Anne & Max Amsterdam

6,6
6,7
Gggvvv V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ontbijt was erg slecht en daarom ook laten staan. Bediening is aardig. Het personeel in de keuken waarschijnlijk niet gemotiveerd hoe kun je anders zo'n slecht ontbijt serveren....Wat een afgang.

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mijn koffie was - tot tweemaal toe - koud en mijn wrap was erg droog. De bediening kwam daarnaast zeer ongeïnteresseerd over. Een bijkomende irritatie was dat de broodjes niet tegelijkertijd werden geserveerd, waardoor we lang moesten wachten op de lunch. Al met al een slechte ervaring.
Han M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Voor het ontbijt naar Anne&Max geweest vandaag. Een laat ontbijt en dat was geen enkel probleem. Het is een gezellig restaurant waar veel mensen in en uit lopen voor koffie of een uitgebreider hapje. Wij hadden een volledig ontbijt. Verschillende broodjes en beleg. Ei met zalm, humus, jam, roomboter, chocopasta, etc, etc, met als afsluiter een verse yoghurt met fruit. Echt een super ontbijt. De bediening is vriendelijk en vraagt regelmatig of alles nog goed is. Voor zo'n ontbijt gaan wij zeker een keer terug. Het is er gezellig, leuk ingericht, en goed eten voor een prima prijs.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Uitermate prettig koffietentje. De beste cappuccino van de Schinkelbuurt. Lekkere en originele broodjes. En belangrijk, goede en met name zachte stoelen (belangrijke reden volgens mij waarom het hier zo goed loopt: geen leuk bedachte industriële uitstraling met vervolgens stalen stoelen en banken waardoor je naar een uur al het gevoel hebt een dag op een paard gezeten te hebben). Bediening is zeer attent en vriendelijk maar slaat hier ook regelmatig in door waardoor het te slijmerig wordt en je het gevoel hebt als een klein kind behandeld te worden, met name door het net beginnende personeel.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima broodjes, lekkere koffie en sapjes, mooie lichte zaak. Tips: meer afwisseling op de kaart, toiletten een frissere uitstraling geven en schoner houden en de akoestiek aanpassen.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Soms heb ik de indruk dat ondernemers niet precies begrijpen wat speciale aanbiedingen inhouden, je zou zeggen dat het een manier zou kunnen zijn om potentiële klanten aan te trekken. Helaas is dit dus niet het geval bij dit establishment. Ik had de 2 voor 1 speciale aanbieding, heel speciaal inderdaad! Bestaande uit een zogeheten kleine koffie, lijkend op een opgewarmd lauw watertje met een lichte koffie smaak en een panini geitenkaas , ik had voor de zekerheid een foto gemaakt van dit broodje omdat ik niet kon geloven hoe iemand zulk een broodje in elkaar kon flansen, om te beginnen de zogeheten panini, zompig half gaar met een lijkend op fabrieks- uitgelopen geitenkaas met een stukje paarse uien schil ijskoud stukje aubergine en nog wat ongedefinieerde stukjes groenten. Ik heb mijn lesje geleerd, no more special deals!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Gisteren op zoek naar een flexwerkplek en hier beland. Prima gezeten, lekkere potjes thee en de salade met schapenkaas was ook prima (bij het bestellen werden alle ingrediënten opgesomd met de vraag of er nog allergieën waren, netjes!). Toch ben ik niet niet superenthousiast. Waarom niet? Een erg hoog Oud Zuid gehalte, wc's die er niet vies uitzien, maar wel erg naar urine ruiken en de toch wel pittige prijzen maken dat ik de volgende keer toch nog even verder kijk.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Genoten van een heerlijke high tea (met onbeperkt thee)! Heerlijke sandwiches (hummus, mozzarella en zalmsnippers), een scone, een stukje taart (mocht je zelf uitkiezen uit het ruime aanbod) en wat koekjes.
M O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Fijn tentje, lekker vroeg open en ze hebben hier goede koffie en een ook de lunchkaart is in orde. Er zitten hier veel mensen met een laptop op tafel te werken en voor een werkplek is het wel erg goedkoop ja, maar voor de gewone koffiedrinkende bezoeker zijn de prijzen toch wel pittig. De bediening is zeer vriendelijk. Prettig ingedeeld met mogelijkheid tot beneden en boven zitten. Gewone tafeltjes en stoelen zijn leuk afgewisseld met fauteuils. Prettige sfeer.
