Anna Lunch & Wijn

Annastraat 17 2513 AT Den Haag Nederland Kaart
31-702204904

Over restaurant Anna Lunch & Wijn

Fris en trendy

Eigenaresse Anna staat dagelijks voor je klaar met een lekkere lunch of een wijntje vergezeld door lekkere hapjes. Hierdoor is Anna Lunch & Wijn is een plek waar je graag naartoe gaat met je vrienden en vriendinnen om gezellig bij te kletsen. De kwaliteit van het eten is heel belangrijk, daarom haalt Anna de ingrediënten dicht bij huis. Om ze daarna op lekker bereid en mooi opgemaakt aan jou te serveren.

Meer informatie over restaurant Anna Lunch & Wijn

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 16:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Voordelig
Mirj .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In zeer korte tijd een lunch genomen, op advies van het personeel.
Was lekker, mocht wel wat meer pittig zijn.
De service was optimaal ondanks de drukte.
Mjmvanmeurs .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijke sandwich met alles erop en eraan! Vriendelijke, attente bediening.
De locatie is in het centrum, maar toch op een rustige plek.
TdH H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vandaag voor de tweede keer geluncht. Het eten was heerlijk, de wijn uitstekend en de bediening alert en prettig. Ik raad het iedereen aan.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een leuke zaak! Alles klopt hier...sfeer, uitstraling, heerlijke wijntjes en lekkere "bites". We hebben genoten, brood met smeersels, edamame boontjes en als diner de truffelrisotto en de 2 mini kalfs burgers. Alles ziet er prachtig verzorgd uit en het smaakt heerlijk, een aanwinst voor Den Haag!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Mooie zaak vriendelijke bediening...pareltje in den haag..geen formule maar eigenzinnige zaak..dat merk je in alles.leuk terras hartje centrum maar toch in de luwte...heerlijk uitblazen na dagje shoppen
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wat een aanwinst voor de Annastraat eo! Eindelijk weer een zaak met karakter die zich onderscheidt in warmte en aandacht voor zowel de producten als de gasten. Heerlijke wijnen met zorg geselecteerd, Haagsche gin en koffiebonen met een verhaal, een plekje om in je hart te sluiten!
CHogenesch .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Anna is een zeer sfeervolle, warme en leuke lunchroom/wijnbar. Het heeft een smaakvolle inrichting met leuke details.
Wij hebben daar geborreld met uitstekende wijnen en heerlijke borrelhappen. Er is veel keuze.
De bediening is enorm behulpzaam en vriendelijk.

Ik kan niet wachten om de lunchkaart eens te proberen!
Anna is een aanrader, dat op één van de mooiste plekjes van Den Haag ligt (incl buiten terras!)