Anokha Indian Bar

Pauwstraat 6 6811 GK Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anokha Indian Bar

Morsal .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het eten daar is niet te eten! Smaakloos! Bediening was vriendelijk en deed goed zijn werk totdat de eigenaar kwam. Hij had kritiek op het werk van de bediening en zette zijn personeel voor schut voor iedereen. Dit vond ik erg onbeschoft! Ik kom daar niet meer terug!
-T- .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor het eerst de Indiase keuken mogen proeven. Erg smaakvol. Ook heeft het restaurant een zeer mooi (luxe) inrichting en was de ober erg vriendelijk. De klant is koning en zo wordt je ook bediend.
Sohmar A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik heb vandaaag heerlijk gegeten bij de vrij jonge Indiaase restaurant Anokha. De pathiala shahi gosht is een absolute aanrader. Mijn man had de achari gosht die was overigens heerlijk. De rijst was heerlijk gekruid verder hadden we garlic naan als bijgerecht en verder de aubergine en niet te vergeten de heerlijke palak paneer . De inrichting is prachtig. Het personeel is zeer vriendelijk. Wij gaan er absoluut nog een keer eten echt een aanrader!
Michel151077 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Op basis van andere reviews hebben we hier gegeten. Het was eens maar nooit weer. We kunnen dit restaurant enkel afraden. Het decor is best mooi, maar eten en service is beroerd. Dit lijkt gezien de hoeveelheid fouten ook geen incident maar simpelweg een goede weerspiegeling van de kwaliteit. Ten eerste het eten: Het voorgerecht, diverse gerechten uit de tandoori oven voor 2, was hoogstens lauw, smaakloos en ongeïnspireerd gepresenteerd. Dit werd nog eens "overtroffen" door het hoofdgerecht. Zowel mijn Lamb Biryani Hyerabadi (qua hoeveelheid immens) als mijn vrouw haar Bhuna curry kip was kwalitatief ondermaats. Droog, geurloos, smakeloos eten en geserveerd op een niet passend servies. De service was tevens slecht. Al bij binnenkomst ging dat mis. We werden geplaatst aan een raamtafel, maar kort erna waren ze vergeten dat dit door anderen was gereserveerd. Kan gebeuren, maar als erna drankjes niet worden bezorgd, borden pas worden verwijderd na zelf vragen en er eten wordt neergezet op tafels waarvan mensen zijn gewisseld van tafel geeft dit onze ervaring aan: geen controle qua bediening en keuken. Eet hier alsjeblieft niet.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Mooie, smaakvolle zaak waar het personeel ook als het druk wordt overzicht en goede zin houdt. Tandoori waarvan de vlammen uit je oren slaan ( zoals het hoort) en lamsvlees met spinazie zoals ik me dat uit de Hunzavallei herinner.
En Kingfisher beer natuurlijk.
Aanrader!
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Anokha! Zeer vriendelijke ontvangst en de service bleef tijdens het gehele etentje goed. Lekker voorgerechtje van het huis en vervolgens een voorgerecht gedeeld (heerlijk) en allebei een curry gehad. Het was meer dan genoeg. Leuke sfeer, goede prijs.
Resi B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Fantastisch gegeten! We hebben ons door de kok laten verrassen met het 3-gangen menu. Persoonlijke voorkeuren waren geen enkel probleem. Prima service, mooie ambiance. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Aanrader.
Kala .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
We hebben heerlijk authentiek Indiaas gegeten, in een prachtig decor, met prima service en een goede prijs. De palak paneer was echt geweldig lekker, een aanrader! We gaan zeker nog een keer!
Gtimman .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We hebben nu al twee keer bij het nieuwe restaurant Anokha in het centrum van Arnhem gegeten. Een aanrader, gezellig restaurant met terras, zeer goede service en heel goed Indiaas eten. Houdt je van zoete curries, probeer de Massala, voor scherp kun je prima de Madras nemen. Je kunt kiezen tussen vegetarisch, lam, kip of garnalen. De wijnen zijn goed en zeer redelijk geprijsd. We komen hier zeker vaker terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
India's eten - precies zoals het bedoeld is. Mooie borden met heerlijke smaken. Een mooi sfeervol restaurant. Een aanwinst voor Arnhem!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
we werden zeer vriendelijk ontvangen door onze gastheer. Na ons eerste drankje kozen we voor het starter De tandoori platter. Heerlijke stukjes mals vlees, met apart 2 sausjes. Daarna hebben we heerlijk gegeten van de overheerlijke Bruna curry met vers gebakken naan.
M1991 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij komen regelmatig in Arnhem en hadden al enige tijd coming soon op de deuren zien hangen. We zijn er vorige week geweest voor het eerst en het was erg lekker. We werden vriendelijk ontvangen. Onze tafel was nog niet klaar, maar we mochten plaats nemen bij de bar en we kregen alvast een drankje aangeboden. Eten was heerlijk. Niet te grote porties, gewoon goed. Service mag iets beter, want we hadden het eten allang op (zo ongeveer een kwartier/ 20 minuten) maar er kwam niemand om onze borden op te halen. Uiteindelijk heeft de serveerster de borden netjes opgeruimd. Eten is dus super maar de service mag wel iets beter. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
MSBRINK .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vandaag bij Anokha gegeten met een social deal. Het social deal menu had genoeg variatie om voor ieder iets te bieden te hebben. De garnalensoep was heerlijk gekruid en had kleine garnaaltjes op de bodem. Als hoofdgerecht de licht pittige lamscurry. De lam was heerlijk mals, en de saus was een genot in combinatie met de naan. De service tussendoor liet wel wat aan te wensen over. Lege glazen werden laat opgemerkt. Het decor was daarintegen prachtig. De sfeer was uitmuntend, en Anokha is in een prachtig pand gevestigd. Het dessert was licht gesmolten toen het aan tafel kwam, maar desalniettemin genoten van de avond.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wat een mooi decor! Wij zaten op de eerste verdieping eerste klas met uitzicht op het gehele restaurant. Heerlijk eten. Als voorgerecht lekkere soep en een tandoori mix. Ook hele lekkere sausjes erbij. Als hoofdgerecht iets met spinazie (toch knap dat met kruiden er geen spinaziesmaak meer is), en een murgh met kip. Lekker pittig. Ook Lekkere Lhassi drankjes. Aan te bevelen, dus!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We hebben eens gebruik gemaakt van 'social deal'; normaal doen wij dit nauwelijks, maar het kwam voorbij en mijn vriendin vond het leuk het eens te proberen. We houden best van de Indiase keuken, dus: wij gereserveerd.

