Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Over het restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het voorgerecht Carpaccio was overheerlijk en zag het ook mooi uit.
De romige asperge soep met gerookte zalm vonden we duidelijk minder, soep was te koud en te weinig asperge erin en te dun. Het hoofd gerecht Superior Queen Asperge met de zeewolf was lekker maar geserveerd met te veel aardappelen en frietjes en helaas maar 3 asperges, de 3 asperges en aardappelen waren ook niet echt gaar, en het hoofd gerecht was ook te koud.
Nagerecht was echt uitstekend en overheerlijk. Klant vriendelijkheid vonden we beduiden minder op een persoon na. De prijs en kwaliteit verhouding vonden we ook niet echt overeen komen.
Edy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met de AH actiebon echt een heerlijk driegangenmenu gehad. Heel plezierige bediening die zich erg flexibel opstelde.
Kortom voor herhaling vatbaar, wat wij inmiddels al hebben ingevuld!!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ik was altijd al benieuwd naar Antiek. Aan de buitenkant is het een onopvallend restaurant. Hoe zou het van binnen zijn? De restaurantactie van AH nodigde ons uit om te reserveren. Ik ben aangenaam verrast! Er zouden blijkbaar 2 typen menu's zijn waaruit we bij de reservering al een keuze hadden kunnen maken. Ik geloof niet dat dat bij ons het geval was. We kregen geen kaart, wat toch wel prettig geweest zou zijn, maar moesten direct kiezen tussen de 2. Dat ging een beetje te snel. Bij de reservering had ik een opmerking geschreven dat 1 persoon vegetariër is. Ik geloof niet dat dat was doorgekomen, maar verder heeft men daar goed op geacteerd! Het eten was van hoog niveau. Vooral het voorgerecht en het nagerecht blonken uit. De bediening was heel vriendelijk en net. De sfeer was precies goed! Ik kan het iedereen aanraden om bij dit restaurant te gaan eten. Het heeft wellicht de uitstraling van een zeer duur restaurant maar ook met een kleinere portemonnee kan men hier terecht. Bedankt voor de leuke avond!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
leuke,gezellige locatie,ruime zit (geen last van gesprekken van anderen), het 4-gangenmenu was uitmuntend,
goed verzorgd en gepresenteerd,kortom heerlijk
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg lekker gegeten eten zag ermooi verzorgd uit, was er gezellig druk, voldoende vriendelijk personeel.we haddeneen viergangendiner en dit was ruim voldoende wat betreft de hoeveelheden. Zeker gaan eten.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was lekker maar ik miste warme groenten bij het hoofdgerecht. Er was alleen maar salade bij wat ook al bij het voorgerecht zat.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We doen al jaren mee met dit soort acties en nog nooit zo lekker gegeten als gister. Pure verwennerij was het. Bedankt Antiek voor de heerlijke avond.
aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een heerlijk diner in een prettige rustige ambiance!! Zeer vriendelijke correcte bediening !
Kortom een aanbeveling voor iedereen die van echt ( h)eerlijk eten houdt.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Genoten van deze avond met vrienden. Entourage is super. Goede bediening. Het menu (keuze uit telkens twee mogelijkheden) was prima, terwijl er ook nog ruimte was voor een persoonlijke voorkeur i.v.m. dieet. Porties ruim voldoende.
Wij komen zeker nog eens terug !
P P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben in het restaurant gegeten heerlijk vier gangen menu met wild en gewoon voor een goede prijs (zonder supermarktactie) van 39,50 .
Het hoofdgerecht was een perfect gegaarde hertenbiefstuk. Ook werden zeer goede huiswijnen geserveerd. De bediening was zeer correct en vriendelijk. Het is ook een mooi klassieke gezellige sfeer om te tafelen.
berryverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
4-10 gaan eten bij dit restaurant. Had de AH aanbieding met 2de menu gratis.
Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten en uit 2 nagerechten.
Bij een hoofdgerecht moest ook nog €2,50 bij betaald worden.
Het was erg uitgekleed.
1 roosje broccoli en een klein beetje puree . Heel klein potje met weinig mayonaise. Frietjes smaakte naar vis.
Het bedrag van €39,95 was veel te veel. Ondanks de actie voelde we ons genept.
Prijs van het menu stond ook niet op de speciale menukaart of ergens vermeld.
Bediening netjes
Margriet N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben hier in het verleden vaker gegeten en ook met een wow deal. Altijd prima. De laatste keer met een wow deal vonden we het al minder en nu met de AH aanbieding niet goed.
Je krijgt een aparte menu kaart. Carpaccio is beduidend minder als in het verleden. Mis warme groentes bij het hoofd gerecht. Erg zielig bakje salade voor 4 personen. Toetje erg lekker maar het was maar een hapje. Al met al als je de normale prijs zou moeten betalen was het veel en veel te duur. Nu betaalde je eigenlijk hetzelfde bedrag als met een wow deal. Bediening is prima. Al met al niet meer voor herhaling vatbaar. Genoeg andere keus in helden en panningen waar je echt beter kunt eten.
jveerden V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima eten prima service. Echt de moeite waard. Ik gebruikte AH aanbieding. Super.
