Annam

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Voor het eerst gegeten in een Vietnamees restaurant. Er is een uitgebreide kaart met a la carte gerechten, maar we namen een rijsttafel voor 6 personen. Een aantal gerechten lijkt erg op wat je in een Chinees restaurant aantreft, maar alles smaakte wel prima, vooral de soep vooraf was heerlijk. Het personeel was zonder uitzondering meer dan vriendelijk en voorkomend. Ik kom net al te vaak in Tiel, maar een volgdende keer ga ik zeker nog eens terug naar dit restaurant.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Na een drieweekse reis door Vietnam vonden we het leuk om hier weer eens te eten. Eens kijken of alle culinaire verwennerijen die we hebben geproefd ook dichter bij huis zijn te ervaren. Toen we de menukaart opensloegen schrokken we een beetje. Er stond weinig 'herkenbaars' op, eigenlijk lijkt de kaart meer op die van een Chinees restaurant. Navraag leerde ons al snel dat de eigenaresse uit China komt. Op zich prima, als de gerechten lekker zijn. We vroegen of ze ook verse spring rolls hadden, die zijn dan niet gefrituurd. Dat bleek zo. Het duurde even, vertelde ze, want we maken ze nu voor jullie. En dat proefde je. Ze waren echt heerlijk. Na het doorgeven van de bestelling was onze verwachting hoog. Zou de rest ook zo lekker zijn? Jammer genoeg was dat niet zo. Het was allemaal prima, maar niet top. Een prima Chinees restaurant. Maar dan met Vietnamese foto's aan de muur en een enkele evergreen buiten de kaart om. Wel lieve en leuke mensen!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Gelukkig weer eens naar Tiel met de mogelijkheid bij Annam te eten. De ontvangst is altijd heel vriendelijk net zoals het eten lekker is. De Wantansoep is een aanrader, een heerlijke bouillon met verse wantan. Deze keer had ik ossenhaas met Vietnamese kruiden, absoluut smakelijk. Toch vaker naar Tiel gaan.
Wlrknol .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Uitstekend eten. Erg vriendelijk personeel, dat niets te veel is. Het restaurant heeft wat weinig uitstraling, maar dat wordt vergoed door de kwaliteit van het voedsel en de servicegerichtheid van het personeel. Jammer, dat de afhalers door het restaurant lopen. Wat betreft voedsel een van de betere in Tiel.
Frederik01 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
De kwaliteit van de maaltijden is constant en uitstekend. Met name het vlees is van prima kwaliteit. Dit geldt al vele jaren zo. De portiegrootte is niet te groot maar goed. Daardoor wordt er ook niet te veel weggegooid. Bij het afhalen is de portie lijkt iets groter.
Tielse-flip .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
eten is prima. Geen standaardsmaak van nummer 1 tot 234, zoals bij een Chinees. Door de wisselde smaken en de wijze van bereiding erg goed en smaakvol. restaurant is oudbollig met geen aparte ingang voor afhalers, dat is storend. Porties goed, ook zalige soep!