfs toen ze een taxi nodig had en naar buiten moest. Eten was ook lekker, maar de service was er eentje om over op te scheppen! Zeker eentje waar ik met een gerust hart naar terugkeer. (Jammer dat de service maar 25% van de recensie geeft, had in dit geval omgekeerd mogen zijn naar 50%, want met een goede service eet je ook lekkerder!)
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Tijdens ons bezoek aan het beperkt gevulde restaurant werden we heel prettig geholpen en werden de gerechten wat ons betreft prettig snel uitgeserveerd. Over het algemeen waren de gerechten goed, hoewel niet bijzonder. De Gamba's waren helaas niet smaakvol en aan de droge kant. Daarentegen waren de toetjes uitstekend. Al met al prettig gegeten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben een heerlijk stuk vlees gegeten en het voorgerecht en bijgerechten waren uitstekend.
We komen zeker nog een keer terug.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten is prima. Wij hadden Romancing the Stone en het vlees was perfect. Het vlees verschilde wel in grote en dikte van elkaar. Het lekkerste stuk (Ossenhaas) was het kleinst. De voorgerechten, twee vrienden, gamba's en visschotel Oude Haven en visspies waren prima. De bediening was uitstekend, vooral de drankvoorziening. Vriendelijke bediening.
Buiten zit je hartstikke leuk (en romantische) aan het water. Binnen viel het ons erg tegen, buiten het feit dat er niemand binnen zat, was het kil en had het weinig uitstraling. Ook het entree aan de achterzijde was matig, maar een tafeltje aan het water maakte alles goed.
Anuska P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hadden "Romancing the Stone" besteld. De 3 soorten steaks waren erg lekker en ook voldoende, 500 g voor 2 personen. De salade en de frites daarentegen waren erg weinig. Dat was erg jammer.
Tip voor de bediening: ruim de mayonaise niet af als de frites nog niet op zijn.

Wij hadden online gereserveerd een half uur van te voren en kregen meteen een bevestiging van de reservering, dat wast top!
Eke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hadden Romancing the Stone genomen en kregen ... allebei een steen, 2 biefstukjes waarvan de een 3x zo klein als de ander, 3 mini lamsrackjes die nog gesneden moesten worden en een klein maar te dik stuk ossehaas dat we niet voldoende meer konden bakken omdat de steen al te koud was. Er is geen uitleg en er wordt dan ook niet gezegd dat je eigenlijk alle stukken vlees direct moet bakken omdat de steen snel afkoelt.
Heerlijk mals vlees, lekkere friet maar echt heel weinig; als je friet bij besteld moet je extra betalen. Ook het brood was heerlijk maar daar betaal je ook extra voor (wordt aangeboden alsof het van het huis is). De salade erbij was zuur en vies. We hadden verschillende nagerechten die allemaal redelijk te eten waren maar klein qua hoeveelheid en erg duur.
Al met al wel lekker gegeten maar jammer voor de missers en de rekening viel erg tegen. Prachtige locatie!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op een zonnige dag weer eens naar de Oude Haven getogen. Dit restaurant ligt mooi in het hoekje, schuin onder Kubuswoningen, met toch genoeg zonplekken. Gezellig aandoend terras. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening, in voor een praatje. De huiswijn en het speciaalbiertje dat we bestelden waren prima. Daarbij bestelden we bitterballen, die zeer goed op smaak en goed gevuld waren. Lekker sausje erbij. Redelijk geprijsd allemaal. Zouden hier zeker terugkomen, al was het maar voor de goed uitziende kaasplank die we voorbij zagen komen.
G H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Onder de kubuswoningen en aan het water van de Oude haven met uitzicht op de Willemsbrug. Met het mooie weer dus lekker buiten eten. We hebben allemaal verschillende steaks genomen. De angus steak is favoriet al waren de andere steaks ook heel mals en lekker. Bereiding van het vlees doe je zelf op een hete steen. Het jaren 70 gevoel kwam opborrelen. Bediening is vlot en gastvrij. Al met al een restaurant om terug te komen of aan te raden.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met drie personen geluncht. Attente en snelle bediening. Leuke plaats aan het raam waar talloze toeristen voorbijtrokken en verlekkerd keken naar onze borden. Helaas geen weer om buiten op het gezellige terras aan het water te zitten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.