Ik zag de recente recensies met betrekking tot de service, maar... tot mijn oprecht grote verrassing werden we ontvangen door een gastheer die ik nog kende als uitbater van een prima restaurant aan de Rijnkade enkele jaren geleden. Zéér goede gastheer, die mij nog herinnerde. Hij samen met de keurige, vlotte ober hebben ons volledig perfect geholpen tijdens ons eten. Nee, ik heb geen aandelen: er was gewoon Niets op aan te merken.

Met social deal hadden we (logisch) een beperktere keuze aan gerechten, maar de kwaliteit van alle gerechten waren zeer goed. Warm, vers Naan brood bij het hoofdgerecht, en veel rijst.

Het ijs was meesterlijk. Als ik dan toch naar een kritisch puntje moet zoeken: slagroom bij het ijs was nogal ingezakt bij uitserveren en, er had wel íets meer kip (kost inkoop nagenoeg niks) in het curry gerecht gemogen. Verder, dus niets herkend van een slechte service en er is zeker niet op de kwaliteit bespaard door de 'social deal'. We hebben buitengezeten maar bij het afrekenen zagen we dat het er binnen ook érg fraai uitzag.

We komen zéker terug!
Raimond R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Eten is heerlijk, zaak heel netjes en prima aangekleed.

Service daar in tegen slecht. Hoofdgerechten niet uitgevraagd, vervangend iets tussentijds moeten afrekenen. 2de fles wijn niet meer van hetzelfde soort en gewoon op tafel gezet zonder enig woord en/of uitschenken. Diverse malen negatieve klanken van personeel over andere gasten in voorbij gaan.

Dan als klap op de vuurpijl, wordt verteld dat de social deal gerechten kleiner zijn dan normaal, met als uitleg, we willen mensen kennis paten maken met ons. Tip doe dat dan de eerste keer goed en niet zo. Voor ons in iedere geval geen volgende keer.
MIZ_1967 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Gisteren gegeten bij Anokha met Social Deal. Vriendelijk ontvangen, en het eten was goed. Maar, lang gewacht op eerste drankje, geen lepels toen de soep werd geserveerd, geen borden toen het hoofdgerecht werd geserveerd, pannetjes werden al afgeruimd terwijl we nog aan het eten waren, geen lepel bij het nagerecht, bestek van het voorgerecht lag bij het nagerecht nog op tafel. En de serveerster die aan de tafel achter ons vrolijk verteld dat de porties bij voor de social deal gasten kleiner zijn maar het totaal plaatje compleet. Jammer. Overigens waren niet alleen de porties klein, de wijn werd ook zeer zuinig geschonken.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Anokha. Prima bediening. We hadden een 3-gangen menu. Vlees/vis en vegetarisch. Hebben er goed van gegeten. Het restaurant is nu twee weken open. Aanrader!