Anne & Max (Alkmaar)

Kraanbuurt 3 1811 BK Alkmaar Nederland Kaart
31-725205868

Meer informatie over restaurant Anne & Max (Alkmaar)

Maandag t/m Zaterdag 08:30 - 17:30

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Meijerkees .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Genoten van een heerlijke lunch met verse producten.
Een heel gezellig plekje om te lunchen en even bij te komen, wat dat vinden zij niet erg. De bediening is gezellig en attent.
Kom als ik in Alkmaar ben zeker weer hier lunchen
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Prima geluncht op een maandag. Niet te druk, dus voldoende ruimte voor iemand alleen. Bediening is goed en niet te opdringerig. Je mag gerust blijven zitten om je krantje te lezen.
De croque is goed en voldoende groot en staat snel op tafel. Niets op aan te merken.
An1987 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Ik kom regelmatig bij het gezellige Anne & Max in Alkmaar.
De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils. Er wordt veel gewerkt met biologische producten, wat ik zeker een pluspunt vind. De gerechten zijn altijd erg lekker en volledig, je zult er niet snel met een knorrende maag weer naar buiten lopen. De taartjes (vooral de witte chocolade taart) is om te smullen!

De bediening is vlot en vriendelijk, ook op de drukke momenten wordt je vlot geholpen.

Anne & Max is voor jong en oud leuk, en door de huiskamer-style ook prima geschikt voor mensen die alleen willen komen.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Gisteren zijn wij hier geweest, een erg gezellige eetgelegenheid. De gelegenheid zat goed vol, of de oorzaak de stroomstoring in Noord Holland was... Dat weten wij niet.
Wij hebben hier wat gegeten en gedronken, dat was allemaal dik in orde, helaas was het personeel wat minder vriendelijk/(behoorlijk) gestrestst. Dit zette toch wel een ietwat negatieve stempel op het bezoek.
Andrew M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Hier meerdere male koffie gedaan en wat gegeten. De koffie is hier altijd heerlijk. Het eten goed niet bijzonder. De service is redelijk aardig maar mag wel wat vlotter en wat scherper vaak zit je gewoon echt te lang te wachten op de bediening. Verder is het er Bertje oud aan het worden het pand laat wel de tijd goed zien het is allemaal wat oud.. Verder voor koffie zit je er goed.
Anna85 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten op het terras en dat op 1 november! Enthousiaste bediening, ondanks de drukke zaterdag, werd nog even tafeltje schoongemaakt nadat de bestelling was opgenomen, ze zag het gelijk. Ze hoorde ons over winkelen praten en adviseerde ons even het oude buurtje in te lopen.
Hier gaat de service verder dan alleen een kop koffie op tafel zetten! Goeie kwaliteit eten, vers en niet duur.
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Altijd heerlijke koffie bij Anne & Max! de hazelnoot latte is wel mijn favoriet. De worteltaart vond ik lekker, alleen voor mij wel iets te zoet. Leuk personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen.
IngridGemma .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Nadat ik hier vorige week heerlijk geluncht heb (een lekkere Veggie Club gegeten), kwam ik vandaag terug om weer te genieten van de heerlijke cappuccino's. Ik nam er een stuk witte chocoladetaart bij. De heerlijkste taart die ik ooit gegeten heb!!!
De mensen in de bediening waren, ondanks de drukte erg vriendelijk.
Opvallend was, dat er op gelet werd, dat de tafels tussendoor schoongemaakt werden.
Ik kom zeker terug, want ik wil de worteltaart zeker ook proberen. Die zag er ook erg lekker uit.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Lekkere panini met geitenkaas, niets mis mee. Echter, de bediening moest nog het een en ander leren. Ik was vroeg, lekker potje "ik blijf lekker binnen ofzo" thee gedronken. Hup, vriendin erbij en lekker aan de babbel. De dame die de bestellingen kwam opnemen heeft me binnen 15 minuten 4 gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Toen werd ik narrig en heb haar vertelt dat ik haar dat wel zou aangeven. Tjongejonge. We hebben er inderdaad de hele middag gezeten en we hebben meer dan drie keer een bestelling gedaan. Maar een overkill aan bediening is echt niet nodig hoor. Verder was iedereen super vriendelijk. Eten en drinken was ook prima. Maar please, een beetje minder mag echt wel!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Ik zou de sfeer niet als 'zakelijk en stil' bestempelen: het is er altijd gezellig (veel jonge vrienden lijkt het publiek te zijn) maar ook erg roemoerig. Nu heb ik er drie keer gezeten en wat gedronken en twee keer geluncht. Bij elke bestelling klopte er wel iets niet, maar dit werd ook snel rechtgezet. Zoals een koude soep bijv. Vriendelijk personeel, maar soms lijken ze op de toppen van hun kunnen te werken door de drukte.
Sophie Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Goede kaart met creatieve gerechten voor de lunch, nu 3 keer wat gegeten en gedronken bij Anne & Max. Er ging 2 van de 3 keer wat mis in de keuken waardoor het broodje weer terug moest. Aardige en vriendelijke bediening. Fijn dat er Wifi is!
Lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Net koffie gedronken en geluncht bij Anne en Max. De dames van de bediening zijn echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. De latte macchiato was perfect, de smoothie van de maand met aarbeien, yogurt en basilicum heerlijk. De paprikasoep was precies goed, romig en een beetje pittig. Ook mijn vrienden hebben genoten van hun broodje blauw kaas en soep.
Bedankt en tot ziens.
Roosmarie K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Ik kom hier altijd erg graag lunchen; je kan er gewoon goed eten voor niet heel veel, de koffie is gewoon top en de sfeer is fijn. De bediening is misschien niet altijd even snel maar dit wordt goed gemaakt door klantvriendelijkheid; ik liet onlangs tijdens spitsuur nog wel, mijn volle machiato over de vloer, de tafel en mijzelf vallen; geen probleem; naast dat ik echt meteen een schone doek voor mn broek kreeg, kreeg ik binnen een minuut een nieuwe (vollere) machiato van het huis zodat ik gewoon verder kon genieten. Het gaat om kleine dingetjes maar het geeft wel een goed beeld van de prettige sfeer in Anne & Max.
Laila11 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Wij waren met 4 generaties om mijn dochter's verjaardag te vieren. We hadden 2x Ciabatta Deluxe, een salade met kip en een broodje geitenkaas. Deze bestelling heeft 25 minuten geduurd en dit was na de lunch spits...
De deluxe broodjes waren heerlijk warm maar er lag 1 dungesneden plakje kip op met een dun plakje kaas en de rest sla. Het broodje geitenkaas was ok en de salade zeg ik maar niks over.
Een grote teleurstelling:( en absoluut geen aan rader.