Over het restaurant Antichic

De wisselende Mediterrane keuken

Elke week wisselt het menu bij Antichic, behalve de befaamde pappardelle met truffel en bospaddestoelen. Met dagverse ingrediënten wordt het beste van de Mediterrane keuken bereid. Rotterdam heeft er een fijne plek bij waar paarse accenten sfeer maken, de kroonluchters wiegen, de banken gehuld zijn in koeienprint. Voor groepen hebben ze een exclusief diner of walking diner met oestermeisjes, wijnproeverij of live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Antichic

metro en tram halte beurs
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten
Op aanvraag geopend voor groepen vanaf 12 personen.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Antichic

Maurice B K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een geweldige eetbelevenis meegemaakt. Een super bediening en verrassende menu combinaties met een prachtig wijn arrangement. Een echte aanrader!
Maris K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening super vriendelijk. Er word een vast menu geserveerd waarbij je zelf het aantal gangen aan kunt geven. Erg leuk en fijn want je hoeft niet zelf te kiezen. Er werd niet naar allergieën gevraagd wat misschien met een menu wel handig is. Na de koffie waren we klaar en hadden best nog een drankje gewild maar de chef vroeg of we de rekening wilde dat was even iets minder.
De tafel van Anja M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Antichic, zeer vriendelijke ontvangst en weer een geweldig viergangen menu, met de onovertroffen pappardelle. Heerlijk wijnarrangement erbij. Wachten tussen de gangen was precies goed. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Een plek om steeds terug te komen!
Eric M.
Weer heerlijk gegeten. En wat een gastvrijheid. Top! Ook geweldige wijnen
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Op aanraden bij Antichic terecht gekomen met kennissen .
Het was echt fantastisch . In een zeer leuke ambience super lekker gegeten . Daarnaast is de bediening ontzettend attent en gezellig. aanrader wijn arrangement. Super lekkere wijnen geproefd bij ieder gang.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
6 Gangen menu gegeten met wijn arr. Verrassende (een vastgesteld menu waar geen keuze van is) gerechten combinatie wat je niet veel tegenkomt. Allen zeer smaakvol evenals de bijpassende wijn. Het restaurant is in een kleine ruimte waar max 30 personen kunnen eten. In de ruimte wordt ook het eten bereid. Dit allemaal zonder dat dit stoort. Komen zeker nog een keer terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eerste keer in dit restaurant. En zeker niet de laatste keer. Heel knap wat uit deze kleine keuken aan culinaire verassingen voorgezet kan worden. We hebben het zes gangen menu genoten en hoewel sommige porties voor ons stevige eters wat aan de kleine kant ervaren werden (omdat ze zo lekker waren?) was het totaal ruim prima.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super goede sfeer, fijne en gezellige bediening.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fantastisch gegeten, gecombineerd met heerlijk bijpassende wijnen. Een gepassioneerde kok en zeer toegewijd personeel. Kortom, een heerlijke avond!
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Helemaal tevreden! Zeer lekker gegeten en een hele vriendelijke bedieining die weet hoe die het restaurant sfeer moet geven!
Gabrielle M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellige avond gehad met erg lekker eten en zeer prettige bediening. Een echte aanrader voor degene die eens wat anders willen dan de ‘standaard’ restaurants!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik was hier al een paar jaar niet geweest, maar wat een genot om hier een avondje te eten. Sfeer, eten, mensen (we troffen het ook met onze buren, heerlijk gelachen) en de eigenaren. Top.
José D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer uitstekend gegeten, oog voor detail, uitmuntende wijnen en ongeëvenaarde signature dish (hoewel het vlees ook meer dan heerlijk was).
Een nieuwe vaste klant erbij en ook wij komen terug.
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We zijn voor het vijf gangen diner gegaan. Mooie verse unieke kakel verse gerechten. Sfeer is erg leuk, het is klein en intiem. Wij komen hier nog wel eens terug.
esther D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed restaurant en lekker gegeten. We hadden 6 gangen menu met wijn arrangement. Twee minpuntjes, namelijk af en toe moesten we lang wachten en toen ik naar het toilet ging werd mijn mans eten al gereserveerd.
Heerlijk Wonen R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede keuken, prettige bediening en leuke ambiance.
4 gangenmenu met wijnarrangement. Onze tafelgenote kreeg tot haar blijdschap een 2e turning bitch.
We voelden ( 4 personen) ons zeer verwend en mijn man heeft meteen weer gereserveerd voor 1 sept voor een romantisch etentje voor 2.. Uitstekend!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een leuk restaurant! Zeer eigenwijs, ietwat kitscherig, denk mismatchende borden, aperitief uit oubollige Duitse wijnglazen/coupes. En dat allemaal op een niet schreeuwerige kijk-ons-eens-anders zijn manier. Het voegt toe aan de totale gastronomische ervaring.
Eten is overwegend klassiek met soms een kleine twist zoals een -20 graden eitje. Al met al goede smaakvolle gerechten en de passende wijnen zijn goed tot heel goed, allemaal enthousiast uitgelegd door de fantastische bediening, het was ook geen enkel probleem toen een tafelgenoot aangaf niet van zoete wijnen te houden, toen kwam de ober met een leuke funky ongefilterde wijn aanzetten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Indrukwekkend zo'n kleine zaakje, met zo'n kleine keuken, zo'n jonge kok, zo Rotterdams!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten wijn paste weer super bij de gerechten. Ster waardig restaurant. Ron en het team maker er iedere keer weer een bijzondere ervaring van.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel veel praatjes in de ruimte om het eten aan te prijzen wat ronduit onder de maat was. En waarom zou je, als je een vegatarisch voorafje serveert daar een gerookte olijfolie over schenken om het een vlees smaak te geven? ?? Wat overigens niet lukt natuurlijk een rode biet blijft een rode biet.

Porties ook te weinig (4 gangen menu genomen) gingen met honger naar huis
Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat Antichic tegen viel en niet zo een beetje ook [aan de cijfers te zien]
Natuurlijk willen we u niet teleurstellen en nodigen we u van harte uit voor een revanche op onze kosten. Graag zien we uw email met gegevens op info@antichic.nl verschijnen.
En natuurlijk uw dieetwensen want ik begreep dat u geen truffel [en ons signature dish niet heeft gegeten] lust dan kunnen we daar rekening mee houden.

Smakelijke groeten

Ank