Antichic

Soetensteeg 1 3011 GR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Antichic

De wisselende Mediterrane keuken

Elke week wisselt het menu bij Antichic, behalve de befaamde pappardelle met truffel en bospaddestoelen. Met dagverse ingrediënten wordt het beste van de Mediterrane keuken bereid. Rotterdam heeft er een fijne plek bij waar paarse accenten sfeer maken, de kroonluchters wiegen, de banken gehuld zijn in koeienprint. Voor groepen hebben ze een exclusief diner of walking diner met oestermeisjes, wijnproeverij of live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Antichic

metro en tram halte beurs
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:30
Zondag Gesloten
Op aanvraag Geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima concept en mooie wijntje. Hoofdgerecht met pappardelle en o.m. paddenstoelen en truffel was zeer smakelijk. Kaasplankje kon iets meer pit gebruiken, maar de dipjes erbij waren erg goed. Oud-Hollandse toet was klein, maar fijn. Prima bediening!
Mikail T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wauw. In een woord, wauw. Een menu samengesteld door de chef. Met al onze allergieën rekening gehouden door dit vooraf te melden. Genoten van het menu op kerst. Ons bezoek was zeker een aangename verrassing. Bijpassende wijnen zijn een aanrader en het saparrangement was ook heerlijk. Bediening altijd vriendelijk en er wordt veel verteld over de gerechten en de wijnen. Iedereen aan tafel is naar huis gegaan met een glimlach. Kortom, Antichic is dineren op hoog niveau in Rotterdamse sferen.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Beperkte maar uitstekende menukaart in een Rotterdamse no nonsense ambiance.
Steven M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede service, heerlijk eten en bijzondere wijnen! net zo bijzonder als het interieur... ;)
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik heb werkelijk nog nooit ZO lekker gegeten! De "signature dish" de pasta met truffel was echt geweldig, dusdanig geweldig dat ik tranen in mn ogen kreeg. Het menu was heel erg uit gebalanceerd met lichte en zware gerechten goed afgewisseld. Naast de gewone gangen krijg je ook extra amuses voorgeschoteld om tussen de gangen van te kunnen genieten. Qua eten dus perfect. De bediening is ook heel erg gezellig en vlot. De eigenaar van het restaurant verzorgd de wijnen en komt hierover met passie en liefde vertellen. De inrichting is ook heel erg knus. De borden die gebruikt worden zijn allemaal anders wat een hele leuke aesthetic heeft. Ik vind antichick echt GEWELDIG!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met 2e Kerstdag bij Antichic gegeten samen met mijn ouders en jongere zusje. Het restaurant heeft een hele gezellige uitstraling. Bij binnenkomst door enthousiaste gastheer ontvangen. We kregen 5 gangen en 3 amuses plus bijpassende wijnen waar Ron prachtige verhalen over kan vertellen. Op alles wist de bediening antwoord, van het zout tot leuke feitjes over de gerechten. Er werd spontaan verteld over het eten, geen uit het hoofd geleerd riedeltje. Het eten zelf was verrukkelijk. De pasta was om van te huilen zo lekker. Ook met mijn kleine zusje werd rekening gehouden qua porties en ze kreeg leuke mocktails. Het steeds veranderende servies is een leuke extra. De gehele avond was heel relaxed, maar toch vol energie. Je ziet een hardwerkend, jong en enthousiast team. Zeker een aanrader.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie wijnen, mooie uitleg erbij. Zeer vriendelijke en fijne bediening. Je voelt je echt gast. Alles klopte!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten, mooie bijpassende wijnen en gepassioneerd personeel. Inclusief mooie verhalen over het eten en de wijnen. Een gezellige en lekkere avond is gegarandeerd!
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig gegeten. De sfeer was prima. mede door de bediening, die attent reageerde. De uitleg bij de diverse gangen mag wat duidelijker (ik bedoel zodat ik het ook kon verstaan) Een mooie gelegenheid die voor herhaling vatbaar is.
Nikie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel leuk. 4 gangenmenu gehad met wijnarrangement. Gezellige sfeer en lekker Rotterdamse eigenaren die plezier hebben in hun vak.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We namen 5 van de 6 gangen. Uitstekende gerechten. Misschien niet super verrassend, maar bijzonder goed bereid. Goed bijpassende wijnen. Sfeer is uniek, met name dankzij de eigenaren: no nonsens Rotterdams en bijzonder gastvrij en attent. Voelde als thuiskomen.
Jgblok B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellige avond gehad, gekozen voor 6 gangen, beetle heftig rund met uien en daarna de pappardelle, 1 gang minder beter!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn warm ontvangen met een glas bubbels.
We hebben gekozen voor een zes gangen menu. De bavette sprong er erg positief uit. De "signature dish"was heerlijk maar iets te veel voor mij. De wijnen waren lekker , complementair bij het eten en niet zo gangbaar(waarvoor dank)
Kortom een aanrader!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een heerlijk Rotterdams restaurant, in het begin even wennen want het is toch net een beetje anders. Maar achteraf klopt het allemaal. In een leuke ontspannen sfeer met directe service weet Antichic zijn gasten echt te verwennen. Mooie en bijzondere combinaties samen met heerlijke wijnen en de gepassioneerde uitleg maken het een super avond. De pappardelle met truffel gelukkig altijd op het menu want die wil ik de volgende keer weer.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via iens bij antichic terechtgekomen. Erg gastvrije en joviale ontvangst. Eerlijk eten, lekkere wijnen voorzien van plat Rotterdamse toelichting. Een absolute aanrader als je van goed eten zonder chique poespas houdt. Komen zeker terug.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een heerlijk aanstekelijk Rotterdams enthousiasme hebben ze bij Antichic. Geweldige gerechten gecombineerd met overheerlijke wijnen.En heel knap wat Ron deze avond (alleen) in de keuken presteert. Een super gebakken schol en de papardelle met truffel waren de toppers op deze gezellige avond. Menu is gebaseerd op alleen maar verassingsmenu, maar in dit geval hoef je niet te twijfelen over de smaak en kwaliteit. En de wijnen....die zijn echt een omweg waard!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op en top genoten op het terras van Antichic. Zes gangen met wijnarrangement van topkwaliteit. Ik ga ze niet allemaal beschrijven, maar ik viel van de ene verrukking in de andere. Dat de Papperdelle met truffel en bospaddestoelen beroemd is, kan ik volledig begrijpen. Mijn buurvrouw die geen wijn dronk (zeer jammer voor haar, want ze zijn zeer bijzonder (en niet van die lichte!)), kreeg tot haar verrassing alternatieve drankjes bij de gerechten aangeboden, die er goed bij pasten.

