Anno54

6,9
Duur
Yann2015 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij dit restaurant teruggeweest omdat de eerste keer goed was bevallen. Druk bezette avond alle tafels vol. Verrassingsmenu van vier gangen gehad en dit is zeer aan te bevelen. Variatie in vlees en vis en perfect klaar gemaakt. Bediening was goed en gastvrouw zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Eerste keer met 15 personen geweest en hadden we een menu samengesteld door de feestvierders, nu met drie geweest. we gaan hier nog wel een keer terugkomen.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten bij Anno 54 was goed. Wel jammer dat de sashimi geen sashimi was. Wij vonden het zonde dat de vis was aangebakken.
De ontvangst en de bediening was prima maar wel wat gekunsteld. Met onze wensen werd echter prima rekening gehouden.
Het decor echter vonden we echter zeer ongezellig, weinig sfeervol en overvolle inrichting. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding vonden we niet in balans. De rekening vonden we hoog in vergelijking met hetgeen we op het bord gepresenteerd kregen.
Hanskap .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben gekozen voor een rustig restaurant niet te ver van Valkenswaard, waar de restaurants nogal hectisch zijn. Anno54 is dan een goede keus. Rustige vriendelijke bediening, zacht muziekje, lekker eten. Eigenaresse zeer aardig.
Het decor mag wel een iets modernere opknapbeurt krijgen, wat deze week ook gebeurt.
Het eten was zeer goed verzorgd en zeer smakelijk.

De prijzen zijn wel wat aan de hoge kant.
Voorgerecht 10,00-15,00 euro
Hoofdgerecht gemiddeld 25,00 euro
Nagerecht rond 10,00-14,00 euro
Han M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Meegenomen naar dit ruim opgezette restaurant. Getrakteerd op werkelijk heerlijk eten. De inrichting is strak en kan een tikje levendiger. De mooie wijnen zijn goed geselecteerd. De kaart is niet groot maar gevuld met mooie gerechten. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren heel goed bereid. De Zeetong was echt super lekker. Een aanrader. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Op de avond dat wij er waren liep de bediening soms een beetje achter. Erg krappe bezetting. Een restaurant waar we graag nog een keer gaan eten en dan in de asperge tijd.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij komen regelmatig bij Anno54. Dus nu is het tijd voor een recensie. Ik heb respect voor de gastvrouw die alles doet om het naar je zin te maken. Eigenlijk is alles lekker, ruim voldoende en het wordt prachtig uitgeserveerd. Anno54 is echt een aanrader als je in de buurt bent van Riethoven.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Kille ontvangst, de gas openhaard in de lounge was niet aan, ondanks dat het weer kil en regenachtig was. De sfeer van de ontvangst was net zo kil als het weer buiten.
De enige bediening, die goed was, was een jongeman, die dit naast zijn baan in het weekend doet.
Nog voor het hoofdgerecht wilde de serveerster onze wijnglazen weghalen omdat wij even daarvoor niet bijgeschonken wilde hebben, maar wilden wachten op het hoofdgerecht.
Geen echt gastvrouwschap, geen warme gastvrijheid.
Eten was goed, maar niet verrassend
Wat jammer, herken onszelf niet in deze recensie. De haard was inderdaad niet aan omdat het grote gezelschap, waarvan één tafel direct naast de haard geplaatst was, door een file véél later met de bus arriveerde dan gepland. Het vroegtijdig weghalen van de wijnglazen berust op een misverstand, daarvoor onze excuses. Helaas dat het gastvrouw schap en de gastvrijheid zó negatief door u ervaren zijn.
Geerden .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Waar z'n klein dorpje groot in kan zijn, het restaurant Anno 54, helemaal top, je word ontvangen door een heel lieve gastvrouw, we kregen meteen een drankje van het huis omdat we even moesten wachten wegens de drukte, daar na heerlijk gegeten, complimenten voor de keuken brigade er word stermatig gekookt, deskundige en vriendelijke bediening, lekkere wijnen.
Een avond om niet vlug te vergeten.
Geerden .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wat een team bij Anno 54, een gastvrouw uit duizenden, helemaal top en dan ga je eten wat een belevenis , lekkere smaken als past bij mekaar, mooi verrassing menu heerlijk, lekkere wijnen.
Wil je een keer lekker eten, zeker Anno 54 niet vergeten.
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Sjiek restaunt met erg lekker eten. Hier ga je naartoe voor een hele avond tafelen. Ze hebben een 5 gangen verassingsmenu wat de moeite waard is.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Na een zeer geslaagde avond zijn we hier nogmaals terug gekeerd.
Ook dit maal uiterst vriendelijk ontvangen door de altijd glimlachende gastvrouw.
De entree is wat kaal maar het restaurant is sfeervol ingericht.
We hebben het 3 gangen surprise menu genomen en zijn hierin niet teleurgesteld.
De gerechten worden erg mooi opgediend en smaken heerlijk. De kok / eigenaar kookt op sterren niveau. De witte en rode huiswijnen zijn ook van prima kwaliteit.
Riethoven is maar klein, maar Anno 54 mag er zijn
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Op een vrijdagavond gedineerd, vooraf een mooie amuse van huisgemaakte runderkroket met mierikswortel-mosterd, daarna nog lekker borrelhapjes van zuurdesem met olijven en knoflook. Vooraf de zwezerik en ganzenlever, perfect bereid en goed in harmonie met huiswijn ( Chardonnday ) Als hoofd een proeverij van kalf waarbij elk stukje op de juiste manier gegaard was, als nagerecht een kaasplankje waar ik jammer genoeg een 'zacht' stukje kaas mistte maar dat mocht de pret van de port proeverij niet drukken! Al met al wederom een heerlijk diner hier gehad en de service blijft net als altijd van een hele goed niveau!
JANVEL11 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Zeer lekker gegeten . correcte bediening. Lekkere rode wijn. Gerechten waren wat klein. Wel waar voor je geld. Was niet erg warm in het restaurant. Wel een aanrader.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Aan de buitenkant en eerste indruk als je naar binnen loopt is het restaurant wat kaal. Maar je wordt achterin of buiten op het nette terras geplaatst, waar het erg sfeervol is ingericht.

De gastvrouw is echt super vriendelijk en heeft altijd een glimlach. Wat mij betreft mag ze echter iets vaker vragen of ik nog iets wil drinken.

Het eten is echt heel goed voor een prijs die ook niet te duur is. De gevulde kersen met kriek-bier-ijs als dessert een echte verrassing. Smaken zijn goed in balans, maar snijbonen-garnituur is een beetje flauw. Heb in dezelfde prijsklasse wel ooit beter gegeten, maar ik heb hier ook zeker genoten. Zoals op veel plekken weinig keuze in speciaalbieren. Zoete witte wijn valt wel in de smaak.