Aogse Markt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 01:00
- Bar 15:00 - 01:00
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Al een paar keer hier gegeten. Het zijn leuke gerechten voor een eetcafe. Lekker bereid van de gril de meeste gerechten. Erg lekker. Vooral de spare ribs zijn heerlijk. De bediening is heel erg wisselend. Er zijn slechts een paar medewerkers die hun vak goed uit oefenen daar. Buiten zijn de zitjes niet echt fijn om lang te zitten. Binnen erg rumoerig. Dus een snelle hap is hier prima te doen.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekker gegeten, op het terras in de zon. Goede patat, lekkere burgers, smakelijke pulled pork, een grote keus aan bier. De sfeer is er ongedwongen, prijs/kwaliteit verhouding prima. We gaan hier vaker komen, er staat meer op de kaart.
MarVos .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De kaart gaat uit van een duidelijk concept. Het zit vaak vol hier, dus er zijn genoeg mensen in de omgeving die dit waarderen. Ik had geen hamburger verwacht van gemalen en geperst vlees (denk aan diepvriesburgers), maar de spiezen zagen er goed uit en waren lekker. Het is een bierlokaal, er is dan ook een ruime bierkeuze. Er is geen keuze in de wijn en de huiswijn is geen aanrader. De bediening is snel en redelijk attent.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op een heerlijke zonnige vrijdagavond heb ik op het terras van Aogse Markt gezeten en gegeten. Ruim een week van tevoren geserveerd, want het is er altijd erg druk heb ik begrepen. En dit was niet gelogen! Het terras was nokvol met mensen die uit het werk kwamen borrelen, misschien wat eten en gasten die echt kwamen dineren, zoals wij. Buiten zit je op grote picknicktafels en het geheel oogde ontspannen. Je kijkt uit op een binnenplaats met geparkeerde auto's, maar dit stort eigenlijk totaal niet.
We kregen ook een serveerster toegewezen voor onze tafel en we werden heel de avond netjes bediend. De bediening leek geen last te hebben van de drukte op het terras en de andere gasten binnen en serveerde alles netjes en vlot. Het was goed duidelijk wie alleen serveerde en wie de bestellingen opnam, dit vind ik altijd een prettig iets.
We hebben totaal 3 gangen gehad en iedereen was zeer tevreden over zijn/haar keuzes! Ook mijn Aogse Markt salade als hoofdgerecht smaakte naar voortreffelijk, helaas kreeg ik hem niet op. Een leuk detail zijn de kleine mayonaise en ketchup potjes die geserveerd worden bij het hoofdgerecht, erg leuk! De heren in ons gezelschap gingen de verschillende bieren van de bierkaart proberen. Leuk dat er zoveel keus is en er ook een biertip bij de gerechten gemeld staat!
Achteraf wilde ik als verrassing betalen voor mijn gezelschap en de bediening heeft hier erg goed bij geholpen. Ook het verjaardagsgezang en felicitaties zijn (helaas iets later dan gepland) prachtig uitgevoerd door het personeel. Iedereen op het terras deed gezellig mee, wat een vrolijkheid!
Over de prijs/kwaliteit-verhouding van de Aogse Markt ben ik te spreken en mocht ik weer in de buurt zijn, dan kom ik hier zeker nog eens terug!
Akersten .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Inmiddels al 4 keer gegeten bij de oagse markt. Het eten is altijd erg lekker, al mis ik wel wat meer groente dan alleen de coleslaw. Ondanks dat er erg veel personeel rondloopt, is de service niet erg vlot. Het meisje dat ons bediende, leek er die avond geen zin in te hebben. Ze was erg kortaf, en vergat nogal veel, bijvoorbeeld onze bestelling in de kassa te zetten. Na een uur wachten kwam ze terug met de mededeling dat ze dit vergeten was (Geen excuses, of iets ter compensatie) Door het wachten waren de spareribs inmiddels op. Of ik dan wat anders wilde bestellen. Uiteindelijk toch lekker gegeten, maar het is te merken dat voor veel van het personeel het alleen een bijbaantje is, en ze niet echt hart voor de zaak hebben. Jammer.
