Antonis

Meer informatie over restaurant Antonis

Erg voordelig
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Schoolvoorbeeld van de eenvoudige griekse keueken.. eerlijke gerechten voor een hele eerlijke prijs ... gewwonnlekker aanschuiven met vrienden en familie en genieten van sardines, souvlaki en Gyros.. met een lekkere ouzo of raki er bij...

Van de entourage in dit soort restaurants moet je het niet hebben, de term huiskamer komt zeker in de buurt. Dit is geen restaurant om romantisch of rustifg te willen eten, er heerst een typische lekker drukke Griekse sfeer.

Als je een goed en eenvoudig grieks restaurant zoekt in Maastricht hoef je niet verder meer te zoeken
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
beste Griekse keuken van Maastricht. Zoals er vroeger bij de Griekse "buren" werd gekookt en gegrild. Heerlijke Hermes schotel en lekkere frisse koolsalade erbij. Helemaal perfect zou het zijn met dunne frieten, maar wellicht dat dit in de toekomst nog komt. Jonge bediening snel en vriendelijk, snel weer eens terug.
Gerdirix .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
op hemelvaartsdag zouden wij met het gezin,zes mensen, gaan eten bij antonis maastricht. We waren smiddags om 16.00 uur zelf even langs gegaan om te vragen of we konden reserveren. Met de eigenaar zelf gesproken en hij zei dat de reservering die avond voor half zeven oke was. Tien voor half zeven kwamen we in een bomvol Antonis. maar er was niks gereserveerd voor ons, we moesten maar wachten tot iemand klaar was. Als we niet hadden gereserveerd had ik daar vrede mee, maar nu niet. Zeker erbij meegeteld het feit dat wij al daar gingen eten toen het restaurant pas geopend was en er nog bijna niemand ging eten. Heel vervelend en we zijn elders gaan eten. Het restaurant verliest een goede en trouwe klant aan ons, jammer het had zo anders gekund.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Antonis is alweer een tijdje open.
Keer op keer is de kwaliteit perfect, altijd goed, altijd hetzelfde.
Personeel is absoluut vriendelijk en professioneel
Als er een probleem is wordt dat absoluut goed opgelost, maar je zult het wel moeten aangeven en zeggen, doe je dat niet dan weet men het ook niet
Het personeel loopt inderdaad je tafel niet plat om te vragen of alles naar wens is of dat je nog iets te drinken wilt, ik vind dit persoonlijk wel fijn en als ik iets nodig heb dan vraag ik het wel
De sfeer is plezierig en ongedwongen
De keuken is uitermate goed en vooral authentiek
Goede keuze uit koude en warme voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, en ook goede huiswijnen.
Goede prijs en kwaliteit verhouding

Sliepo .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Modern ingericht restaurant, maar de echte Griekse inrichting/sfeer misten we een beetje.
We werden goed ontvangen en het eten was lekker, en ook genoeg.
Personeel kwam niet vragen of het wel smaakte, en we moesten zelf steeds drankjes bestellen als deze op waren.
Donny48 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Restaurant Antonis is een gezellig grieks restaurant in Maastricht. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling en je wordt heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar en zijn personeel!

Al vaker hier gegeten en het eten is altijd top!
Het eten is lekker op smaak, is goed warm en er is genoeg keuze voor iedereen.
Je krijgt goede porties, beter te veel dan te weinig!

Vrijdag 30 januari ook wezen eten onder het genot van een Griekse band. het was gezellig druk en de echte Griekse sfeer zat er goed in. Het leek wel of we op vakantie waren en was zeker voor herhaling vatbaar.

