Annie's

Hoogstraat 1A 2312 JA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Annie's

Onder knusse gewelven van een historische brug

Annie's is gesitueerd onder de knusse gewelven van een van de meest historische bruggen van Leiden. Het is een warme plek om samen te komen voor koffie, lunch, borrel en diner of te genieten van de zon op hun terrasboot. Ook onder een dekentje op het verwarmde terras is het nog tot diep in de winter heerlijk nippen aan een kop dampende glühwein.

Binnen brandt het haardvuur. Kiezen tussen de vele verschillende knusse plekjes die hun mooie pand biedt blijft lastig! Kies een plekje uit en geniet bij Annie's!

Meer informatie over restaurant Annie's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk pand en mooi langs het water. Bediening was vriendelijk. De gerechten die we hadden waren lekker. Zowel diverse keuzes in Vega, vis en vlees wat prettig was voor het gezelschap waarmee ik was. Hier zou ik zeker nog wel eens terugkomen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Het was een zeer teleurstellende belevenis. Eten wat veel te duur voor wat er geleverd wordt (standaard diepvries friet en modderige salade). Het vlees (de black agnus steak) was korrelig en niet goed klaargemaakt (veel te rauw). Toen we dit aangaven heeft de 'kok' het vlees opnieuw veel te kort bereidt.. We hebben het maar laten staan.. Daarnaast hadden we spare-ribs, de smaak was redelijk maar er zaten veel botsplinters in het vlees!! Ik weet niet hoe het kan dat deze tent een 8 krijgt op IENS maar voor ons is dit een 2 ervaring (entourage is leuk). De bediening moet nog een hoop leren, aandacht voor de klant is er nauwelijks, je moet zelf de keuken inlopen om aandacht te krijgen.. Wij gaan er niet meer eten..
marthe B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Geen rekening gehouden met serieuze voedselintolerantie van vriendin, ondanks verzoek vooraf (paprika in gerecht met zalm/gamba's). Erg jammer. Terras is wel prachtig en verwarmd, prima voor drankjes.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Wel een tip voor de obers: geef goed door aan de keuken als er speciale wensen zijn. Helaas hadden twee gerechten een dikke laag pasta waar de dames juist specifiek NIET om hadden gevraagd. Van één gerecht werd gevraagd er absoluut geen paprika in te doen en ook daar zat het wel in.
Helaas geen tijd om de gerechten nog om te ruilen gezien we nog ergens anders heen moesten.
Verder smaakte het wel echt heerlijk en absoluut wel een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vrijdagavond 10 feb. heerlijk gegeten bij Anni´s we hadden beiden de carpaccio en de Angus steak en mijn partner had de spekkoek als toetje. Het was een gezellige gelegenheid, heel apart zo in onder die gewelven. Heel vriendelijke ontvangst en goede verzorging door het personeel. Echt een aanrader.
Diana-07 C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We waren hier op vrijdagavond en dan is reserveren om te dineren niet overbodig. Het is een gezellige drukte bij Annie's wat vooral studenten trekt (is mijn indruk). Ik koos voor Kip Curry en dat smaakte erg lekker. Bij Annie's worden geen kleine porties geserveerd en het personeel is vriendelijk. Ik heb 1 minpuntje: we zaten vlakbij de geluidsbox en dat was niet ideaal als je in gesprek bent. Maar verder: prima!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Sfeervol knusse plekjes om te zitten en heerlijk gegeten. Voor dat gerecht zou ik bijna elke week naar de Annies's gaan.
annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Aankleding restaurant apart, alleen sommige plaatsen donker,maar zonder problemen een andere tafel gekregen
Eten lekker,jammer van de wat koude crème brule, buikspek erg lekker, frietjes wat hard.bediening erg vriendelijk.zeker een aanrader daar de sfeer gezellig is
Toiletten erg schoon,en het rook er lekker
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten en echt een top locatie! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Leone L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, paddenstoelensoepje vooraf. Sommige paddestoelen waren iets taaier en minder lekker dan de ander maar dat is mogelijk ook een kwestie van smaak. Hoofdgerecht Dorade, Saté en Kippetje waren alledrie erg goed! Toetjes Limoncello Cheesecake en death by chocolate waren ook erg lekker.
