Antoons Restaurant

Kobstederweg 13 7113 AA Winterswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Antoons Restaurant

We kunnen u een heel mooi en lang verhaal vertellen over Antoons. Doen we niet… Kom Antoons zelf te ervaren. Zoek vooral niet naar ingewikkelde verhalen of exquise culinair verantwoorde sterrengerechten. Die hebben we niet. Wat we wel hebben is een simpele menukaart: het is óf kip óf schnitzel. Nou ja, er staan natuurlijk ook een aantal andere heerlijke voor- en hoofdgerechten op de kaart. We durven te stellen dat bij Antoons voor iedereen wat lekkers op tafel komt. Trouwens, het klopt inderdaad dat wij onze hofleveranciers puur op kwaliteit kiezen, niet op laagste prijs… voor de rest is Antoons heel gewoon gebleven.

Halve fles mineraalwater

Bennie H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Resigerritsen G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Een hele vriendelijke ontvangen. Het gewenste tafeltje was gereserveerd voor ons. De gerechten waren allemaal erg lekker, zowel de spareribs als de kip. Een hele gezellige, genoeglijke avond met heeerlijk eten.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Geen culinaire hoogstandjes. Soep was wellicht uit blik. Hazenpeper met rode kool was heerlijk.
Beste heer van Klinken,
Dank voor uw recensie, De soep was misschien niet uw smaak, maar onze soepen komen zeker niet uit blik ! Weet niet of u onze site bezocht heeft? Daar geven wij ook netjes aan dat wij geen culinaire hoogstandjes verzorgen. Fijn dat de hazenpeper naar wens was. Dank voor uw komst.
PvRijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Bij Antoons restaurant wezen eten met de AH actie. Echt een aanrader. Prima eten perfecte bediening en gezellige zaak.
Wessel H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Waren er zondag 21 okt was er zeer druk, maar goed ontvangst. We hoefden niet lang te wachten Voordat de gastvrouw ons drankje opnam. Mooie uitgebreide kaart. Zeer smaakvol gegeten. Complimenten hiervoor.
Ellen Rudy A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Alleen de cappuccino was slecht.
Te veel melk en heel dunne melkschuim. Lijkt meer op latte machiatto....
B D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goede locatie bij de camping lekker makkelijk
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het restaurant is aubollig ingericht. Het was koud.
De snitzel was te dik en melig van smaak.
Jammer maar geen topper.
Aardige bediening.
Beste mevrouw Mengerink,

Jammer dat u het zo ervaren heeft en dat u hiervan geen melding heeft gemaakt bij een van mijn medewerkers, dan hadden wij op dat moment wat voor u kunnen doen.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Goed restaurant we hebben zeer goed gegeten chapeau
Marcella W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ik was met mn partner de tafeltjes stonden ongemakkelijk dicht bij elkaar schat zn 30 a 40 cm niet echt lekker om ontspannen te genieten van een gezellig avondje eten. Gesprek werd hierdoor automatisch uit gewisseld met anderen wat door ons als onprettig werd ervaren. Wij zijn misschien wat grotere eters dan anderen hierdoor geen Spare ribs besteld. Schnitzel besteld maar dan grote portie (dus 2 stuks) hierbij werd er echter maar 1 juskommetje saus bijgeleverd hierdoor werd de schnitzel als wat aan de droge kant ervaren. Wij stonden op de camping en dat is wel een aanrader die was echt top zeker het (terug) komen waard.
Goede morgen mevrouw Weltevreden,

U vond de ruimtes tussen de tafels niet al te prettig, dit had u aan mogen geven aan 1 van mijn medewerkers. Wij hadden dan u voor een andere tafel kunnen regelen. U geeft aan dat er maar Sausiere bij de Schnitzel Antoon zat. Dat klopt ,omdat onze ervaring is dat er meestal saus overblijft en dan is het jammer om dat weg te moeten gooien. Ook hier had u netjes aan de medewerkers kunnen vragen of u nog extra saus kon krijgen. dit was geen probleem geweest.
B D.
Prima restaurant
Beppeke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten in het gezellige restaurant .leuke bediening.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Antoon’s.
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. De tomaten-en de mosterdsoep waren heerlijk. De schnitzel Zillertal was heerlijk mals maar ontzettend groot(zou betreft ons iets kleiner kunnen) zodat de heerlijk frites en salade ongeroerd blijven staan. Daardoor als desert een kopje heerlijke,pittige koffie genomen.
Cielia D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuke sfeer, goed eten. Zeker een plek om weer terug te komen.
Resigerritsen G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht de kippensoep en tomatensoep, die beide erg smaakvol zijn. Dan de oosterse kip en de spareribs. Absolute aanraders! De afronding met Antoons finale en dame blanche maakte het eetfeestje compleet. Ook de rode huiswijn is heerlijk.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was gewoon perfect en gezellig.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Niet speciaal, maar goede prijs-kwal verhouding, zeker met AH bon