Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Over het restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Antiek

Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij binnenkomst netjes ontvangen en naar je plaats gebracht in schiterend gebouw.
Eten was lekker en goed verzorgt alleen het nagerecht ijscoupe met 4 bolletjes ijs en een beetje slagroom was erg sober (misschien mijn smaken niet).
Nadeel was dat de bediening erg dicht achter de bar stond zodat ze wel alles makkelijk konden verstaan wat er aan onze tafel gezegd werd.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in nostalgische sfeer. Qua bediening prima, volop aandacht van de mevrouw in de bediening. In combinatie mer de 50% korting via Iens zeer gunstig, maar ook zonder korting zou het voor ons een topavond geweest zijn.
w.tencate T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben echt genoten! Zeer goede keuken. De bediening was ouderwets goed. Mijn stoel werd zelfs aangeschoven.
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, gezellige omgeving en vriendelijke mensen. Aanrader!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke gerechten en goede service.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met de Iens-deal. Voortreffelijke proeverij vooraf met vlees en vis, incl. smaakvolle champignonsoep. Hoofdgerecht ook erg lekker ( 1 maal rundsukade en 1 maal gamba’s.
Tot slot kaasplank en ijs en alles vergezeld van prima wijnen. Aanrader, om terug te komen!
Frans E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk eerlijk eten in een fijn omgeving.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk rustig, tafels staan voldoende uit elkaar. Gewoon ongedwongen lekker eten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen. Vriendelijke bediening en daarna nog een lekker drankje gedronken in de fijne stoelen bij de haard... een mooi en sfeervol restaurant.
Schaatser M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuk opgediende ruime proeverij van voorgerechten. Veel sla. Groente is vaak een ondergeschoven kindje in de horeca.
Prima stuk zalm. De biefstuk had wat malser gekund, maar voor die prijs mag je best een keer iets beter kauwen of een varkenshaasje bestellen. Ruime portie gevarieerde kaas toe. Vriendelijke bediening. Gezellig druk. Zeker met de Iens kortingsactie absoluut een aanrader. Zonder kortingsactie zou ik anders bestellen, maar dan kun je hier toch nog lekker eten voor een redelijke prijs. We komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Via IENS gebruik mogen maken van mooie aanbieding. En het was een succes! Heerlijke soepjes vooraf (tomaten en champignons) vergezeld van erg lekker brood. Vervolgens een perfecte biefstuk en heerlijke zalm. Lekker glaasje wijn erbij. Modder als afsluiting (die inderdaad hemels was). Sfeer is ouderwets, en je voelt je er welkom. De ruimte is niet erg groot maar toch voldoende privacy voor alle tafels. Er is niet een hele grote kaart, maar dat vinden we meestal juist een pluspunt. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar.
N W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is heel lekker .
Waren al een keer eerder geweest
Vrienden waren ook heel tevreden.
Is voor herhaling vatbaar
Gaan we zeker nog een keer doen.
Peertje55 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
A.H.-Iensbonnen gebruiken wij altijd om nieuwe adresjes voor ons zelf te vinden, waar we met gasten naar toe zouden kunnen gaan.
De brasserie heeft een huiskamersfeer uit de jaren '50/'60. Veel leuke details daarvoor aanwezig.
De gerechten werden mooi geserveerd, maar daarnaast, wat belangrijker is, heerlijk van smaak!
Een lekkere wijn completeerde het geheel en we hadden al met al een erg gezellige avond.
Voor ons een reden om zeker een keer met anderen terug te komen.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten in de gezellige brasserie. Toen de rekening kwam, zijn we geschrokken: dit menu is geen € 39,50 waard. Jammer!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker, de bediening goed. Jammer dat er zo`n klein cupje mayonaise bij de friet werd gegeven wordt. Tip misschien direckt 2 cupjes mayo geven bij de friet voor 4 pers. Voor 2 pers. is een cupje voldoende, voor 4 net iets te weinig.
Hanita G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het 3 gangen menu van AH genuttigd, voor die prijs jammer dat je dan friet krijgt iets meer aandacht voor een aardappelgerecht zou fijn geweest zijn.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima was een goede avond en lekker.is aantebelven aan onze vrienden en aan onze familie . Is voor herhaling vatbaar groetjes peter
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben met 6 personen genoten van het 3 gangen menu.
Hopelijk kunnen we in de toekomst nogmaals gebruik maken van de AH actie, HEERLIJK prima verzorgd gegeten en genoten!
Betsy J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De sfeer en ambiance was zeer goed.zeer vriendelijke bediening met aandacht voor details.
Het menu van de ah actie was zeer goed en prijs kwalteits verhouding mocht er wezen.
Dit restaurant is een aan reader voor iedereen die graag goed wilt eten voor een redelijke
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit en sfeer prima. Als de 3-gangen-prijs van € 39,50 ook zou gelden voor een diner zonder AH-actiecoupon dan zou ik dat niet doen.