Anne & Max

6,9
Erg duur
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening op zondagmiddag was echt heel onvriendelijk. Prima dat je naar huis wilt, maar laat dat niet aan de gasten merken.
Het was teveel moeite om een beetje boter uit de keuken te halen, want die was "al helemaal opgeruimd en schoongemaakt".
P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Anne en Max noemt het ontbijt een droomstart voor twee. Maar wees gewaarschuwd voor een onverwacht hogere rekening. Bij een hogere rekening dan wij gewend zijn bij eerder bezoek en hetzelfde ontbijt vragen wij de oorzaak na. De kaart is gewijzigd want niet iedereen wil bij het ontbijt drinken wordt mij verteld. Koffie of thee wordt nu extra in rekening gebracht bovenop de prijs van het ontbijt dat ongewijzigd is gebleven
Daarnaast is de kwaliteit van de bediening uiteenlopend van goed tot slecht. Nee in de toekomst gaan we niet meer naar Anne en Max.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk geluncht. Allebei een vegetarische club sandwich, gegarneerd met groente chips, en een prima biologisch wit biertje (Wispe uit Weesp) ernaast om het geheel weg te spoelen en de dorst te lessen. Uitgebreide kaart, dus lastig kiezen (het ziet er allemaal aantrekkelijk uit), en dat alles schappelijk geprijsd. Neem daarbij de aardige bediening dan weet je dat we hier zeker terugkomen.
Ilona789 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gister met 4 vriendinnen High Wine gedaan bij Anne & Max. Omdat wij erg fan zijn van koffie kwamen we met hoge verwachtingen binnen. Helaas niet de ervaring die je mag verwachten van een High Wine. Geen hallo en welkom maar alles wat er werd gezegd was; 'we beginnen met een sauvignon'. Vervolgens werden er 5 glazen ingeschonken en maakte de jongen nog een half rondje om de restjes te verdelen, niet erg professioneel maar oke. Op dit moment hadden we nog de hoop dat het beter zou worden maar wat volgde was te bizar voor woorden.
Nog niet eens halverwege ons eerste wijntje werden er 5 glazen prosecco op tafel gezet, het lijkt mij toch de bedoeling om de wijn per gang te serveren maar blijkbaar bij Anne & Max niet. Vervolgens kwam het plateau met hapjes, geen uitleg over wat alles was maar enkel een 'eet smakelijk' . Na de hapjes volgde nog een glas rode wijn, geen idee welke wijn het was want dat werd er niet bij gezegd.
Enigszins teleurgesteld in de hele middag besloten we om nog een koffie te doen en af te rekenen. Het meisje stond naast ons met het pinapparaat en zei 'ik ben zo terug', 10 min mochten we eindelijk afrekenen. 10 min later met onze jas aan en tas gepakt kwam het meisje ineens terug, dat zij een fout had gemaakt en of we nog even bij wilde betalen want we hadden te weinig betaald. Omdat we geen bon hadden gehad vonden we dit nogal raar, maar we zeiden dat ze maar een nieuwe berekening moest maken als het echt moest. 5 min kwam ze terug met de worden 'nee laat maar'
Voorlopig dus geen Anne & Max meer voor ons, slechte service en een teleurstellende middag
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Als je het leuk vindt om in de etalage te zitten dan is dit het perfecte adres. Had zelf een croque genomen, zat niet veel smaak aan. Gasten herhaaldelijk aanspreken met "je" en "jou" terwijl de persoon in kwestie zeker drie keer zo oud is als het bedienend personeel, daar is niet iedereen van gediend. Een training hoffelijkheid is zeker aan te raden.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk vintage eetcafe in hartje centrum! We hebben weer heerlijk ontbeten bij Anne en Max! Top ontbijtje met heerlijke Latte erbij (vooral die met gezouten caramel is too die for!)

