Antiek China

30-B Heereweg 1871 EJ Schoorl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Antiek China

Edo Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
n.a.v. voorgaande recentie besloten op vanavond hier te eten. Werden gastvrij ontvangen. Beide een combinatie gerecht genomen met nasi voor 15,70. p.p. Babi Pangang, kip kerrie en 1 stokje sate. De andere met Indisch Rundvlees. Kipsate was lekker sappig en pindasaus mild van smaak. Babi Pangang lekker geroosterd met een milde saus. Kipkerrie met lichte kerriesmaak was prima en het Indisch rundvlees, heerlijk. Ook de nasi was uitstekend. Een aanrader dus.
Rikas .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Op vakantie in de buurt van Schoorl even naar de Chinees. Het eten was goed. Een van de betere Chineze restaurants waar we ooit gegeten hebben. De gastvrouw was uiterst vriendelijk en attent. Zeker een aanrader. Ook om af te halen in de vakantie.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Prima Restaurant!
Heerlijk gegeten.
Goede porties en niet al te duur.

Prima service alles kan alles is goed heel vriendelijk eerlijk en snel.
En ja uiteraard als het heel druk is met afhalen en het restaurant zit bijna helemaal vol keurig de klant dit ook eerlijk vertellen de keuken is druk dus het duurt iets langer.

Echt een aanrader.

Toen we voor het restaurant stonden twijfelden we heel even zou het goed of niet goed zijn.
Hier zou het restaurant nog aan kunnen werken om de uitstraling van buiten beter/mooier te maken.

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Dè verrassing van de avond! Niet veel van verwacht (mede door wat verouderd interieur),maar ongelooflijk lekker gegeten! Goede porties en zéker niet duur! Ook zeer fijn dat het personeel nederlands is of correct nederlands spreekt en verstaat! Eet smakelijk!!!