ANNO

6,7
7,1
Pqvk88 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
"Even" een drankje drinken werd tot heel laat een drankje drinken dankzij het klant vriendelijk personeel! Daar uiteraard ook een hapje gegeten en de hamburger was echt een aanrader ook af en toe even een cocktail genomen en die waren zeker niet verkeerd!!
Sylvia1963 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Diverse malen heerlijk gegeten, leuke bediening en leuke locatie zowel binnen als buiten kun je heerlijk vertoeven.
Prijs en kwaliteit zijn goed.
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vandaag met kennis gelunched bij Anno, op terras buiten in de zon.
De bediening kwam vlot en vroeg wat we wilden hebben. Omdat we nog maar nét aangekomen waren met de trein wilden we eerst koffie (het was 1 uur 's middags) Meteen vroegen ze of we ook iets wilden eten, dan kregen we alvast de lunchkaart.
Na 3 minuten kwam de bediening alwéér vragen 'of we onze keus gemaakt hadden'...we hadden onze koffie nog niet eens op!
We zeiden dat we nog niet eens gekéken hadden op de kaart. We voelden ons enigszins opgejaagd. Na enkele minuten werd er gevraagd 'of we het al wisten'. Persoonlijk vond ik dit geen relaxte benadering van klanten. We zeiden dat we nú pas net keken op de kaart.....en werden van een afstand in de gaten gehouden door de bediening.
We bestelden beiden een carpacciobroodje met een wijntje.
Het eten kwam vlot, maar de homp bruin brood konden we maar met moeite doorsnijden met de messen! Taaie korst en ook wel 4 centimeter dik brood. Bovendien zat er geen boter op én we misten peper en zout aan tafel!
Dus maar even gevraagd aan de bediening, die het van een ander tafeltje afpakten.
Op zich was de carpaccio goed en de veldsla die er op lag met pijnboompitjes en een dressing.
Door het dikke brood (ik heb het ook niet helemaal opgegeten) was het eten bemoeilijkt. Mag van mij een veel krokantere korst ook hebben en veel dunner gesneden.
Jammer dat ze besparen op boter, of geef er gewoon boter apart dan bíj.
Verder redelijk snelle bediening wel.
Van binnen mag het restaurant wel een beetje ge'updated' worden; beschadigde tafels en een allegaartje van stoelen/tafels.
Dwnm .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat een aanfluiting om hier te dineren!
Het eten kan ik thuis zelf ook wel in elkaar draaien. De services was slecht, personeel hangt bij de bar en heeft geen tijd voor de gasten, zo lijkt. De cocktails waren wel erg goed
Het decor is zeer zeker aan vervanging toe.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Vorige week zaterdag hier met mijn vriendin geluncht. Het pand is groot en modern, en heeft ook een terras van een flink formaat. Het was koud en daarom besloten we onze lunch binnen te nuttigen. We hadden een keurig tafeltje aan het raam, zodat we lekker naar buiten konden kijken. Opmerkelijk detail: onze stoelen waren draaibaar en van (imitatie?) dierenhuid voorzien. Vanaf onze plaats keken we op de tweede verdieping, dat waarschijnlijk voor feesten wordt gebruikt.
Mijn lief bestelde een zoete witte wijn en ik liet me vergasten op een tripel bier van de tap. Mijn partner ging voor een club sandwich met zalm en frites en ik liet mijn keuze ook vallen op een club sandwich, maar dan met gerookte kip en spek. Mijn gezellin vond haar broodje goed en ik was ook zeer tevreden over mijn sandwich met voldoende soorten sla, komkommer en cherrytomaatjes als ik me het goed herinner. Jammer was echter dat mijn vriendin mayonaise bij de frites kreeg, terwijl ze die alleen lekker vindt met satésaus. Dit was ze vergeten vooraf te melden. Nu vroeg ze tijdens het eten om satésaus. Daar zou voor worden gezorgd, maar die belofte werd helaas niet ingelost. Daarop wachtte zij lang, maar daardoor werd de patat koud en liet ze de – overigens goed krokant gebakken – frites maar liggen.
Helaas had het personeel weinig oog voor de klanten. Het was moeilijk om de aandacht te trekken (anders dan door de zaal te schreeuwen – dat doen wij niet): er werd zelden of nooit in de richting van ons gekeken. Mogelijk geldt als excuus dat het weer inmiddels sterk was opgeknapt, waardoor het terras met gasten bezet raakte. Hierdoor werd de aandacht verschoven naar buiten en bleek er duidelijk een onderbezetting van personeel. Zelfs om af te rekenen, was het moeilijk om de aandacht van de bediening te trekken. Daarop toog ik maar naar de voordeur om te vragen of ik mocht betalen. Hier valt dus nog wel het een en ander te leren.
