Anko aan zee

Kennemerboulevard 354 1976 EJ IJmuiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anko aan zee

7,1
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant werkt zonder kaart, er zijn alleen 'verrassingsmenu's' in verschillende prijzen: 30, 40 of 50 euro. Je kunt aangeven wat je niet lekker vindt of allergisch voor bent. Wij eten bijvoorbeeld geen vlees, wel vis. We kwamen hier via een actie van Social Deal en hebben erg lekker gegeten. Behalve heerlijk verse sushi en misosoep, ook verrassende gerechtjes zoals een Japans knapperig pannenkoekje, leek op tempuragroenten, maar eigenlijk veel lekkerder. Als starter kregen we warme edamame boontjes. Het nagerecht was een creme-brûlée aan tafel afgemaakt en met een Oosterse twist door toevoeging van groene-theepoeder.
Anitamurk .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, kwaliteit van de gerechten was super, bediening erg vriendlijk en behulpzaam maar niet opdringerig, omgeving en locatie rustig en netjes. Zeker een aanrader.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Spontaan geboekt via SD om eens uit te proberen. Tot onze verrassing was daar de bedienende gastheer van ChiLing van ernaast. Zij hadden dit ook overgenomen.
Miso soep, sushi en de kipfilet waren in orde. Dessert (groene thee ijs) was overheerlijk.
Bediening kundig en zeer vriendelijk voor kinderen.

Mooie lokatie om te zitten, zo aan de Zuidpier (oh nee, tegenwoordig moet je Seaport zeggen).