Over het restaurant Antichic

De wisselende Mediterrane keuken

Elke week wisselt het menu bij Antichic, behalve de befaamde pappardelle met truffel en bospaddestoelen. Met dagverse ingrediënten wordt het beste van de Mediterrane keuken bereid. Rotterdam heeft er een fijne plek bij waar paarse accenten sfeer maken, de kroonluchters wiegen, de banken gehuld zijn in koeienprint. Voor groepen hebben ze een exclusief diner of walking diner met oestermeisjes, wijnproeverij of live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Antichic

metro en tram halte beurs
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten
Op aanvraag geopend voor groepen vanaf 12 personen.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Antichic

Martin R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fantastisch gegeten, gecombineerd met heerlijk bijpassende wijnen. Een gepassioneerde kok en zeer toegewijd personeel. Kortom, een heerlijke avond!
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Helemaal tevreden! Zeer lekker gegeten en een hele vriendelijke bedieining die weet hoe die het restaurant sfeer moet geven!
Gabrielle M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellige avond gehad met erg lekker eten en zeer prettige bediening. Een echte aanrader voor degene die eens wat anders willen dan de ‘standaard’ restaurants!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik was hier al een paar jaar niet geweest, maar wat een genot om hier een avondje te eten. Sfeer, eten, mensen (we troffen het ook met onze buren, heerlijk gelachen) en de eigenaren. Top.
José D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer uitstekend gegeten, oog voor detail, uitmuntende wijnen en ongeëvenaarde signature dish (hoewel het vlees ook meer dan heerlijk was).
Een nieuwe vaste klant erbij en ook wij komen terug.
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We zijn voor het vijf gangen diner gegaan. Mooie verse unieke kakel verse gerechten. Sfeer is erg leuk, het is klein en intiem. Wij komen hier nog wel eens terug.
esther D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed restaurant en lekker gegeten. We hadden 6 gangen menu met wijn arrangement. Twee minpuntjes, namelijk af en toe moesten we lang wachten en toen ik naar het toilet ging werd mijn mans eten al gereserveerd.
Heerlijk Wonen R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede keuken, prettige bediening en leuke ambiance.
4 gangenmenu met wijnarrangement. Onze tafelgenote kreeg tot haar blijdschap een 2e turning bitch.
We voelden ( 4 personen) ons zeer verwend en mijn man heeft meteen weer gereserveerd voor 1 sept voor een romantisch etentje voor 2.. Uitstekend!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een leuk restaurant! Zeer eigenwijs, ietwat kitscherig, denk mismatchende borden, aperitief uit oubollige Duitse wijnglazen/coupes. En dat allemaal op een niet schreeuwerige kijk-ons-eens-anders zijn manier. Het voegt toe aan de totale gastronomische ervaring.
Eten is overwegend klassiek met soms een kleine twist zoals een -20 graden eitje. Al met al goede smaakvolle gerechten en de passende wijnen zijn goed tot heel goed, allemaal enthousiast uitgelegd door de fantastische bediening, het was ook geen enkel probleem toen een tafelgenoot aangaf niet van zoete wijnen te houden, toen kwam de ober met een leuke funky ongefilterde wijn aanzetten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Indrukwekkend zo'n kleine zaakje, met zo'n kleine keuken, zo'n jonge kok, zo Rotterdams!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten wijn paste weer super bij de gerechten. Ster waardig restaurant. Ron en het team maker er iedere keer weer een bijzondere ervaring van.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel veel praatjes in de ruimte om het eten aan te prijzen wat ronduit onder de maat was. En waarom zou je, als je een vegatarisch voorafje serveert daar een gerookte olijfolie over schenken om het een vlees smaak te geven? ?? Wat overigens niet lukt natuurlijk een rode biet blijft een rode biet.

Porties ook te weinig (4 gangen menu genomen) gingen met honger naar huis
Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat Antichic tegen viel en niet zo een beetje ook [aan de cijfers te zien]
Natuurlijk willen we u niet teleurstellen en nodigen we u van harte uit voor een revanche op onze kosten. Graag zien we uw email met gegevens op info@antichic.nl verschijnen.
En natuurlijk uw dieetwensen want ik begreep dat u geen truffel [en ons signature dish niet heeft gegeten] lust dan kunnen we daar rekening mee houden.

Smakelijke groeten

Ank
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Authentiek restaurant, eten en service zeer goed, bevlogen eigenaar. Inrichting uit de seventies. Kom ik zeker nog eens terug.
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wat een verademing. Goede service, veel vakkennis bij de uitleg van eten en drinken. Heerlijk gegeten in een leuke ambiamnce. Keuze van de wijnen in het aarangement goed passend bij de verschillende gangen. Value for money, maar niet goedkoop. Kom zeker terug. Let op je gaat wel een avondje uit en niet even snel ergens eten. Neem er de tijd voor en geniet.
Martie S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Persoonlijke benadering door fantastische gastheer!
Prachtige originele serviezen. Leuke uitleg bij de gerechten.
Alle gerechten zeer goed van smaak en leuk opgediend.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was hier heel lekker. Ik vond het alleen jammer dat de bediening drie keer tijdens het eten ons borden wouden afruimen. Blijkbaar drie keer niet goed opegelet of alle personen al klaar waren met eten, wat helemaal niet zo was. Als dit eenmaal gebeurd is het een prima misverstand geweest, maar tot 3 keer toe op een avond had ik niet verwacht van dit restaurant qua service. Ze leken ook het bijpassende wijn bij het hoofd gerecht te zijn vergeten, hier moest ik voor navragen en het leek alsof ze het inderdaad waren vergeten. Het eten was verder heel divers en goed uitgevoerd (we hadden 4 gangen met bijpassend wijn).

Voor de prijs was het eten goed te genieten, maar in het algemene ervaring (incl. service) zal ik niet snel terug gaan. We gaan dan liever weer een nieuw ervaring ergens anders aan.
Ton van R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Uitstekende sfeer en uitstraling. Informeel, gastvrij bijzonder klantvriendelijk met goede uitleg over de gerechten en wijnen. De samenstelling van het menu was zeer verrassend en bijzonder smaakvol. Ook het bij passende wijn arrangement was goed gekozen.
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken met een uitstekende gastheer en gastvrouw.
Mariëtte T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Leuk restaurant. Erg geschikt als je wat langer wil tafelen en eens wat anders wil.

Erg vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Tip: het saparragement.
ronald H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Geweldig gegeten vanavond. Gezellige huiskamer sfeer, prachtig servies, overheerlijk eten en fantastische wijnen met een geweldige enthousiaste eigenaar / bediening. Dit ook nog eens voor een mooie prijs! AANRADER!!!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Sfeervolle no-nonsense tent waar de werkelijk uitstekende wijn gul wordt geschonken en verzorgde gerechten achter elkaar uit de kleine, open keuken komen. We zijn dan wel geen Rotterdammers, maar we voelden ons onmiddellijk thuis.