Anne & Max Haarlem

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 18:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We gingen voor een high tea naar Anne & Max. Omdat het er vaak druk is wilden we reserveren, maar dat is niet gebruikelijk voor een kleine (4) groep. Uiteindelijk hadden ze toch een tafel voor ons vrijgehouden, dat is aardig. De high tea was erg lekker en uitgebreid. Zowel de hartige en zoete gerechtjes waren dik in orde. Het zag er ook heel verzorgd uit, alleen de klassieke etagiere ontbrak. De service was een beetje kortaf, maar niet onaardig.
MDuin .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gister wilde wij een high tea doen bij Anne en Max, helaas was het daar helemaal vol. Dus zijn we uitgeweken naar MaBrowns (Nieuwe Groenmarkt). We hebben daar genoten van een tradionele high tea, al kan er ook gekozen worden voor een royal high tea. Het was er gezellig druk, zodat we rustig konden praten, zonder dat de tafel naast ons mee kon luisteren. Hoewel het interieur van MaBrowns echt engels is, is de bediening dat niet, gewoon nederlands en vooral vriendelijk, geen engelse stijfheid. We kregen uitleg over wat er op tafel en de etagère stond en er werd gezorgd voor een voldoende thee. Het reserveren van een high tea is mogelijk, mochten er allergieën zijn, dan kunnen die bij de reservering al doorgegeven worden. Kortom, voor de high tea wijken wij uit naar MaBrowns, voor goede koffie gaan we naar Anne en Max.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Heb daar aantal keren geluncht.
Is erg gezellig, en zoals ze willen: het is een echte huiskamer is de stad. Je voelt je er echt thuis. Wel jammer dat het soms ( als het druk is) erg chaotisch is. Je kan er heerlijke panini's eten. En ze maken lekkere Maxiato. Service kan beter.
Maar ze doen wel hun best!
Vegetarier123 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hier geluncht; De koffie smaakte raar en het broodje van mijn was vriendin erg karig belegd. Mijn broodje met avocado was erg zuur. Ik bestelde een grote jus, maar kreeg een kleine. Op de bon stond wel de grote jus.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wat een super leuk idee om ook ontbijtjes te doen!
We hebben genoten van ons ontbijtje, De zoete morgen en een goed begin bestelden we.
Vooral de Scone was echt verwennerij!

Enige puntje was de service, het ging erg langzaam. Ook stond ons eten al een poosje klaar om uitgeserveerd te worden maar leek het gewoon vergeten te worden.
We komen wel nog eens terug hoor!
Hakuna_matata C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Kom hier vaker. Ik vind het een lekker plekje om met vrienden te komen of lekker in mn eentje met een boekje of laptop erbij. Wifi goed bereik. Meestal neem ik een Maxiato classic. Af en toe een broodje erbij zoals een clubsandwich. Maxiato smaakte goed. Heerlijk romig. Brood was lekker vers, met een harde korstje. Alleen mocht er wel wat meer beleg op. Dit keer was hij heel karig. Soms is het veelste druk en chaotisch. Maar dat komt door bepaalde tijdstippen en dagen. Maar rustige momenten is het goed te doen daar. En het is niet echt ruim daar, je zit daar wel bijna op mekaar, je kan hele gesprekken meeluisteren van tafel ernaast. Behalve de plekjes aan het raam, met heerlijke chill stoelen. Decor is gewoon normaal. En personeel daar is in het algemeen super vriendelijk. Ze doen echt hun best.
Marlinde Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Anne en Max is een gezellige en drukke lunchplek. Ik kom hier graag voor een kop heerlijke verse koffie (perfecte cappuchino's) of zoals de laatste keer een gezellige afternoon tea met mijn nichtjes. Ik vind het prettig dat je de mogelijkheid hebt voor een afternoon tea, omdat ik een high tea vaak veel te veel vind. Bovendien is de prijs hierbij ook aantrekkelijk. Er wordt gebruik gemaakt van verse producten en er is onbeperkt thee beschikbaar. Je mag zelf de taartkeuze maken en dit is best lastig want alle taartjes zijn verrukkelijk! Ik vind het jammer dat je niet kan reserveren voor een high tea, want hierdoor ben je niet zeker van een plekje.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer gezellige plek voor ontbijt en lunch. Wat kleine tafeltjes waardoor het op een etagere opgediende ontbijt het zicht op mijn partner ontnam. Maar dit nam niet weg dat het een verrukkelijk ontbijt was. Lekker veel goed div. brood, lekkere boter, jam, ei met spek, ham, yoghurt met vers fruit, jus en koffie. Dit alles voor totaal 12,50 pp. Aanrader.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Vriendelijk en snel personeel. Interieur hip, zonder af te schrikken voor non-hipsters/ non-nerds. Leuke mix clientèle, maar dinsdag rond het middaguur toevallig veel jonge ouders met baby (geen probleem). Koffie is mwah. Weinig krachtig van smaak. Misschien per ongeluk filterkoffie gehad ? (Overigens niet nagevraagd). Broodje humus met geroosterde groente genuttigd. Lekker, maar niet bijzonder. Wellicht teveel humus en te weinig geroosterde groente. Waak ervoor om niet ten onder te gaan aan succes/ franchiseconcept. Dat leidt nog wel eens tot kwaliteitsverlies van de aangeboden producten.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Alhoewel het eten heel goed was, de caramel zout latte was bijvoorbeeld een perfecte mix van zout en zout. De witte chocolade taart erg luchtig, misschien zelfs te, en de scone was heerlijk. Bij begin heb ik aangegeven dat ik een notenallergie heb, maar het koekje bij de koffie zaten noten in. Dit werd afgedaan met "doen we altijd zo", wat erg slordig is, ook geen excuses gehad of intentie dat ze er voortaan op gaan letten. Opletten dus!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Het was het waard om de regen te trotseren! Lekkere koffie, goede kaart en leuk om te zitten.
Gekozen voor SAMEN ZOET! Naast een scope, de witte chocoladetaart geproefd: heeeerlijk hoor. Personeel is niet alleen vriendelijk, ook betrokken en zeer alert.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekker met z'n tweeen gelunch bij anne & max.

