ANNO 1610

Benedenkade 11 4797 AV Willemstad Nederland Kaart

Over het restaurant ANNO 1610

Dineren in de oudste pub van Willemstad

Anno 1610 is een eetcafé aan de havens van Willemstad. Nee, niet die stad op het eiland Curacao maar het knusse dorp in Noord-Brabant. Dit is een van de oudste cafées of ook wel pubs genoemd, van het oude centrum van Willemstad. Bij mooi weer kun je op het terras genieten van een koel drankje en de aanmerende bootjes in de haven. Vraag ook vooral naar hun uitgebreide bierkaart, de bediening zal je van uitleg van hun uitgebreide bierassortiment voorzien. Geniet van je drankje of een lekker hapje!

Meer informatie over restaurant ANNO 1610

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hartstikke lekker gegeten op een zonnig terras, met fijne speciaalbiertjes van de tap. De kapiteinsplank is zeker weten een aanrader!! Zeer vriendelijk personeel, kortom : een hele geslaagde avond en wij komen zeker terug!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lang wachten op eten. Bediening niet onaardig. Eten was zeer matig.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Super lekker gegeten.
Goede en vriendelijke bedoening
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekker gegeten op het terras
Wat viol zat bij aankomst maar ze hadden voor ons tafeltje vrij gehouden op terras
Helaas niet mijn 10€ Korting van iens gekregen, hebber ook niet om gevraagd weet ook niet hoe dat werkt heb code ingevuld bij reservering
Maakt niet uit lekker gegeten op leuke plek aan de haven van Willemstad
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk eetcafé met veel diversiteit in de gerechtjes. Lekker gegeten en een fijne klantgerichte bediening.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening en eigenaar. Eten was erg lekker.
Zeker een aanrader
marjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was heerlijk! Met 4 personen als voorafje de 2 verschillende plankjes genomen en als hoofdgerecht voor 2 personen de grote plank en een salade en gamba's. We wilden alles delen dus de keuken had alles op 1 grote plank gemaakt. Het was heerlijk en erg gezellig eten op deze manier. De bediening is erg aardig en later op de avond gaat de verlichting lager en de muziek harder, maar dan ben je allang uitgegeten hoor. Heel gezellig, we gaan er zeker veel vaker naartoe.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral de plankjes zijn een aanrader, zeer vriendelijk personeel, Top!!!
Echt voor herhaling vatbaar!
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten,gastheer en bediening top,gezellige sfeer,komen zeker terug!!
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
een gezellige sfeer, prima eten en vriendelijk personeel met gevoel voor humor. Voor herhaling vatbaar!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Hebben het erg gezellig gehad en de bediening was goed! Leuke sfeer, heerlijk gegeten. Die plankjes zijn een aanrader ;)
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten, snelle vriendelijke bediening. Wel klein tafeltje!
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg goede en attente bediening. Leuke sfeer, mooie opmaak van de gerechten en goede prijs kwaliteit verhouding
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, mooie locatie, aanrader
tjmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prima eettent op een leuke locatie aan de haven. Meiden van de bediening waren vlot en correct, prijs-kwaliteit was dik in orde. Aanrader
EllenHorst .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 1 vd warmste dagen vh jaar hebben we heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. We komen zeker terug als we volgend jaar hier weer in de haven aanleggen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ga zo Door! !!
JeenDeSpa .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De ontvangst is ronduit gastvrij, jonge en erg vriendelijke bediening ('zal ik de terrasverwarmer wat dichterbij u zetten? is alles naar wens? Kan ik iets doen voor u?) En een gezellige inrichting op een toplocatie. De kaart is eenvoudig, heeft iets weg van een uitgebreide lunchkaart. Bijvoorbeeld een hamburger of saté als hoofdgerecht, maar ook een biefstuk of mosseltjes. Daarbijbehorende rekening ook naar. Want prima zijnet wat eenvoudig gegeten, de wijn was oké en met een rekening van 65 euro ook eens betaalbaar gegeten op een mooie locatie aan de haven.
marijke H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mensen ga toch eens lekker eten bij 1610!!!
Ongedwongen sfeer, eerlijke prijzen, altijd een warme aandachtvolle ontvangst en heerlijk vertoeven aan de haven
Zowel binnen als buiten fijn zitten
Een echte aanrader waar wij minstens 1 keer per mnd gaan eten
Fam Hodde uit fijnaart/ oudemolen
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gewoon goed eten voor een goede prijs op de mooiste locatie van Willemstad. De bediening is top. Zowel de eigenaar als het personeel zijn enthousiast en blij dat je er bent. Bedankt voor de leuke avond.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Er was voor ons een mooi tafeltje gereserveerd. Goed eten (de Kadeplank is zeker een aanrader!), vriendelijke bediening, schappelijke prijzen.