*tip: De gebakken champignons vinden wij altijd heel erg lekker als voorgerecht samen met wat stokbrood en tzatziki.
Marjolijn T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Op dit moment voor ons de beste Griek in Maastricht en we hebben ze al allemaal vaker gehad. Mooi, gezellig restaurant. Was goed druk. Goed Grieks eten in zeer ruime porties. Niet vet en het smaakt ook Grieks. We hadden een grillschotel voor 2 personen en de gyros was heerlijk knapperig (wat je niet vaak meer krijgt hier). Bediening was redelijk, maar kon meer Grieks zijn. Minpuntje de wijn die we bestelden hadden ze niet meer. Het alternatief was voor ons minder. Ben blij dat de oude eigenaar, maar ook de kok, van Sirtaki weer terug is in Maastricht! eten was als vanouds.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Antonis is een vrij strak ingericht Grieks restaurant, best jammer dat het niet wat meer authentiek Grieks oogt. De wat oudere heer en jonge dame spraken gelukkig wel Grieks onderling, dat vind ik altijd wel een goed teken. Mijn keuze bestond uit Tzatziki vooraf, waarvan het brood wel iets te hard gebakken was om echt lekker te zijn. Het hoofdgerecht was een van de vleesschotels en die was gewoon in orde, maar niet speciaal te noemen. De salade was wat aan de saaie kant en de koffie vond ik niet lekker, maar dat is een kwestie van smaak. Al met al best goed gegeten, maar niet een restaurant dat ik aan iemand zou aanbevelen of waar ik nog eens naar terug zou willen.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Met een groep vrienden het jaarlijks etentje gehouden bij dit Grieks restaurant, aangezien we er vele goede verhalen hadden gehoord. Het is een mooie grote zaak en bij aankomst zat het goed vol. Wat me erg opviel was dat er maar weinig personeel qua bediening rondliep in verhouding tot de grootte van de zaak en de aanwezige gasten. Het is wel een mooie zaak, strak en modern. Helaas werd mijn eerste indruk waarheid. De dames van de bediening renden zich de benen onder hun lijf uit, maar dit kon niet voorkomen dat we langer dan 1 uur hebben moeten wachten op ons voorgerecht. En ondanks dat de dames van de bediening aardig waren kon het de tekortkoming van het lange wachten niet meer ten goede komen. ook werd er niks gedaan om ons ongenoegen van het lange wachten weg te nemen. Het voorgerecht was heerlijk. Ik had mosselen in pittige saus en dit was prima. Mijn hoofdgerecht daarentegen schotel Etia, was lekker, maar ook niet meer dan dat. Er zat een kipsouvlaki bij en deze was veel te gezouten gekruid, deze heb ik dan ook niet opgegeten. Mijn partner had een visschotel en daarvan was alle vis veel te lang in olie gebakken. Echt heel jammer. Zij vond haar schotel echt ondermaats. Dit alles resulteert dan ook in bijgevoegde cijfertoekenning. Waarvan ik eerlijk gezegd wel moet bekennen, dat het lange wachten hier zeker aan heeft bijgedragen. We zullen het in de loop van..... nog maar eens moeten proberen. Op dit moment onderscheid dit Grieks restaurant zich zeer zeker niet in positieve zin van andere Griekse restaurants in Maastricht.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Prima gegeten bij Antonis. Goed gekruid vers vlees en perfect gebakken inktvis en visjes. Ruime porties vergezeld met frietjes, rijst, tzatziki en salade. De leftovers kregen we aangeboden om mee naar huis te nemen. Top service, vriendelijk en met oog voor de klant. Tot snel weer!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Naar aanleiding van de goede recensies op Iens.nl zijn wij hier gaan eten tijdens ons bezoek aan Maastricht. Helaas kunnen wij de goede meningen niet delen. We werden ontvangen door een alleraardigste mevrouw die zeer correct was. Hier echt niets op aan te merken. We kozen voor een rode huiswijn die ook helemaal prima was. Mijn voorgerecht was een echt heerlijke, goed gevulde, vleessoep en dat van mijn partner gebakken feta kaas. Daarna koos mijn partner voor de gebakken roodbaarsfilet en ik, als liefhebber van lamsvlees, voor de Akropolis schotel. Dit was beiden echt een deceptie. De roodbaarsfilet en de gamba's waren niet gebakken maar gefrituurd en smaakten exact hetzelfde als de gefrituurde calamaris. Echt helemaal niet smakelijk. Mijn gyros en suvlaki waren redelijk ok, maar de lamskoteletten waren veel te lang gebakken en smaakten eigenlijk niet eens naar lam. Het nagerecht hebben wij daarom teleurgesteld maar overgeslagen. Erg jammer vonden wij dit.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Leuk en gezellig restaurant, vriendelijke en behulpzame eigenaar en bediening.
De stifado (lamsvlees) smaakt hetzelfde als in Griekenland. Heerlijk !
Jmpsouren .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijk Grieks eten. Zeer aangename prijs. Mooi restaurant en met lekker weer mooi terras. Alles top. Lamsvlees verrukkelijk. Advies is dan ook om te reserveren.
Hollender .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Lekker als vanouds, attent personeel, nemen de tijd om de gerechten uit te leggen.
Zeer de moeite waard om te gaan eten!
Goede schotels en volop keuze.
Marente D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Echt vakantiegevoel, dit restaurant. Nu een paar keer gegeten en elke keer wil ik het liefst de hele avond blijven zitten. Hele accurate en attente bediening, straalt een enorme gastvrijheid uit. Keuken is oprecht, serveert mooie, authentieke stifado en de vis is altijd goed vers. Ook belangrijk: het is licht, niet vet. En: ze schenken fijne wijn!
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Antonis is een nieuw restaurant in Maastricht, open gegaan ongeveer 2 maanden geleden.
De eigenaar is geen onbekende in Maastricht, de voormalige eigenaar van Sirtaki is terug na een afwezigheid van 10 jaar.

Wat een gezellige zaak, straalt warmte en sfeer uit, alles in warme tinten, gezellig aangekleed, hele fijne Griekse sfeertinten in de zaak.
Je hebt alle ruimte, geen geprop, maar privacy.

Bediening is aardig attent en alert.

Het eten is hemels, echte Griekse keuken, verse ingrediënten, met zorg bereidt en vooral van een goede kwaliteit,
De kaart is goed verdeeld in vegetarische, vis en vleesgerechten, en ook aan de allerkleinste is gedacht.

Kortom, een absolute aanrader voor een gezellige avond.

Blij dat Yurgo weer terug is in Maastricht, we kunnen weer met veel smaak Grieks gaan eten.