Antoons Kip en Schnitzel

Kobstederweg 13 7113 AA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Antoons Kip en Schnitzel

We kunnen u een heel mooi en lang verhaal vertellen over Antoons. Doen we niet… Kom Antoons zelf te ervaren. Zoek vooral niet naar ingewikkelde verhalen of exquise culinair verantwoorde sterrengerechten. Die hebben we niet. Wat we wel hebben is een simpele menukaart: het is óf kip óf schnitzel. Nou ja, er staan natuurlijk ook een aantal andere heerlijke voor- en hoofdgerechten op de kaart. We durven te stellen dat bij Antoons voor iedereen wat lekkers op tafel komt. Trouwens, het klopt inderdaad dat wij onze hofleveranciers puur op kwaliteit kiezen, niet op laagste prijs… voor de rest is Antoons heel gewoon gebleven.

Halve fles mineraalwater

HannieS .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Betsy F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer, vlotte bediening.
Komen zeker nog een terug
HEnry R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bijzondere vriendelijke bediening. Zeer kindvriendelijk . Het eten is prima en zijn zeker van plan om nogmaals te bezoeken.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eenvoudig restaurant heel geschikt om met kinderen Te gaan eten.konden tussle not de gerechten door even buiten spelen in de speeltuin.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met de AH-restaurant actie. Ik had bij opmerkingen vermeld dat ik in een rolstoel zit. Bij aankomst lag er een oprijplaat voor de ingang, ook hadden ze bij ons tafeltje vast een stoel weggehaald. Erg attent.
Het eten was goed en de bediening uiterst vriendelijk en gastvrij. Kortom een leuke avond gehad
marrieko .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker, goed verzorgd etentje voor een prima prijs, nette vlotte bediening, schone comfortabele omgeving. kortom: je voelt je daar erg op je gemak. Een aanrader voor alle lagen van de bevolking
pkarreman46 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben HEERLIJK gegeten.
De bediening was ook perfect en heel vriendelijk.
Dit is echt een restaurant waar je normaal kan eten zonder al die culinaire gerechten die je zo veel ziet
Hierbij nog een compliment voor de kok.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was met familie uit Rotterdam naar het restaurant gekomen.Het eten was heel goed de bediening was uitstekend.Kom zeker nog een keer eten
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Aan te bevelen voor iedereen goed eten fijn personeel mooie accomodatie mooie omgeving in het buitengebied van Winterswijk
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Even buiten Winterswijk, bij een camping, vind je Antoons Kip en Schnitzelrestaurant. De ruimte in een oude boerderij is gezellig ingericht. Door het hoge plafond goede akoestiek; achtergrondmuziek niet mijn smaak maar niet te hard. De kaart bevat uiteraard veel kip- en vooral schnitzelgerechten, maar bijvoorbeeld ook vis. Vooraf namen wij kippensoep, die goed gevuld was. Mijn partner koos de schnitzel Alpe d'Huez, ik de maandspecial met champignons, spekjes en kaas. Je kunt kiezen uit gewoon, extra groot en klein; omdat klein al 150 gram weegt vonden wij dat genoeg en het bleek voor ons ruim voldoende. Niet veel keus in rode wijn; voor open wijn maar één soort maar die smaakte wel. Als toetje voor mij koffie met een likeurtje; mijn vrouw was Bob en nam alleen koffie. Prettige bediening. Al met al geen culinaire topper, wel lekker, gezellig en voordelig gegeten.
Dinand W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel erg lekker gegeten in t gezellige restaurant. Vriendelijk personeel. Het voorgerecht, hoofdgerecht, en nagerecht, alles zag er goed uit en smaakte heerlijk . Door de AH. Spaarkaart erg voordelig.gegeten.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
wij hebben een heerlijk avondje gehad en genoten van een heerlijke diner .
gezellig restaurant prima bediening .

gaan hier nog wel eens eten
Bennie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De ontvangst was heel goed. Het personeel was vriendelijk, vlot en erg attent. Het eten was lekker. Bij het weg gaan was er nog een vriendelijk woord. Het is voor herhaling vatbaar.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten, maar veel te veel natuurlijk. Vlotte bediening ,ondanks dat de zaak vol zat. Toppie . Zeer de moeite waard om te gaan eten.
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vriendelijke bediening
Eten heel goed en goed verzorgd
g.berenman .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
weer heerlijk gegeten en de bediening was weer helemaal top.
werden goed en snel geholpen, altijd tijd voor een vriendelijk praatje en een grapje
ook het eten was weer ontzettend lekker en ruim voldoende
carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, het restaurant ligt afgelegen op een camping, eerste indruk is daar door negatief maar ben blij dat ik naar binnen ben gegaan het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk!
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel.
Het eten was prima en de bediening was vlot.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Een aanrader om hier eens te gaan eten.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima halve kip en superschnitzel. Spontane bediening.
Leuk ongecompliceerd eten.
B Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vlotte bediening, ruime porties en prima gegeten . De soep was heerlijk met veel stukjes kip, de kabeljauw was goed gebakken, de friet lekker en de salade voldoende. De verrassing van Antoons was heerlijk. Waar krijg je zo'n stuk cheesecake voor dit geld?