Antonio's

Dommelstraat 16 5611 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Antonio's

Geweldige grappa's en lekkere wijnen

"De sfeer is geweldig!" is een veelvoorkomende reactie van bezoekers van Antonio's. Dit is een Italiaans restaurant aan de rand van Eindhoven, waar jong en oud kan genieten van grappa’s, exclusieve Italiaanse wijnen, smaakvolle pasta’s en verrassende specialiteiten. De chef en zijn keukenbrigade zorgen ervoor dat je je een avondje in Italië waant. Kies uit hun gevariëerde menu kaart een lekker Italiaans gerecht en geniet van een Italiaanse avond in Eindhoven!

Meer informatie over restaurant Antonio's

Jouw recensie over het restaurant Antonio's

Micheltattoo .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Vorige week lekker gegeten voorgerecht garnalen met pepertjes en olijfolie en mijn vriendin een zalm carpaccio.
En als hoofdgerecht de ossobuco en ossenhaas met truffelsaus
En wat lekkere wijn erbij
Voortreffelijk gewoon,de bediening super en Rosario altijd gezellig.
Wij komen er regelmatig en snap de negatieve berichten niet
Wij gaan dit weekend weer lekker eten bij Antonio's
Donna58 P.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vorige week hier gegeten. Wat ons het meest is bijgebleven is de ongeinteresseerde behandeling die we hier hebben ondergaan. Ene Rosario (herkenden we van de vele foto's met BN-ers in het restaurant) , vermoedelijk de eigenaar, was zeer nadrukkelijk en joviaal bezig met zijn vaste klanten. De gratis limoncello werd kwistig uitgedeeld. Ons keurde hij geen enkele blik waardig. Dan voel je je toch niet echt prettig. De pizza was niet slecht, en de wijn op temperatuur. Maar toch....je verwacht wel ook met respect te worden behandeld. Bij het afrekenen ook geen enkele blijk van waardering dat we waren geweest, eerder kreeg ik het gevoel dat ze blij waren dat we vertrokken (om plaats te maken voor de vertrouwde vaste klant?). Toevallig deze week met collega's over gehad. Die hadden precies dezelfde ervaring. Dus dit was eens, maar echt Nooit meer.
Alisha V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Tja Antonio's.. het is een beetje vergane glorie geworden. Jammer.
De kwaliteit van de vis/ vlees is niet meer zoals het is geweest. Het interieur is erg gedateerd en zelfs een beetje smoezelig. De tafels lijken ook steeds dichter bij elkaar te staan. Niet heel prettig. De bekendste Italiaan van Eindhoven is helaas niet de beste meer.
Het blijft wel leuk om er te eten voor de sfeer met het personeel die geen Nederlands kunnen.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Jup. De sfeer is inderdaad geweldig! :-) Voor onze vakantie hier gaan eten en ik kan altijd zo lachen om de joviale eigenaar, heerlijke vent! Het eten was ook weer goed, maar niet uitzonderlijk voor een Italiaans restaurant. Het personeel is ook echt ontzettend vriendelijk, het werd alleen af en toe wat ongemakkelijk omdat een van de obers wat langer bij ons bleef hangen omdat hij geïnteresseerd was (wat heel positief was) in wat dingen. Daardoor konden we ons eigen gesprek soms niet doorzetten omdat hij soms weer iets kwam vragen, haha. Wel heel lief hoor, maar dat is fijner voor na het eten, om dan te kletsen.
Al met al altijd een hele leuke ervaring hier en kan het iedereen aanraden!
Kaya E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten. Nieuwe stoelen, cafetaria stoelen op terras. Totaal niet meer relaxed om te zitten. Bediening was redelijk, Engels sprekende jongen verstonder geen Nederlands en nam verkeerde bestelling op.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Nu twee keer bij Antonio's geweest en beide keren voortreffelijk gegeten. De eerste keer had ik een lasagne, de twee keer een pasta. Beide waren zeer smaakvol en porties waren ruim voldoende. Bediening is hartelijk en de locatie is rumoerig, zeker als hij goed gevuld is. Het geeft wel een levendige ambiance. Tafeltjes staan dicht op elkaar, dus veel bewegingsruimte is er niet. Wat op tafel komt, is het belangrijkste en daar valt niets op aan te merken. Lekker eten lukt hier prima.
MartR .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ontvangst prima. Direct op gemak gesteld. Bediening professioneel goed en oplettend. Hammen en garnalen waren als voorgerecht zeer goed. Hoofdgerechten, typisch Italiaans en van eenvoudig tot uitgelezener, goed. De pasta's zijn hier anders dan anders, zonder de vette sausen, maar ook niet droog, buitengewoon geslaagd. Ambiance, leuk en prettig aandoend.
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellig restaurant met luidruchtige maar vriendelijke bediening op zo'n Italiaans. Eten is meer dan goed . Altijd kans om een psver tegen te komen ook.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een bekend restaurant in de Dommelstraat in Eindhoven. Het bestaat al jaren, maar het is helaas een beetje vergane glorie. Het interieur ziet er erg oudbollig uit, en het eten is niet erg vernieuwend. Het eten is verder prima, maar veel te hoog geprijsd voor wat je krijgt. Daar komt bij dat we 45 minuten hebben moeten wachten terwijl we ruim van te voren gereserveerd hadden.
Terrence P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We zijn niet zo bekend met restaurants in deze regio. Via Iens zien we de hoge waarderingen voor dit restaurant en boeken dan maar. Bij binnenkomst is er traditionele Italiaanse gezelligheid en worden wij prettig ontvangen. De menu kaart is zeer uitgebreid en dat baart ons al wat zorgen. Hoe kun je pareltjes van gerechten serveren als er zo veel keuze is.
Na de bestelling wordt brood met kruidenboter bezorgd en wat olijven. Niets bijzonders; brood is standaard dun stokbrood en de olijfolie ontbreekt.

