Annie's

Hoogstraat 1A 2312 JA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Annie's

Onder knusse gewelven van een historische brug

Annie's is gesitueerd onder de knusse gewelven van een van de meest historische bruggen van Leiden. Het is een warme plek om samen te komen voor koffie, lunch, borrel en diner of te genieten van de zon op hun terrasboot. Ook onder een dekentje op het verwarmde terras is het nog tot diep in de winter heerlijk nippen aan een kop dampende glühwein.

Binnen brandt het haardvuur. Kiezen tussen de vele verschillende knusse plekjes die hun mooie pand biedt blijft lastig! Kies een plekje uit en geniet bij Annie's!

Meer informatie over restaurant Annie's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Aankleding restaurant apart, alleen sommige plaatsen donker,maar zonder problemen een andere tafel gekregen
Eten lekker,jammer van de wat koude crème brule, buikspek erg lekker, frietjes wat hard.bediening erg vriendelijk.zeker een aanrader daar de sfeer gezellig is
Toiletten erg schoon,en het rook er lekker
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten en echt een top locatie! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Leone L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, paddenstoelensoepje vooraf. Sommige paddestoelen waren iets taaier en minder lekker dan de ander maar dat is mogelijk ook een kwestie van smaak. Hoofdgerecht Dorade, Saté en Kippetje waren alledrie erg goed! Toetjes Limoncello Cheesecake en death by chocolate waren ook erg lekker.
Enige nadeel aan het interieur is dat de banken in verhouding tot de tafel wat laag zijn, een kussentje pakken hielp al met al prima.
Er heerst altijd een gezellige sfeer, de bediening is prima. Vriendelijk en rustig op de achtergrond.
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten. Ik had zelf de spare ribs en mijn vriend het kippetje. Allebei lekker gegeten en zeker genoeg! Service prima en met name de sfeer en inrichting top.
Mjlkuling .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Annie's. Wat is dit toch een leuk restaurant met een heerlijk terras en een gezellig sfeervol restaurant. Leuke en betaalbare gerechten op de kaart. Probeer de bospaddenstoelensoep en de doradefilet met langzaam gegaard buikspek, aardappeltjes uit oven, mmmm!! Groot compliment voor de keuken, maar een speciale vermelding voor het bediening. Correct, vriendelijk en opmerkzaam!! Menig sterrenrestaurant kan hier een voorbeeld aan nemen!
Charley M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Annie's is heel sfeervol en gezellig! de bediening is erg vriendelijk en zorgt goed voor je. het eten is heel smakelijk en heeft een goede prijs. Het is wel een beetje donker.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening. Gegeten: stokbrood met tonijn, tosti ham/kaas, rundvlees kroketten. Smaak van het eten was goed.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Het was weer goed toeven bij Annie onder de parasol want die was wel nodig bij 31gr! Wij (81) hebben een prima lunch via een heel vriendelijke serveerster genuttigd en waren weer dik tevreden! Zo kom je hier altijd terug voor de plaats-kwaliteit/prijsverhouding en bediening.Top Annie!
john V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
na een stadswandeling door Leiden, op deze monumentendag neergestreken op het terras van Annie's. Het is gezellig druk op deze mooie nazomeravond. de plek is natuurlijk formidabel, midden in de gracht met allerlei boten die om je heen varen. We hebben drie gangen genomen. Hier staat nog een carpaccio op de kaart omdat het nog veel gevraagd is en hij smaakt redelijk, de tomatensoep met mozarella bolletjes verdient hetzelfde predikaat. bij de hoofdgerechten is de pasta met zalm en een spiesje met gamba's van iets hogere kwaliteit smakelijk maar erg machtig verder verschijnt er spareribs op tafel die standaard gemarineerd zijn. het vlees is goed gaar. bij het toetje is de Dudok appeltaart in het midden nog te koud. zonde want je proeft de appel amper. de andere desserts zien er verzorgd uit en smaken goed. de wijn is niet duur het tafelwater echter wel. jonge bediening (studenten in deze studentenstad?) die niet opgeleid is voor dit vak maar wel enthousiast is
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na een diner hadden we nog zin in een drankje op een terras. We eindigden op het drukke en sfeervolle ponton van Annie's. Doet erg gezellig aan zo 's avonds. De drankjes waren prima in orde en redelijk geprijsd. De bediening was correct, maar ook niet meer dan dat, mag wel wat vriendelijker.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima kipsaté met atjar, gebakken uitjes en friet op een zonovergoten terras aan het water. Ruime bierkeuze. Prima voor een mooie zomeravond.
derogee_r .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag weer bij Annies gezeten, om toch te kijken of het de vorige keer geen toevalstreffer was.
Maar nee hoor alles weer prima in orde, vandaag een big Annie besteld een heerlijk en mooi gepresenteerde hamburger op een sesambol.
Goede kwaliteit en een lekkere saus welke apart wordt geserveerd , deze keet in combinatie met een lekkere koude desperados biertje.
Moet zeggen dat het hier ondanks de drukte weer perfect vertoeven is.
asnijmeijer .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ik heb hier gisteravond met mijn vriend heerlijk gegeten. Erg vriendelijke meiden in de bediening en stonden meteen voor je klaar. Ik had Fucini pasta met gegrilde zalm en garnalen, een echte aanrader! Mijn vriend had gekozen voor de Javaanse kipsaté en ook hij heeft zitten smullen. Alles was top!
Fransje V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Mooie locatie in Leiden met vriendelijk personeel. We hebben lekker gegeten, maar heel speciaal waren de gerechten niet.
anjahepp .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Lekker gegeten gisteravond, met z n zevenen , heerlijk in de zon op de mooiste plek van Leiden. Wel veel verschillende jongens en meisjes aan onze tafel om te bedienen.
Geen persoonlijk contact gemaakt.
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Leuke, vernieuwde zaak van binnen met terrasboot buiten. Binnen is het wat bedompt en donker, maar wel gezellig ingericht met leuke hoekjes. Buiten op de boot of op het vlonder zit je ook leuk, echter is er bij vlagen wel wat overlast van meeuwen.
Echt minpunt zijn voor mij altijd de toiletten, die zijn echt toe aan vernieuwing en vaak smoezelig.

