Antiek

Mariaplein 1 5988 CH Helden Nederland Kaart

Over restaurant Antiek

Van Grill tot High Tea

Van grill tot high tea of een uitgebreide brunch op een feestdag, voor elke gelegenheid heeft restaurant Antiek een passende maaltijd. Waan je even op vakantie, want restaurant Antiek is gelegen vlakbij de Duitse en Belgische grens, in het kleine romantische dorpje Helden, waar je van genoeg fiets- en wandelplezier kunt genieten. Dit restaurant heeft een meer dan toepasselijke locatie, want de helden van de keuken zullen je hier de pareltjes op je bord toveren! Weekendje weg gepland? Je kunt hier ook heel fijn overnachten!

Meer informatie over restaurant Antiek

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg duur
P P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben in het restaurant gegeten heerlijk vier gangen menu met wild en gewoon voor een goede prijs (zonder supermarktactie) van 39,50 .
Het hoofdgerecht was een perfect gegaarde hertenbiefstuk. Ook werden zeer goede huiswijnen geserveerd. De bediening was zeer correct en vriendelijk. Het is ook een mooi klassieke gezellige sfeer om te tafelen.
Berryverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
4-10 gaan eten bij dit restaurant. Had de AH aanbieding met 2de menu gratis.
Keuze uit 3 voor en hoofdgerechten en uit 2 nagerechten.
Bij een hoofdgerecht moest ook nog €2,50 bij betaald worden.
Het was erg uitgekleed.
1 roosje broccoli en een klein beetje puree . Heel klein potje met weinig mayonaise. Frietjes smaakte naar vis.
Het bedrag van €39,95 was veel te veel. Ondanks de actie voelde we ons genept.
Prijs van het menu stond ook niet op de speciale menukaart of ergens vermeld.
Bediening netjes
Margriet N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben hier in het verleden vaker gegeten en ook met een wow deal. Altijd prima. De laatste keer met een wow deal vonden we het al minder en nu met de AH aanbieding niet goed.
Je krijgt een aparte menu kaart. Carpaccio is beduidend minder als in het verleden. Mis warme groentes bij het hoofd gerecht. Erg zielig bakje salade voor 4 personen. Toetje erg lekker maar het was maar een hapje. Al met al als je de normale prijs zou moeten betalen was het veel en veel te duur. Nu betaalde je eigenlijk hetzelfde bedrag als met een wow deal. Bediening is prima. Al met al niet meer voor herhaling vatbaar. Genoeg andere keus in helden en panningen waar je echt beter kunt eten.
Jveerden .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima eten prima service. Echt de moeite waard. Ik gebruikte AH aanbieding. Super.
Keuze uit 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 2 desserts
Charlesholla .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben wel lekker gegeten, maar het eten was niet apart. Ik had als voorgerecht garnalen met zalm, er zaten twee halve garnalen op. Hoofdgerecht met zwaardvis was € 2,50 pp extra. De vis was veel te lang gegrild dus erg droog. Voor 2 halve liter kraanwater moesten we € 2,00 betalen. De prijs kwaliteit verhouding klopte helemaal niet. Veel te duur zelfs met een menu gratis. Gaan we nooit meer terug.
Loosschilder .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ze hebben mijn naam niet gereserveerd. Eten mag niet verschillend. Het is heel weinig eten en veel te duur 39.50 per persoon. Mijn vrienden zei dat eten erg slecht en nog niet gaar.
An61 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben heel erg goed en lekker gegeten.
Wel met een aantekening via de ah actie geboekt. Dit tot tegenstelling met andere restaurants kregen wij nu een speciale kaart. Alleen voor de ah aktie. Helaas.
Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt.
Biefstuk was prima, bavoir en ijs als toetje na geweldig lekker.
Bediening , zo goed heb ik het nog nooit meegemaakt.
Alleen de plastic bloemen op tafel. Daar heb ik niet zo veel mee. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen.
Tieme K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mijn vrouw en ik, zoon met partner hebben genoten van het culinaire gebeuren. Onze zoon is zelf bijna een kok en hij was ook enthousiast. Alles had een vlot en vriendelijk verloop zodat we hierop met voldoening terugzien.
Parkeren geen probleem.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij zochten in de buurt van Kessel iets dat op maandag met de AH-actie open was en die waren er niet veel. Zo kwamen we bij Antiek terecht. Het lijkt een familiebedrijf dat ook een hotel runt en meerdere generaties werkt biedt. Het restaurant heeft een eigen sfeer, qua inrichting een beetje een dorpsherberg van vroeger. Ze hanteren een AH-kaart. De eigen kaart hebben we (dus) niet gezien. Je hebt niet veel keuze: een drie-gangen-menu van € 39,50 waarbij je bij het voor- en hoofdgerecht uit twee opties kunt kiezen. Bij het nagerecht is geen keuze. De bediening is vriendelijk en attent, de gerechten waren lekker en genoeg, ook na een fietsdag van 70 km. Zouden we hier terug komen? We vonden het prima, maar best aan de prijs voor wat je krijgt: lekker, genoeg, maar niet bijzonder. Als je de volle mep moest betalen, zou het prijzig zijn geweest.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gisteravond bij Antiek gegeten en dat was niet voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit verhouding is niet in orde. Met andere woorden: €39,50 voor dit 3-gangen menu is veel te duur. Twee mensen hadden een voorgerecht met zalm, garnalen en sla. Er lagen een paar stukjes zalm op bord, 1 garnaal en behoorlijk wat sla. Carpaccio was daarentegen wel lekker. De vis van het hoofdgerecht was niet lekker gekruid. Bijgerechten waren gewoon frietjes met een bakje sla. Dessert was wel weer lekker. Lekkerste gang eigenlijk!
Bediening was ook niet optimaal. Drie van de vier mensen hadden wijn, maar welke werd er niet vermeld. Als je vraagt om een wijn die past bij het gerecht, verwacht je wel dat er verteld wordt wat er ingeschonken wordt. Voor het afrekenen moesten we op zoek naar de bediening, die allebei in de keuken stonden. De kok hielp ons met het betalen met de pin. We wilden allebei de helft betalen van €103,85 maar dat bedrag door 2 delen was schijnbaar moeilijk (of dit een grapje was kon ik niet inschatten). We hebben dus ieder €52,50 betaald. We maakten een opmerking dat we graag naar huis wilden om naar de Olympische Spelen te gaan kijken. De kok zei dat hij geen tijd had, omdat hij werkt. Pardon: ik doe niks? We hebben toevallig vakantie meneer, maar dat hebben we maar niet gezegd.
Kortom: veel te duur voor wat je er voor krijgt. En dan hebben we nu nog 2 menu's gratis gekregen met de actie van de AH. Anders waten we het dubbele kwijt geweest!
Liezanne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben in een gezellige, huiselijke sfeer heerlijk gegeten.
De salade was knapperig vers.
Het vlees , biefstuk,was heel mals.
En het toetje was voor ons een lekkere verrassing.
Na afloop hebben we nog koffie gedronken.
Voor mij was er zelfs latte macchiato.
De bediening is ook goed.
Vriendelijk en verzorgd.

