Antonio's

Erg rumoerig
Erg lang
Marcel D. 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
via vakantieveiling geboekt. Iemand die geen Nederlands spreekt, je moet ze echt roepen om te bestellen. Pas na 40 minuten kwam het pizza, . Een diepvriespizza smaakte veel beter dan die.
Brenda_flevo . Bourgondiër (4 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima 3 gangen diner via vakantieveilingen, vooraf keus uit heerlijke tomatensoep of een salade, daarna pasta of pizza, en als afsluiting een simpel maar lekker schaaltje ijs. Vlotte, gezellige, snelle en persoonlijke bediening. Wat ons betreft zeker een aanrader.
Bloempje123 . 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Via vakantieveilingen geboekt. Salade had niet veel smaak, pizza was totaal niet anders dan een diepvriespizza (die is zelfs beter). Het dessert (ijs) was niet bijzonder. Er was ook niet echt sfeer. Geen aanrader!
Pinky R. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Via een vakantieveilingen bon ben ik hier terecht gekomen.
Eten was simpel, maar lekker. Service was snel, al kwam de serveerster wel wat nors over. Het decor viel me erg mee (na wat ik hierover op internet las). Het ziet er niet echt gezellig of sfeervol uit, maar je zit er prima.
ReneOvermeer . Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Eten was best lekker maar: tomatensoep (met alleen tomaat, geen stukje vlees of groente te bekennen), sla met Tonij (sla was vers, tonijn uit blik) Lasagne was op meerdere plaatsen zwartgeblakerd, net als het witte schaaltje waar het in zat . Had het idee dat ik een seniorenmenu had gekregen (erg weinig), maar blijkbaar was het een aangepast portie omdat ik via vakantieveilingen had gereserveerd. Desert was nog kleiner dan het minischaaltje waar het in zat.
Serveerster was aardig, maar ook zij kon toch ook wel zien dat de zwarte lasagne die ik kreeg zo niet geserveerd kon worden. De eigenaar weet blijkbaar nog steeds niet dat als je niet investeerd in je klanten ze niet meer terugkomen. WIJ OOK NIET!!!
Jordi070 . Gastronoom (16 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
hier pizza gegeten. bediening was redelijk traag en niet zo vrolijk. decor is niet mooi. pizza was prima maar niet bijzonder.
Michel V. Gastronoom (27 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Via groupon een pizza of pasta naar keuze. Wij waren er op een vrijdag omstreeks 17.00 u. Het werd een vlotte hap met goede bediening. De dame nam eerst de bestelling op voor het drankje en wij bestelde daar een mandje brood met kruidenboter bij. Nadat zij terug kwam met de drankjes gelijk de keuze van onze pizza's doorgegeven. Het stokbrood was prima en de kruidenboter was zelf gemaakt . De pizza's waren gewoon goed, smaak, versheid van de producten en het deeg was gaar en NIET verbrand! Een goede pizzeria voor een snelle hap.
Petra V. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zondag wezen eten met bon.
lang wachten voor we drinken konden bestellen.
salade en soep waren prima daarna ruim uur op verbrande pizza moeten wachten die echt niet te eten was.
Kon er met scherp mes niet doorheen komen en was zo verbrand dat je alleen niks meer kon proeven.
ijs was goed.
gaan hier nooit meer heen.
Pauline1979 . Gastronoom (24 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Uitverkocht huis, het eten was weer super lekker en gezellig uitgeserveerd. De sfeer was gezellig en voor alle 4 gangen geven wij als cijfer een dikke 9. Wij hadden net als de andere gasten wel gereserveerd want het is hier altijd druk. Wij komen ook zeker terug!
Barbera L. Gastronoom (20 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met een bon van vakantieveilingen hier gaan eten.
Het was echt prima: de bediening ging vrij vlot, zeker als je beseft dat de beste man alles alleen deed voor het restaurantgedeelte EN het afhaalgedeelte.
De soep,salade, pizza.. smaakte allemaal prima. Het brood met knoflook uit de oven:mjam! Dessert hebben wij overgeslagen omdat we vol zaten.
Jessica P. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk gegeten op een donderdagavond met een bon van vakantieveilingen een 3 gangen diner voor 2 personen. Keuze is niet heel groot op deze kaart maar we hebben heerlijk gegeten. Soep vooraf was erg smakelijk. Bediening is vlot vriendelijk en professioneel. Ze stonden met zijn 2e maar we hebben niet lang moeten wachten op onze drankjes en ons eten. Dit kwam zelfs vlot achter elkaar. De pizza en pasta waren erg lekker. Als toetje hadden we ijs. Niet heel bijzonder maar wel lekker. Al met al hebben we heerlijk gegeten en gaan zeker terug komen!