Echt een aanrader!
Robertleiden .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vanochtend heerlijk ontbeten bij Anne en Max. Samen met mijn vrouw genoten van de geweldige sfeer die er hangt. Heerlijk brood. Geweldige koffie. Leuke sfeer die er hangt.
Sina V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Anne en Max was eens een van onze lievelingscafetjes in Leiden.
Helaas... de laatste drie keer slechte ervaring gwmaakt.
Voor het laatst zelf een discussie met een van de medewerkers die mij aan het hoofd gooide dat ik niet de waarheid vertelde over een broodje waar de groente rouw waren (het hadden gebakken groente moeten zijn).
Op zich niet erg maar als je als medewerker ziet dat de groente rauw zijn en de gast attendeerd je erop zeg dan niet dat de gast liegt.
Heel jammer... de koffie is namelijk wel heel erg lekker maar ja zo verlies je trouwe klanten...
Wllem .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het was een gure dag in Leiden maar bij Anne en Max was het lekker warm, druk en gezellig.
Er kwam net een tafeltje vrij en dat werd meteen afgeruimd, dat was fijn maar daarmee was het nog niet schoon en dat was jammer...
We wilden graag iets kleins eten want het was al wat later in de middag en we wilden onze eetlust voor het diner niet bederven. Een kopje soep was heerlijk geweest maar die was helaas op. Ik wilde wel gaan voor iets zoets dus dat werd een scone met clotted cream en jam. Mijn partner kon niet zo goed slagen, hij wilde liever iets hartigs maar de panini's, baguettes en salades waren wel erg fors dus gevraagd naar een broodje kaas. Geen broodje maar wel een sneetje brood met kaas kon er geserveerd worden.
De scone met cream en jam was heerlijk maar het sneetje brood met kaas was ook écht alleen maar een sneetje brood met kaas. Géén boter, géén plakje tomaat, geen blaadje sla helemaal niks. Een sneetje brood met een plakje kaas. Later op de rekening bleek dat voor dit "gerecht" 3 euro afgerekend moest worden.... niet dat dat nou zo veel is maar voor een restaurant dat staat voor een bepaald concept vind ik een sneetje brood en een plakje kaas verkopen waar je zelf helemaal niets aan toe hebt gevoegd wel erg matig!
De cappuccino en de ijsthee waren prima.
Maar écht wel héél jammer van dat "sneetje brood met kaas"..........

Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Anne&Max is een van mijn 3 vaste adressen voor koffie en lunch tijdens ons wekelijkse rondje op de Leidse markt. Het is er altijd druk en gezellig, ze hebben bij mooi weer een leuk terras. Het enige minpunt is dat er iets meer variatie op de kaart mag qua broodjes voor als je er regelmatig komt.
Patty Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Onlangs op een zaterdagmiddag geluncht bij Anne en Max in Leiden. We hadden de laatste tafel aan het raam waardoor we een leuk uitzicht hadden over het nieuwe plein aan de Breestraat. Omdat het een oude schoenenzaak is blijf je wel het idee houden dat je in de etalage zit. Heb een pompoensoep met een verse muntthee gehad en mijn vriend een broodje kaas en koffie. Allebei prima. Het brood is altijd vers en de kop thee die je krijgt is flink. Het beleg waar je uit kunt kiezen is orgineler en gezonder dan in andere zaken. Enig nadeel vind ik de prijs, die is wat hoog. De bediening kan de drukte niet altijd aan en de loopruimte is klein, er zouden wat tafels geschrapt kunnen worden. Zelf zou ik nooit aan de tafel direct naast de wc-deur gaan zitten.
Simonebos .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Heerlijke lunch! Humus avocado broodje is echt heeeerlijk! Alleen wel jammer dat de clubsandwich in verhouding een stuk minder groot qua formaat is. Verder heerlijk thee en sapjes, leuke vlotte bediening en een leuke plek die leuk is ingedeeld, waardoor je een leuk uitzicht op het (fiets) verkeer in leiden hebt!
RoelGo .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
We hebben op 31 mei 2014 met zijn 5'en bij Anne en Max geluncht. We hebben verschillende broodjes besteld variërend van 6 tot 9 euro. Om kort te gaan de hoeveelheid was gewoon te weinig. Voor 6 euro 2 driehoekjes van ongeveer 6x6 cm op wat ietwat verdroogd dun brood. Ook de 9 euro salade met makreel was niet te vergelijken met die van andere zaken. Hoe moeilijk is het om twee sneden bruin oerbrood te beleggen? Simpel, lekker en goedkoop. Dit moet beter kunnen! Ambiance is prima ook de koffie trouwens.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Erg leuke en lekkere high tea gehad voor het afstuderen van mijn schoonzusje. Het was heel goed geregeld, we zaten leuk en er was superveel lekkers! Soepjes, broodjes, taartjes, koekjes en heel veel losse, bijzondere thee. De bediening was prima en wat aan het einde niet op was, mocht mee naar huis genomen worden. Echt een aanrader voor wie een leuke plek zoekt voor een high tea in Leiden.
Sandra176 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Wat een heerlijke plek om op de schommelstoelen een middagje te vertoeven! IK heb hier een rozijn/vijgenbroodje met blauwe kaas en gebakken peer gegeten. wat een lekkere combinatie. Bediening was vlot en attent. koffie duurde wel wat lang maar dat kwam de serveerster onze netjes van te voren even vertellen! maar was ook zeker het wachten waard met een mooi hartje in het schuim.
ESmit .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Het lekkerste ontbijt van Leiden, in een huiskamer in het hartje van de stad.

