Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Over het restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Bediening op automatische piloot. Gevoel dat prijzen zijn verhoogd omdat we met AH bon hadden gereserveerd. AH menuprijs was bijna 2x zo hoog als 3 gangen menu wat ook werd aangeboden. Prijs was ook hoger dan indicatie op website. Dat was wat jammer. Vraagstelling wordt gedaan zonder klant aan te kijken. Als er geen antwoord wordt gegeven komt er zelfs geen reactie! Spijtig.
Wiedhoeve .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk smaakvol eten nette vlotte bediening mooie ambiance we waren er nog nooit geweest wel een aanrader we komen zeker nog een keer terug fam Verhoeven Oostrum
Sjra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hadden een reservering via IENS, werden hartelijk ontvangen, vriendelijk gevraagd voor een drankje, en natuurlijk het menu. Het was redelijk bezet toen we binnen kwamen, en werd zelfs nog drukker naarmate de avond. Ik had totaal niet de indruk dat wij als 'tweederangs' werden behandeld. Eten was voortreffelijk, zowel voor-,hoofd-als nagerecht. Gewoon rustig genieten van je eten en gewoon super. Wij hebben genoten! Graag tot gauw.
Nannie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was best prima, alleen was het duidelijk dat ze geen zin hadden in de ah restaurant actie!! Nul service en vooral geen haast om bij onze tafel te komen... erg jammer, je word echt opzettelijk genegeerd!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hartelijke ontvangst....keuze tussen buiten of binnen eten. We kozen voor buiten....algauw werd het er gezellig druk. We hadden een AH kaart bij ons. De keuze was groot genoeg. De wijn kwam snel....de gerechten hadden tussendoor wat meer tijd nodig. Al met al was het gezellig en lekker ! (Er was maar één mevrouw aan het bedienen....en die had het best druk !)
C. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor AHactie keuze uit 3 gerechten, dus niet van de hele kaart. Dus keuze beperkt maar voor ons voldoende. En prima gegeten. Was lekker en goed verzorgd. Bediening snel (in anderhalf uur klaar). Voor avondje uit te snel, voor ons prima op dit moment in verband met een avondprogramma.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De ontvangst was niet erg vriendelijk. Er werd de indruk gewekt dat er weer gasten met een "AH bon"kwamen eten en het dus niet allemaal vriendelijk hoefde te zijn. Van de zalmsalade als voorgerecht kregen drie personen, die dit hadden gegeten, na afloop van het diner, darmproblemen. Kennelijk was de zalm niet helemaal vers geweest. 1 persoon die de carpaccio had gegeten had geen probleem. De restaurantbeheerder daarover de andere dag gebeld. Deze reageerde nogal lauw. Hij had inmiddels de zalm wel weggegooid. De prijs van het menu was toch wel fors voor hetgeen geserveerd werd. Kortom geen aanrader om een volgende keer weer met de AH actie mee te doen.
josepha K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben met zeven personen een heerlijk diner gehad in een mooie en rustige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het voorgerecht Carpaccio was overheerlijk en zag het ook mooi uit.
De romige asperge soep met gerookte zalm vonden we duidelijk minder, soep was te koud en te weinig asperge erin en te dun. Het hoofd gerecht Superior Queen Asperge met de zeewolf was lekker maar geserveerd met te veel aardappelen en frietjes en helaas maar 3 asperges, de 3 asperges en aardappelen waren ook niet echt gaar, en het hoofd gerecht was ook te koud.
Nagerecht was echt uitstekend en overheerlijk. Klant vriendelijkheid vonden we beduiden minder op een persoon na. De prijs en kwaliteit verhouding vonden we ook niet echt overeen komen.
Edy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met de AH actiebon echt een heerlijk driegangenmenu gehad. Heel plezierige bediening die zich erg flexibel opstelde.
