Antichic

Soetensteeg 1 3011 GR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Antichic

De wisselende Mediterrane keuken

Elke week wisselt het menu bij Antichic, behalve de befaamde pappardelle met truffel en bospaddestoelen. Met dagverse ingrediënten wordt het beste van de Mediterrane keuken bereid. Rotterdam heeft er een fijne plek bij waar paarse accenten sfeer maken, de kroonluchters wiegen, de banken gehuld zijn in koeienprint. Voor groepen hebben ze een exclusief diner of walking diner met oestermeisjes, wijnproeverij of live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Antichic

metro en tram halte beurs
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:30
Zondag Gesloten
Op aanvraag Geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
ronald H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldig gegeten vanavond. Gezellige huiskamer sfeer, prachtig servies, overheerlijk eten en fantastische wijnen met een geweldige enthousiaste eigenaar / bediening. Dit ook nog eens voor een mooie prijs! AANRADER!!!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Sfeervolle no-nonsense tent waar de werkelijk uitstekende wijn gul wordt geschonken en verzorgde gerechten achter elkaar uit de kleine, open keuken komen. We zijn dan wel geen Rotterdammers, maar we voelden ons onmiddellijk thuis.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Nog nooit zo lekker gegeten. Echt!!
De wijnen heel passend, superlekker, en goed gevulde glazen.
De bediening erg gastvrij. Bij elke gang wordt je bij de uitleg van het gerecht en de wijn meegenomen op reis.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Gezellig restaurant met leuke inrichting. Eten erg lekker. Personeel zeer toeschietelijk. Geslaagd!
Gerrald V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Enthousiaste gastheer. Komen snel weer eens terug!
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg fijne avond hier gehad! Kwalitatief goed eten en heerlijke bijpassende wijnen. Tevens erg goede service. Wel jammer dat bij afrekenen de rekening niet klopte en er teveel gerekend werd.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Antichiq is en fantastische tent met een stel prachtige mensen. Lekkere ontspannen sfeer. Het aangeboden eten uit het concept is weergaloos, wat lekker en wat een smaak.
Ook ons bedrijfsfeest hier gedaan en ook dan is het perfect voor elkaar !
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima concept en mooie wijntje. Hoofdgerecht met pappardelle en o.m. paddenstoelen en truffel was zeer smakelijk. Kaasplankje kon iets meer pit gebruiken, maar de dipjes erbij waren erg goed. Oud-Hollandse toet was klein, maar fijn. Prima bediening!
Mikail T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wauw. In een woord, wauw. Een menu samengesteld door de chef. Met al onze allergieën rekening gehouden door dit vooraf te melden. Genoten van het menu op kerst. Ons bezoek was zeker een aangename verrassing. Bijpassende wijnen zijn een aanrader en het saparrangement was ook heerlijk. Bediening altijd vriendelijk en er wordt veel verteld over de gerechten en de wijnen. Iedereen aan tafel is naar huis gegaan met een glimlach. Kortom, Antichic is dineren op hoog niveau in Rotterdamse sferen.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Beperkte maar uitstekende menukaart in een Rotterdamse no nonsense ambiance.
Steven M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede service, heerlijk eten en bijzondere wijnen! net zo bijzonder als het interieur... ;)
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik heb werkelijk nog nooit ZO lekker gegeten! De "signature dish" de pasta met truffel was echt geweldig, dusdanig geweldig dat ik tranen in mn ogen kreeg. Het menu was heel erg uit gebalanceerd met lichte en zware gerechten goed afgewisseld. Naast de gewone gangen krijg je ook extra amuses voorgeschoteld om tussen de gangen van te kunnen genieten. Qua eten dus perfect. De bediening is ook heel erg gezellig en vlot. De eigenaar van het restaurant verzorgd de wijnen en komt hierover met passie en liefde vertellen. De inrichting is ook heel erg knus. De borden die gebruikt worden zijn allemaal anders wat een hele leuke aesthetic heeft. Ik vind antichick echt GEWELDIG!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met 2e Kerstdag bij Antichic gegeten samen met mijn ouders en jongere zusje. Het restaurant heeft een hele gezellige uitstraling. Bij binnenkomst door enthousiaste gastheer ontvangen. We kregen 5 gangen en 3 amuses plus bijpassende wijnen waar Ron prachtige verhalen over kan vertellen. Op alles wist de bediening antwoord, van het zout tot leuke feitjes over de gerechten. Er werd spontaan verteld over het eten, geen uit het hoofd geleerd riedeltje. Het eten zelf was verrukkelijk. De pasta was om van te huilen zo lekker. Ook met mijn kleine zusje werd rekening gehouden qua porties en ze kreeg leuke mocktails. Het steeds veranderende servies is een leuke extra. De gehele avond was heel relaxed, maar toch vol energie. Je ziet een hardwerkend, jong en enthousiast team. Zeker een aanrader.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie wijnen, mooie uitleg erbij. Zeer vriendelijke en fijne bediening. Je voelt je echt gast. Alles klopte!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten, mooie bijpassende wijnen en gepassioneerd personeel. Inclusief mooie verhalen over het eten en de wijnen. Een gezellige en lekkere avond is gegarandeerd!
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig gegeten. De sfeer was prima. mede door de bediening, die attent reageerde. De uitleg bij de diverse gangen mag wat duidelijker (ik bedoel zodat ik het ook kon verstaan) Een mooie gelegenheid die voor herhaling vatbaar is.
Nikie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel leuk. 4 gangenmenu gehad met wijnarrangement. Gezellige sfeer en lekker Rotterdamse eigenaren die plezier hebben in hun vak.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We namen 5 van de 6 gangen. Uitstekende gerechten. Misschien niet super verrassend, maar bijzonder goed bereid. Goed bijpassende wijnen. Sfeer is uniek, met name dankzij de eigenaren: no nonsens Rotterdams en bijzonder gastvrij en attent. Voelde als thuiskomen.
Jgblok B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellige avond gehad, gekozen voor 6 gangen, beetle heftig rund met uien en daarna de pappardelle, 1 gang minder beter!