Keuze uit 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 desserts
charlesholla .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben wel lekker gegeten, maar het eten was niet apart. Ik had als voorgerecht garnalen met zalm, er zaten twee halve garnalen op. Hoofdgerecht met zwaardvis was € 2,50 pp extra. De vis was veel te lang gegrild dus erg droog. Voor 2 halve liter kraanwater moesten we € 2,00 betalen. De prijs kwaliteit verhouding klopte helemaal niet. Veel te duur zelfs met een menu gratis. Gaan we nooit meer terug.
loosschilder .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ze hebben mijn naam niet gereserveerd. Eten mag niet verschillend. Het is heel weinig eten en veel te duur 39.50 per persoon. Mijn vrienden zei dat eten erg slecht en nog niet gaar.
An61 V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben heel erg goed en lekker gegeten.
Wel met een aantekening via de ah actie geboekt. Dit tot tegenstelling met andere restaurants kregen wij nu een speciale kaart. Alleen voor de ah aktie. Helaas.
Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt.
Biefstuk was prima, bavoir en ijs als toetje na geweldig lekker.
Bediening , zo goed heb ik het nog nooit meegemaakt.
Alleen de plastic bloemen op tafel. Daar heb ik niet zo veel mee. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen.
Tieme K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mijn vrouw en ik, zoon met partner hebben genoten van het culinaire gebeuren. Onze zoon is zelf bijna een kok en hij was ook enthousiast. Alles had een vlot en vriendelijk verloop zodat we hierop met voldoening terugzien.
Parkeren geen probleem.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij zochten in de buurt van Kessel iets dat op maandag met de AH-actie open was en die waren er niet veel. Zo kwamen we bij Antiek terecht. Het lijkt een familiebedrijf dat ook een hotel runt en meerdere generaties werkt biedt. Het restaurant heeft een eigen sfeer, qua inrichting een beetje een dorpsherberg van vroeger. Ze hanteren een AH-kaart. De eigen kaart hebben we (dus) niet gezien. Je hebt niet veel keuze: een drie-gangen-menu van € 39,50 waarbij je bij het voor- en hoofdgerecht uit twee opties kunt kiezen. Bij het nagerecht is geen keuze. De bediening is vriendelijk en attent, de gerechten waren lekker en genoeg, ook na een fietsdag van 70 km. Zouden we hier terug komen? We vonden het prima, maar best aan de prijs voor wat je krijgt: lekker, genoeg, maar niet bijzonder. Als je de volle mep moest betalen, zou het prijzig zijn geweest.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteravond bij Antiek gegeten en dat was niet voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit verhouding is niet in orde. Met andere woorden: €39,50 voor dit 3-gangen menu is veel te duur. Twee mensen hadden een voorgerecht met zalm, garnalen en sla. Er lagen een paar stukjes zalm op bord, 1 garnaal en behoorlijk wat sla. Carpaccio was daarentegen wel lekker. De vis van het hoofdgerecht was niet lekker gekruid. Bijgerechten waren gewoon frietjes met een bakje sla. Dessert was wel weer lekker. Lekkerste gang eigenlijk!
Bediening was ook niet optimaal. Drie van de vier mensen hadden wijn, maar welke werd er niet vermeld. Als je vraagt om een wijn die past bij het gerecht, verwacht je wel dat er verteld wordt wat er ingeschonken wordt. Voor het afrekenen moesten we op zoek naar de bediening, die allebei in de keuken stonden. De kok hielp ons met het betalen met de pin. We wilden allebei de helft betalen van €103,85 maar dat bedrag door 2 delen was schijnbaar moeilijk (of dit een grapje was kon ik niet inschatten). We hebben dus ieder €52,50 betaald. We maakten een opmerking dat we graag naar huis wilden om naar de Olympische Spelen te gaan kijken. De kok zei dat hij geen tijd had, omdat hij werkt. Pardon: ik doe niks? We hebben toevallig vakantie meneer, maar dat hebben we maar niet gezegd.
Kortom: veel te duur voor wat je er voor krijgt. En dan hebben we nu nog 2 menu's gratis gekregen met de actie van de AH. Anders waten we het dubbele kwijt geweest!
liezanne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben in een gezellige, huiselijke sfeer heerlijk gegeten.
De salade was knapperig vers.
Het vlees , biefstuk,was heel mals.
En het toetje was voor ons een lekkere verrassing.
Na afloop hebben we nog koffie gedronken.
Voor mij was er zelfs latte macchiato.
De bediening is ook goed.
Vriendelijk en verzorgd.