Antica Villa

Deurningerstraat 32 7571 BD Oldenzaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Antica Villa

Joop C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Op grond van goede recensies besloten wij onze trouwdag met een etentje in Antica Villa te herdenken. Mara wat viel dat tegen. Misschien is het Italiuaanse menu goed, maar war daarnaast geboden werd viel niet mee. We bestelden o.a. een goed doorbakken Ossenhaas, maar van 'goed doorbakken' was geen sprake. We vroegen ons af of dat was doorgegeven aan de keuken.
Daarnaast moesten we een uur wachten voor het eten werd opgediend en echt niet vanwege de drukte, want er waren nauwelijks klanten. Kortom ver onder de maat en wat ons betreft beslist niet voor herhaling vatbaar.
JAB45 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
30-12-2015 hier gegeten met 4 personen. Ik heb pizza ventemiglia gegeten. Erg slecht, smaakloos met spekblokjes ipv van spekplakjes. Andere gerechten waren ver onder de maat. Huiswijn kan ik niks van zeggen, want is ook niks, wrang en smakeloos. Waarom? Voor €3 inkoop heb je al een behoorlijke wijn.
Bediening was een Italiaans jong meisje die ons herhaaldelijk niet begreep waarschijnlijk Door taalprobleem.
Kortom ik kom hier niet meer.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Na hartelijk welkom te zijn geheten kregen wij die keuze om binnen of buiten te eten. Wij kozen voor binnen. Zeer sfeervol restaurant en bijzonder vriendelijke bediening. De kaart biedt veel keuze in zowel voor-, -hoofd als nagerechten. Funghi Gorgonzola was perfect bereid. De Ossenhaas met pepersaus had net 1 minuutje langer in de pan gemogen omdat wij deze medium hadden besteld en "hij" was tegen medium aan maar smaakte desalniettemin uitstekend. Frisse salade en lekkere gebakken aardappels.

Wij besloten om ons nagerecht in de tuin te gebruiken. Heerlijke locatie!
Prijs/kwaliteit verhouding zonder meer goed te noemen.
Kweku1711 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Smerigste eten ooit. Liefdeloos bereid. Sauzen geschift, rauwe ui in je pasta en mn bier rook naar afwasputje. Nooit meer!! Wel aardige bediening.
MariekeOldenzaal .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Al jaren komen mijn man en ik hier regelmatig eten. Antica Villa is ons favoriete Italiaans restaurant. Voor zowel een pizza als de overige gerechten is dit echt een aanrader. Mijn favorieten pizza is nr 62. Del Ciccione. De ossenhaas is overigens ook erg lekker!!
Service en gastvrijheid is echt goed. We hebben een zoontje van inmiddels 8maanden en die gaat altijd mee.
Naboars .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Afgelopen zondag met mijn man hier gegeten. Omdat we maar met z'n tweeën waren niet vooraf gereserveerd. Meteen bij binnenkomst werden we door een jong, maar erg vriendelijk meisje naar een tafel gebracht, waarbij ons werd gevraagd of we voor in één van de huiskamers (raamkant) of achterin (terraszijde) wilde zitten. Gekozen voor het laatste. Als voorgerecht had mijn man een Funghi Trifolati en ik zelf Pane e Prosciutto. Daarvoor kregen we namens het restaurant ook nog brood, knoflookboter en olijfjes aangeboden. Brood is heerlijk vers gebakken en parmaham was van goede kwaliteit. De champignons waren wat smakeloos. Als hoofdgerecht had mijn man een pizza Arlecchino (met zalm en mosselen). Goede pizza bodem en rijkelijk belegd ook met de vis. Ik zelf heb Spaghetti alla Toscana gegeten. Lekkere pasta met spinazie en pijnboompitten (zaten er ook voldoende in!) en de portie was al met al zo groot dat ik maar ruim de helft heb gegeten. Bij deze gerechten hebben wij een droge witte huiswijn gedronken, die prima is en maar 3 Eur per glas kost. Als dessert alleen maar koffie gehad en niets op aan te merken. We werden de gehele tijd vriendelijk en vlot geholpen. De meiden in de bediening zijn onervaren maar heel er vriendelijk. Alles bij elkaar genomen; lekker en betaalbaar gegeten met een goed service en we gaan hier zeker nog een keer eten met vrienden.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Een aantal pizza's en een pasta afgehaald. Saus van de pasta was op zich oké, maar ontzettend waterig. De pizza's waren een beetje karton-achtig, en niet heel rijkelijk belegd. Ook hiervan was de smaak gewoon wel oké. Het interieur oogt als een standaard, beetje cliché Italiaan. De bediening bestond uit vriendelijke, doch onervaren meisjes.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Vanwege o.m. IENSrecensies gekozen. Gevel en interieur leuke Italiaanse sfeer. Hartelijke ontvangst. Geen andere eters bij binnenkomst omdat we heel vroeg waren. Menu €24. Rekening incl. frisdrank, 2 rode huiswijn en espresso €56.
Vooraf stokbrood met olijfjes en kruidenboter. Gang 1: Koude salade van zeevruchten. Smakelijk. Leuk opgemaakt. Hoofdgerecht forse entrecote met gorgonzolasaus, gebakken aardappelpartjes, witlof in ham met kaassaus uit de oven . Salade met witte bonen en mais. Dessert tiramisu met echte slagroom. Rode huiswijn goed.
Al met al veel waar voor het geld. Aanrader.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Het brood was vers en lekker. De kruidenboter is een homogene massa en smaakt gelukkig beter dan dat ie eruit zag. De carpaccio van zalm was lekker en de olijfolie eroverheen ook. De zeevruchten hadden van mij niet gehoeven. De spaghetti marinara was redelijk rijk gevuld en goed gekookt (niet kleverig), maar voor een bescheiden eter als ik, een beetje te veel. Mijn tafelgenoot had het 3-gangenmenu. De entreote met gorgonzola was heerlijk van smaak maar iets te plat (geslagen) naar onze zin. De garnituren erbij maken het royaal geheel. De tiramisu was lekker van smaak maar waterig (hopelijk kwam deze niet uit de vriezer, zou zonde zijn, maar vrees van wel). het was niet zo druk en we zaten in 1 van de 'voorkamers'. Het personeel had (daarom?) niet zo goed zicht op ons en had wel wat vaker langs mogen komen.
Dekuip .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Een gezellige avond gehad bij Antica Villa. Leuk pand, vriendelijk personeel maar vooral ook heeeeeerlijke pizza's. Zeker om weer terug te komen.
Nynke E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wat een vondst! Dit restaurant is echt Italiaans en verkoopt niet alleen de standaard Italiaanse Pizza's en pasta's.
Als we de volgende keer ook maar een beetje in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!