De entourage. Ik las eerder dat het servies zo verschillend was. Dat is juist de bedoeling! Vintage uit allerlei landen en tijden bij een winkel in Rotterdam gekocht. Grappig om steeds weer na het aflikken van de borden op de onderkant te kijken waar ze vandaan komen.

De mensen. Wat een hartelijke, eerlijke en recht door zee mensen. De kok en de bedienende medewerkers zijn om te zoenen. En dat heb ik ook gedaan bij het afscheid. Kom ik nog eens terug?
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het was door omstandigheden alweer lang geleden dat we bij antichic hebben gegeten. voor bijzondere gelegenheden blijft het fantastisch. ook voor niet bijzonder overigens. ik heb alles gegeten wat me voor is gezet. zelfs gebakken schol. nergens eet ik vis, maar bij antichic zonder aarzelen en met smaak. verder heb ik vegetarisch gegeten. we hadden zes gangen. vriendelijke mensen veel aandacht, veel kennis en geen kapsones. elke gang was een klein feestje voor de smaakpapillen. De signaturedish, de papardelle met truffel was wederom weer geweldig. Elke gang bijpassende wijnen. Van 6 tot 11 relaxed getafeld, voel me verwend.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een leuke tent in het centrum van de stad! Origineel concept, goede bediening en vooral: heerlijk eten. Je kunt alleen het aantal gangen kiezen, maar dan krijg je ook heerlijke dingen en prima bijpassende wijnen geserveerd. Alle vier de gangen die we aten waren prima; de pasta met truffel was een echte smaakexplosie. Voor snelle herhaling vatbaar!