Daarna volgt het voorgerecht garnalen met salade. De garnalen zijn goed gebakken maar de lauwwarme salade is mij wat te zuur. Er is in feite alleen wat balsamico over gegoten en opnieuw ontbreekt de olijfolie of wat anders.

Hoofdgerecht is erg lekker maar ook hier ontbreekt die Italiaanse finesse die ik bij slechter beoordeelde restaurants in de randstad wel krijg. De saus is wat aan de zoutige kant maar het vlees is best goed. De garnituur is waar ik me het meest aan stoor; aardappeltjes met zacht gekookte Hollandse groenten. Niks Italiaans aan en nog erger we krijgen een bak sla, weer wat ijsbergsla met tomaat en alleen Balsamico.

Nagerecht blijkt een ijsje van de cateraar niks bijzonders.

Het eten was absoluut niet heel slecht of zo maar met deze prijzen verwacht ik toch echt wat beters. Als de prijzen fors naar beneden gingen had ik voor het eten een 8 gegeven. Want voor een goedkoop Italiaans eetcafe zou het voldoende geweest zijn.

Beste eigenaar & kok. Kijk eens bij wat eenvoudige Italiaanse restaurants in de buitenwijken van Amsterdam, goed en goedkoper, daar kunnen jullie nog heel wat van leren.
Ivo-M .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Prima eten, goede kwaliteit, verse producten. Wil je iets dat niet op de kaart staat, dan maken ze het met liefde voor je klaar. Tip: Ossenhaas met parmaham en truffelsaus.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Als we in Eindhoven gaan eten, gaan we naar Antonio's. We werden hartelijk ontvangen en meteen naar onze tafel gebracht. We hebben ossehaas met bospaddestoelen en zwarte truff el in roomsaus, met daarbij een insalata Mista en spagetti met pepertjes. Het was werkelijk tongstrelend. De bediening was vriendelijk en het was leuk om een praatje te maken. Als dessert hadden we zabaglione en dit is een absolute aanrader. Eigenlijk is het hele restaurant een aanrader: de sfeer is ontspannen, wellicht een beetje druk, het eten is fantastisch en de bediening deskundig en hartelijk. De aankleding is niet heel chic, maar dat past in het geheel.
Kelly P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijk gegeten op een warme zondagavond. Lekker buiten. Goede sfeer, veel Italianen, dus dat is een goed teken. We begonnen met een antipasti schotel voor 3 personen, ruim voldoende voor ons vieren. Ik eet zelf geen vlees, maar er was voldoende keus in vega en vis. Zelfs mijn favoriet, coquilles, lagen op de schaal. Daarna gingen de carnivoren in het gezelschap aan de ossobuco, buiten de kaart om. Naar verluid was deze heerlijk. De visliefhebbers, waaronder ikzelf, kozen voor de zwaardvisfilet. Was prima. Tikje zout, maar zeker een 8 waard. We hadden geen ruimte meer voor een dessert, maar kregen wel een limoncello van het huis aangeboden. Top!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Super gegeten! Alles vers en snel op tafel. Zeker een aanrader!! Beste pizza funghi tot nu toe. Ook de pasta erg lekker!
