Angelo's

Pompplein 3 1931 AD Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Angelo's

Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het 'oude' Angelo's was beter!

Wij hebben hier met z'n 5-en uitgebreid gegeten. Primi - secondi - hoofdgerecht - dessert. We hebben vaker bij Angelo's gegeten, en die keren werden we heerlijk verwend door attente bediening en leuke presentatie van de gerechten, goed wijnadvies etc. Maar de schwung lijkt er wel een beetje uit. Voorgaande keren kregen we nog wat advies over gerechten buiten de kaart, wijnen buiten de kaart, het eten werd op een groot plateau midden op tafel geserveerd (om te delen - zoals wij wilden). Nu staat er ander personeel - andere keuken = andere beleving!

Er was niet veel aan te merken op het eten en de service, maar het was gewoon niet meer wat we gewend waren.
Je kunt hier prima terecht voor lekker Italiaans eten, want wat op de kaart staat maken ze gelukkig wel echt lekker klaar.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Hier gegeten op 07/07/16. We kozen voor de pizza's Sofia Loren en Quattro Formaggi. Beide pizza's waren goed van smaak. De bediening was vriendelijk. Op het einde was het wel wat lastiger om contact te krijgen met de bediening en wat te drinken te bestellen. Het restaurant is gelegen op een mooie locatie.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Naar binnen gelopen op een zaterdagavond, alles was eigenlijk al gereserveerd maar als we wilden konden we nog een tafeltje krijgen voor 1,5 uur. Wij hoefden niet perse lang te tafelen dus dat vonden we goed. Snelle service, aardige bediening, gezellig gezeten en heerlijk gegeten. Mijn vriend had iets van biefstukjes en hij vond het heerlijk. Ik had een pizza di parma en was ook heel erg lekker. Dikke prima dus, hier wil ik nog wel een keer eten als we nog eens naar Egmond aan Zee gaan.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gelukkig hadden wij gereserveerd toen wij bij Angelo's gingen eten. Het was er druk en ondanks de koele temperatuur aten mensen op het terras. Wij zaten binnen. De tomatensoep als voorgerecht was prima. Wij hadden een heerlijke pizza, lekker dun zoals een echte pizza moet zijn. De tafels zijn aan de kleine kant. De bediening vonden wij correct en vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Wij komen hier al een aantal jaren bijna iedere week, maar helaas moeten wij nu zeggen dat het de afgelopen maand al minder wordt de kwaliteit gaat achteruit er wordt beknibbelt op producten . Geen boter bij het brood niets lekkers bij de koffie , niets buiten de kaart om jammer.
Komt dit door de afwezigheid van Angelo en zijn immer attente vrouw ?? Nu hebben wij ook het idee dat de bediening ze erg missen ze zijn minder vrolijk en snel . Wij vonden de verjonging het laatste jaar erg goed maar nu gaat het zeer snel achteruit met weer een ( oudere bij de uitgifte) zal het daardoor komen ? We zullen het snel genoeg weten maar ze zullen het even zonder ons moeten doen.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Neergestreken bij dit Italiaans restaurant. Onze keuze bestond uit Pizza's en pasta. Gerechten waren goed en maar de serveersnelheid was werkelijk bizar. 10 minuten na bestelling stonden de gerechten al op tafel, toch wel erg snel. Je gaat uit eten om ook lekker te kunnen tafelen. Kregen hiervoor niet echt de kans. Kreeg de indruk dat je snel weer verder moest gaan.

Het was een eenmalig bezoek aan dit restaurant.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hebben hier erg goed gegeten, niet voor de pizza pasta gegaan maar voor de vlees en vis.
Voor Antipasto Angelo's genomen en zowel me dochter als ik hebben zitten smullen, erg leuk opgemaakt. Tonijn (mooi rood) , coquille en gamba's, smaakte super. Ook de bruschetta smaakte goed, leuk om te zien hoe je met simpele ingrediënten toch zoveel smaak kan krijgen.
De hoofdgerechten: Gamba's erg lekker, Doradefilet ook lekker van smaak maar iets te lang gebakken dus beetje droog, was jammer klein minpuntje. En de tournedos met rucola, parmezaan en balsamicocreme die was super, heerlijk mals vlees echt een aanrader. De bijgerechten smaakte ook goed.
De citroentaart gedeeld met z'n 3en want we zaten te vol voor ieder een eigen dessert. Smaakte goed en bord ook weer leuk opgemaakt.
Bediening is vriendelijk, zaak is erg leuk ingericht lekker modern.
Als we nog eens terugkomen in Egmond dan zullen we hier zeker nog een keer gaan eten.
Jikke81 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Zeer vriendelijke bediening (ook voor de kinderen) en heerlijke pizza's. De pizza van het huis met truffel is een aanrader. We komen hier graag na een strandwandeling!
Jcastricum .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Geen "standaard" Italiaans restaurant, maar iets luxer. En dat lukt hier goed. De pizza's zijn hier net wat beter, gerechten iets meer culinair en de bediening correct.
Onlangs de Pizza calzone hier gegeten en die was heel lekker.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Angelo's is een heel bijzondere zaak. Ondanks dat het verschrikkelijk druk is, loopt het als een geoliede machine. alles is strak onder controle. De tafels worden wel drie/vier keer bezet tijdens zo'n avond, maar je merkt er niets van. De 'bazin', heeft het perfect in de hand, terwijl ze ook niet te beroerd is om keihard mee te werken. Eten is van constante kwaliteit, gewoon erg smakelijk. Angelo is meer dan een snelle pizza, het is gewoon top.
YvonLeo .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Yvon een pizza Parma en ik een Calzone, bij waren heerlijk van smaak en de prijzen betaalbaar, komen hier zeker nog eens terug.