Sharon Maria D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gezellig lekker druk restaurant waar we graag nog even een wijntje blijven drinken. Het eten is heerlijk en niet duur, het 3 gangen keuzemenu kost maar 20 euro en is qua kwaliteit uitmuntend voor deze prijs. De bediening is niks op aan te merken en nog nooit negatieve ervaringen gehad in ANNO.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Bij anno wezen lunchen echt geen aanrader het is er vies stoffig en de gordijnen hangen op half 11. De menu kaart is oud en aan vervanging toe. Bij het eerste drankje ging het al mis en zat er een haar in de munt thee. Bij het bestellen van de lunch ging het ook al niet veel beter mijn vriendin wou een taco salade maar dan zonder de bonen de kok was alleen te lui om dit te doen omdat alles al van te Voren gemaakt was. Daarna wilde ze de wrap maar dat kon ook niet omdat daar ook bonen in zaten. Ik zelf had de club sandwich die was wel erg lekker alleen een beetje te veel saus. Hadden er beide meer van verwacht viel erg tegen komen ook niet meer terug om iets te eten. Raden ze aan om is een goed opknap beurt door te voeren en is flink wat stof te verwijderen.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Zin in een hapje of een borrel.....laten we Anno eens proberen. Mooie hippe uitstraling, naar ik me liet vertellen veranderd deze locatie in de avonduren in een hippe club waar men ook cocktails kan drinken. Daar was het de avond niet naar, jammer want een goede cocktail ga ik zeker niet uit de weg. Nadat we een leuk plekje hadden gevonden kwam er een jongedame aan onze tafel wat we wilde drinken, ik vroeg om de wijnkaart welke ik kreeg, ik zoeken want zag alleen maar eten......o wacht dit is de kaart met een klein stukje wijnen. Om zeer precies te zijn.....stel witte wijnen, stel rode wijnen, een verdwaalde rosé en een bubbeltje. Kleine wijnkaart voor een tent die er überhip uitziet maar goed dat mag de pret niet drukken, laten we eens een chardonnay doen, 1 van de 2 witte wijnen op de kaart dus het zal wel goed zijn. Die was er dus niet, met andere woorden er is maar 1 witte wijn die we kunnen nemen. Nou prima doe maar een flesje. Dat kwam vrij snel, wat niet snel kwam was de vraag of we de kaart ook nog wilde zien, nou dat wilde we wel.....zin in een stukje vlees maar wat bleek, de biefstuk was op. Niet echt zin in iets anders dus maar lekker een borrelavond van gemaakt, een tapasplank en wat bittergarnituur. De tapasplank is met recht een plank van meer dan 1 meter waar wat tapasachtige bakjes opstaan maar het heeft niets te maken met tapas zoals ik deze ken of zoals tapas er voor mij uit moeten zien. De bittergarnituur kan je vrij weinig verkeerd aan doen.

Persooneel is jong en totaal niet vriendelijk, ze kijken allemaal wat nors en chagarijnig alsof ze het niet leuk vinden om er te zijn. Dat stralen ze ook uit naar de klanten, de bediening is traag en het duurt erg lang. Voor een borrel een leuke plek....om daarna snel te verhuizen naar een film of een andere locatie.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het aanbod in Almere is al beperkt, maar Anno heeft in ieder geval een mooie uitstraling. De bediening is echter verre van attent. Onze menukaart zat vol met vlekken en de muntthee zat vol met bruine muntblaadjes. Het eten is onder gemiddeld, o.a. een caprese met mozzarella zonder smaak. De gerookte zalm was oke. Een prima plek voor een borrel op z'n tijd, maar ga hier niet uit eten. Dan kom je bedrogen uit.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Heerlijk gegeten! Super malse ossenhaas, smelt op de tong, in tijden niet zo lekker gegeten. Groot bord vol met patat, salade, vlees en groenten. Vriendelijke bediening die ook nog eens oplet. Dat maak je niet vaak meer mee. En prima prijs, echt een aanrader!
White .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Heb hier wel vaker gegeten en was altijd wel oke,maar afgelopen week In tijden niet zo slecht gegeten, vlakke smaken, sommige stukken sate niet gaar en opmaak alsof het erop gekwakt is, muffe pangafilet... nee niet zoals we gewend zijn.
Bediening is altijd wel oke en interieur ziet er gezellig uit
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Eten was zeer matig. Behoorlijk deel van de kaart bleek niet voorradig, maar juist ook eenvoudige zaken als gehakt, bruin brood etc.
Clubsandwich kip was droog en niet echt smaakvol. Wel netjes geholpen door vrouwelijke ober, maar de mannelijke ober was een niet-nederlands sprekende, onverstaanbare hork.
Geen aanrader, hoef hier niet meer heen.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Een springerig restaurant met jonge mensen in de bediening maar wat verwacht je anders van een restaurant-cafe en hotel. Eten is redelijk, niet bijzonder, maar zeker wel voldoende. Bediening vlot maar als er iets gezegd wordt wat niet op de kaart staat of niet gangbaar is dan volgt de spanning snel op de gezichten. In het weekend wordt je tafel naar mate de avond vordert snel opgeturnt zodat er gefeest kan worden