Anmol

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Anmol

6,7

Jouw recensie over het restaurant Anmol

pragati D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten :)
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker eten, niet heel bijzonder maar goed genoeg. Aardige eigenaar.
Fabien S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super resto indien !! Chicken korma super bon. Accueil très sympathique.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Echt een top tent! Heerlijk eten voor een goeie prijs. Wel blij dat het niet helemaal vol zat ivm dat ze met ze 2e werkte dus je soms wat langer moest wachten op je biertjes..
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Anmol is een gezellig klein restaurant. We hebben er erg lekker gegeten.
Dorette B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben genoten van het etentje. Kregen de kans en uitleg om al dan niet vlot geholpen te worden (wij gaven aan geen haast te hebben). De bediening en de kok/eigenaar, was zeer vriendelijk en goed.p
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het kleine restaurant werd gerund door 2 alleraardigste mannen. De porties heerlijke lamschotel en een vegetarische curry waren niet groot maar groot genoeg en erg lekker. Er werd Spaanse wijn geschonken en aan kraanwater werd niet gedaan.
De Iens actie met 50% korting maakte ook dat het een hele goede en goedkope avond werd
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker eten, alleen zat er niet zoveel groente bij
Shanti C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Klein maar fijn retaurant. Het menu is veelzijdig en de gerechten werden snel bereid.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De temperatuur had iets warmer mogen zijn op deze koude avond, verder alleen maar complimenten:)
Anne Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en hele goede service!
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Leuk restaurantje, prima eten, vriendelijke en snelle bediening
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Lekker Indiaas eten voor een zeer voordelige prijs. Aardige behulpzame eigenaar. Ik kom snel nog eens terug.
Anieldath D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Echt een local restaurant waar vaste klanten en toeristen op afkomen. Het is niet al te groot en dus zou ik wel aanraden om eerst te reserveren. Eten is niet al te heftig gekruid en is goed te doen voor mensen die het niet breed hebben. Dagelijks staat er een maaltijd voor €11 euro als aanbieding van de dag. Indiaas thee is trouwens een echte aanrader.
corrie K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De ober was echt heel hard aan het werk. Veel gasten. We een klein restaurant. Maar lekker eten. En heel goedkoop. Een plek om nog een keer terug te komen.
Donkeyman K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Prima restaurantje met eenvoudige inrichting en vriendelijke eigenaar die zelf bedient.
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Anmol is een klein en gezellig familierestaurantje. Het eten is prima, zeker als je naar de prijs-kwaliteitverhouding kijkt. de gerechten worden op traditioneel Indiase wijze bereid, waardoor je je weer even in India waant!
de bediening is rustig en correct. Inrichting is eenvoudig, maar knus.
Margy V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekker eten en veel glutenvrij!
Joliette D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Eenvoudig maar net restaurant. Zeker aan te bevelen.
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zijn hier gaan eten met een Indiase vriend. Iedereen is zeer tevreden naar huis gegaan! Het eten was kort samengevat: vers en erg lekker. 1 eter houdt/eet niet pittig en kreeg een kip gerecht geadviseerd die erg smakelijk was (butter chicken). Onze Indiase vriend is vegetarisch en ook voor hem was er voldoende keuze. Ook de visgerechten zijn aan te raden. De minpunten zijn de prijs van de dranken (2,50 voor een piepklein kopje warm water met een zakje pickwick thee (!)) en de sfeer in het restaurant. De inrichting is niet meer van deze tijd en kan een make-over gebruiken. Jammer, anders zouden we hier zeker vaker komen.