Yvon en Leo
Thaïs J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben beiden een pizza genomen. De pizza Calzone was goed bereid en smaakvol.
Wat me overigens wel opvalt is dat overal waar je komt, Italianen dezelfde zoutige bolognese basissaus hebben. Je zou gaan denken dat ze het inkopen in de groothandel.

Ik had een pizza met ham. Prima dunne bodem. Goede ingrediënten. De porties zijn erg ruim. Dit zag ik ook bij de tafeltjes naast ons. Als je 3 gangen neemt, rol je er zeker de deur uit!

Verder vind ik het decor vrij standaard en een beetje kitcherig. Als je uit Amsterdam en omgeving komt ben je natuurlijk weer de laatste 'hippe' trends gewend ;-)
Hinke B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Top italiaans restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk gevarieerd eten. Als je in Egmond bent moet je Angelo's zeker niet overslaan. Enne heb je eeen jarige aan tafel? Meld het je wordt zeer aangenaam verrast...........
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Heerlijk gegeten, wij kwamen onverwacht op een drukke zaterdag avond bij toeval bij Angelos ondanks dat wij er ooit voorheen maar 1x geweest waren werden we super vriendelijk en beleefd ontvangen.
Wij hadden geen reservering maar voor onze mazzel was er 1 tafeltje.
Mijn zoon en ik zelf hadden champignons in knoflook en mijn vrouw carpacio. Alles was helemaal top. Als hoofdgerecht mijn vrouw iets van een soort gepaneerde kalfsvlees ik had gegrilde zalm en onze zoon nam een pasta. Het was allemaal even excellent verse ingrediënten heerlijke gekruide aardappeltjes verse groenten kortom eigenlijk nooit lekkerder Italiaans gegeten dan afgelopen zaterdag ook niet in de veel duurdere zaken.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Hier kun je een lekkere pizza eten en wordt je snel geholpen. Bediening is vriendelijk en attent. Niet duur.
We vinden alleen het interieur iets gedateerd. Geen reden om niet terug te komen wat ons betreft.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met een groepje van 5 mannen gegeten bij Angelo's op waarschijnlijk een van de drukste avonden van het jaar, nl de avond voor de halve marathon. Echter helemaal niets gemerkt van enige negatieve invloed van die drukte. Bediening was leuk en vriendelijk en alle bestellingen werden prima op tijd bezorgd. We hebben daarbij erg lekker gegeten, met als toppers de Ribeye en de Dorade. Diner bij Angelo's heeft voor ons zeker bijgedragen aan een prima weekendje Egmond!
Mirte70 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten, nu al voor de tweede keer. Pure ingrediënten en prima op smaak. De bijgerechten waren wat minder maar dat is een kwestie van smaak. Zowel de vis, vlees als de pizza waren heerlijk! Gezellige vriendelijke bediening ondanks de drukte. Lekker buiten op het overdekte terras gegeten en een doggybag mee naar huis. Een aanrader!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Wat een genot om hier te mogen eten. Direct bij binnenkomst zijn we overweldigd door een warm welkom. Echte Italiaanse gastvrijheid. Lachende mensen en zeer behulpzaam. De sfeer in het restaurant is modern. Niet zo'n oubollig pizzeriaatje, nee, een modern restaurant met een warme sfeer (was letterlijk iets te warm). De bediening van onze ober was meer dan voortreffelijk. Half Italiaans/ half Nederlands kwamen we tot een prima keuze. Een heerlijke wijn gedronken. Chianti Rufina Reserva Nippozano 2010. Ietsjes aan de prijzige kant, maar de smaak was prima. Zeker in combinatie met de gegeten pizza's.
De pizza's hebben een mooie bodem. Geen dikke deegplakken, mooi dun en smaakvol. De ingredienten zijn echt lekker vers. Geen vette, kleffe bedoening. Heerlijk knapperig vers. Vol van smaak. En ook alle ingredienten echt voldoende aanwezig op de pizza.
Tussentijds voldoende aandacht van het personeel. Je wordt hier niet vergeten als je eenmaal eet. En de smaak...echt geweldig.
Dit is een restaurant die wij warm aanbevelen bij alle bezoekers van Egmond. Nooit overslaan als je hier bent. Wat 'n topper!
Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Voor het eerst bij Angelo's gegeten. De bijzonder attente en vriendelijke bediening vertelde ons wat er buiten de kaart kon worden gegeten. Daar zat iets bij, waar een o.a. paar vongole, mijn favoriet, bij werden geserveerd. Op mijn vraag of deze vers waren, werd (uiteraard!) bevestigend geantwoord. Toen dan maar gevraagd of ik spaghetti alle vongole kon krijgen. Even vragen bij de chef! Ja, dat kon, met een lekkere rode saus. Oh, maar mag dat ook met een witte wijnsaus? Ja, natuurlijk. Het kon dus niet meer stuk en de verwachtingen werden op het bord nog overtroffen. Mijn gasten genoten eveneens bijzonder van de door hen gekozen penne alla sicilliana en tagliatelle al salmone. Gezellige ambiance, goede kwaliteit, prima bediening en toen de rekening kwam bleek ook nog een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Italiaans restaurant mindenin het hart van Egmond aan Zee. Goede ontvangst. Aanvankelijk geen prettige plek toegewezen gekregen, maar snel werd gezocht naar een mooie tafeltje. Als voorafje van de zaak: 5 stokbroodjes met kruidenbitter. De broodjes waren ietwat te droog, maar de boter maakte dit goed. De witte huiswijn was heerlijk: goed op temperatuur en lekker. De vispizza was vervolgens voortreffelijk: krokante dunne bodem en heerlijke vissoorten. Tot slot werden we met de Italiaanse hoffelijkheid in onze jassen geholpen. Dus aanrader wanneer je in deze kustplaats bent.