Dezoete . Gastronoom (13 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vandaag met 3-personen gegeten. Niet lang hoeven wachten op een drankje en de bestelling. Bediening niet erg gastvrij, zou wat meer aandacht mogen geven op de momenten dat het mogelijk is. Voorgerechten zijn eenvoudig maar vers. Pizza's en spaghetti prima van samenstelling. Nagerecht (IJs) niet bijzonder. Inrichting is sober te noemen. Al aantal keer hier gegeten en dat steeds prima gevonden. Nu nog aandacht voor de gast en iets doen aan de inrichting en dan zal het nog drukker worden.
Coradekoning . Gastronoom (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met een voucher van Vakantieveilingen een oke maaltijd gehad. Een andere kaart dan de a la cart gasten en ook andere (kleinere) porties. Prima soepje, oke pasta/pizza en een simpel en klein ijsje. Geen culinair hoogstandje, maar oke. Bediening bijzonder vriendelijk en attent.
Farise Z. Gastronoom (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Heerlijk weer gegeten Is erg vriendelijk personeel en de baas is ook een topper.

De salade vooraf is heerlijk en de pizza s zijn ook heerlijk van smaak.
Interieur wat somber maar ach Ga zo door
Amber V. Fijnproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteravond met mijn vriend bij Antonio's gegeten. Ik had zo mijn twijfels door alle uiteenlopende recensies, maar het viel reuze mee! Bij binnenkomst werden wij direct welkom geheten en mochten wij zelf een tafeltje kiezen. Het menu werd ons aangeboden en wij konden meteen wat te drinken bestellen. De gangen kwamen direct na elkaar en we hebben niet hoeven wachten. Dit las ik namelijk veel in de recensies, maar dit was bij ons niet het geval. Tevens waren alle gerechten lekker! Soep vooraf, hierna een pizza (ietwat veel olie, maar beter dan te droog) en een dame blance (geen roomijs en luxe, maar dat verwachtte ik ook niet voor die prijs). Het is geen romantisch restaurant inderdaad, maar al met al een gezellige avond gehad, buikjes volgegeten en goed en gezellig bediend!!
Stijn1233 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Bij binnenkomst aardig te hulp gestaan door een werknemer. Restaurant ziet er van binnen uit als en doorsnee pizzeria, simpel en eenvoudig. Vervolgens 4 verschillende pizza's besteld, die allen lekker werden bevonden. Toetje was verder ook niks op aan te merken. Dus al met al een prima restaurant, waar ik zeker nog een keer langs ga. Zeker in combinatie met een groupon-voucher.
Leon V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
11-12-15 gegeten met een bon van vakantieveiling, was wat huiverig nav de hier gelezen recensies. Binnenkomst zag er niet verkeerd uit, schoon, leuke vierkante tafeltjes en lekkere stoelen. Wij zaten aan het raam dus genoeg te zien. Aardige ober, vlotte bediening. Tomatensoep was lekker, pizza's prima te eten en goed heet. Dat zie je wel eens minder. Pizza was ook erg pittig maar dat stond er bij. Toetje eenvoudig maar lekker en bluste de pittige pizza :). Snap niet waar die negatieve recensies op gebaseerd zijn.
Lietje40 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
wij hebben net gegeten in dit restaurant! Het was heerlijk, en de bediening was goed! Oke het is geen 5 sterren restaurant, maar kan je dat verwachten voor 5 euro voor een hoofdgerecht? Ik weet niet wat al die negatieve mensen thuis gewend zijn? Kaviaar etc. Nee hoor die willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Prima hoor!! heerlijk gegeten en een leuke avond gehad!!
Anneke D. Bourgondiër (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben prima gegeten bij Antonio's. Eenvoudig, maar lekker. Vooraf tomatensoep met warm brood en kruidenboter. Als hoofdgerecht pasta zalm. Beide gerechten vonden wij goed van smaak. We vonden de ober vriendelijk. Het restaurant is niet zo gezellig qua interieur. Maar al met al hebben we een prima etentje gehad.
Bankstel . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben vanavond bij Antonio's gegeten met een vakantieveilingbon en wij hebben heerlijk gegeten, de salade met tonijn als voorgerecht was lekker en vers, de pizza's waren goed en ook aan het nagerecht was niets mis..kortom voor herhaling vatbaar