Aogse Markt

- Bar 15:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Aogse Markt

pspoor .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In vergelijking met bijvoorbeeld landen als Frankrijk en Kroatie valt het mij op dat het bedienend personeel in Nederland erg vaak vraagt of je nog wat te drinken wilt hebben, zelfs als de glazen nog niet helemaal/allemaal leeg zijn. Ik ervaar dit niet als gastvrij, doch als opdringerig. Ik ben zelf goed in staat om om een tweede of derde drankje te vragen.
J W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer gezellig eetcafé. Goed eten in een mooie, industriële omgeving. Een grote variëteit aan bieren. We komen zeker nog eens terug!!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
de salades die we beide hadden besteld waren goed gevuld en smaakvol. Ik vond vooral het broodje er heel goed bij passen. Het was een heerlijke lunch.
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij zijn met grote regelmaat te vinden in de Aogse Markt. We zijn nog steeds erg tevreden met de manier waarop we worden benaderd en de kwaliteit van de producten.
We blijven komen wanneer het op deze manier blijft gaan.
Ga zo door!
maaikerolaff .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een erg leuke zaak met goede bediening. Het eten was lekker en de bieren ook. Wij waren met een groep voor het vrijgezellenfeest van een vriend. Hier werd super goed op ingesprongen door het personeel. Echt een aanrader.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima gegeten. Ook ruime keuze aan bieren. Helaas was het eigen bier op. Service mag iets klantvriendelijker/gezelliger.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke plaats om te eten en te drinken. Sfeervol omgeving, goed eten tegen een normale prijs. Zeker een plaats om terug te komen.
ron T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed eten, heel veel herrie van luidruchtige gasten, plaatsing tafel niet goed we keken uit op de fel verlichte spoelkeuken.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super leuk restaurant. Goed eten in een leuke ambiance. Vooral de aankleding is heel leuk! Het ademt de sfeer van levendig Princenhage.
Ludie F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een van ons had een koud hoofdgerecht, maar dit is prima opgelost. Gezellige sfeer, lekker eten en heel aardige bediening
dushi70 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Dit keer viel het eten een klein beetje tegen; de spareribs waren aan de droge kant en de colamarinade was lang niet zo lekker als anders, en de ananas van de grill had een te sterk gekruide smaak. Verder prima.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk, vroeg een ander tafeltje en er werd meteen gekeken of dat kon, is ook gelukt. Het was kermis dus druk bij de bar, vindt ze ook kindvriendelijk. Voor ons was het gezellig vertoeven.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Al een paar keer hier gegeten. Het zijn leuke gerechten voor een eetcafe. Lekker bereid van de gril de meeste gerechten. Erg lekker. Vooral de spare ribs zijn heerlijk. De bediening is heel erg wisselend. Er zijn slechts een paar medewerkers die hun vak goed uit oefenen daar. Buiten zijn de zitjes niet echt fijn om lang te zitten. Binnen erg rumoerig. Dus een snelle hap is hier prima te doen.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekker gegeten, op het terras in de zon. Goede patat, lekkere burgers, smakelijke pulled pork, een grote keus aan bier. De sfeer is er ongedwongen, prijs/kwaliteit verhouding prima. We gaan hier vaker komen, er staat meer op de kaart.
MarVos .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De kaart gaat uit van een duidelijk concept. Het zit vaak vol hier, dus er zijn genoeg mensen in de omgeving die dit waarderen. Ik had geen hamburger verwacht van gemalen en geperst vlees (denk aan diepvriesburgers), maar de spiezen zagen er goed uit en waren lekker. Het is een bierlokaal, er is dan ook een ruime bierkeuze. Er is geen keuze in de wijn en de huiswijn is geen aanrader. De bediening is snel en redelijk attent.
_M_M_ _.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op een heerlijke zonnige vrijdagavond heb ik op het terras van Aogse Markt gezeten en gegeten. Ruim een week van tevoren geserveerd, want het is er altijd erg druk heb ik begrepen. En dit was niet gelogen! Het terras was nokvol met mensen die uit het werk kwamen borrelen, misschien wat eten en gasten die echt kwamen dineren, zoals wij. Buiten zit je op grote picknicktafels en het geheel oogde ontspannen. Je kijkt uit op een binnenplaats met geparkeerde auto's, maar dit stort eigenlijk totaal niet.
We kregen ook een serveerster toegewezen voor onze tafel en we werden heel de avond netjes bediend. De bediening leek geen last te hebben van de drukte op het terras en de andere gasten binnen en serveerde alles netjes en vlot. Het was goed duidelijk wie alleen serveerde en wie de bestellingen opnam, dit vind ik altijd een prettig iets.
We hebben totaal 3 gangen gehad en iedereen was zeer tevreden over zijn/haar keuzes! Ook mijn Aogse Markt salade als hoofdgerecht smaakte naar voortreffelijk, helaas kreeg ik hem niet op. Een leuk detail zijn de kleine mayonaise en ketchup potjes die geserveerd worden bij het hoofdgerecht, erg leuk! De heren in ons gezelschap gingen de verschillende bieren van de bierkaart proberen. Leuk dat er zoveel keus is en er ook een biertip bij de gerechten gemeld staat!
Achteraf wilde ik als verrassing betalen voor mijn gezelschap en de bediening heeft hier erg goed bij geholpen. Ook het verjaardagsgezang en felicitaties zijn (helaas iets later dan gepland) prachtig uitgevoerd door het personeel. Iedereen op het terras deed gezellig mee, wat een vrolijkheid!
Over de prijs/kwaliteit-verhouding van de Aogse Markt ben ik te spreken en mocht ik weer in de buurt zijn, dan kom ik hier zeker nog eens terug!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Inmiddels al 4 keer gegeten bij de oagse markt. Het eten is altijd erg lekker, al mis ik wel wat meer groente dan alleen de coleslaw. Ondanks dat er erg veel personeel rondloopt, is de service niet erg vlot. Het meisje dat ons bediende, leek er die avond geen zin in te hebben. Ze was erg kortaf, en vergat nogal veel, bijvoorbeeld onze bestelling in de kassa te zetten. Na een uur wachten kwam ze terug met de mededeling dat ze dit vergeten was (Geen excuses, of iets ter compensatie) Door het wachten waren de spareribs inmiddels op. Of ik dan wat anders wilde bestellen. Uiteindelijk toch lekker gegeten, maar het is te merken dat voor veel van het personeel het alleen een bijbaantje is, en ze niet echt hart voor de zaak hebben. Jammer.
Qwinte8 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Er hangt een goede sfeer, rustige muziek en de eet- en drankkaart zijn prima samengesteld. Bij het personeel ontbreekt wel de nodige productkennis (lees bierkennis) en is wat kortaf. De prijzen zijn aan de forse kant, met name de wat specialere bieren (6 euro en duurder) en snacks. Meer een kwestie van snel geld verdienen dan een trouwe clientèle opbouwen.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Als je van n rustig dineetje houdt zou ik hier niet gaan eten of je moet later in de avond gaan..veel kinderen hier.eten spareribs waren goed maar eten v partner de biefstuk met gepofte aardappel lauw..teruggegeven en dit werd opgewarmd..wat niet al te best is voor biefstuk..volg dag hierover gesproken maar alleen de opmerking gekregen..mag niet gebeuren en wat kan ik hiermee??
Geen goede service en dus...geen volgende keer.
Bij n ander soort reactie nog n andere kans..maar bij n rekening van bijna 90euro geen nieuw bezoek meer aan dit restaurant.