Lekkere koffie; prima gebak. Maar vooral het ontbijt is een aanrader, dat doe ik ook met veel plezier bij Anne&Max. Goede prijs en een goede start van de dag. Vooral het Fruit&Granen ontbijt.

Heb hier nooit geluncht dus kan daar niet over oordelen.

Bij een eerder bezoek had de bediening de bestelling verkeerd begrepen en toen hebben we twee drankjes van het huis gekregen. Alles om een klant tevreden te houden.
HannaB .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Samen met mijn zoon van 11 al verschillende keren voor een taartje (rabarber/peren) langs geweest. Ze zitten in een prachtig pand wat op zaterdag uitkijkt over de Leidse markt en je met wat geluk buiten kunt zitten. Ze wachten nog op een alcoholvergunning maar tot die tijd zijn de verse sappen ook erg lekker. Ze halen de producten zoveel mogelijk bij boeren uit de buurt en maken vooral (daar komen we steeds voor terug) geweldige taartjes. De bediening is heel vriendelijk maar niet altijd even handig. Ze zijn ons wel eens vergeten, maar ach.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Een gezellig pand op een leuke plek in de stad, veel te zien. Heerlijke stoelen, verschillende zitjes. Echt een binnenloper. Het personeel is vriendelijk. Onze bestelling werd vergeten, maar met een nieuwe vestiging is het ook nog even wennen, dus geen probleem. Mijn vriendin en ik hebben hier geluncht en allebei een clubsandwich besteld, die viel wel wat tegen. We kregen allebei een sandwich van 3 halfjes casinobrood met enigszins summier beleg (voor mijn gevoel meer sla dan nodig en minder andere ingrediënten) zonder bijprodukt (er willen nog wel eens frietjes of kroepoek bij zitten). Na de clubsandwich hebben we scones besteld. Ze waren heerlijk, maar we moesten zo'n beetje 'vechten' om de clotted cream en jam: van beide een klein schaaltje met nauwelijks vulling. Per scone deze hoeveelheid was reeëler geweest. Voor € 3,50 per scone voor ons gevoel een aanfluiting. Drinken was prima geregeld, verse jus lekker en cappucino en chocomelk ook. Ik wil voor de gezelligheid in dit pand zeker nog wel een keer heen, maar de € 36,= die we af moesten rekenen was het eten naar ons gevoel echt niet waard !