Anne en Max Utrecht

Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag 08:00 - 18:00
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed bedienend personeel met gevoel voor service. Fijne tent om eens spontaan naar binnen te lopen, aangename sfeer. Kaart prima. Drinken duurt soms wat lang
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super leuke nieuwe aanwinst voor Utrecht. Gezellige inrichting en goede kaart. Mimosa's! We hadden een lunch plank, het eten was lekker maar niet fantastisch. Het ei uit potje was nogal droog. De drankjes waren wel erg lekker !
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig, knus tentje. Het was lekker weer, dus we konden in de binnentuin zitten. Leuke, originele menukaart. Je hebt hier ontbijt- en lunchformules voor 1 of 2 personen. Het aardige is dat de lunch voor 2 al vanaf 10 uur geserveerd wordt. Houd je van hartig, dan kun je hier dus ook prima brunchen. Wij genoten van de lunch voor 2: soepje, verschillende soorten brood en belegjes, salade, oeuf en cocotte met zalm + een sapje naar keuze. Dit alles voor slechts 12, 50 euro pp. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De bediening was aardig. Alleen bij de makreelsalade ontbrak de biet. Niet erg, maar meld het even. Ook jammer was dat de avocado voor het 'groene' sapje nog niet was gearriveerd om 11 uur. Qua decor: op het terras is best nog wel ruimte voor iets meer tafeltjes. Verder zou het mooier zijn om de plantenbakken die als afscheiding dienen met keuken/vuilniscontainers helemaal dicht te maken, in plaats van een opening vrij te laten. De bediening maakt nu gebruik van deze opening. Maar als je met je gezicht die richting uit zit, kijk je dus de hele tijd tegen de vuilniscontainers aan. Beetje jammer.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Donderdagmorgen 4 augustus 2016 heerlijke grote cappuccino gedronken met chocolade koffie taart. Allemaal heel goed van smaak. Attente en vriendelijke bediening.
JWCM .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Adresje voor een hipsterlunch. Op de kaart havermout, rijstwafels en quinoa. Sowieso houd ik eigenlijk niet van lunchtenten die geen karnemelk hebben. Verder was het prima hoor, je kan het eten en wordt er niet ziek van, waarschijnlijk is het zelfs gezond. Mooi plekje hebben ze wel, mooi oud huisje.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met ons tweeën ontbeten bij Anne & Max. Zij een croissant met zoute boter en confiture, ik een Zoete morgen: warme scone met double Cream en lemon curd. Een croissant met confiture, een potje yoghurt met verse vruchten. Het was meer dan genoeg en schappelijk geprijsd. Zeer attente bediening. Klein minpuntje: de croissants kunnen iets beter. Een prima plek, prettig toeven daar.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op een zaterdagmiddag ben ik hier gaan lunchen. Het regende buiten en het was enorm druk binnen. Gelukkig vonden we met zn 4-en nog een plekje. Het duurde even voordat we onze lunch bestelling konden opgeven. Vervolgens duurde het ook heel lang voordat onze broodjes arriveerden. Toen onze broodjes werden geserveerd waren onze drankjes al op, maar men vergat om ons te vragen of we nog iets wilden drinken.
Nadat we onze broodjes op hadden hebben we nog zeker een half uur tot drie kwartier met lege borden en glazen voor onze neus gezeten. Het was netter en prettiger geweest als men die was komen ophalen.
Overigens is de bediening wel heel vriendelijk, maar zou wat meer aandacht en service moeten bieden.
Broodjes en sapjes waren lekker en de 8 voor het decor is vanwege de gezellige inrichting en het mooie pand waarin A&M is gevestigd.
Marc .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Met mijn vriendin bij Anne&Max geluncht. We waren daar nog nooit geweest. We wilden dat toch eens uitproberen. Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Restaurant ziet er van binnen ook gezellig uit. Veel houten meubels. Stoelen & tafels van hout. Geeft wel 'n gezellige sfeer. Sommige tafels stonden wel dicht op elkaar vonden wij. We apprecieren altijd enige mate van privacy. Twee tafels staan hoog waar je met een kruk aan kunt zitten. Bij deze hoge tafel zit je wat los van de rest waardoor je wat meer privacy hebt. Dus daar gingen we zitten. Bediening kwam gelijk bij ons om de bestelling op te nemen. Koffie verkeerd, een café latte en twee keer een sandwich besteld. Koffie kwam vrij snel. Ruime hoeveelheid. Grote kopjes! Moest ik met twee handen vasthouden. Pluspunt. Heerlijke koffie ook met een lekkere stevige schuimkraag. Koffie was goed van smaak! Sandwich liet enige tijd op zich wachten. Mijn vriendin en ik keken elkaar op den duur al aan van; dat duurt lang! Maar de bediening kwam even later toch met de sandwich aan. En hij verontschuldigde zich dat het enige tijd geduurd heeft. En hij legde uit wat er mis was gegaan. Dat ze er zelf op terug kwamen en zich verontschuldigden konden we wel waarderen, ook die eerlijkheid. Fout is menselijk natuurlijk. Sandwich was heerlijk! Goed, stevig brood. Lekkere smaak. Knapperig ook.