De bediening is jong en vlot en komt vaak genoeg langs om bestellingen op te nemen, maar er gaat wel zo nu en dan wat fout (o.a. dingen vergeten die besteld zijn)
Vooraf een broodje besteld voorzien van erg lekkere aioli. De hoofdgerechten zijn goed van smaak en voldoende, maar niet heel bijzonder. De keuze is ook niet erg groot, maar prima voor het prijssegment.

Verder is het een leuke tent om een drankje te doen.
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Met z'n vieren prima gegeten op een boot onder grote parasol. Erg leuke plek in de stad. Best druk maar bediening is goed. Iedereen was tevreden met het eten.
mmentink .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
In ons gezelschap was 1 persoon met glutenvrij dieet.er was weinig mogelijk, ook al was er van te voren aangegeven dat er wel veel kon.bij nagerecht toch koekkruiden geserveerd. Fisher en chips was matig.andere gerechten prima.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat hebben we genoten van dit pareltje aan het water.! Gezellig ruim terras, gemoedelijke sfeer. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ondanks de drukte. We hebben binnen gegeten, waar we aangenaam verrast waren hoe sfeervol het eruit ziet. Wathebben we genoten van de Argentijnse spareribs met heerlijke frietjes! Meer dan terecht een aanbeveling op de kaart. We komen zeker terug.
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellige locatie midden in het centrum van Leiden aan het water.Heerlijk om buiten te zitten, maar binnen ook gezellig! Goede kaart met normale prijzen. Belangrijk dat toiletten ook schoon waren.