Antichic

Soetensteeg 1 3011 GR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Antichic

De wisselende Mediterrane keuken

Elke week wisselt het menu bij Antichic, behalve de befaamde pappardelle met truffel en bospaddestoelen. Met dagverse ingrediënten wordt het beste van de Mediterrane keuken bereid. Rotterdam heeft er een fijne plek bij waar paarse accenten sfeer maken, de kroonluchters wiegen, de banken gehuld zijn in koeienprint. Voor groepen hebben ze een exclusief diner of walking diner met oestermeisjes, wijnproeverij of live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Antichic

metro en tram halte beurs
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:30
Zondag Gesloten
Op aanvraag Geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie wijnen, mooie uitleg erbij. Zeer vriendelijke en fijne bediening. Je voelt je echt gast. Alles klopte!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten, mooie bijpassende wijnen en gepassioneerd personeel. Inclusief mooie verhalen over het eten en de wijnen. Een gezellige en lekkere avond is gegarandeerd!
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig gegeten. De sfeer was prima. mede door de bediening, die attent reageerde. De uitleg bij de diverse gangen mag wat duidelijker (ik bedoel zodat ik het ook kon verstaan) Een mooie gelegenheid die voor herhaling vatbaar is.
Nikie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel leuk. 4 gangenmenu gehad met wijnarrangement. Gezellige sfeer en lekker Rotterdamse eigenaren die plezier hebben in hun vak.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We namen 5 van de 6 gangen. Uitstekende gerechten. Misschien niet super verrassend, maar bijzonder goed bereid. Goed bijpassende wijnen. Sfeer is uniek, met name dankzij de eigenaren: no nonsens Rotterdams en bijzonder gastvrij en attent. Voelde als thuiskomen.
Jgblok B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellige avond gehad, gekozen voor 6 gangen, beetle heftig rund met uien en daarna de pappardelle, 1 gang minder beter!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn warm ontvangen met een glas bubbels.
We hebben gekozen voor een zes gangen menu. De bavette sprong er erg positief uit. De "signature dish"was heerlijk maar iets te veel voor mij. De wijnen waren lekker , complementair bij het eten en niet zo gangbaar(waarvoor dank)
Kortom een aanrader!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een heerlijk Rotterdams restaurant, in het begin even wennen want het is toch net een beetje anders. Maar achteraf klopt het allemaal. In een leuke ontspannen sfeer met directe service weet Antichic zijn gasten echt te verwennen. Mooie en bijzondere combinaties samen met heerlijke wijnen en de gepassioneerde uitleg maken het een super avond. De pappardelle met truffel gelukkig altijd op het menu want die wil ik de volgende keer weer.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via iens bij antichic terechtgekomen. Erg gastvrije en joviale ontvangst. Eerlijk eten, lekkere wijnen voorzien van plat Rotterdamse toelichting. Een absolute aanrader als je van goed eten zonder chique poespas houdt. Komen zeker terug.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een heerlijk aanstekelijk Rotterdams enthousiasme hebben ze bij Antichic. Geweldige gerechten gecombineerd met overheerlijke wijnen.En heel knap wat Ron deze avond (alleen) in de keuken presteert. Een super gebakken schol en de papardelle met truffel waren de toppers op deze gezellige avond. Menu is gebaseerd op alleen maar verassingsmenu, maar in dit geval hoef je niet te twijfelen over de smaak en kwaliteit. En de wijnen....die zijn echt een omweg waard!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op en top genoten op het terras van Antichic. Zes gangen met wijnarrangement van topkwaliteit. Ik ga ze niet allemaal beschrijven, maar ik viel van de ene verrukking in de andere. Dat de Papperdelle met truffel en bospaddestoelen beroemd is, kan ik volledig begrijpen. Mijn buurvrouw die geen wijn dronk (zeer jammer voor haar, want ze zijn zeer bijzonder (en niet van die lichte!)), kreeg tot haar verrassing alternatieve drankjes bij de gerechten aangeboden, die er goed bij pasten.

De entourage. Ik las eerder dat het servies zo verschillend was. Dat is juist de bedoeling! Vintage uit allerlei landen en tijden bij een winkel in Rotterdam gekocht. Grappig om steeds weer na het aflikken van de borden op de onderkant te kijken waar ze vandaan komen.

