Antonio's ristorante

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Antonio's ristorante

Midden in het centrum van Amsterdam in de Leidsekruisstraat vindt je Restaurant Antonio's. Een authentiek Italiaans restaurant waar je de sfeer en smaak van Italië beleeft, proeft en ervaart. De klassieke Italiaanse keuken serveert een uitgebreide mogelijkheid aan gerechten waarbij je zich in Italië waant en de selectie originele Italiaanse wijnen maakt de maaltijd compleet.

De geur van versgebakken brood, basilicum en de warmte van de oven geven zowel ons als onze gasten het plezier van uit eten gaan. De passie voor voedsel proeft je terug in de gerechten, zelfs ons écht Italiaans ijs is ambachtelijk gemaakt en dat proeft u.

Je kunt bij Antonio's in Amsterdam reserveren voor een romantisch diner, een gezellig avondje uit met de familie of terecht voor een zakelijke ontmoeting.

Meer informatie over restaurant Antonio's ristorante

Kan beter
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Na ons dagje Amsterdam kwamen we in de Leidsedwarsstraat Antonio's tegen. De zaak was goed gevuld, dus dat geeft de burger moed. We gingen voor anti-paste, een prima gevuld bord met diverse vleeswaren. Daarna de pizza's en een lekker nagerecht, Tiramisu. Alles is van gemiddelde kwaliteit dus je kunt er goed eten. En gezien het verloop in de zaak en de drukte zijn we niet de enige die dit denken. De bediening is vlot, maar enigszins afstandelijk en zakelijk, niet de vanuit Italie gewend zijnde vrolijkheid, eerder wat stug. Maar een prima adres voor het doorsnee italiaanse gerecht.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
We hadden niet veel tijd en dit restaurant leek ons wel wat, ondanks dat er niet zoveel gasten zaten. We konden een prima keuze maken uit menu 1, 2 of 3. Simpel maar verder niks mis mee. Mijn dochter nam het menu met een tomatensoep als voorgerecht en daarna lasagna en ik koos voor de groene salade gevolgd door een pollo parmigiane. Broodjes met boter vooraf. Een lekker karafje huiswijn voor mij evenaart bijna de prijs van het menu van mijn dochter, maar wie daarop let is een kniesoor. Cappuccino en thee om het af te sluiten waarna wij daarna keurig op tijd door konden naar de Melkweg voor het IDFA voor Douwe Bob's "Whatever Forever" documentaire. Mag nog even gezegd worden dat Antonio's simpel en smakelijk was, de bediening snel en vriendelijk (ook voor je portemonnee!)
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Ondanks de enorme drukte ( zaterdagavond,dodenherdenking en veel toeristen) was de bediening snel en attent.
Eten, wij hadden vooraf een tonijnsalade en parmaham met meloen, vervolgens een pasta combinatie en pizza was eveneens in orde.Restaurant is geen uitschieter maar verder prima in orde
Chantal .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
In het centrum van Amsterdam is het soms lastig een plekje te vinden waar je én snel én ook lekker kunt eten. Wij hadden een concert in Paradiso en niet enorm veel tijd om uitgebreid te tafelen. Maar het personeel is werkelijk waar vliegens vlug. De gerechten staan binnen een wip op tafel. Personeel is aardig, hoewel het woord 'hartelijk' niet echt van toepassing is. Ze zijn correct.

Mijn persoonlijke favoriet is Penne al Profumo di Bosco. Het eten is gewoon goed. Vul dit aan met prettige prijsjes en snelle bediening en je hebt een prettige tent.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Dit restaurant ziet er goed uit maar het eten is een stuk minder. Vond de prijs van het eten in vergelijking met de andere italianen in de buurt redelijk hoog en de kwaliteit matig. Kreeg een vrij flauwe pizza met amper toppings erop. Service was ok al sprak het personeel amper Nederlands.