Kortom voor herhaling vatbaar, wat wij inmiddels al hebben ingevuld!!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ik was altijd al benieuwd naar Antiek. Aan de buitenkant is het een onopvallend restaurant. Hoe zou het van binnen zijn? De restaurantactie van AH nodigde ons uit om te reserveren. Ik ben aangenaam verrast! Er zouden blijkbaar 2 typen menu's zijn waaruit we bij de reservering al een keuze hadden kunnen maken. Ik geloof niet dat dat bij ons het geval was. We kregen geen kaart, wat toch wel prettig geweest zou zijn, maar moesten direct kiezen tussen de 2. Dat ging een beetje te snel. Bij de reservering had ik een opmerking geschreven dat 1 persoon vegetariër is. Ik geloof niet dat dat was doorgekomen, maar verder heeft men daar goed op geacteerd! Het eten was van hoog niveau. Vooral het voorgerecht en het nagerecht blonken uit. De bediening was heel vriendelijk en net. De sfeer was precies goed! Ik kan het iedereen aanraden om bij dit restaurant te gaan eten. Het heeft wellicht de uitstraling van een zeer duur restaurant maar ook met een kleinere portemonnee kan men hier terecht. Bedankt voor de leuke avond!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
leuke,gezellige locatie,ruime zit (geen last van gesprekken van anderen), het 4-gangenmenu was uitmuntend,
goed verzorgd en gepresenteerd,kortom heerlijk
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg lekker gegeten eten zag ermooi verzorgd uit, was er gezellig druk, voldoende vriendelijk personeel.we haddeneen viergangendiner en dit was ruim voldoende wat betreft de hoeveelheden. Zeker gaan eten.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was lekker maar ik miste warme groenten bij het hoofdgerecht. Er was alleen maar salade bij wat ook al bij het voorgerecht zat.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We doen al jaren mee met dit soort acties en nog nooit zo lekker gegeten als gister. Pure verwennerij was het. Bedankt Antiek voor de heerlijke avond.
aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een heerlijk diner in een prettige rustige ambiance!! Zeer vriendelijke correcte bediening !
Kortom een aanbeveling voor iedereen die van echt ( h)eerlijk eten houdt.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Genoten van deze avond met vrienden. Entourage is super. Goede bediening. Het menu (keuze uit telkens twee mogelijkheden) was prima, terwijl er ook nog ruimte was voor een persoonlijke voorkeur i.v.m. dieet. Porties ruim voldoende.
Wij komen zeker nog eens terug !
P P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben in het restaurant gegeten heerlijk vier gangen menu met wild en gewoon voor een goede prijs (zonder supermarktactie) van 39,50 .
Het hoofdgerecht was een perfect gegaarde hertenbiefstuk. Ook werden zeer goede huiswijnen geserveerd. De bediening was zeer correct en vriendelijk. Het is ook een mooi klassieke gezellige sfeer om te tafelen.
berryverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
4-10 gaan eten bij dit restaurant. Had de AH aanbieding met 2de menu gratis.
Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten en uit 2 nagerechten.
Bij een hoofdgerecht moest ook nog €2,50 bij betaald worden.
Het was erg uitgekleed.
1 roosje broccoli en een klein beetje puree . Heel klein potje met weinig mayonaise. Frietjes smaakte naar vis.
Het bedrag van €39,95 was veel te veel. Ondanks de actie voelde we ons genept.
Prijs van het menu stond ook niet op de speciale menukaart of ergens vermeld.
Bediening netjes
Margriet N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben hier in het verleden vaker gegeten en ook met een wow deal. Altijd prima. De laatste keer met een wow deal vonden we het al minder en nu met de AH aanbieding niet goed.
Je krijgt een aparte menu kaart. Carpaccio is beduidend minder als in het verleden. Mis warme groentes bij het hoofd gerecht. Erg zielig bakje salade voor 4 personen. Toetje erg lekker maar het was maar een hapje. Al met al als je de normale prijs zou moeten betalen was het veel en veel te duur. Nu betaalde je eigenlijk hetzelfde bedrag als met een wow deal. Bediening is prima. Al met al niet meer voor herhaling vatbaar. Genoeg andere keus in helden en panningen waar je echt beter kunt eten.