Aogse Markt

Haagse Markt 5 4813 BA Breda Nederland Kaart
31-762050505

Over het restaurant Aogse Markt

Eet & Bierlokaal De Aogse Markt is een Bourgondische eet- en drinkgelegenheid in het hart van Princenhage (Breda). De unieke locatie waar u nog gratis kunt parkeren, het prachtig gerestaureerde pand, de warme en informele ambiance maken een bezoekje aan ons eetcafé tot een ware belevenis.

De chef bereidt vele gerechten in de houtskool-gestookte Josper Grill. Van sissende garnalen in knoflookolie tot een perfect gegrilde klassieke hamburger of spareribs met o.a. Cola marinade.

Bij de Aogse Markt stromen bijzondere bieren uit de tap. De bierkaart met 100 bieren is met zorg samengesteld, maar we schenken meer dan 140 bieren. Vergeet zeker niet ons eigen gebrouwen bier Daelder te proeven. De naam is gekozen als knipoog naar ons pand dat in een voormalig bankgebouw gevestigd is.

Borrelen en eten is bij ons een uitstekende combinatie!

Meer informatie over restaurant Aogse Markt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 01:00
- Bar 15:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Aogse Markt

H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Altijd druk, altijd goed ! van reservering, bevestiging, ontvangt, eten, drinken, gezelligheid zonder probleem aan te bevelen aan iedereen die van gastvrijheid geniet.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Hartelijke ontvangst; vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Gezellige ambiance; kortom aanrader...
AJWM V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen op tweede kerstdag zeer geslaagd lieve vriendelijke bediening en iedereen had heerlijk gegeten voldaan naar huis met z,n alle voor herhaling vatbaar fam Koeleman
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Knijtervers, perfecte spareribs, perfecte hamburgers, zalige grillsmaak, enorme porties. Heerlijke salade. Frietjes erg lekker maar kunnen naar ons idee beter. Vlotte bediening met veel aandacht. En dan die keus aan bieren, ongelooflijk gevarieerd met vele toppers. Aan te raden!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Veel en goede bieren op de kaart. Leuk voor een gezellige avond!! Aanrader.
Kritische noot is de prijs. Relatief hoge tarieven voor vrij basic gerechten. Ook de speciaalbieren zijn aan de dure kant.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Top avond met vrienden. Lekker gegeten, fijne ongedwongen sfeer en goede service. Aanrader voor een hapje met vrienden of kinderen!
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Altijd een feestje om hier te eten. Lief en net personeel, super lekker eten en altijd een gezellige sfeer!
En de prijzen zijn hier erg goed!!
Enorme aanrader!!!
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijn gezellig en vriendelijke bediening! Salade princenhage was lekker.
Prijs kwaliteit wel aan de hoge kant maar dat mocht de pret niet drukken
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
prima gegeten, lekkere gerechten. Wel echt kroegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Derde of vierde keer hier gegeten. Blijft erg leuk. Ongedwongen sfeerje, leuke smaakvolle en eerlijke gerechten, vriendelijke bediening.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke plek om te lunchen/dineren. Goed en heerlijk eten met zeer vriendelijke bediening.
DynaMiek V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellig en lekker. Heerlijk gegeten in een goeie sfeer. Niet hutje op mutje, lekker veel ruimte. Lekkere biertjes, vriendelijk personeel
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, ongedwongen, no nonsense sfeer en super smaakvol. Leuk op nostalgische plek met leuke oude sfeer elementen. Aanrader voor iedereen. We komen zeker terug.
J W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker gegeten in een leuke ambiance. Had wel zicht op de keuken waar het eerste deel er niet representatief uit zag. Een puntje om de eerste indruk nog te verbeteren.
pspoor .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In vergelijking met bijvoorbeeld landen als Frankrijk en Kroatie valt het mij op dat het bedienend personeel in Nederland erg vaak vraagt of je nog wat te drinken wilt hebben, zelfs als de glazen nog niet helemaal/allemaal leeg zijn. Ik ervaar dit niet als gastvrij, doch als opdringerig. Ik ben zelf goed in staat om om een tweede of derde drankje te vragen.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer gezellig eetcafé. Goed eten in een mooie, industriële omgeving. Een grote variëteit aan bieren. We komen zeker nog eens terug!!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
de salades die we beide hadden besteld waren goed gevuld en smaakvol. Ik vond vooral het broodje er heel goed bij passen. Het was een heerlijke lunch.
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
wij zijn met grote regelmaat te vinden in de Aogse Markt. We zijn nog steeds erg tevreden met de manier waarop we worden benaderd en de kwaliteit van de producten.
We blijven komen wanneer het op deze manier blijft gaan.
Ga zo door!
maaikerolaff .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een erg leuke zaak met goede bediening. Het eten was lekker en de bieren ook. Wij waren met een groep voor het vrijgezellenfeest van een vriend. Hier werd super goed op ingesprongen door het personeel. Echt een aanrader.