Annie's

Hoogstraat 1A 2312 JA Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Annie's

Onder knusse gewelven van een historische brug

Annie's is gesitueerd onder de knusse gewelven van een van de meest historische bruggen van Leiden. Het is een warme plek om samen te komen voor koffie, lunch, borrel en diner of te genieten van de zon op hun terrasboot. Ook onder een dekentje op het verwarmde terras is het nog tot diep in de winter heerlijk nippen aan een kop dampende glühwein.

Binnen brandt het haardvuur. Kiezen tussen de vele verschillende knusse plekjes die hun mooie pand biedt blijft lastig! Kies een plekje uit en geniet bij Annie's!

Meer informatie over restaurant Annie's

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Annie's

Madeleine K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Afgelopen vrijdag met familie weer heel gezellig bij Annie’s geborreld en gegeten. Wat is de saté met garnituur toch heerlijk! Daarbij een perfecte Pinot Grigio rosé gedronken en mijn avond kan niet meer stuk!!! Complimenten voor het personeel ( ook de keuken) die ondanks 36 gr. heel attent, vrolijk en snel de tafels bedienden!! Chapeau!!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Prima restaurant, niet bijzonder. Eten was oké maar had niet heel veel smaak. Bediening was een beetje ongemakkelijk.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, best grote porties! Vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.
Rosaline L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De service was goed (vriendelijk personeel), het eten was heerlijk. Het restaurant is leuk ingericht. Prijzen zijn normaal: niet duur, niet goedkoop.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goeie service.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gezellige avond gehad en eten was lekker! Bediening was ook goed en vriendelijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Service prima. Jammer dat we niet in het voorste gedeelte konden zitten met z'n zessen., maar we komen terug.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker gegeten
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Centraal in Leiden. Prima eten voor een redelijke prijs. Vriendelijk, gezellig en tijdens de kerstmarkt extra sfeervol...
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Supergezellig en heerlijk gegeten op een van de mooiste plekken van Leiden! Samen met mijn lief genoten van jullie gastvrijheid, snelle bediening en aardig personeel! We zouden graag nog een keer terugkomen! ;-))
Lukas H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We zijn op vakantie in Leiden geweest en hebben bij Annie's gegeten. Een Reserveering hadden we natuurlijk niet. Bijzonder vond ik hoe geëngageerd het personeel was, om een mogelijkheid te vinden, de mosselen van de dagkaart glutenvrij voor mijn vriendin te berijden (zij heeft coeliakie). Kortom lekker gegeten en de avond op de terras met een wijntje genoten. Super mooi!
Nicholas L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De erg brutale bediening vond het normaal dat wij drie kwartier moesten wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Wij zijn teleurgesteld weg gegaan. Een eerdere keer bij het bestellen van twee broodjes kroket kregen wij er maar één. Het andere broodje kroket liet lang (ruim een half uur) op zich wachten. Trage en brutale bediening getuigt van misplaatste arrogantie. Jammer op zo'n prachtige locatie.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Begonnen met een personeelsborrel met lekkere hapjes. En zijn vervolgens daar blijven eten. Voor iedereen was er iets bij van vegetarisch tot lekkere spareribs. Mooi terras buiten en gezellige binnengedeelten waar we naar toe zijn gegaan doordat het ging regenen.
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bediening was traag ondanks dat het rustig was. We zaten er al een half uur en moesten zelf vragen of we wat te drinken konden bestellen. Als toetje hadden we koffie en een dessert besteld....koffie kwam snel...het dessert ruim 3 kwartier later nadat we er 3x om gevraagd hadden. Eten was verder heerlijk.
YvZ .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
17.30 Gegeten bij Annie's op het terras. Heerlijk weer. Prima wijntje. Op ons verzoek of wij de lunch versie konden krijgen van de Javaanse kip saté werd geantwoord dat dat geregeld kon worden. Dus geen frietjes. Helaas bij het afrekenen moesten we wel de volle mep betalen, verschilletje van 8 euro. Heel jammer, betalen voor iets wat je niet besteld hebt. Ga je toch met een kater naar huis.
WdeH .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteren (5 mei) heb ik met een gast weer eens bij Annie's gegeten. Het is altijd een leuke locatie om af te spreken. Het personeel is behoorlijk snel en attent. Toch viel het mij tegen. Ik vind het het geld niet waard: de prijzen liggen er gewoon een stuk te hoog. Ik bestelde een glas rode wijn (kost maar liefst € 3,70), er zaten duidelijk bubbels van het afwassen in, inruilen ging echter probleemloos. Als hoofdgerecht namen wij de Javaanse kip, het vlees was naar wens maar je krijgt dan op het bord een grote hoop zoetzuur en een berg gebakken uitjes. Daar hoort uiteraard rijst bij. Die bleek men gewoon niet te hebben! Wel een bak frites maar dat gaat niet samen. Personeel moet leren dat zij niet met de vingers in de borden serveren, foei! Ik was hier toch minder tevreden over. In totaal betaal je dan meer dan € 40,- voor 2 hoofdgerechten en een glas wijn.
robertzuiderwijk72 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker gegeten bij annie vandaag op het terras op het water. saté was prima, tafelgenoot had carpaccio op broodje, was ook prima. zonnetje en een lekker biertje maakte het af. Aanrader!
Fabienne H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie locatie aan het water. Binnen is het recent opgeknapt en ziet er mooi uit. Het terras is wel toe aan een opknapbeurtje, qua meubilair en uitstraling. Desalniettemin zitten we hier graag vanwege het uitzicht. Bediening is vriendelijk, soms wat traag. Menukaart is ruim met standaard klassiekers. Altijd grote porties en goed van smaak.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk pand en mooi langs het water. Bediening was vriendelijk. De gerechten die we hadden waren lekker. Zowel diverse keuzes in Vega, vis en vlees wat prettig was voor het gezelschap waarmee ik was. Hier zou ik zeker nog wel eens terugkomen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Het was een zeer teleurstellende belevenis. Eten wat veel te duur voor wat er geleverd wordt (standaard diepvries friet en modderige salade). Het vlees (de black agnus steak) was korrelig en niet goed klaargemaakt (veel te rauw). Toen we dit aangaven heeft de 'kok' het vlees opnieuw veel te kort bereidt.. We hebben het maar laten staan.. Daarnaast hadden we spare-ribs, de smaak was redelijk maar er zaten veel botsplinters in het vlees!! Ik weet niet hoe het kan dat deze tent een 8 krijgt op IENS maar voor ons is dit een 2 ervaring (entourage is leuk). De bediening moet nog een hoop leren, aandacht voor de klant is er nauwelijks, je moet zelf de keuken inlopen om aandacht te krijgen.. Wij gaan er niet meer eten..