Zat van alles tussen die sandwich. Rijk gevuld! Lekkere saus ook! Dus dat beviel ons goed. Kortom voor herhaling vatbaar. We kregen nog een spaarkaart mee waardoor we voor een gratis koffie kunnen gaan. Ik zal de spaarkaart in mijn portemonnee houden. Tegen andere mensen die er nog niet geweest zijn zeg ik; loop eens binnen. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heerlijk eten in hartje Utrecht!

Lienepien_1984 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Na het debacle van vorige keer terug gegaan voor de herkansing. Ik kreeg gratis koffie en een broodje als compensatie nadat ik eerder een broodje dat ik echt niet lekker vond wel heb moeten betalen. Ik heb veilig gekozen voor de super club sandwich. Het brood is lekker en het beleg prima, maar wat vlak van smaak. Ik had ook een scone besteld. Die was lekker met kaneel, maar de slagroom en jam die erbij wordt gegeven is nogal karig. Omdat de prijzen best flink zijn (broodje 9,50) heb ik toch een 6 gegeven omdat ik er wel wat meer van verwacht qua smaak. De bediening ging soepel en vriendelijk. Het is een leuke plek en mooie inrichting. Op en vrijdagmiddag is het wel erg druk en rumoerig, de tafels staan heel dicht bij elkaar.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Erg mooi pand, leuke plek in Utrecht. Hele hoge plafonds en hip ingericht. Echter op zaterdag altijd wel proppen, zeker als er ook nog kinderwagens in het spel zijn. De service blijft ondanks de drukte echter prima. Het eten is lekker en in goede verhouding. De porties zijn ietwat aan de kleine kant maar dan is er nog plek voor iets lekkers na. Gezellig no-nonsens stek.
Lienepien_1984 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik ben hier wezen lunchen met een vriendin. Ik had zin in vlees dus heb ik het broodje met pulled beef besteld. Hoewel er naast vlees ook andere ingrediënten op dat broodje zaten, verwacht ik bij een dergelijk broodje dat vlees de hoofdmoot is. Ik was dan ook onaangenaam verrast toen ik het broodje kreeg en wat zielige plukjes vlees zag (moest ernaar zoeken, zat verstopt onder de komkommer) en vooral gesmolten kaas en iets ander geels. Ook de bbq-smaak van de huisgemaakt saus was ver te zoeken. Ik gaf dit direct door aan de serveerster en zij ging dan ook terug met mijn broodje naar de keuken. Die kwam onaangepast terug want het broodje kwam uit de oven dus nu kan er geen vlees meer bij. Die redenering snap ik niet, immers is pulled vlees al uren gegaard voor het de oven in gaat. Maar goed ze vroeg of ik het wilde proberen, mocht ik het niet lekker vinden dan zouden ze een alternatief bedenken. Dat vond ik redelijk. Ik heb drie happen genomen van het deel met het meeste vlees maar de smaak was flauw en vooral vettig van de gesmolten jonge kaas. Dit vind ik niet lekker. Wederom gaf ik het broodje terug, ik mocht iets anders bestellen. En toen brak mijn klomp, ik kreeg mijn oude broodje terug met de opmerking dat die een 'smaakkwestie' is. het broodje is gemaakt volgens het menu en daarmee klaar. Dus ik kon het of opeten of iets anders bestellen op eigen rekening. Ik was verbluft. Ik begrijp dat over smaak niet te twisten valt, maar je komt terug op een eerdere belofte na een klacht die naar mijn inziens terecht is. Immers bestel ik iets wat heet 'pulled vlees' en dan wil ik ook vlees proeven. Ik heb dan ook het broodje geweigerd en we hebben direct afgerekend. Daarbij heb ik nog een gesprek gehad met de bedrijfsleider, maar die was ronduit bot. Als ze voor alle klanten die een broodje terug sturen iets regelen, bleven ze bezig. Zelf stuur ik alleen iets terug als het me echt tegenvalt, zoiets doe je denk ik niet makkelijk. Dus als een klant dit doet is het naar mijn mening een serieus signaal. Toen ik zei dat ik ben gegaan in hun aanbod voor een alternatief maar dat anders extra vlees ook goed was maar dit ook niet kreeg, wilde hij niet wijken. Woedend ben ik weg gegaan. Ik heb uiteindelijk betaald voor een broodje waar ik drie happen van heb gegeten en twee sappen a 4,50 per stuk. Dus