Anna Haen

Erg duur
Erg lang
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Afgelopen maanden zijn we hier een aantal keren geweest. De locatie is fantastisch. Knus binnen of lekker buiten op het terras bij mooi weer. Je kunt zelfs 'in het weiland' zitten. De kinderen lekker spelen, alles mag. Het eten is goed, de appeltaart is heerlijk en ook de vlierbloesemsiroop is top. Er zijn echter ook nadelen. Het is behoorlijk aan de prijs en het strookt niet altijd met de hoeveelheid die je daar voor krijgt. En ook de bediening laat soms te wensen over. Zo hebben we bijvoorbeeld 45 minuten op een tosti moeten wachten omdat de bediening het niet had doorgegeven aan de keuken.
J R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Er stond vandaag een stevige wandeling op het program en zeer tegen onze gewoonte in besloten we al na twee kilometer neer te ploffen bij Anna Haen en dat bleek een goed idee. Het was nog frisjes dus gingen we naar binnen en daar zit je prima tussen de jampotten en andere biologische producten. Het menu bestond uit een A4tje met allerlei biologische heerlijkheden zoals broodjes en salades maar we beperkten ons tot koffie met iets daarbij. Dat was nog een lastige keuze maar het werd appeltaart (huisgemaakt) en dat was een best stuk! Lekker stevig en fris van smaak.
Al met al een prima zit, er zat weliswaar al een hele groep te ontbijten maar we kregen alle aandacht van de bediening.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wat is het leuk bij Anna Haen! Je hebt het gevoel alsof je op het platteland zit terwijl het maar 30 minuten rijden vanuit Amsterdam is. Heerlijk brood, een verse salade en een lekker sapje en dan tot slot nog kaas kopen, echt een uitje! De weg naar Anna Haen langs het Gein is ook schitterend. Ik neem hier vaak buitenlandse vrienden mee naar toe omdat het zo'n oer-Hollands landschap is (met een verschil in waterhoogte tussen de rivier en het polderland!).
Dank je wel voor je leuke recensie en wat fijn dat je zo enthousiast bent over Anna Haen! Dat horen we graag en we blijven ons best doen om elk bezoek weer een feest te maken. Graag tot ziens bij Anna Haen! Team Anna Haen
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hier met een vriend geluncht. Gelukkig was het heerlijk weer, zodat je ook heerlijk buiten kunt zitten en genieten van het echte boerenlandschap, met al zijn dieren en luchtjes.
De clubsandwich smaakte voortreffelijk, maar was alleen een beetje dik om in te happen. Dus op een alternatieve wijze gegeten, wat de sandwich nog lekkerder maakte.
Dit is een echte plek, waar je heerlijk kunt lunchen of gewoon een goede kop koffie kunt drinken.
Een plek om aan te raden.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Afgelopen week heb ik hier geluncht met een vriend en dat beviel uitstekend. Heel attent is dat er een glaasje water bij de koffie kwam en de clubsandwich was prima, voorzien van uitstekend brood en Hoekse chips. Altijd lastig (beschaafd) te eten zo'n clubsandwich, maar de smaak was heel goed en hij was ruim voldoende om er een hele middag op te teren. Een heel prettige plek om eens heerlijk rustig in het boerenland te lunchen. En heel aardig: ze verkopen ook hun eigen kaas. Daarvan nam ik een stukje mee en ook die was prima.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Na een lange wandeling stond de deur ondanks het late uur toch voor ons open. En werden we naast een heerlijk glas wijn verwend met heerlijke hapjes.
Top service!
