Antonio's Spakenburg

6,9
6,4
Galois .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We zaten buiten op een heerlijke zonnige dag. Een leuk terras waar de kinderen rustig kunnen spelen op het plein (bij de waterfontein). Ideaal! We zeiden tegen elkaar dat we hier zeker weer eens gaan lunchen als het zulk mooi weer is.

We hebben een broodje gehad en het brood was erg lekker. Knapperig, goede smaak. Verder eenvoudige belegd en de tonijnsalade die ik erop had, was niet bijzonder lekker of zo.

De bediening was aardig en attent. Wel erg onervaren, maar goed, iedereen moet het leren toch?
Telat .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Meerdere malen geweest op vrijdagavond..... Conclusie, ga niet op vrijdag hier naar toe. Ze kunnen het gewoon niet aan. Ik heb 1 x met twee kleine meiden van 7 jaar, 50 minuten moeten wachten op een patatje met kroket.... Hoe moielijk kan dat zijn. De tweede keer heb ik 60 minuten moeten wachten..... Of ze moeten de bovenetage sluiten of tien man meer aan nemen. Het eten is goed.... Maar dat mag dan ook wel....
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Afgaande op de kaart leken er smakelijk gerechten te kunnen worden gekozen. In de praktijk bleek het eten te zijn dat je ook in een cafetaria kunt krijgen. De maaltijdsalade leek zo uit een zakje te komen vermengd met ingrediënten uit blik. Weinig vers. De bij de maaltijd geleverde patat was zover doorgebakken dat deze hard was en veel vet bevatte. Toen ik dit de bediening liet weten kregen we nieuwe patat van dezelfde slechte kwaliteit. Het was een warme dag en in het restaurant was het warm en druk zodat we op het terras gingen zitten. We zijn vanwege sigarettenrook op een andere plek gaan zitten, maar zaten daar even later opnieuw in de rook. We zijn hier heel snel weer weggegaan, om niet nooit meer terug te komen.
Angelieka1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Eten was op zich prima toen het na ruim anderhalf uur kwam was het alsnog de verkeerde bestelling.Snap best dat het met de
spakenburgsedagen druk is maar wij zijn schandelijk behandeld. Wilde nog een gesprek met de bedrijfsleider maar die was helemaal niet aanspreekbaar en kon alleen maar schreeuwen. Heb meerdere mensen gesproken die daar slecht behandeld zijn. Jammer jammer jammer juist met deze drukke dagen moet je je gasten op nummer 1 zetten. En vooral gastvrij zijn.
Renè C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Alles is van zeer goede kwaliteit van broodje gezond tot biefstuk, gyros, frites, kipgerechten enz. voor zeer redelijke prijzen. Erg belangrijk hier zijn schone tafels en toiletten met erg vriendelijke service, en krijg je nog een schijfje citroen in de spa etc. Kortom gewoon top.