De mensen. Wat een hartelijke, eerlijke en recht door zee mensen. De kok en de bedienende medewerkers zijn om te zoenen. En dat heb ik ook gedaan bij het afscheid. Kom ik nog eens terug?
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het was door omstandigheden alweer lang geleden dat we bij antichic hebben gegeten. voor bijzondere gelegenheden blijft het fantastisch. ook voor niet bijzonder overigens. ik heb alles gegeten wat me voor is gezet. zelfs gebakken schol. nergens eet ik vis, maar bij antichic zonder aarzelen en met smaak. verder heb ik vegetarisch gegeten. we hadden zes gangen. vriendelijke mensen veel aandacht, veel kennis en geen kapsones. elke gang was een klein feestje voor de smaakpapillen. De signaturedish, de papardelle met truffel was wederom weer geweldig. Elke gang bijpassende wijnen. Van 6 tot 11 relaxed getafeld, voel me verwend.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een leuke tent in het centrum van de stad! Origineel concept, goede bediening en vooral: heerlijk eten. Je kunt alleen het aantal gangen kiezen, maar dan krijg je ook heerlijke dingen en prima bijpassende wijnen geserveerd. Alle vier de gangen die we aten waren prima; de pasta met truffel was een echte smaakexplosie. Voor snelle herhaling vatbaar!
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Antichic is geen standaard restaurant. De inrichting ziet er wat apart/rommelig uit en het is niet erg groot van binnen, maar het past bij het complete plaatje. De gerechten verschillen per keer door de verse producten die per dag worden ingekocht, daar is dan ook zeker niets op aan te merken. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij komen zeker weer een keer terug!
Sander777 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Aparte inrichting van deze zaak. Soort geupgrade eetcafé met kitscherige kroonluchters. Prettige bediening. Gekozen voor 4 gangen met wijnarrangement (2 personen). Bubbels vooraf werden geschonken in twee verschillende soorten coupes. Dat kan wel wat moderner. Voorafje van tartaar met eigeel was een beetje klef. Daarna een mooi stukje biefstuk, heel mooi gebakken. Keuze van de rode wijn (Minervois als ik het mij goed herinner) vond ik matig. Wederom kregen mijn vrouw en ik twee verschillende glazen. Expres? Dan is antichic dus gewoon knullig of kitsch. Enfin, daarna de papardelle met paddestoelen. Die was heel lekker en de rode Rioja ook, maar de combinatie was niet optimaal. Daar is ruimte voor verbetering. Zoet nagerecht was lekker, maar de dessertwijn paste er niet goed bij.
Eindoordeel: leuke zaak, maar qua prijs/kwaliteit geen topper.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijke gerechten met bijzondere wijnen. Bediening was erg vriendelijk en kundig. Zeker de moeite waard om een keer te bezoeken
Marlouke R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wauw alles klopte, sfeer, eten, wijnen. Echt een heerlijke kerstavond gehad, zeker om vaker naar terug te komen. Je proeft de passie, dat maak je niet vaak meer mee.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben verrassend lekker gegeten. Als je de wijn toch moet beperken, zoals wij, zijn de halfjes een vondst. Zokrijg je toch de juiste combinatie van wijn en gerecht, zoals bij het kaasplankje, al vonden we de hoeveelheid kaas wel heel minimaal? Verrassingen waren er genoeg, bijv. komkommersoep met gerookte tuinboon. Leuk, dat alles wat op tafel kwam uitgebreid werd toegelicht. De bediening was derhalve uit de kunst. Qua ambiance had het de uitstraling van een gezellig bruin café.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wat een verrassing! Op aanraden van iemand gingen wij eten bij Antichic en hebben genoten. Van ten eerste het eten, dat met ontzettend veel zorg is bereid en met de allerbeste producten. Werkelijk fantastisch, vooral de pappardelle met truffel. Maar ook de andere gerechten waren erg bijzonder. Bediening is goed, en ook decor en sfeer zijn super. Wij eten wel eens bij sterrenrestaurants, maar eerlijk gezegd liever hier. De gerechten komen kwalitatief gezien goed in de buurt bij die van de sterrententen en de sfeer is vele malen ontspannener en gezelliger. Echt een aanrader!