Over het restaurant Apartt Steaks & Fondue

Een drankje, een borrel, een feestje, bij onze buitenbar kan het allemaal. Welk feestje U ook heeft ge geven, bij APARTT kunt U altijd terecht! De menukaart is lekker toegankelijk, maar toch net even anders, net even apartt. Als u de kaart leest krijgt u een voorproefje, maar echt proeven is natuurlijk altijd lekkerder. Kom eens langs en laat u verwennen!

Meer informatie over restaurant Apartt Steaks & Fondue

Station Blaak, trein, metro en tram

Ma. t/m donderdag:11.00 uur tot 01.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Apartt Steaks & Fondue

m.a.a. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gistermiddag was ik hier met een vriendin, lekker op ’t terrasje aan ’t water gezeten.
We hebben wat gedronken en gegeten. Daarna nog lekker een afzakkertje genomen. We wilden er nog 1 nemen “one for the road”. Gezellig ter afsluiting, tot er een ober naar ons toe kwam met de mededeling dat er klanten waren die gereserveerd hadden om aan ’t water te zitten, of wij dan ergens anders willen zitten hiervoor zouden wij het laatste drankje van het huis krijgen.
Ik was met stomheid geslagen, heb bedankt voor het drankje (kom nou zeg ik ben geen teenager die je met een gratis drankje kan afwimpelen!) en vroeg om de rekening.
De ober kwam met het pinapparaat en heb hem duidelijk gemaakt dat ik er niet gediend van was om zo weggestuurd te worden. We stonden op om weg te gaan en de genoemde klanten stonden gelijk op om op onze plek te zitten. Dit was zo verschrikkelijk vernederend. Hier ga ik dus nooit meer naar toe.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Op zich prima eten en erg leuk concept, zo met je eigen steen je vlees bereiden. Wel zou het interieur een update mogen krijgen en zou de afzuiging in het restaurant beter moeten zijn. Bij binnenkomst loop je direct een muur van vleesgeuren in. Je voelt je binnen een kwartier net een bouillonblokje ;-)
Personeel is vriendelijk en doet zijn best, maar zit wel veel verschil tussen jong en oud personeel. Al met al een prima en gezellige avond gehad, met goed kwaliteitsvlees en uiteindelijk wast de wasmachine de vleesgeuren wel weer weg en kijk je terug op een unieke eet-ervaring.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima gastheerschap icm gerechten met een juiste prijsverhouding. Een topper in het horeca landschap! De bediening is fris en fruitig en zeker attent. Doorgaan zo!
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gisteravond met 4 vrienden uitstekend gegeten en gedronken bij Apartt. Bediening is attent, no nonsense en snel. Eten was prima verzorgd. Je voelt je er al snel helemaal thuis. Zeker een aanrader!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben bijna een uur op ons voorgerecht gewacht. De soep was erg flauw en bovenal smaakloos! De carpaccio was nog bevroren. Ontvangst was er niet. De steak was wel lekker, maar al met al niet voor herhaling vatbaar.
Frida T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Afgelopen week bij Apartt geweest met mijn ouders. Het was echt top! Mijn vader had een steak on the stone, super mals vlees en bijft warm. Verder hadden mijn moeder en ik blauwe kaasfondue en die was ook mega lekker! Veel variatie om erin te dippen en super lekkere kaas. De bediening was ook heel aardig en snel. Nog mee gelachen ook!
Catrien H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Afgelopen week ben ik samen met mijn vriend hier gegeten. Hij had Steak on the stone en ik had een Hangover. Het concept van de Steak on the stone is erg leuk en lekker! De Hangover smaakte ook erg goed. Het personeel is vrolijk en heeft gepaste humor. Kortom, top! Ik kom zeker een keer terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Op weg naar een afspraak hier 'even wat' gegeten en gedronken. Gekozen voor een zogeheten hangover schnitzel (a € 18,50 + pepersaus a € 2,50) en een kipsaté (a € 14,50). Helaas, maar het viel ons tegen, niet de smaak van het vlees, maar het geheel en de ambiance: bij binnenkomst rook het een beetje (naar bier?) en op andere tafels werd gesteengrild, waardoor de baklucht over ons heen kwam. De prijzen zijn ook aan de hoge kant. Zo kost een broodplankje € 5,50 en een Leffe blond (0,25 cl) kost € 4,20. Best pittige prijzen. Aandachtspunt voor de keuken (ook tegen de bediening gezegd, die overigens steeds per tafel wisselde): het zakje met frites bij de saté lag op (!) de pindasaus. Niet erg handig bij het eten.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk vlees voor een betaalbare prijs op een leuke locatie op terras in oude haven Zeker de steengrill is een aanrader.
JoOu .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het is een mooie locatie, maar voor het eten moet je hier echt niet zijn. Als voorgerecht hadden wij een proeverij van verschillende voorgerechten: Het soepje en de vreemde combinatie van carpaccio en vitello tonato waren ok, de mix van vis was vreemd. Ik heb niet kunnen ontdekken welke vis ik heb gegeten (behalve de zalm). De ober kon ook niet vertellen welke vis er op de plank lag en maakte er zich gemakkelijk van af door te zeggen dat hij het niet wist!!! Het hoofdmenu viel ronduit tegen. Een quiche die heel veel vocht bevatte, smakeloos, met nauwelijks geitenkaas, vieze friet, de victoriabaars was ook niet echt lekker, groenten die hun smaak verloren hadden. Kortom, niet lekker. Toch een toetje genomen (dat zou toch goed moeten zijn), maar wat is het dan jammer dat je van die vieze goedkope slagroom krijgt. Absoluut geen reden om terug te komen. De bediening was overigens wel heel aardig! Wel jammer dat niets met onze klacht gedaan werd!
Carel C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hadden een barbecue met het werk. Het vlees werd niet echt bereid op de barbecue maar ergens anders vandaan gehaald (uit de keuken): het vlees was lauw en en de keuze was uit een hamburger en saté. De friten waren koud, ook toen een nieuwe voorraad werd gebracht op de buffettafel waren deze koud. Alleen de aardappelsalade was goed, maar die hebben ze niet zelf bereid. Nog nooit zo slecht ergens gegeten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ging met een vriendin uit eten. In het begin was het even zoeken, we wisten niet precies waar we moesten zijn. Al zoekende (terwijl er personeel buiten stond die ons had kunnen helpen) uiteindelijk de weg naar binnen gevonden, mensen ons weer zagen staan maar niemand op ons af kwam. De locatie is mooi, we zaten buiten aan het water. Later op de avond werd het koud maar gelukkig hadden ze verwarmde kussens (grote plus). Ik ging voor de kaas fondue. Het eten kwam snel, maar de kwaliteit was redelijk teleurstellend. We kregen brood en groenten om erin te dippen, maar de groenten waren slap en verlept. De salade die erbij zat was best lekker, maar niet iets wat je zelf ook niet kan maken. Als toetje hadden we de brownies, ook deze waren teleurstellend. Droog en niet zelf gemaakt. De service was waarschijnlijk beter dan wat ik bij andere recensies lees, maar op een vrijdagavond waren maar 4 tafels bezet dus dat zegt voldoende. Qua prijs-kwaliteit verhouding en service zou ik het niet aanraden.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij zijn nu 2x geweest. De eerste x was uitstekend. De 2e x was qua bediening slecht. Verder top. Wel een echte aanrader. En een mens is en blijft een mens
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eten was goed, leuk om het vlees zelf te grillen op een hete steen. Vlees smaakte prima! Bijgerechten hadden wat uitgebreider gemogen. Helaas heeft het personeel niet goed zicht op wie binnenkomt via het terras, hierdoor was het toilet erg smerig.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
ik vond het eigenlijk in een woord super.

