Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • carpaccio van rund met truffel crème
      Salade gerookte zalm
      soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Kogelbief met pepersaus
      Catch of the Day met een vissaus
      Varkenshaas met champignonsaus
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Dame Blanche

Over het restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Antiek

Lida G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Was zelf vergeten door te geven dat er weinig zout gewenst was. Maar alles was super lekker
B.C. V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Eten prima maar bediening matig. Weinig interesse en enthousiasme.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima plek om te eten, goed en vers
Kemia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goede ontvangst, gezellig zitten en heerlijk eten.
Tilly T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel!
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Was met AH actie. Bij afrekening moesten we 2x €19,75 betalen wat het 3-gangen keuzemenu kostte voor iedereen die daar kwam eten ook zonder AH actie. Daar gemeld dat dus 1x €19,75 zou moeten vervallen i.v.m. met actie.
Maar dat was niet het geval volgens bediende normaal kostte ons menu €39,50 was hem ingefluisterd achter.
Terwijl buiten geadverteerd werd met 3-gangen keuze menu voor €19,75. Dus we voelde ons erg bedrogen.
Eten was overigens wel voortreffelijk.
Carlo van Bussel
Heusden
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
AH actie is een sigaar uit eigen doos want het menu dat hierbij wordt aangeboden voor € 39,50 krijgen klanten zonder bon voor € 19,75. Dus je kan beter de AH bon op een ander adres besteden.
Het eten op zich was verder prima. Je houd jammer genoeg van de actie een nare smaak over.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bij binnenkomst netjes ontvangen en naar je plaats gebracht in schiterend gebouw.
Eten was lekker en goed verzorgt alleen het nagerecht ijscoupe met 4 bolletjes ijs en een beetje slagroom was erg sober (misschien mijn smaken niet).
Nadeel was dat de bediening erg dicht achter de bar stond zodat ze wel alles makkelijk konden verstaan wat er aan onze tafel gezegd werd.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in nostalgische sfeer. Qua bediening prima, volop aandacht van de mevrouw in de bediening. In combinatie mer de 50% korting via Iens zeer gunstig, maar ook zonder korting zou het voor ons een topavond geweest zijn.
W.tencate T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben echt genoten! Zeer goede keuken. De bediening was ouderwets goed. Mijn stoel werd zelfs aangeschoven.
Lenie F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, gezellige omgeving en vriendelijke mensen. Aanrader!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke gerechten en goede service.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met de Iens-deal. Voortreffelijke proeverij vooraf met vlees en vis, incl. smaakvolle champignonsoep. Hoofdgerecht ook erg lekker ( 1 maal rundsukade en 1 maal gamba’s.
Tot slot kaasplank en ijs en alles vergezeld van prima wijnen. Aanrader, om terug te komen!
Frans E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk eerlijk eten in een fijn omgeving.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk rustig, tafels staan voldoende uit elkaar. Gewoon ongedwongen lekker eten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen. Vriendelijke bediening en daarna nog een lekker drankje gedronken in de fijne stoelen bij de haard... een mooi en sfeervol restaurant.
Schaatser M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuk opgediende ruime proeverij van voorgerechten. Veel sla. Groente is vaak een ondergeschoven kindje in de horeca.
Prima stuk zalm. De biefstuk had wat malser gekund, maar voor die prijs mag je best een keer iets beter kauwen of een varkenshaasje bestellen. Ruime portie gevarieerde kaas toe. Vriendelijke bediening. Gezellig druk. Zeker met de Iens kortingsactie absoluut een aanrader. Zonder kortingsactie zou ik anders bestellen, maar dan kun je hier toch nog lekker eten voor een redelijke prijs. We komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Via IENS gebruik mogen maken van mooie aanbieding. En het was een succes! Heerlijke soepjes vooraf (tomaten en champignons) vergezeld van erg lekker brood. Vervolgens een perfecte biefstuk en heerlijke zalm. Lekker glaasje wijn erbij. Modder als afsluiting (die inderdaad hemels was). Sfeer is ouderwets, en je voelt je er welkom. De ruimte is niet erg groot maar toch voldoende privacy voor alle tafels. Er is niet een hele grote kaart, maar dat vinden we meestal juist een pluspunt. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar.
N W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is heel lekker .
Waren al een keer eerder geweest
Vrienden waren ook heel tevreden.
Is voor herhaling vatbaar
Gaan we zeker nog een keer doen.
Peertje55 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
A.H.-Iensbonnen gebruiken wij altijd om nieuwe adresjes voor ons zelf te vinden, waar we met gasten naar toe zouden kunnen gaan.
De brasserie heeft een huiskamersfeer uit de jaren '50/'60. Veel leuke details daarvoor aanwezig.
De gerechten werden mooi geserveerd, maar daarnaast, wat belangrijker is, heerlijk van smaak!
Een lekkere wijn completeerde het geheel en we hadden al met al een erg gezellige avond.
Voor ons een reden om zeker een keer met anderen terug te komen.