Enige nadeel aan het interieur is dat de banken in verhouding tot de tafel wat laag zijn, een kussentje pakken hielp al met al prima.
Er heerst altijd een gezellige sfeer, de bediening is prima. Vriendelijk en rustig op de achtergrond.
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten. Ik had zelf de spare ribs en mijn vriend het kippetje. Allebei lekker gegeten en zeker genoeg! Service prima en met name de sfeer en inrichting top.
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Annie's. Wat is dit toch een leuk restaurant met een heerlijk terras en een gezellig sfeervol restaurant. Leuke en betaalbare gerechten op de kaart. Probeer de bospaddenstoelensoep en de doradefilet met langzaam gegaard buikspek, aardappeltjes uit oven, mmmm!! Groot compliment voor de keuken, maar een speciale vermelding voor het bediening. Correct, vriendelijk en opmerkzaam!! Menig sterrenrestaurant kan hier een voorbeeld aan nemen!
Charley M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Annie's is heel sfeervol en gezellig! de bediening is erg vriendelijk en zorgt goed voor je. het eten is heel smakelijk en heeft een goede prijs. Het is wel een beetje donker.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening. Gegeten: stokbrood met tonijn, tosti ham/kaas, rundvlees kroketten. Smaak van het eten was goed.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Het was weer goed toeven bij Annie onder de parasol want die was wel nodig bij 31gr! Wij (81) hebben een prima lunch via een heel vriendelijke serveerster genuttigd en waren weer dik tevreden! Zo kom je hier altijd terug voor de plaats-kwaliteit/prijsverhouding en bediening.Top Annie!
john V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
na een stadswandeling door Leiden, op deze monumentendag neergestreken op het terras van Annie's. Het is gezellig druk op deze mooie nazomeravond. de plek is natuurlijk formidabel, midden in de gracht met allerlei boten die om je heen varen. We hebben drie gangen genomen. Hier staat nog een carpaccio op de kaart omdat het nog veel gevraagd is en hij smaakt redelijk, de tomatensoep met mozarella bolletjes verdient hetzelfde predikaat. bij de hoofdgerechten is de pasta met zalm en een spiesje met gamba's van iets hogere kwaliteit smakelijk maar erg machtig verder verschijnt er spareribs op tafel die standaard gemarineerd zijn. het vlees is goed gaar. bij het toetje is de Dudok appeltaart in het midden nog te koud. zonde want je proeft de appel amper. de andere desserts zien er verzorgd uit en smaken goed. de wijn is niet duur het tafelwater echter wel. jonge bediening (studenten in deze studentenstad?) die niet opgeleid is voor dit vak maar wel enthousiast is
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na een diner hadden we nog zin in een drankje op een terras. We eindigden op het drukke en sfeervolle ponton van Annie's. Doet erg gezellig aan zo 's avonds. De drankjes waren prima in orde en redelijk geprijsd. De bediening was correct, maar ook niet meer dan dat, mag wel wat vriendelijker.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima kipsaté met atjar, gebakken uitjes en friet op een zonovergoten terras aan het water. Ruime bierkeuze. Prima voor een mooie zomeravond.
derogee_r .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag weer bij Annies gezeten, om toch te kijken of het de vorige keer geen toevalstreffer was.
Maar nee hoor alles weer prima in orde, vandaag een big Annie besteld een heerlijk en mooi gepresenteerde hamburger op een sesambol.
Goede kwaliteit en een lekkere saus welke apart wordt geserveerd , deze keet in combinatie met een lekkere koude desperados biertje.
Moet zeggen dat het hier ondanks de drukte weer perfect vertoeven is.
asnijmeijer .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ik heb hier gisteravond met mijn vriend heerlijk gegeten. Erg vriendelijke meiden in de bediening en stonden meteen voor je klaar. Ik had Fucini pasta met gegrilde zalm en garnalen, een echte aanrader! Mijn vriend had gekozen voor de Javaanse kipsaté en ook hij heeft zitten smullen. Alles was top!