Meer informatie over restaurant Anvers

Voordelig
Erg rumoerig
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zondagavond heerlijke biertjes gedronken en lekker gegeten. Mosselen waren prima, maar ook de mixed grill en de burger waren lekker. Goed advies over bier en eten combinatie. Goed dat we hadden gereserveerd want ondanks dat erg veel tafels zijn was het overvol.
Liesbethserlie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben met onze schoonouders en ons gezin voortreffelijk gegeten bij Anvers! Erg vriendelijke bediening en uitstekende service voor mijn schoonvader, i.v.m. zijn specifieke wensen qua eten. Dit werd professioneel opgelost. De sfeer is heel gezellig en het geheel is smaakvol ingericht en gedecoreerd.
Zodra wij weer in Tilburg gaan eten gaan we hier zeker weer een tafel reserveren. Bedankt voor onze super leuke avond bij Anvers!! Familie Pijlman.

• Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Prima eetcafe, met gezin (6) gegeten. Ging vlot, en in een prettige sfeer. Blijft natuurlijk wel een informeel eetcafe.
We hadden sate, hamburger en die waren prima! Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Heerlijk in ontspannen sfeer gegeten. De mixed grill is uitstekend en ruim voldoende. Het Koningshapje is lekker op het pasteibakje na , dat was taai en kauwerig. Hebben we ook gemeld. Zeker een aanrader om te gaan eten, en zijn we in Tilburg komen we hier zeker terug.
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant. Ik heb hier met een vriendin en haar ouders voor haar verjaardag gegeten. Als vooraf hadden we allerlei kleine gerechten om samen te delen. Heerlijk gegeten en gedronken. Ook de serveerders waren aardig en het decor was knus, ondanks de grote ruimte.
-Pas- .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekkere bieren die ook nog eens redelijke geprijsd zijn: ? - Bieren zijn op een overzichtelijke wijze per categorie op de kaart gezet.
Lekkere wijnen die ook nog eens redelijk geprijsd zijn: ? - Bijvoorbeeld de Rioja (rood) en Charonnay (wit) zijn aanraders.
Lekkere gerechten die ook nog eens goed geprijsd zijn: ? - Bijvoorbeeld vooraf de Belgische vissoep goed gevuld en een ruime hoeveelheid. Ook lekker als hoofdgerecht het rund pruttelpotje, goede volle smaak en ruime hoeveelheid.
Gratis kraanwater: ? - Vind ik wel zo prettig na een paar glazen wijn of ernaast.
Sfeervolle inrichting: ?
Snelle en attente bediening: ?
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Even binnen gelopen voor een snelle lunch op vrijdagmiddag. De zaak zat goed vol, dat is altijd een goed teken. Heerlijke kroketten met goed brood, werden snel geserveerd en ook de huiswijn smaakte prima en dat voor een schappelijke prijs.
De zaak is erg groot maar heel sfeervol. Ook maar eens voor het diner uitproberen!
Huibman .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Na de kerstdagen zijn wij voor een heerlijke lunch bij Anvers terecht gekomen, zonder dat we het wisten zat er een trio te spelen in het begin van de middag, dus dat was een leuke verrassing. Heerlijk geluncht en door de muziek ook meteen nog wat mensen gebeld om ook te komen, die een half uurtje later zijn gekomen voor een lekker borreltje. Na vier uurtjes prima te hebben gegeten en gedronken hebben we besloten om iets te gaan drinken bij de Living om het dagje gezellig af te sluiten. Ook daar een heerlijke cocktail op in een super leuke ambiance. Maar jammer genoeg komt aan al het leuke een eind, dus iedereen ging naar huis en bleven wij met z'n tweeën over en hadden nog niet gegeten, dus wij in het café even gekeken of we nog iets konden eten. Daar hebben ze meteen een tafeltje klaar gemaakt zodat we lekker nog samen iets konden eten, ook binnen no time stond het eten op tafel, weer heerlijk. Kortom we hebben een heerlijke dag genoten in dit complete café. Wij zijn blij verrast van deze dag, met lekkere biertjes, wijntjes en hapjes. Chapeau!
Snebbo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij hebben met ons gezin gebruik gemaakt van een brunch. Bediening was goed. De brunch was uitstekend verzorgt, genoeg keuze uit croissants en broodjes, genoeg beleg en lekkere extra's zoals een gebakken eitje met bacon, een kleine quiche heerlijk van smaak, meloen in spek, verse jus d'orange en als slot een schaal met o.a. brownies e.d. en tot slot een lekkere fruitcocktail. wij raden dit eenieder aan.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Vanwege het behalen van mijn diploma, nam ik mijn ouders en vriend mee naar Anvers. Het restaurant zag er prima uit en ook de kaart voldeed aan onze wensen. Nadat we ons voorgerecht hadden besteld, hebben we een lange tijd gewacht totdat het geserveerd werd. Geen probleem dit kan gebeuren. Toen dit bij het hoofdgerecht nogmaals gebeurde en we een dik uur hebben moeten wachten op het gerecht, hebben we de serveerster aangesproken op de lange wachttijd. Zij vertelde ons dat er iets mis was gegaan en ze het nogmaals aan de keuken ging doorgeven. Nadat er wederom een kwartier verstreken was, kwam de serveerster vertellen dat het nog ongeveer 10 minuten ging duren. De gehele wachttijd werd ons niet gevraagd of men nog wat wilden drinken. de tafel naast ons, later gearriveerd, een half uur aan het wachten op het voorgerecht, werd een gratis drankje aangeboden. Dit was werkelijk het toppunt van slechte service, behandel iedere klant op dezelfde wijze!
De hoofdgerechten kwamen als ook het nagerecht. Het eten smaakte voortreffelijk. Tot slot werd door mij de rekening gevraagd, hier bleken verschillende fouten in te zitten zoals extra koffie die we niet besteld hadden etc. etc. Na het wijzen op deze fouten werd geen excuses aangeboden of iets dergelijks.
Ik was ronduit teleurgesteld dat mijn etentje zo moest verlopen. Dit ook omdat het eten prima was, maar de service was ongelooflijk slecht...
Geachte mevrouw Esther-x,

