Aogse Markt

Haagse Markt 5 4813 BA Breda Nederland Kaart
31-762050505

Over het restaurant Aogse Markt

Eet & Bierlokaal De Aogse Markt is een Bourgondische eet- en drinkgelegenheid in het hart van Princenhage (Breda). De unieke locatie waar u nog gratis kunt parkeren, het prachtig gerestaureerde pand, de warme en informele ambiance maken een bezoekje aan ons eetcafé tot een ware belevenis.

De chef bereidt vele gerechten in de houtskool-gestookte Josper Grill. Van sissende garnalen in knoflookolie tot een perfect gegrilde klassieke hamburger of spareribs met o.a. Cola marinade.

Bij de Aogse Markt stromen bijzondere bieren uit de tap. De bierkaart met 100 bieren is met zorg samengesteld, maar we schenken meer dan 140 bieren. Vergeet zeker niet ons eigen gebrouwen bier Daelder te proeven. De naam is gekozen als knipoog naar ons pand dat in een voormalig bankgebouw gevestigd is.

Borrelen en eten is bij ons een uitstekende combinatie!

Meer informatie over restaurant Aogse Markt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 01:00
- Bar 15:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Aogse Markt

Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vriendelijk personeel, legendarische spare ribs!
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Perfect zoals altijd ! Meerderen keren bij Aogse Markt geweest en altijd weet een fijne beleving ! Heerlijk eten met mooie bieren ????
julia E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Aan te bevelen.leuke ontspannen sfeer,goed kwalitijd van het eten.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was top. Ondanks drukte was personeel erg attent. Bierassortiment wijzigt niet echt vaak en is ook behoorlijk aan de prijs!
Rik N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuk eetcafé met groot assortiment tap- en flesbieren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, maar hadden alleen de pech dat het hard waaide en er een aantal koppels met kinderen aan de bar zaten, waarvan de kinderen steeds naar buiten gingen en daarop de deur niet dicht deden. Dit was echt wel noodzakelijk, want de wind stond recht op de deur en wij zaten vlakbij de deur. De bediening liep zichzelf een ongeluk om de deur steeds te sluiten. Ook werd er regelmatig iets van gezegd tegen de ouders en de kinderen, maar deze trokken zichzelf hier weinig van aan.

Zodra er een tafeltje verderop vrij kwam, werd dit ons aangeboden, dit vonden wij een goede service,

Toen we vertrokken bood de bedieining ook nog hun verontschuldigingen aan, maar zij konden hier weinig aan doen en hebben het voor ons naar hun beste vermogen opgelost. We gaan zeker terug komen, hopend op een iets rustigere avond ;-)
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het was super gezellig en vriendelijk personeel!!
Het eten was qualitatief goed maar lauw. Het was ook erg druk.
We hebben het wel gezegt als tip.
Verder prima hoor!!!!!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellig restaurant. Was een leuke avond. Vriendelijk personeel.
Erg rumoerig. Zitplaatsen niet echt comfortabel.
Een wisselende lijst van bieren van de tap is erg leuk. Het lijkt ons een kleine moeite om daarvan een geprinte versie op de tafels te leggen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellige familie avond gehad en ongedwongen en rustige sfeer. Goede kaart met voor ieder wat wils. Heerlijke gerechten in prima prijs kwaliteitsverhouding. Aanrader en zeker iets om op terug te komen.
sanne_cool .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuke setting, de gerechten kwamen alleen te snel (stonden na een uur weer buiten). De gambamakreelsalade was op zich lekker, maar wel een dag lang last van m'n buik gehad erna :(
Victor R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuke, mooie en heel gezellige locatie! Prima voor een borrel en een hap te eten na de vrijdagmiddagborrel.
Winny H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke kaart waaruit het moeilijk kiezen was. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was uitstekend. Gezellige sfeer. En dan ook nog makkelijk parkeren. Wij komen zeker nog een keer terug.
Wietske M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer goed en gezellig
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel lekker en gezellig geluncht in bijzonder plezierige omgeving met zeer vriendelijke en accurate bediening en voor zeer billijke prijzen.
suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik vind hun gerechten echt heerlijk van de grill. Ik raad deze locatie graag aan , aan vrienden en neem ze er vaak mee naar toe. De bediening is altijd vrolijk en je voelt je nooit vergeten in de service.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig tafelen!
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Geweldige sfeer! Ditmaal gegeten en gedronken met zakelijke relaties, niets dan lof.....!!! Bediening heeft een grote invloed op de avond, zij deden dit met een gulle lach. De kennis over de bieren en dan met name welke soort bier bij welk eten gedronken kan worden is top! Wij hebben een heerlijke ongedwongen avond gehad.
Marlou M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, altijd vriendelijke bediening en de spare ribs die we niet helemaal op konden mochten we meenemen. We komen zeker weer terug hier!
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima sfeer en heerlijk etent
Ferry H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, maar zeker ook genoten van de vele speciaal bieren die worden geserveerd! Zeker voor herhaling vatbaar.