Aogse Markt

Haagse Markt 5 4813 BA Breda Nederland Kaart
31-762050505

Over het restaurant Aogse Markt

Eet & Bierlokaal De Aogse Markt is een Bourgondische eet- en drinkgelegenheid in het hart van Princenhage (Breda). De unieke locatie waar u nog gratis kunt parkeren, het prachtig gerestaureerde pand, de warme en informele ambiance maken een bezoekje aan ons eetcafé tot een ware belevenis.

De chef bereidt vele gerechten in de houtskool-gestookte Josper Grill. Van sissende garnalen in knoflookolie tot een perfect gegrilde klassieke hamburger of spareribs met o.a. Cola marinade.

Bij de Aogse Markt stromen bijzondere bieren uit de tap. De bierkaart met 100 bieren is met zorg samengesteld, maar we schenken meer dan 140 bieren. Vergeet zeker niet ons eigen gebrouwen bier Daelder te proeven. De naam is gekozen als knipoog naar ons pand dat in een voormalig bankgebouw gevestigd is.

Borrelen en eten is bij ons een uitstekende combinatie!

Meer informatie over restaurant Aogse Markt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 01:00
- Bar 15:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Aogse Markt

• Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij eten regelmatig bij de Aogse Markt. Wanneer het druk is zijn de wachttijden lang, worden er dingen vergeten en dit heeft ook invloed op de kwaliteit van het eten. Erg jammer, wel gevraagd waar dat aan ligt, volgens bediening te weinig mensen om te bedienen helaas.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd lekker eten, en lekker bier
Marcella W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Waren met 10 nichtjes was erg gezellig. Vriendelijk bediening
Een nichtje was slecht te been kreeg hulp van personeel super geregeld
Harald R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten! Gekke was wel dat het voor de Aogse markt nagenoeg leeg was (vakantie tijd) maar het ging toch fout met de keuken. Overigens wel zeer correct recht gezet door het bedienend personeel! We komen graag weer!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Van begin af aan komen we hier graag. Lekker eten, leuke prijs, goede sfeer. Top tent!
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras. Vlotte en vriendelijke service. Prijs-kwaliteit ook zeker in orde. Je krijgt redelijk wat, dus ook perfect voor grote eters. Ik heb mijn overschot spare-ribs gewoon lekker meegekregen voor thuis en daar doen ze helemaal niet moeilijk over. Dus een aanrader voor zowel de grote als kleine eters.
Wij komen zeker terug.
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Dit restaurant heeft een hele leuke sfeer i.c.m. gezellig/bekwaam personeel en een goede menukaart. Vooral de combinatie van de gerechten en de geadviseerde bijbehorende bieren maakt het een hele belevenis!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooie balans tussen gastvrijheid, lekkere biertjes en iets eten. Leuke gevarieerde kaart met variatie. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was een lekkere lunch met een goede service en een gezellige sfeer.
Ik ga hier zeker vaker heen.........................
HLT G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellig gegeten, biefstuk was iets te "well done', dit is netjes opgelost door de bediening. Zeer ruime keus aan speciaal bieren.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Ontvangst was zo flexibel dat we op het laatste moment nog een extra gast mee konden brengen.
We moesten wel even op onze voorgerechten wachten, maar de bediening was verder aardig en vlot.
De gerechten voldeden aan onze verwachtingen.
Gezellige, ongedwongen atmosfeer.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuke tent! Heerlijk bier!! Oma's was helemaal tevreden en de rest van familie ook!! Het was oprecht heerlijk eten (wel een beetje veel vond ik persoonlijk aangezien ik m'n spareribs niet op kreeg, gelukkig hebben de mannen van m'n familie me geholpen!) en we hebben als gezin een zeer gezellige avond gehad!
marscha F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was heerlijk, het gerecht kon aangepast worden. Burgers worden standaard medium gebakken, ik ben in verwachting dus het kon gelukkig doorbakken worden.
Hele fijne service en goed gekwalificeerd personeel.
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We hebben heerlijk op ons gemak gezeten. Het eten was heerlijk!! Moet ik alle letters op typen.......? Nee toch......?
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij werden keurig geholpen, eten was prima.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Goed als altijd, de spareribs zijn een aanrader! Heel veel verschillende soorten bier, waarvan een wisselend aantal van de tap.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Geweldig restaurant! Vriendelijk personeel, altijd een goede sfeer, enorm veel verschillende bieren en uitstekend eten! Of ik er nu ga dineren of enkel wat kom drinken; ik stap altijd met een voldaan gevoel en een lach naar buiten!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De kaart mag wel eens anders na al die jaren.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vriendelijk personeel, legendarische spare ribs!
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Perfect zoals altijd ! Meerderen keren bij Aogse Markt geweest en altijd weet een fijne beleving ! Heerlijk eten met mooie bieren ????