Shailin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Het restaurant is een mooie zaak. Achter ieder foto die er hangt zit een verhaal aan vast. En hoe de gast heer Rosario jou alles verteld met zoveelvpassie en liefde voor de zaak en eten. Ik kan niks anders zeggen dan TOP TOP TOP. Er wordt gevraagd welke gerecht lekker is maar eerlijk gezegd vindt ik er meerdere lekker maar mijn favoriete gaat naar. Voorgerecht schaal met meloen, Parma ham, coquilles, garnalen, en nog paar dingens kom er even niet op. Hoofdgerecht pasta met zeevruchten echt op z'n Italiaans en nagerecht overheerlijke tiramisu. Enigste wat ik kan zeggen is als je een leuke avond wilt met overheerlijk eten en gezelligheid kom naar Antonio's en beleef het zelf. Groetjes Shailin ramcharan
Misteryan .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Antonio's is by far het beste en meest sfeervolle restaurant van Eindhoven en omgeving, echt mijn favoriet. Het eten is er altijd fantastisch en de service is alsof je op vakantie in Italië bent. Het restaurant is gezellig ingericht zoals het in het echte Italië ook is, een stukje Italië in hartje Eindhoven. Vandaag even snel voor het werk op het terras een heerlijke pizza gegeten. Alles kan geregeld worden. Een echte aanrader is de filetto carpaccio medium, mijn favoriete gerecht! Kom er al 15 jaar en blijf dat ook zeker doen!
marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
De sfeer bij restaurant Antonio's is geweldig. Door het enthousiasme van eigenaar Rosario en zijn team alsmede de betrokkenheid en kennis is uit eten hier een groot feest.
De kwaliteit van het eten is grandioos en men speelt ook hier in met seizoensgebonden producten op de wensen van de klant. Alles kan en niets is onmogelijk . Een maal hier geweest en je wil absoluut niet meer naar een ander italiaans restaurant . Meer dan een aanrader het is een must voor de fijnproever en liefhebber van de italiaanse keuken .
Lyanne J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het eten bij Antonio's is heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Service is ok. Binnen is heel klein, maar daardoor wel knus en gezellig. Buiten kun je lekker in de dommelstraat zitten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Deze week bij Ristorante Antonio's gegeten.
sfeervol restaurant met Italiaanse ambiance, heerlijke Ravioli met truffel gegeten en een wel zeer bijzondere wijn gemaakt van 7 druiven. vandaar de naam 7Vigne denk ik dan.
als dessert de Chocolade taart met koffie, fantasticooo.
we gaan zeker terug.
Alexander-9999 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Heerlijk gegeten vorige week! Zeker mijn favoriete restaurant in eindhoven. Filetto Artusi, ossenhaas in truffelsaus bedekt met parmaham, fenomenaal! Mijn vriendin heeft genoten van haar Branzino dello Chef(zeebaarsfilé met cherry-tomaatjes), vond het overheerlijk. Al met al geweldig restaurant, mooie ambiance, top bediening! Zeker aan te raden!