Qwinte8 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Er hangt een goede sfeer, rustige muziek en de eet- en drankkaart zijn prima samengesteld. Bij het personeel ontbreekt wel de nodige productkennis (lees bierkennis) en is wat kortaf. De prijzen zijn aan de forse kant, met name de wat specialere bieren (6 euro en duurder) en snacks. Meer een kwestie van snel geld verdienen dan een trouwe clientèle opbouwen.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Als je van n rustig dineetje houdt zou ik hier niet gaan eten of je moet later in de avond gaan..veel kinderen hier.eten spareribs waren goed maar eten v partner de biefstuk met gepofte aardappel lauw..teruggegeven en dit werd opgewarmd..wat niet al te best is voor biefstuk..volg dag hierover gesproken maar alleen de opmerking gekregen..mag niet gebeuren en wat kan ik hiermee??
Geen goede service en dus...geen volgende keer.
Bij n ander soort reactie nog n andere kans..maar bij n rekening van bijna 90euro geen nieuw bezoek meer aan dit restaurant.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
In dit hartstikke leuke eetcafé is het prima toeven. De bediening is leuk, vriendelijk en erg gezellig. De sfeer is helemaal goed en het ziet er ook leuk uit in de Markt. Op de vraag of het mogelijk was om een ander vegetarisch voorgerecht te serveren werd zonder dralen een heerlijke salade gemaakt. Complimenten. Mijn voorgerecht van kip was lekker gekruid met een pittig sausje en ook de zalm van het hoofdgerecht was heerlijk. Kortom, samen met de hele goede prijs kwaliteit verhouding was dit het bezoek meer dan waard. Tot ziens.
Hansv71 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Alles wat je van een gezellig avondje uit mag verwachten vind je hier: heerlijk eten, erg klantvriendelijke bediening en een geweldige ambiance!! Als je voor een leuke prijs een topavond wil beleven kan ik je "Aogse markt" zeker aanbevelen!!
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Je moet voor sommige zaken wennen aan het hoge prijsniveau: hamburger menu zonder drank tussen 13,50 en 18,50, maar daarentegen aten de kinderen voor minder dan 6 euro hun buikje rond. De grillgerechten komen uit een Spaanse super-grill en zo is er voor 13-16 euro een spare-rib menu of een smakelijke kip spies met de roast zoals je die verwacht en graag wilt hebben. Een andere tafelgenoot was zeer te spreken over haar verse maaltijdsalade, 13,50. Reken voor drankjes minimaal 6 euro pp erbij. De hele entourage is beslist gezellig te noemen.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Prima avond gehad in Aogse Markt. 's middags gebeld, reserveren niet nodig, eenmaal aangekomen toch vol. Opvallend dat zes tafels gereserveerd stonden, tijdens onze gehele aanwezigheid (ruim twee en een half uur). Daar moet beter mee omgegaan kunnen worden zou je zeggen. Het eten was ruim voldoende, het aanbod in biertjes overweldigend. Service oke, niet bijzonder.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
In dit eetcafé is het (zoals ze zelf zeggen) gewoon een gezellige bende. Lekker laagdrempelig.
Prima broodje op tijdens lunchtijd. Op dat moment zaten er erg veel moeders met hun kinderen te lunchen (de basisschool die op een steenworp ervandaan ligt, was net uit).
Op de lunchkaart staan allerlei lekkere dingen. Broodjes, pita's, salade en soep.
De inrichting doet wat industrieel aan, maar is vanwege het vele hout wel gezellig.
Vriendelijk personeel.
Groot terras aan de achterkant!|
Aanwinst voor Princenhage!
Jeanine F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een echte aanwinst voor Princenhage. Prima eetcafé. Heerlijk gegeten met man en kleine kinderen op een schaduwrijk terras. De burger en de maaltijdsalade waren prima op smaak en de kinderen hebben gesmuld van hun pannekoeken. De vele bieren op de kaart nodigen uit om nogmaals te komen borrelen en eten. Echt een aanrader!