Antonello

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
MoniqueHoornstra .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We waren met z'n tweeën. Vegetarische pizza (campagnola speciale) was erg goed gevuld, alle groenten behalve erwten. Goed warm. De calzone ook goed gevuld en smaakte uitstekend. We bestelden een eigengemaakt toetje Tiramissu voor beiden. Er zat een lekkere koffiesmaak aan, niet te vet. Komen we zeker een keer voor terug. Service was met alles snel en vriendelijk. Aparte afbeeldingen aan de wand, aparte flessen, italiaanse sfeer. Restanten als eerdere keren in doos mee, zodat we de volgende dag konden nagenieten.
Johanstoer .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Hier gegeten samen met een aantal vrienden. Eigenaar ronduit arrogant en verwaand. Wij komen hier niet meer terug. Zaak ziet er slordig en vies uit bij binnenkomst. Jonge meiden in de bediening die hun best doen, maar het gevloek van de kok is door de hele zaak te horen.

Ook het eten was ronduit slecht. Dikke, vette bodem en erg vet. Veel te zout en producten duidelijk niet vers.

Tot nooit meer ziens!
Buitenzinnig .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Klein maar zeer knus restaurant. De vriendelijke Italiaanse eigenaar weet goed hoe hij overheerlijke pizza's moet maken. Alles aan de pizza is uitstekend, alle beleg is vers en zeer ruim belegd, ook de bodem is heerlijk. De prijs is beslist in verhouding met de zeer goede kwaliteit. Verreweg de beste pizza's die ik ooit gegeten heb. . Ook het vers gebakken brood met kruidenboter vooraf is erg lekker. Kortom zeer aan te bevelen.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een Italiaans restaurant met leuke, attente en spontane bediening. We hebben hier een pizza gegeten. Pizza (Santa Lucia) was lekker, maar aan de zoute kant. De pizza was erg rijk gevuld met de verschillende ingrediënten. Een tip: het mag ook iets minder met de ingrediënten, de pizza wordt er vaak smaakvoller door. Het decor is sterk verouderd. Klassiek overdadig Italiaans gestucte wanden. De ruimte doet erg vol aan met nep-Romeinse zuilen. De wanden hangen helemaal vol met grote afbeeldingen. Maar bovenal zijn diverse onderdelen van het interieur (bv. voordeur) versleten of niet fris (veel stof aan de wanden). Een aanpassing aan de eisen van de huidige tijd zou niet misstaan.
Jan Harold W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Antonello is een gezellige pizzeria in het centrum van Franeker. We aten er met ons gezin en waren tevreden. Lekker gemoedelijke sfeer en Italiaanse entourage. De inrichting is vertrouwd en herkenbaar. Ben nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit van de pizza's. Rijkbelegd en heerlijk klaargemaakt door een echte Italiaan! Aanrader.
Geeske S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Begin augustus hier gegeten, heerlijke pizza's , rijk belegd en voor een zacht prijsje.
De bediening is erg klantvriendelijk.
Vorige week twee pizza'afgehaald. We konden er twee dagen van genieten.
Verreweg onze favoriete pizzeria in Franeker.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Sinds tijden niet zo'n lekkere pizza gegeten ! En ook nog voor een hele redelijke prijs. Tijdens zeer warm weer lekker buiten kunnen zitten langs de gracht. ontspannen sfeer. zeer aan te bevelen !
Ferry W D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Eten op z'n italiaans, met een eigenaar die van goed en eerlijk eten houdt en altijd vers voedsel op tafel zet.
Het brood wordt dagelijks vers gebakken en de groenten op de pizza zijn zoals het hoort, vers !!
Vriendelijke bediening en wat brood mee voor het ontbijt op de zaterdagmorgen, het mag en kan allemaal