Anmol

Meer informatie over restaurant Anmol

6,9
Joliette G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Eenvoudig maar net restaurant. Zeker aan te bevelen.
MsParis .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zijn hier gaan eten met een Indiase vriend. Iedereen is zeer tevreden naar huis gegaan! Het eten was kort samengevat: vers en erg lekker. 1 eter houdt/eet niet pittig en kreeg een kip gerecht geadviseerd die erg smakelijk was (butter chicken). Onze Indiase vriend is vegetarisch en ook voor hem was er voldoende keuze. Ook de visgerechten zijn aan te raden. De minpunten zijn de prijs van de dranken (2,50 voor een piepklein kopje warm water met een zakje pickwick thee (!)) en de sfeer in het restaurant. De inrichting is niet meer van deze tijd en kan een make-over gebruiken. Jammer, anders zouden we hier zeker vaker komen.
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heel klein restaurant,lekker eten, gemiddeld gekruid, maar toch wel smakelijk
Niet zo gezellige sfeer.
De indiase bier was wel lekker.
De inrichting is saai
Muriel_ .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bediening is altijd vriendelijk en het eten heerlijk, enorm smaakvol. Zowel de vegetarische als visgerechten. Het interieur is eenvoudig. Niet een restaurant voor een avond bij kaarslicht maar voor iedere andere gelegenheid meer dan een aanrader!
Chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Fijne bediening, lekkere eten,lekkere drank.
Kortom Lekker gegeten en een leuke avond gehad.
Service is goed. De restaurant op zich is niet groot en niet echt druk.
Samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een klein restaurant,buiten centrum A dam,maar wel met lekkere gerechten.De kip uit de hete oven was lekker zacht.
Service is optimaal.
Decor is normaal ,niet druk
Kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Lekker gegeten met z'n vieren bij Anmol.
Heel vriendelijk door de eigenaar? naar binnen geroepen.

We hadden een menu,met 2 andere kipgerechten.
Smaakten verschillend en lekker.
Cobra is lekker.Decor heel rustig
Maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Lekker indiaas gegeten, pittig en goed van smaak.We hadden kip en garnalen,beide heerlijk

Service is perfekt en attent, heel erg vriendelijk.

Decor is rustig .
Josh12 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
We hebben hier eten besteld om te bezorgen.We hadden Tandoori Chicken,Garlic Naan ,Lam Vindaloo.
Eten was lekker,precies gekruid.bezorging was ook goed
De volgende keer komen we hier eten.
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Simpel restaurant, mooie locatie. We hebben hier heerlijk gegeten. We hebben vooraf de zelfgemaakte kaas gegeten, die was erg lekker. Als hoofdgerecht hebben we een kip met groene peper-cocoscurry en een garnalen korma genomen. Beide gerechten waren heerlijk. Veel kruiden en smaak. Mooie porties.
De mango lassie en gewone lassie waren erg lekker, maar vooral de Indiase thee was heerlijk bij de gerechten. De culfi als toetjes was ook erg lekker.
Het decor ziet er niet bijzonder uit, maar het eten is zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
En heel goed betaalbaar, we waren in totaal maar 40 euro kwijt voor dit alles.
Suikertuintje .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Indiaans restaurant aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Het is eigenlijk meer een lokaal / afhaaladres dan een restaurant, vandaar mijn cijfer voor het decor. Het tempo van de keuken is traag. Er stond 1 man in de bediening en ik vermoed 1 man in de keuken. Maar na dat lange wachten krijgt men wel lekker eten! Menukaart is uitgebreid en er is keuze tussen pittig en niet pittig. Voorgerechten Paneer Pakora met naan brood en hot wings niet erg bijzonder. Hoofdgerechten Tandoori, kip, lamsvlees, garnalen in verschillende sauzen en geserveerd met rijst was bijzonder lekker. Heineken bier uit fles.

Een aanrader, maar wel voor de afhaal en zeker niet voor de snelle hap.
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
We hebben hier laatst gegeten, Het eten is goed, toch wel beetje mild, ik hou toch van pittig. Verder is de eigenaar erg aardig. Het decor loopt een beetje achter.
Bettina31 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Het eten is inderdaad geweldig lekker gekruid.
1 van mijn favoriette gerecht is de tikka massla met aardaples, rijst en naan,cheese naan is ook heerlijk.
De sevice is uitstekend.!
Alleen de inrichting is gedateerd.