Dank voor uw recensie. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons eten en de sfeer van onze zaak. Spijtig dat erondanks de zorg voor onze gasten iets fout is gegaan. Indien u via maarten@anvers.nl uw gegevens achter laat, komen wij graag persoonlijk met u in gesprek.

Met hartelijke groet, Team Anvers

Reactie van proever:

Hallo Team Anvers,

Inmiddels contact met jullie gehad. Bedankt voor de snelle reactie en het fijne gesprek. Dit stelt mij erg tevreden!

Groeten,
Esther
Nirvanah .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Onlangs met vrienden genoten van een uitgebreide brunch. Het eten smaakte ons zeer goed, we komen zeker terug. De tafel was al snel vol maar er werd een passende oplossing gevonden. Het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en niet opdringerig. De sfeer is gemoedelijk.
Elza W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Door een aantal positieve verhalen besloten ik en een vriendin om eens een hapje te gaan eten bij Anvers in Tilburg. Hierna wilden wij naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken. Eigenlijk ging het al bij binnenkomst fout. We werden achter een soort pilaar neergezet aan een erg klein tafeltje waardoor we eigenlijk niet echt de ruimte hadden om iets kwijt te kunnen. Vervolgens moesten we na een kwartier zelf maar vragen of wij iets te drinken konden bestellen. Aangezien de lunchkaart, drankkaart en ontbijtkaart op tafel lagen, maar dus geen dinerkaart, heb ik ook direct gevraagd om een kaart aangezien wij hadden aangegeven dat we een hapje kwamen eten. Toen ik dit vroeg werd ik een beetje geïrriteerd aangekeken. Waarop we snel onze keuze hebben gemaakt en wilden bestellen. Ook dit duurde weer erg lang en daarom hebben we uiteindelijk maar weer zelf gevraagd of wij iets te eten konden bestellen.
Het voorgerecht maakte in eerste instantie al veel goed en de sfeer werd dan ook een stuk beter. Ondanks dat er steeds opnieuw gevraagd werd of wij iets te drinken wilden bestellen, en we beiden nog een vol glas hadden staan. Na het voorgerecht kwam het dieptepunt van de avond, zo zal ik het maar even noemen.
We hebben in totaal ander halfuur op ons hoofdgerecht moeten wachten vanaf het moment waarop ons voorgerecht klaar was. Nu vonden wij het na een uur toch wel echt te lang duren en klaagden we een beetje. Na een uur en een kwartier kwam de ‘gastvrouw’ vanaf de andere kant van het trappetje even snel meedelen dat er iets mislukt was en dat het er zo aan zou komen. Wat opvallend was, aangezien in het uur ervoor niemand ons iets heeft aangeboden of heeft gevraagd of wij nog iets te drinken wilden bestellen. Nu heb ik niet veel ervaring in de horeca, maar je laat je gasten niet een uur lang zitten zonder hen iets aan te bieden. Afijn, na ander halfuur kwam dan eindelijk ons hoofdgerecht op ons veel te kleine tafeltje aan. Ik kreeg bij mijn biefstuk in totaal 3 borden op tafel gezet, waarop de serveerster nogal moeilijk keek aangezien zij ook niet wist waar ze het kwijt moest. Uiteindelijk heb ik zelf maar de borden half op elkaar gezet . De honger was vrij ver over op dat moment.
Na het hoofdgerecht wilden we alsnog een nagerecht bestellen, aangezien wij echte toetjes eters zijn. Nu staan er wafels op de kaart met ijs. Maar ook staan er kinderwafels op de kaart, zonder ijs. Aangezien we niet veel honger hadden vroegen we of we misschien een kinderwafel konden bestellen en dan een bolletje ijs erbij konden bestellen. Maar nee, dit was onmogelijk! Hoe flexibel…
Na het nagerecht stroomde de tent leeg en het personeel ging spontaan weg. Uiteindelijk zijn we zelf maar naar de balie gelopen om af te rekenen (waar een kleine rij stond). Al met al was onze avond verpest en hebben we onze film gemist, terwijl wij 3 uur hadden uitgetrokken om een hapje te gaan eten.
Het probleem ligt in mijn ogen volledig bij de bediening. Een foutje kan gebeuren, maar de manier waarop dit werd ‘opgelost’ was enorm slecht. In de meeste restaurant waar je zo lang moet wachten, wordt er iets aangeboden of wordt er over gesproken of iets dergelijks. Hier niet, ze laten gasten blijkbaar langer dan een uur zitten zonder iets aan te bieden om op het laatste moment te komen vertellen dat het eten er zo aankomt.
