Anna Casparii

Noorderhaven 8861 Harlingen Nederland Kaart
31-517412065

Over het restaurant Anna Casparii

Aan de mooie Noorderhaven in het Friese Harlingen ligt restaurant Anna Casparii, onderdeel van het gelijknamige hotel. Je kunt er genieten van een uitgebreide kaart, heerlijke menu's en fantastische streekgerechten. De stijl is vertrouwd, maar toch van deze tijd en het menu leest heerlijk weg. Kies bijvoorbeeld snoekbaars I witlof I waterkers en geniet van prachtige smaken en de charme van Harlingen.

Meer informatie over restaurant Anna Casparii

Dagelijks 08.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima gegeten, vriendelijke vlotte bediening. Hier kan je rustig naar toe gaan.
Teun V.
Goede locatie
Niets op aan te merken!
Ingeborg D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
We vonden dit een gezellig restaurant en de bediening vriendelijk. We hebben er heerlijk gegeten en gedronken en de rekening viel reuze mee.