Met veel geluk in een stamp vol restaurant een top plek voor het raam gekregen.

Lunchen voor twee genomen €10,- pp heerlijk brood met lekkere gerechtjes en twee maal soep pp.

Wat een feest om hier te zijn.
Uiterst vriendelijk personeel, en lekker eten, niet vergeten de heerlijke koffie.
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Vandaag ontbeten bij Anne&Max omdat we een nachtje in Haarlem bleven slapen. Mijn vriend nam het ontbijt 'Een goed begin' met een ei en toast en deze was erg goed. Ik nam het broodje met avocado en hummus, ook erg lekker, zo goed belegd dat het bijna niet meer normaal te eten was. Goed teken. Beide dingen waren een goed en stevig ontbijt!

De bediening is vriendelijk, ook de jongen voor wie het volgens mij zijn eerste werkdag was. De inrichting is hip, veel verschillende zitjes en ook een beetje een huiskamergevoel door de vele mensen die lekker een krantje zitten te lezen.
Pelu2712 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Ik heb hier eergisteren voor de lol ontbeten met mijn dochter van elf. We namen allebei een ontbijt genaamd 'Een Goed Begin'. En dat was het zeker. Hoofdbestanddeel was 'oeuf en cocotte': ei in een klein pannetje met kruiden, spinazie en spekjes. Erg lekker en compleet met vers brood, verse jus d'orange, boter, cherrytomaatjes en koffie/thee. Cherrytomaatjes waren helaas nogal koud (blijkbaar was het een tijd geleden dat ze de oven gezien hadden) het pepermolentje voelde ranzig aan en de prijs was aan de hoge kant. Verder alleen maar pluspunten. Supervriendelijke en attente bediening en een heel leuke plek om te zitten.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
service :zaterdagsdruk dus wat vertraging maar excuses zonder meer aanvaard
decor: weinig inspirerend -toiletrijen zijn dat ook niet
eten; een broodje met rivierkreeftjes en eentje met carpaccio -prima hoeveelheid,krokant en smakelijk
Suus19 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Inmiddels een flink overgewaardeerde eetlocatie. Koffie lauw, chai latte slap van smaak en salade smakeloos en duur. Prijs kwaliteit verhouding matig. Bediening matig en te joviaal naar klanten. Kortom, wij gaan niet meer.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Al vaker bij Anne en Max gegeten. Heerlijk tentje voor een lunch, een kop thee of beiden. Helemaal niets mis mee, goede sfeer. Uitgebreide kaart voor de zoetekauw en degene die op de pondjes letten.
Ik kom hier graag :) de salade met schapenkaas is aan te raden!
Boyhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Met twee vrienden gaan eten voor de lunch, ik was er een poos geleden al eens geweest maar de zaak heeft een drastische make over ondergaan en ziet er weer up to date uit!! Bij binnenkomst vriendelijk begroet en leuk en snel geholpen door een gastvrije vriendelijke jonge dame, koffie en eten (schapenkaas salade, superclub en panini mozzarella) waren heerlijk en we vonden dat het ook vlot op tafel stond terwijl de zaak bomvol zat!! Kortom we komen snel weereens terug!!
Anke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Met een kadobon zijn we gaan ontbijten bij Anne en Max in Haarlem. Het duurde erg lang voordat we werden geholpen. Onze bestelling "was even blijven liggen" want "er was iets tussendoor gekomen". Uiteindelijk kregen we een prima ontbijt. De zaak was inmiddels leeg geworden. Ter afsluiting vroegen we nog extra thee en koffie. De thee was helaas te koud om goed te trekken, te weinig theeblaadjes waarschijnlijk. Met de opmerkingen hierover werd door de bediening helemaal niets gedaan. Al met al een erg langdurige onderneming (waardoor we in de knel kwamen met de vervolgafspraak). Niet voor herhaling vatbaar.
Mariusveenstra .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Leuk ingericht tentje in het centrum van Haarlem. Kreeg het advies hier eens voor de lunch naartoe te gaan maar het viel enigszins tegen. Het duurde erg lang voor onze bestellingen kwamen en de bediening was druk met van alles maar zag ons niet. Broodje was ok maar niet bijzonder.