Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Over het restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Antiek

Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten in de gezellige brasserie. Toen de rekening kwam, zijn we geschrokken: dit menu is geen € 39,50 waard. Jammer!
connyvandebeuken .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker, de bediening goed. Jammer dat er zo`n klein cupje mayonaise bij de friet werd gegeven wordt. Tip misschien direckt 2 cupjes mayo geven bij de friet voor 4 pers. Voor 2 pers. is een cupje voldoende, voor 4 net iets te weinig.
Hanita G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het 3 gangen menu van AH genuttigd, voor die prijs jammer dat je dan friet krijgt iets meer aandacht voor een aardappelgerecht zou fijn geweest zijn.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima was een goede avond en lekker.is aantebelven aan onze vrienden en aan onze familie . Is voor herhaling vatbaar groetjes peter
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben met 6 personen genoten van het 3 gangen menu.
Hopelijk kunnen we in de toekomst nogmaals gebruik maken van de AH actie, HEERLIJK prima verzorgd gegeten en genoten!
Betsy J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De sfeer en ambiance was zeer goed.zeer vriendelijke bediening met aandacht voor details.
Het menu van de ah actie was zeer goed en prijs kwalteits verhouding mocht er wezen.
Dit restaurant is een aan reader voor iedereen die graag goed wilt eten voor een redelijke
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Kwaliteit en sfeer prima. Als de 3-gangen-prijs van € 39,50 ook zou gelden voor een diner zonder AH-actiecoupon dan zou ik dat niet doen.
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een uitstekend 3 gangen keuze menu, dat speciaal voor deze aktie was samengesteld.
Met de 'stevige' prijs werden we bij betaling gekonfronteerd, doch was in verhouding tot
het gebodene alleszins redelijk.
Bediening, snelheid en sfeer waren uitstekend.
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben met ons gezin genoten van zowel het voor-hoofdgerecht en het toetje,met de actie van AH !!
De ontvangst en bediening waren correct.
Een aanrader voor iedereen.
Groetjes, Jeanne en familie.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met idd de gepaste naam Antiek. We hebben prima gegeten. We zijn op vakantie in Roggel en hebben een AH-spaarkaart gekregen van onze oudste dochter. Ik kan dit restaurant aanbevelen.
janaelen1946 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het 3 gangen diner was uitsteken voor berijd, en het smaakte voortreffelijk. wij gaan er zeker nog eens terug! En de bediening was uitstekend.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De eerste keer dat we daar kwamen werden we verwent nu vonden we het nog steeds erg duur voor hetgeen we kregen.
W J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De ontvangst was hartelijk. Na 2 uur wachten hadden wij alleen het voorgerecht genoten. Dat vinden wij heel erg lang en er werd ook geen info gegeven. Pas bij navraag. Blijkbaar was er iets mis met de biefstuk. Toen die kwam was er een bijzonder taai, dus stuurde mijn vrouw terug. De 2e poging was goed. Verder prima eten
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Bediening op automatische piloot. Gevoel dat prijzen zijn verhoogd omdat we met AH bon hadden gereserveerd. AH menuprijs was bijna 2x zo hoog als 3 gangen menu wat ook werd aangeboden. Prijs was ook hoger dan indicatie op website. Dat was wat jammer. Vraagstelling wordt gedaan zonder klant aan te kijken. Als er geen antwoord wordt gegeven komt er zelfs geen reactie! Spijtig.
Wiedhoeve .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk smaakvol eten nette vlotte bediening mooie ambiance we waren er nog nooit geweest wel een aanrader we komen zeker nog een keer terug fam Verhoeven Oostrum
Sjra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hadden een reservering via IENS, werden hartelijk ontvangen, vriendelijk gevraagd voor een drankje, en natuurlijk het menu. Het was redelijk bezet toen we binnen kwamen, en werd zelfs nog drukker naarmate de avond. Ik had totaal niet de indruk dat wij als 'tweederangs' werden behandeld. Eten was voortreffelijk, zowel voor-,hoofd-als nagerecht. Gewoon rustig genieten van je eten en gewoon super. Wij hebben genoten! Graag tot gauw.
Nannie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was best prima, alleen was het duidelijk dat ze geen zin hadden in de ah restaurant actie!! Nul service en vooral geen haast om bij onze tafel te komen... erg jammer, je word echt opzettelijk genegeerd!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hartelijke ontvangst....keuze tussen buiten of binnen eten. We kozen voor buiten....algauw werd het er gezellig druk. We hadden een AH kaart bij ons. De keuze was groot genoeg. De wijn kwam snel....de gerechten hadden tussendoor wat meer tijd nodig. Al met al was het gezellig en lekker ! (Er was maar één mevrouw aan het bedienen....en die had het best druk !)
C. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor AHactie keuze uit 3 gerechten, dus niet van de hele kaart. Dus keuze beperkt maar voor ons voldoende. En prima gegeten. Was lekker en goed verzorgd. Bediening snel (in anderhalf uur klaar). Voor avondje uit te snel, voor ons prima op dit moment in verband met een avondprogramma.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De ontvangst was niet erg vriendelijk. Er werd de indruk gewekt dat er weer gasten met een "AH bon"kwamen eten en het dus niet allemaal vriendelijk hoefde te zijn. Van de zalmsalade als voorgerecht kregen drie personen, die dit hadden gegeten, na afloop van het diner, darmproblemen. Kennelijk was de zalm niet helemaal vers geweest. 1 persoon die de carpaccio had gegeten had geen probleem. De restaurantbeheerder daarover de andere dag gebeld. Deze reageerde nogal lauw. Hij had inmiddels de zalm wel weggegooid. De prijs van het menu was toch wel fors voor hetgeen geserveerd werd. Kortom geen aanrader om een volgende keer weer met de AH actie mee te doen.