Erg jammer, want ik zal hier nu niet meer gaan eten. Niet vanwege het foutje, wel vanwege de slechte manier van oplossen. En de slechte manier van omgaan met de gast.
Beste Elza, spijtig dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Dit is niet de normale gang van zaken. Mag ik u vragen via maarten@anvers.nl uw telnr door te geven opdat wij met u tot een passende oplossing kunnen komen, bvd.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Lunch op een druk, gezellig terras op een mooie plek in de binnenstad. Binnen een typisch Belgisch bier/eetcafe met oud interieur. De bediening was zakelijk, maar vriendelijk. Ik koos voor de pittige, malse gehaktbal met satésaus en komkommersalade. Deze 'bal' werd in plakken gesneden geserveerd en was redelijk maar tamelijk droog en niet echt bijzonder van smaak. Mijn vrouw had gekozen voor de Belgische garnalenkroketten met peterseliemayonaise en dat was in orde.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Anvers heeft een zeer uitgebreide menukaart, dus er was genoeg keus voor ieder. Ik had echter het verkeerde gerecht genomen: de varkenshaas met peperroomsaus was droogen vrij taai. Mijn vriend had daarentegen het pruttelpotje (stoofvlees) genomen en die was dan wel weer heeeerrrlijk ! Die ga ik dus volgende keer nemen als ik terug ga, want dat pruttelpotje is het wel weer waard om terug te komen :) Wat ik ook leuk vind is dat ze de rose in een apart karafje serveren, oogt toch net wat sjieker. Verder was de bediening vlot, maar niet erg bijzonder.
Robgesink .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
De belangrijkste reden om naar Anvers te gaan vind ik de gezellige, informele sfeer die in deze zaak hangt. De prijs voor het eten vind ik prima. Een heerlijke salade met gamba’s zongedroogde tomaat, uit, dressing en croutons voor 14,50 vind ik een prima prijs voor een lekkere maaltijdsalade.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Gezellig! Leuke bediening (en snel!), simpel maar goed bereid eten. De mosselen zijn in het een aanrader. Mijn dochter van anderhalf kreeg nog een poppetje om mee te spelen, erg attent!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Afgelopen vrijdag gezellig met oude vriendenclub gegeten. Met zijn tienen op het terras sterke verhalen opgehaald. Gestart met een mooie cava, daarna brood met 3 smeersels, allen een hoofdgerecht van de kaart en mooie koffie na. Attente bediening, was smakelijk, leuke bierkaart, was prima. Proeverij vd chef of de ribeye volgens tafelgenoten een echte aanrader.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Ik had een 'klein ontbijt' en mijn tafelgenoot een 'uitsmijter Anvers'. Heerlijk zondagontbijt. Het klein ontbijt was niet bijzonder maar wel erg lekker, vooral de versgeperste jus (broodje, ham, kaas, jam, boter, croissantje, jus en koffie). De uitsmijter was heerlijk en zag er ook goed uit. Vlot jong personeel dat precies de goede balans tussen beleefd en amicaal weet te houden. Anvers is een 'belgisch bier café' en is dus ook lekker bruin van binnen, erg gezellig, maar niet rommelig of smoezelig. Fijne start van de dag.
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Reserveren via de reserveringmodule van Iens kon niet maar we bleken er toch terecht te kunnen. Leuk rommelig Vlaams café met uitgebreide (eetcafé)kaart en erg grote porties eten. Goede prijs-kwaliteit: goed gebakken vis, lekkere soepjes, flinke, goed gebakken biefstukken. Frites en groentjes er apart bij. De bediening is vlot en heel vriendelijk. Leuke plek voor borrel of snelle hap.
Knarffo .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik heb hier met mijn vriendin (allebei in een elektrische rolstoel) en mijn schoonouders erg lekker gegeten in een gezellige Antwerpse ambiance. De Sis kebab lamsspies is zeker aan te bevelen. Verder is de zaak goed toegankelijk en is er zelfs een invalidentoilet. Ook heeft men een menukaart in braille.