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Keus in het kader van AHrestaurantactie beperkt. Voorgerecht (knoflooksoep en carpaccio) en hoofdgerecht (bief en eendeborst) prima, nagerecht minder dan de omschrijving op de menukaart doet vermoeden.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Alles was erg lekker en mooi opgemaakte borden ! Het dessert was wat aan de kleine kant, 1 bolletje ijs ...maar ook heel lekker. Complimenten aan de kok.
Andries-en-Ricky-01 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Antiek.
Er was een goede sfeer en de gerechten waren heerlijk en de presentatie was goed.
Voor herhaling vanbaar.
Diny.vervoort .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Altijd lekker gegeten bij Antiek, nu ook weer. Bediening correct en wij houden van het antieke interieur van het restaurant, het geeft ons een 'Frans' gevoel.
Vanharenjapm .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Was perfect en lekker. Top! Mooi speciaal samengesteld keuze menu met voldoende keuze. Perfect bediening. Eten smaakte erg goed.
Hetty N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Klassiek drie-gangenmenu was smakelijk en mooi opgediend. De bediening erg vriendelijk. Het decor gezellig en ook wat klassiek qua i richting.
Boots.k .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
op de kaart stond een voorgerecht omschreven met drie woorden zalm-garnaal-kreeft
toen ik het kreeg opgediend zag ik er maar twee dus ik miste de kreeft, de serveerster vertelde dat hiermee de saus bedoeld werd. Valt dat even tegen want ook daar miste ik de smaak. De opmaak van borden waren precies hetzelfde, of je nou vis of eend had, alleen verschil van saus. Waarbij champignons en vis een vreemde combi zijn. Bovendien is de sfeer wat ongezellig, geen achtergrond muziek, hierdoor zijn gesprekken in de kleine ruimte voor alle gasten te volgen. De stoelen zijn wat doorgezakt en passen niet onder de tafel door de armleuningen.
Arit .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hadden een aktie van shell geboekt. Je kon kiezen uit drie voor - hoofdgerechten en desserts. Die alle drie van goede kwaliteit waren. We hebben heerlijk gegeten in comfortabele stoelen. Zeker niet onbelangrijk. De eetzaal had naar de naam Antiek doet verwachten niet veel antieke elementen. Het is een karakteristiek hotel in het centrum van Helden. Los van de aktie een goede prijs- kwaliteitsverhouding.
Gertie_bos .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het was allemaal goed verzorgd. We konden uit drie menu's kiezen. De gerechten waren perfect van smaak. Het werd zeer netjes opgediend.