de bediening was goed ,attent en zeer vriendelijk

het concept van goed vlees op je eigen manier klaar maken is erg lekker en leuk
R.L. J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Voortreffelijk mals en lekker stuk ossenhaas op de lavasteen gegeten. De entourage viel tegen tov de website en de kaart en boekjes in de vensterbank zaten onder de saus. Toilet was ook niet schoon. Jammer want het eten is echt een aanrader!
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijk ontvangst en erg lekker eten. Eten was van zeer goede kwaliteit de steaks on a Stone is ook zeker een aanrader!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke, gezellige zaak vlakbij de markthal en station blaak! De intichting is gezellig en het personeel is zeer vriendelijk en attent. Wij hebben genoten van perfecte stukken vlees 'on stone'. Een erg leuk concept. Ons kritiekpuntje is dat wij als tafeltje vaak werden vergeten. Het duurde lang voordat we opnieuw iets konden bestellen.
peter E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
echt heerlijk no nonsense restaurant... gezellig... open...en heerlijk eten..
leuke bediening..niels en amber... Niels dank voor je super uitleg en amber voor je enthousiasme...
mee combinatie van de bediening en het eten maat het wel af.... daarna nog een drankje gedaan aan de bar... en daar staat Sander de barman van Rotterdam... Ik kan een heel verhaal vertellen.. maar ga er gewoon heen.. voor de mensen van mijn generatie het voelt als Cheers...
Echt Rotterdams met een klein vleugje haagse gezelligheid... Allemaal Dank (ook Roy voor gezellige avond...)
Peter
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Snelle service en lekker gegeten. De serveerster moest nog veel dingen vragen aan de keuken maar het zou haar eerste dag wel zijn geweest. Een aanrader.