Mieke
Leemans .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Tweede Paasdag hebben wij met 24 familieleden (van 10 tot 87 jaar) hier een fantastische kookworkshop gevolgd o.l.v. twee enthousiaste koks. De keuken is lekker ruim, de verse ingrediënten stonden allemaal prachtig uitgestald en behalve leuk was het ook leerzaam. Het personeel voelde uitstekend de sfeer in de groep aan. Informeel en heel gastvrij. En na afloop, niet geheel onbelangrijk, heerlijk de zelfgemaakte gerechten van het Italiaanse streekdiner opgegeten. De tafels waren mooi gedekt, de ruimte is heel sfeervol, en de landelijke omgeving is prachtig. Een aardige bijkomstigheid is dat je er ook per boot kan komen.
Joycehemmer .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Dit was de tweede keer dat ik bij Anna Haen heb gegeten. De eerste keer voor een lunch nu voor een high tea. En ja, die tienen lijken overdreven als je het zo ziet staan maar voor mij en mijn acht gasten is Anna Haen dat waard. Ons gezelschap varieerde van een dynamische ondernemer van 32 jaar tot een dame van 83 jaar; allemaal verwende mensen op het gebied van eten, drinken en ambiance
Wij werden gastvrij ontvangen, de aandacht die wij tijdens de bijeenkomst kregen van de gastheer was alert, attent en bescheiden. De tafel was smaakvol gedekt, het eten was van hoge kwaliteit en zichtbaar met zorg bereid. De wijn en andere dranken waren heerlijk. Er stonden verse bloemen en er brandden kaarsen in de kandelaars. Er was werkelijk aan alles gedacht. Top!
Een echte aanrader dus. En: je kunt er in het weekend terecht met je hele gezin en professioneel voor trainingen, vergaderingen, presentaties, kookworkshops etc. All round, zou ik zeggen.

Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Anna Haen is een mooie locatie om te eten, als je het raam uitkijkt, zie je de koeien lopen. We hadden geboekt via groupon. DE kwaliteit van het eten was erg goed. Alleen de porties werden steeds kleiner. De buren die als laatste binnen kwamen, kregen ook maar echt een fractie van wat wij kwamen. Op de website van Anna Haen stond het boerentafel menu, echter toen we kwamen eten, hebben we hier niets van terug gezien. De bediening was niet professioneel en consequent. We hadden wel brood, maar zonder boter, de wijnglazen waren dof en niet gepoleerd, en na het eten tijdens de koffie, kregen we geen chocolaatje terwijl naast de koffiemachine een bak met tony chocolony chocolaatjes stond. Er zou iets meer aandacht aan service moeten zijn.
V26 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Vanavond met een groep van 7 mensen bij Anna Haen gegeten. We hadden de Groupon Boerentafel besproken. We werden hartelijk ontvangen en kregen uitleg over de vergeten"groeten" en over de andere gerechten die deze avond op het menu stonden. Helemaal samengeteld uit streekgerechten.
Het voorgerecht was een smakelijke linzensoep. Het hoofdgerecht bestond uit verschillende gerechten, een mals stukje boerderijkip, mooie rode zoete paprika, stoofvlees van een Abcouderrund en in het midden een heerlijk gratin van vergeten groenten.
Hierbij dronken we rode en /of witte huiswijn met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.Zonder het te hoeven vragen werden er karaffen water met munt en citroen gebracht.. Op de eindafrekening vonden we hier niets van terug. Goede services en daar hadden ze best wat voor in rekening mogen kunnen brengen.
Als toetje kregen we een heerlijk chocolade taartje omringd door een mangosausje. Ook de koffie die we daarna bestelde was van goede kwaliteit.
Al met al een fijne en goed verzorgde avond gehad.
Komen zeker nog eens terug!
Klaasenria .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Zaterdag 8 december 2012. Besproken bij Anna Haen. 17.30 kwamen we aan maar alleen Ivo Schellen was aanwezig en klaar om de zaak te sluiten. Helaas, zou je denken. Niets van waar. Ivo heeft voor ons (4pers) toch een heerlijk diner gemaakt en uitgebreid over de menu's verteld. Wat hebben we genoten in een zeer ontspannen sfeer. En het voortreffelijke eten?? Wauuuw.
Klaas en Ria - Piet en Coby.