Antonio's ristorante

Leidsekruisstraat 20III 1017 RJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206383802

Over het restaurant Antonio's ristorante

Midden in het centrum van Amsterdam in de Leidsekruisstraat vindt je Restaurant Antonio's. Een authentiek Italiaans restaurant waar je de sfeer en smaak van Italië beleeft, proeft en ervaart. De klassieke Italiaanse keuken serveert een uitgebreide mogelijkheid aan gerechten waarbij je zich in Italië waant en de selectie originele Italiaanse wijnen maakt de maaltijd compleet.

De geur van versgebakken brood, basilicum en de warmte van de oven geven zowel ons als onze gasten het plezier van uit eten gaan. De passie voor voedsel proeft je terug in de gerechten, zelfs ons écht Italiaans ijs is ambachtelijk gemaakt en dat proeft u.

Je kunt bij Antonio's in Amsterdam reserveren voor een romantisch diner, een gezellig avondje uit met de familie of terecht voor een zakelijke ontmoeting.

Meer informatie over restaurant Antonio's ristorante

7,1
6,8

Jouw recensie over het restaurant Antonio's ristorante

Theo D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijk personeel. Aanrader!
Babette A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We werden vriendelijk en goed behandeld. Eten was zoals altijd heerlijk!!
Mathieu J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Super lekker gegeten en vriendelijk personeel. Aanrader
Bert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Prima restaurant , mooie locatie, attente bediening
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Aardige pizza voor de lokatie. De zaak is natuurlijk vooral bedacht op toeristen, maar doet ondanks dat goed zijn best. Iens korting niet gekregen, door het geringe bedrag ook maar gelaten.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We wilden snel een gerecht eten voor we naar de film gingen. Dat was hier helemaal mogelijk. De service was goed en erg snel. Het eten was goed en de inrichting van het restaurant is leuk. Al met al een prima restaurant.
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Porties wat aan de kleine kant.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Bediening die zichzelf erg grappig vindt. Met mijn laptop even ingelogd op de wifi vanwege werkzaamheden. De verbinding viel echter weg en het bedienend heerschap dacht grappig te zijn door aan mij te vragen of ik teveel porno had gekeken en zodoende de wifi verbinding had verbroken. Geen stijl, zeer onbeschoft, en uiteraard ga ik daar nooit meer naartoe. Op naar de ECHTE Italiaan!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
prima Italiaan , vlakbij Paradiso.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel (deels Engels sprekend). We hebben hier lekker gegeten voor een betaalbare prijs.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten. Hartelijke ontvangst.
Gezellige sfeer.
wim H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten entrecote met pepersaus. Enige aandachtspunt de spaghetti a la olio was vrij scherp waardoor de entrecote met pepersaus niet goed tot zijn recht kwam
Floor C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met een grote groep hier op een zondagavond gegeten. Een niet enorm gezellig restaurant, maar waar de bediening ons wel heel hartelijk onthaalde. Met veel zwier werd de wijn geserveerd - die was alleen echt bijna niet te drinken; ik heb hem laten staan. Vooraf diverse voorgerechten waarover de meesten wel goed te spreken waren; wij namen bruschetta en die was niet bijzonder maar wel oké. Als hoofdgerecht voor mij de tortellini met spinazie en ricotta en voor een aantal van mijn tafelgenoten de truffelrisotto en de penne met spek, paddestoelen en gorgonzola. Overall een niet heel sfeervol restaurant met niet heel bijzonder eten - maar voor een snelle hap italiaan hap kun je hier best terecht.
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Al jaren kom ik hier. Bediening is vriendelijk, wel ingesteld op de buitenlandse toerist. Het eten is prima. Vlot klaar, niet te duur. Vraag wel om een viltje, die hebben ze niet :-). Aanrader!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Buiten op het terras gezeten. Even een snelle hap. De pizza quattro formaggi was goed bereid en de bediening was vlot en vriendelijk. De maaltijd afgesloten met een lekkere espresso.
RPK .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De pizza's margarita waren volgens mijn Italiaans gezelschap beslist in orde en smakelijk.
De fungi trifolati waren heerlijk op smaak, zeker een acht!
De spaghetti bolognese, op verzoek all'arrabbiata, bleef helaas ondanks toevoeging van olijfolie met pepertjes - waardoor het gerecht echter nog vetter werd - vlak en zonder veel smaakfinesse.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
afgelopen zaterdag na een middag Amsterdam hier gegeten midden in het toeristische hart van de stad. We verwachten er niets van daar meestal op dit soort plekken de kwaliteit te wensen overlaat. Kaart is erg uitgebreid, dat stemde ook al niet gerust. Wij kozen echter voor een pizza van de kaart, de Capriciosa en de Tortellini alla panna. Beide prima van smaak ! ook de huisgemaakte tiramisu is echt prima gepresenteerd en lekker van smaak. Jammer van de slagroom die was uit een bus en dat kan eigenlijk echt niet meer in de horeca. Als u echter verder de overvloed aan luidruchtige toeristen uit de provincie en de vele vrijgezellen feestjes voor lief neemt is dit een prima adres in hartje Amsterdam!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Na een middagje theater in het nieuwe de la mar op de terugweg heerlijk gegeten bij Antonio's ristorante mijn vrouw nam vooraf de mosselen en ik zelf had de slakken als hoofdgerecht had mijn vrouw spare-ribs en mijn keuze was de calzone pizza en als afsluiter een cappuccino ( er is 1 nadeel er staan zoveel lekkere gerechten op de kaart dat het moeilijk is om je keuze te maken ) Bediening is vriendelijk en geeft je de tijd om je keuze te maken wat je proeft in het eten is de liefde van de kok voor lekker eten. Zeker een restaurant om nogmaals te bezoeken.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vroeg willen eten voor een concert in Carre. Veel restaurants in de buurt nog dicht of leeg.
Antonios aardig bezet .Vriendelijke mensen en heerlijke Pizza gegeten. Lekker eten [snel maar niet te snel].Ik vond restaurant niet echt sfeervol maar goed genoeg voor een snel hap!
Prijs viel ook mee.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Voor een theaterbezoek kwamen we bij Antonio's terecht. Een beetje huiverig want het Leidseplein en omgeving staat bekend als toeristengebied met bijbehorende menu's. Het viel alleszins mee. Vriendelijke bediening en lekker eten. Vooraf had ik Vitello Tonnato. Malse plakjes kalfsvlees en rijkelijk voorzien van een smakelijke tonijnsaus gegarneerd met kappertjes en stukjes tomaat. Als hoofdgerecht had ik de ravioli primavera. Met walnoten en een saus van ricotta en gorgonzola. Erg lekker allemaal. Het interieur is een beetje oubolllig, maar liever een oubollig interieur en goed eten als andersom. Klein minpuntje is dat het niet erg fris ruikt, een beetje rioollucht, maar ach je zit in hartje Amsterdam en dan moet je niet al te kieskeurig zijn! Prima restaurant!