Over restaurant Anno'54 De Brasserie

Originele kijk op Frans

Smaakvol ingericht en door de witte tafellinnen en servetten voelt een avondje hier vrij luxe. Er is een doorlopend verrassingsmenu en voor een high tea of een feestje vieren kun je hier uitstekend terecht. Bij Brasserie '54 hebben ze een originele kijk op de Franse keuken zoals marbre van canard, cremeux van asperge en komkommer en een trio van crème brûlée. Gewoon in Venray!

Halve fles mineraalwater

- High Tea 11:30 - 21:00

• Amex , Pin , Visa card
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vandaag, 26-6-2016, werkelijk heerlijk gegeten! We hebben gesmuld van het 3-gangenmenu! Prijs/kwaliteitverhouding is helemaal perfect!!! Complimenten aan de kok en de vriendelijke bediening! Ik kom hier zeker terug!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op vrijdag de 13e heerlijk gegeten. Surf&turf precies zoals je hoopt dat 'ie zal zijn. De bijgeserveerde salade was een 10, de Vlaamse frieten maakten het geheel compleet. De huiswijn was een Lindemans chardonnay . Heerlijk. We hebben met 2 volwassenen en 2 kinderen 12 en 14 gegeten. De bediening was bijzonder prettig, de rekening was meer dan redelijk.
Zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Mooie en verzorgde zaak aan de rand van het centrum.
Kwamen voor de lunch. Ze hadden niet een echte lunchkaart maar "zegt u maar waar u trek in heb en samen met de kok komen we er wel uit".
Dat klonk goed.
We hebben een voorgerechtje genomen, marbre de canard met structuren van pompoen, waar de kok met wat brood en wat friet een heerlijk lunch gerecht van maakte.
In lange tijd niet zon lekker en origineel lunch gerecht gegeten.
Prijs zeer schappelijk.

Rest van de kaart zag er veel belovend uit.
Mooie gerechten en scherp geprijste menus.
Een restaurant om te onthouden.

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Grote maar wat onopvallende zaak net aan de rand van het centrum. Keurige ontvangst, hoewel gasten die later kwamen wel wat lang moesten wachten totdat hun jas werd aangenomen, maar bij ons verliep alles vlot.

De inrichting is netjes met keurig gedekte tafels en makkelijk zittende stoelen, meer een restaurant dan een brasserie 'look' eerlijk gezegd. Voor mij mag wel het wat meer 'eigens' hebben. Maar voor een aangename avond is er verder niets mis mee.

Goede beknopte menukaart met mooie en smakelijk gerechten. Goed uitgevoerd. Een beetje jammer dat de garnituren wat beperkt zijn, een eenvoudig bakje sla en een bakje friet.

Maar goed gegeten en bediend door keurig en attent personeel. Niks mis mee.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Afgelopen zondag gegeten hier.
Goede bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
Er wordt op een hoger niveau gekookt, dat zie en proef je terug in de gerechten. Een aanrader voor als je net iets meer en luxer wilt dan in een doorsnee restaurant.
Sjengaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We hebben hier al een aantal keer gegeten en het eten was iedere keer helemaal top. Helaas ging er in de bediening nog wel eens wat verkeerd. We hebben dit ook iedere keer teruggekoppeld en daar hebben ze echt iets mee gedaan. Vanavond opnieuw gegeten bij Anno '54 en deze keer was het echt goed. Het eten (Diamanthaas en Italiaans kalfvlees) waren perfect en ook de bediening en de afstemming van de gerechten (snelheid / compleet) was nu op orde.
KoeFoeBoe .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
We hebben een driegangenmenu gekozen. Er is sprake van een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prima gegeten en uiterst vriendelijke bediening. Gewoon een omweg waard.
Wiljan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu. Prachtige amuse vooraf. Goede service. Was positief verrast. Zeker nog een keer de moeite waard.
Freek A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Letterlijk verrast door de uitstekende keuken en de vriendelijke bediening. Geen standaard gerechten op de kaart en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De lauwwarme salade smaakt fantastisch, toch is de portie behoorlijk groot. De gemarineerde zalm met cremeux van asperge en komkommer is een absolute aanrader. Dit smaakt naar meer! De smaak van de asperge op limburgse wijze met ham en ei is prima. De portie is iets te ruim. Jammer. De lmsfilet met venkelsaus smaakt echt heel erg goed evenals het duo van zalm en kabbeljauw. Kortom, prima smaak combinaties en een super vriendelijke bediening. Hier gaan we vaker komen want Anno 54 is een absolute aanrader!
Gisberra .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Voor een snelle hap zochten we een restaurant waar we ook gezond konden eten naar onze mening. Zo uitgekomen bij Anno '54 in Venray. Laatste tafeltje voor 2 in het volledig uitverkochte restaurant. Daar we nogal in tijdnood zaten, hebben we gevraagd of hier wellicht rekening mee gehouden kon worden. Dat was geen enkel probleem. We wilden slechts een hoofdmaaltijd, maar door de leuke en verrassende kaart hebben we uiteindelijk toch maar 3 gangen genomen. Voorgerecht met pompoen en rode linzen was heerlijk, de zalm in papier als hoofdgerecht was precies goed gegaard en heerlijk gekruid. En het dessert (trio van creme brullee) een mooie en toch ook verrassende afsluiting. En alles precies binnen de tijd en verzorgd door een enorm gemotiveerde brigade. Wij komen zeker snel terug!
Notamused .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Op een doordeweekse dinsdag kwamen we hier 's avonds na 20.30 uur onverwacht binnenlopen.
Er waren totaal geen andere gasten, men had ook vroeg kunnen sluiten.
Maar het werd een fantastisch privé diner en dat terwijl mijn man een glutenvrij dieet heeft! Uitstekende maaltijd en fantastische service!!
Danique S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Bij binnenkomst viel het op dat het voor een vrijdagavond heel erg rustig was. We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst. Mijn vriend heeft het 3 gangen keuzemenu gekozen en ik heb de carpaccio als voorgerecht en de varkenshaasspies als hoofdgerecht genomen. Kwalitatief goed vlees en lekker bereid. Het personeel was op achtergrond aanwezig, maar niet opdringerig. Precies goed wat ons betreft. Echt een aanrader om een keer te gaan eten in Venray.
AnoniemEter .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Het was voor ons de eerste keer dat we bij anno '54 gegeten hebben.
De slalade als voorgercht was lekker.
De Wagyu steak is een aanrader als hoofdgerecht.
Daarbij is de prijs kwaliteitverhouding goed te noemen.