Anne's Kitchen

Ceintuurbaan 49 1072 ET Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Anne's Kitchen

Beter dan thuis

In dit kleine huiskamerrestaurantje eet je wat de pot schaft. En Anne, die kan koken! Het drie of viergangen menu wisselt elke week, en daarnaast kun je ook alleen een hoofdgerecht nemen of afhalen -biologische en ongecompliceerde maaltijden. De piano, goud op de muur, banken, oversized schilderijen, bossen bloemen: dit is gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Anne's Kitchen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:30
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gezien de prijs/kwaliteitsverhouding van het viergangenmenu vinden wij het te duur. Het voorgerecht en de komkommergazpacho leek meer op een amuse dan op een voorgerecht. Weinig smaak aan. Het hoofdgerecht bestond uit drie spiesen, een met rund-/lamsgehakt, een met kippendijen en een met garnalen met risotto, lekker maar erg eenvoudig. Het (grand)dessert deed haar naam geen eer aan. De ontvangst was erg vriendelijk.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Anne is letterlijk door haar reiservaringen een bijzondere vrouw van de wereld: Hartelijk, open, eerlijk en gastvrij. Hier eten is een feestje. Wie persoonlijke aandacht wenst krijgt dat; wie privacy zoekt krijgt dat ook. Anne is een sauzenspecialist en dat zal je weten! Neem gewoon het 3 gangen menu en laat je onderdompelen in de eigenwijze, lekkere en vooral feel good keuken.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Een echt huiskamerrestaurant. Je komt bij Anne eten wat de pot schaft. Dat is over het algemeen prima en de vier gangen wisselen elke week. Anne houdt van ongewone combinaties. Die vallen bij het ene gerecht beter uit dan bij het andere. Het is in ieder geval verrassend en spannend en zeker geen doorsnee-avondje. Leuke wijnen.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Anne's kitchen is een heel erg klein restaurantje met een beperkt aantal plaatsen waar ontzettend lekker gegeten kan worden. Anne is je gastvrouw, leuke typsische Amsterdamse die trots is op haar tentje. En terecht!
In het restaurant worden er vier gangen geserveerd, vooraf al bepaald en is geen kaart. Anne staat zelf de hele dag in de keuken het eten te bereiden wat zij graag wil voorschotelen. En wat was het lekker. Ze maakt het eten met biologische prodcucten en met speciale specerijen waardoor het een gerecht speciaal maakt.

Wij hebben erg genoten van het eten en ook het drinken is betaalbaar. Ik had van te voren aangegeven dat ik geen vlees at, waardoor ze een erg lekkere vis had gemaakt!