je kunt me niet betichten van een klant die een slaatje uit alles wilt slaan. Bij thuiskomst heb ik direct een klacht ingediend via de website van Anne&Max. Die is snel opgepakt door het filiaal in Utrecht. Nu zijn ze toch wel terug gekomen op hun standpunt. Ik heb niet de Anne&Max ervaring gekregen die ik verdien. Erg fijn dat nu wordt ingezien, maar jammer dat het zo moet gaan. Wel netjes dat ik een herkansing krijg aangeboden met een gratis koffie en broodje. En dat ze zo snel hebben gereageerd. Ik ga de herkansing zeker aan. En mocht die wel bevallen zal ik zeker een positieve recensie schrijven. Ik heb echt begrip dat je niet alles kunt doen om een klant tevreden te houden, maar in dit geval was het niet moeilijk geweest om me happy te maken met wat extra vlees en saus. Mijn vriendin vond haar club sandwich overigens wel lekker en de sapjes waren ook goed. Ik wilde voor eten en service beiden een 1 geven, vanwege de tegemoetkoming heb ik dit wat opgehoogd. Nu wachten op de herkansing.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Een lunch en even flexwerken gecombineerd bij Anne & Max. Je kunt hier heerlijk zitten. Lunch was prima in orde evenals de koffie. De worteltaart bij de koffie was helemaal top!
Bediening is wel erg jong en onervaren. Prijs-kwaliteit is prima.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Net gezellig met vriendinnen geluncht. Ben hier in het verleden vaker geweest. Toen vond ik het eten altijd super goed! Nu vond ik het iets minder. Jammer. De drankjes zijn wel heel lekker. Ik had een verse gember thijm thee. En een sapjeje met avocado.
Bediening is wel heel vriendelijk!
ArjanUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het ontbijtje 'zoete morgen' gekozen. Voor een heel redelijke prijs een verrukkelijk ontbijt. Een heerlijke, warme scone, een superverse croissant en lekker dikke yoghurt vol met smakelijk, vers fruit. Voor de scone en de croissant zaten er lekkere jams en clotted cream bij, maar de absolute topper is de huisgemaakte hazelnoot-chocolade creme. En dat ook nog allemaal geserveerd met een hartelijke glimlach.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gister gelunched bij Anne & Max in Utrecht: een wachtrij bij aankomst: dat is an sich een goed teken. Eenmaal zittend werden we prima bediend door een zeer correct maar ietwat verlegen / bleu overkomend meisje. Cappuccino en thee waren perfect. Ik had een pulled beef sandwich (erg mager belegd) en mijn vriendin een succes salade, waar ook erg zuinig met de makreel was omgegaan. Anderzijds: de prijzen hiervoor waren ook relatief laag. De brownie die we onderweg hebben opgegeten was van zeldzaam goed niveau: dat dan weer wel :-)
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wou dat ik dit eerder ontdekt had! Heerlijke lunch gehad, wat een fijn menu. Zowel voor ontbijt, lunch en borrel is er een ''menu voor twee"optie. Koffie is heerlijk en veel keus geboden voor verschillende opties. Zoet is ook lekker hele dag door. Was erg druk, helemaal vol zelfs (woensdag middag) maar desondanks hadden we heel snelle een aardige service. Ik ga zeker terug voor een ontbijt of borrel!
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Biologische vers producten, die je terug proeft, mooie opgemaakt schotel, leuk en attent service, zo wil ik mijn dag beginnen met dit lekker ontbijt
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk ontbeten hier. Hele lekkere verse, biologische producten. Je wordt echt heel vriendelijk bediend. Je voelt je echt gast en welkom!
Keep on going!
Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Lekkere originele lunchgerechtjes, leuk als je weer een keer wat anders wilt eten dan een tosti, broodje met zalm e.d. Vooral het broodje met pulled beef is een aanrader. Aan de voorkant op een bankje met koffie is echt prima geregeld!
Jolian .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Kan niet beter! Soya of amandel cappuccino, heerlijke broodjes en sapjes en vooral vriendelijke en betrokken medewerkers!