Anugerah

Botersloot 54A 3011 HJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anugerah

Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Alcoholvrij (bijzonder wel) huiskamerrestaurant met 5 tafeltjes totaal. Twee Indonesische dames in de keuken, dat belooft wat! We worden niet teleurgesteld; prima authentieke Indonesische gerechten. Geen verrassingen maar de bekende smoor, telor, gadogado enz. Prima van smaak! Prijs idioot laag, hoe kunnen ze ervan leven?
Decor is droevig maar vaak kun je in de ongezelligste restaurants het beste eten, en dat bleek ook hier het geval.
Faith2you .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Voor het decor hoef je hier niet heen te gaan. Het is een super eenvoudig ingericht, brandschoon restaurant, met ruimte voor zo'n 12 a 14 gasten.
Maar het is wel zoals het in Indonesië is en gaat. Ook wat er op je bord ligt. Uitstekend, vers en mooi gekruid eten. Wij namen de rijsttafel en die was uitstekend, van de tahoe tot de rendang, de geiten saté is een topper.
Emi H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk en authentiek Indonesisch eten. We namen de nasi rames met 2 vlees- en groentegerechten. Hoort in dit segment zeker tot de top 3 in Rotterdam.
Barca2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Op basis van de Iens recensies besloten Indisch af te halen. Ipv de vertrouwde en voortreffelijke toko in de oosterhof naar de stad gereden .
Tot mijn spijt verschillende gerechten gekocht . Het aanbod is zeer beperkt en prijs kwaliteit teleurstellend .
Bakjes worden extreem vol geschept ondanks dat je zegt dat het voldoende is. Voor 2 vleesgerechten , 2 kipdelen, 2 x groenten, komkommer, nasi , bami en 2 maïskoeken maar liefst € 43.20 moeten betalen.

Ok, dan hopen op een perfecte kwaliteit . Dat was het helaas niet .
Maïskoeken te warm in zakje gedaan en verder waren die erg vet . Door te warm te verpakken zacht geworden . Direct moeten weggooien en overige ook teleurstellend . Bami en nasi smaakloos en de pittige rundvlees erg droog.
Misschien een mindere dag qua bereiding want ik herken de kwaliteit helaas niet in de recensies.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Er zijn maar weinig Indonesische eettentjes in Rotterdam waarover op deze plek zó enthousiast werd bericht, dus we waren maar wàt gelukkig dat er plek was in dit kleine eettentje met die grappige poppen in de etalage. Het eten was ronduit heerlijk; pittig en smakelijk gekruid. En de bediening was uitermate vriendelijk.
Orko82 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Afgelopen twee weken hier twee keer gegeten en alles was, zoals altijd, zeer lekker. Niet op z'n Hollands (volledig) aangepast, maar gewoon pittig als het pittig moet. Rendang is goed aan te bevelen. Tsja, de aankleding kan wat schaars ogen, maar het is geen eettent waar je uren hoeft te tafelen. Service van gastvrouw was prima en heel vriendelijk.
Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Voortreffelijke authentieke Indonesische gerechten. Kan zich gemakkelijk meten met de beste Indonesische (afhaal)restaurants uit Den Haag (die zij al een aantal jaren naar de kroon steekt op de Pasar Malam/Tong Tong Fair). Helaas zijn bepaalde klassieke gerechten niet standaard op voorraad. Wellicht heeft dit te maken met de meer Surinaams-Javaanse oriëntatie van de gemiddelde Rotterdammer. De sajoer lodeh en udang goreng peteh bijvoorbeeld dienen vooraf te worden besteld. Deze worden dan wel vers bereid en zijn absolute aanraders! De beef rendang is subliem. Pittig en heel rijk van smaak. Anugerah heeft de charme van een ouderwets eethuis uit vervlogen tijden. Er staan slechts een paar tafeltjes. Met een klein gezelschap (tot 12 man) kun je er heerlijk rijsttafelen voor €11,- per persoon inclusief drankje. Prima prijs-kwaliteitverhouding dunkt mij. Een heel originele locatie voor zakenlunches. De eenvoudige ambiance is in eerste instantie soms wat onwennig, maar met de verfijnde gerechten maakt de gastvrouw steevast een verpletterende indruk op alle gasten. Met afstand beste Indonesische keuken in regio Rijnmond!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Heerlijk Indonesisch gegeten bij Anugerah. Wij hadden de rijsttafel, met pakweg tien gerechten. Erg goede prijs/kwaliteitverhouding.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Fijn dat dit (afhaal)restaurantje in Rotterdam zit. Erg lekker indonesisch eten voor een nette prijs. Hier wordt met liefde en ervaring gekookt. De uitstraling van de zaak is minder maar het eten maakt het meer dan goed. En het heeft zeker zijn charme.
Ikkereentje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
We halen hier een paar x per jaar voor de hele familie eten. Alles is zo lekker. Mijn moeder heeft al gezegd dat ze zelf niet meer wil koken nu we zo lekker eten bij anugerah kunnen halen dat mett zo veel passie klaar gemaakt is. We worden er ook altijd er hartelijk verwelkomt. Zeker een aanrader.
Elwin S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Klein zaakje met klassiek Indonesische uitstraling. Misschien niet heel mooi en nieuw, maar ik vind het wel wat hebben. Er is niet heel veel keus, maar wat er is is lekker. Ik had een combinatie van pittige nasi met groente en pittig rundvlees. Allemaal heel erg lekker, zou hier graag nog eens terug komen. Probleem is echter dat ik voor mijn eenpersoonsbakje toch wel 11,50 moest achterlaten. Dat is duidelijk meer dan ik gemiddeld betaal en de hoeveelheid is niet overweldigend. 8 euro zou een nette prijs zijn geweest. Voor de smaak kom ik vast nog een keer terug, maar door de prijs zal dit niet mijn vaste afhaaltentje worden.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Authentiek Indonesisch restaurantje, waar aan de smaak niet wordt getoornd! Aanrader is de schotel nasi rames speciaal. Deze schotel (met sambal goreng telor, nasi, zoet-zure komkommer, twee soorten groenten en twee soorten vlees en saté kip of saté kambing) is qua hoeveelheid en prijs prima in balans. Service is goed en er wordt meegedacht. Zo werd voor ons dochtertje een speciale (niet pittige) schotel samengesteld (met witte rijst, zoete kip, groenten en saté). Hier komen we snel weer terug.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2012
Anugerah is een prima locatie voor goedkope Indonesische afhaalmaaltijden. De maaltijden zien er weliswaar op het eerste gezicht in de vitrine niet smakelijk uit, omdat de gerechten koud bewaard worden en de saus van de vleesgerechten als gevolg hiervan stolt, maar de smaak van de gerechten is prima. Aanraders zijn de daging smoor, rendang, zoete kip en gado gado. De eigenaresse is erg vriendelijk, betrokken en gastvrij.