Suzygirl .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
en leuke tent met heerlijke koffie . ik vind het kopjes ook leuk. en lekker salade gegeten met GLUTENVRIJE BROOD dat heel lekker is als je dat wil. ik heb en gluten allergie en ik was blij verassed dat je kan ook en broodje met gf brood bestellen. ik heb dat nergens anders gevonden .alleen bagels&beans heb en glutenvrije bagel voor mens met gluten allergie. ik ga zeker terug. druk maar leuk sphere .amstelveenseweg. kan ook buuten zitten
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Ik ben een aantal keer in andere vestigingen geweest, en heb daar toen heerlijk genoten van de veggie salade. Hier was de kwaliteit van de salade echt een stuk lager! De gegrilde groenten die bij de omschrijving stonden ontbraken, en na dit te melden kreeg ik wel een bakje met groenten erbij want de serveerster zag zelf ook wel dat het niet kon. maar in Haarlem kreeg ik heerlijk gegrilde aubergine en courgette op de salade, hier een soort flauw gebakken groentemixje. Erg jammer, een keten zou toch wel in elke vestiging constante kwaliteit moeten bieden.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Op zoek naar een flexwerkplek in A'dam ben ik bij Anne&Max uitgekomen. Een leuk, klein, gezellig lunchcafé vlakbij het Vondelpark. Op de beneden en bovenverdieping is voor iedereen een plekje en er komt een mix van studenten, toeristen en flexwerkers. De sfeer is ontspannen, eten en drinken is lekker en de bediening is vriendelijk. Zeker een aanrader (ook als je niet hoeft te werken).
Ajr .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Fijn koffietentje aan de Amstelveenseweg. Heerlijke koffie en lekkere italiaanse koekjes. Zelf ga ik meestal alleen om koffie te drinken, maar voorbijkomende broodjes zagen er ook erg goed uit. Zeer vriendelijk personeel, oplettend. Fijne plek om even te werken of wat te lezen ook.
Anke2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Aanrader! De koffie en zoete lekkernijen zijn ontzettend goed, ook de broodjes zijn heerlijk. Ik zit er bijna ieder weekend om te ontbijten, de sfeer is erg gezellig!
Carlijn O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet erg goed hier. Het is wel een mooi aangeklede tent maar de akoestiek is vreselijk en bovenin wordt het zo heet in de zomer en de ramen mogen daar niet open om een of andere reden. Er hangt ook een erg hoog yuppen-oud zuid-moeders- met krijsende kinderen- gehalte. De cappuccino vind ik niet helemaal in verhouding, te veel melk.
Winelovers .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Heerlijke cappucino en de taartjes, met name de witte chocoladetaart, zijn ook super! Jammer dat de prijzen aan de hoge kant zijn en de stukken taart klein.
Ook het yoghurt onybijt is duur. Elders betaal je rond de 5 a 6 euro.
Vriendelijke bediening
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Het is een heerlijk tentje om lekker een kopje koffie/thee te gaan drinken. Ook de zoete lekkernijen zijn erg aan te raden! Het is wel wat aan de prijzige kant.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Helaas iets aan de prijs, zelfs voor Amsterdamse begrippen. Gelukkig hebben ze wel lekkere koffie en goede sandwiches. Bediening is prima in orde en houd goed in de gaten of je nog wat wil bestellen. Een relaxte hang-out om even te werken of gezellig koffie te drinken/lunchen.
GV-1 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Prima lunch met simpele maar lekkere ingrediënten. De lunch voor twee is ok, maar redelijk kaal en wat moet je met de tapenade, past er niet goed bij. Service maakte foutjes maar wel vriendelijk.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Vaak hier gestudeerd met een huisgenoot. Je kan hier heerlijk rustig werken op je laptop en de koffie is goed.
Laatst hier weer eens wat gedronken met een vriendin. De drankjes die wij bestelden vonden wij toch wel wat aan de prijs voor de kwaliteit die je krijgt. De ijsthee die wij bestelden was echt prijzig maar bestond grotendeels uit ijsblokjes en water. Voortaan houdt ik het maar weer gewoon bij koffie!