Antoons Kip en Schnitzel

Kobstederweg 13 7113 AA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Antoons Kip en Schnitzel

We kunnen u een heel mooi en lang verhaal vertellen over Antoons. Doen we niet… Kom Antoons zelf te ervaren. Zoek vooral niet naar ingewikkelde verhalen of exquise culinair verantwoorde sterrengerechten. Die hebben we niet. Wat we wel hebben is een simpele menukaart: het is óf kip óf schnitzel. Nou ja, er staan natuurlijk ook een aantal andere heerlijke voor- en hoofdgerechten op de kaart. We durven te stellen dat bij Antoons voor iedereen wat lekkers op tafel komt. Trouwens, het klopt inderdaad dat wij onze hofleveranciers puur op kwaliteit kiezen, niet op laagste prijs… voor de rest is Antoons heel gewoon gebleven.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Antoons Kip en Schnitzel

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag geopend vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag geopend vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten.
Wat voor ons heel belangrijk was is het feit dat ze over een invalidetoilet beschikken. De bediening is uiterst vriendelijk. Het eten alsmede de wijn was erg lekker. Een leuk detail is het feit dat de patat in een puntzak geserveerd wordt. Kortom, een leuke, gezellige en lekkere avond gehad
Githa E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
het was heerlijk , voldoende op je bord eigenlijk teveel.. alleen jammer dat ik de schnitzel niet mocht i.v.m lactose intolerantie .. dus dan eentje zonder paneer of een ander soort paneer zou ook goed geweest zijn naar mijn idee dan had ik wat meer keuze gehad maar verder was het top!!
Mien V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wij waren met 2van onze kleinkinderen we hebben heerlijk gegeten onze kleinzoon is leerling kok hij vond het ook goed klein min puntjegrote porties mag wel wat mínder even vragen hoe je de biefstuk wilt
Vr gr M van Otten
Githa E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk gegeten , liep lekker door , daardoor niet lang te wachten , sfeer was goed,
dus samengevat was allemaal prima .
hade95 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Men kon onze reservering niet terug vinden op de lijst. Toch was er een tafeltje voor ons vrij.
Vonden het tempo van serveren erg hoog.
Stonden dus met een uur en een kwartier, alweer buiten.
Lang wachten op het eten is nooit prettig, maar vonden dit toch wel erg "lopende band werk".
Wel lekker gegeten trouwens.
c S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was uitstekend de bediening vlot en keurig
f. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het AH menu had voldoende keuze-mogelijkheden en er was voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima restaurant lekker gegeten! Bediening was vlot, haast iets te snel waardoor het voorgerecht nauwelijks kon 'zakken' ;-)
w K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was correct en snel. We werden snel geholpen en er werd enkele malen gevraagd of het naar wens was. Het is een aanbeveling waard. Van het ijstoetje kregen we een volle maag.
janvwburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben fijn gedineerd bij dit restaurant, prettige bediening, niet opdringerig. De geserveerde gerechten waren prima en tussendoor voldoende tijd om een glaasje te drinken. Het was druk maar niet rumoerig, precies goed. Een prima restaurant om gezellig met vrienden en/of familie heen te gaan.
F V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Perfect waren er voor de 2de keer zeer aan te bevelen.
Ondanks de drukte was de wachttijd kort en kregen we tegelijk het eten geserveerd
BenI .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig en rustig met vriendelijke medewerkers en een prima keuzemogelijkheid voor wat betreft het menu. Meer dan voldoende en eventueel bijvullen geen probleem. Een aanrader!
Will S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Samen met onze kleinzoon genoten van het AH menu. Zeer attent dat hij zijn eten iets eerder kreeg. Zo had oma even de tijd om hem te helpen.
Tonny G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede ontvangst. Heerlijk en ruim voldoende gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of er van alles voldoende was. Voor ons zeker het terugkomen waard. Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed.
g.berenman .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel, mooie locatie en een gezellige uitstraling.
zijn hier eerder geweest en zullen zeker weer terug komen
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was wel erg rustig in het restaurant, voor een vrijdagavond. Plek in het restaurant, waar wij zaten was goed. had iets meer van de Schnitzels verwacht. Paprika Schnitzel ontbrak op de kaart. Kan een goed adres geven voor een heerlijke paprika Schnitzel.
z K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Snitzel week...geen krokante korst,weinig smaak.Uien niet lekker bruin gebakken. Wit en klef Jammer!
Groente en aardappeltjes wel goed.
Aangegeven serveerster. Kwam omdat de uien en champignons erop hadden gelegen dat de korst daardoor week was. Heb vaak genoeg gezien dat het ook anders kan.
hennie W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een keurig menu samengesteld,
voor AH klanten.
Soepje vooraf, Heerlijke biefstuk
Tournedos medium besteld en was ook medium.Bijgerechten goed gegaarde bloemkool, boontjes en broccoli, gebakken aardappel partjes.En een heerlijke bietensalade.
Als afsluiting Chocolade ijs met witte choco mouse, en slagroom.
Het was veel allemaal maar erg lekker.Totaal voor 2 menu's en 4 biertjes € 39,50
Dan spreek je echt van een aanbieding.
Arjan En Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een gezellige avond uit samen gehad. Het eten was lekker en de bediening was ook zeer netjes. Dus met de AH aktie helemaal een een prettig uitje
F V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel, kregen tegelijk uitgeserveerd, eten was goed en warm dat kom je lang niet overal tegen.
Wij bevelen ze zeker aan en komen ook zeker terug.