Angelo Betti

Meer informatie over restaurant Angelo Betti

6,9
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Sinds een half jaar geleden, na een slechte pizza ervaring, weer eens geprobeerd. Dit keer een 4 stagioni besteld, eigenlijk omdat ik gehoord had dat deze wel goed zou zijn. Echter helaas, ik was Angelo Betti fan, maar dat is de Angelo van vroeger. Dit keer wederom een smakeloze, waterige en kleffe pizza geserveerd gekregen, met ham erop die ik herkende uit de supermarkt, de allergoedkoopste ham die we wel eens voor tosti's halen. In ieder geval ben ik niet de enige die dit ervaren heeft. Zie alle andere reviews, de meesten vertellen hetzelfde. Zonde om geen aandacht meer te besteden aan de kwaliteit en te teren op een naam uit een tijd dat de pizza's van Angelo verrukkelijk waren.
Patrick .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Onwijs lekkere pizza,hoewel niet de lekkerste in Rotterdam, komt hij wel in de buurt. Geen supermarkt salami en de betere kaas op een redelijk smaakvolle bodem. Wel lange rijen.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Onverwacht aangeschoven bij Angelo Betti. De pizza's waren smakelijk: originele combinaties voor een schappelijke prijs. Ook de nagerechten waren lekker, wel wat aan de dure kant.
Leuk dat het wordt gerund door echte Italianen. Onze serveerder was niet uitbunding enthousiast, wel vriendelijk. Je kunt het beste op het 'balkon' zitten, dan heb je minder last van de mensen die staan te wachten op hun afhaalpizza of ijsje.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Na alleen maar te hebben afgehaald, nu ook eens gegeten bij Angelo Betti. We zaten boven vlak bij de trap. Het is vrij lawaaierig en niet al te beste akoestiek. Pizza was lekker en de lasagne ook. Bediening vriendelijk. Een leuke zaak om even snel een pizza te eten maar niet om rustig na te tafelen.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Angelo Betti is al jaren de beste pizzeria van Rotterdam, én de beste ijssalon. Pizza's altijd van topkwaliteit, met de befaamde dunne bodem en geweldige smaken. Restaurant is altijd druk, altijd mensen aan het wachten, met af en toe wat Italiaans geroep er tussendoor. De ijscoupe's.. daar móet je gewoon een plekje voor openhouden.. wat mij betreft is de 'Coupe BaBa' de allerlekkerste..
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vorige week met een vriendin weer eens bij dit restaurant gegeten. Vroeger woonde ik hier om de hoek en kwam ik hier regelmatig voor een heerlijke pizza. Dat viel deze keer een beetje tegen: mijn pizza was ruim belegd met verse ingrediënten, maar was aan de kleffe kant en kon aardig wat zout gebuiken. We kregen een plekje pal tegen een brandslang aan en enorm op de tocht toegewezen. Met twee sjaals om en een jas omgeslagen toch maar om een ander tafeltje gevraagd. Dát was een beetje teveel gevraagd voor de bediening. Die was de hele avond al niet de vriendelijkste, maar nu kon mijn (hoogzwangere) vriendin rekenen op een snauw. We moesten onze jas maar aan doen, was zijn advies. Uiteindelijk kregen we dat andere tafeltje wel, maar met die vriendelijkheid kwam het de rest van de avond niet meer goed. Angelo Betti sla ik in het vervolg dus over!
RK071 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Best een tijd moeten wachten, maar heerlijke pizza's! Erg druk dus en wat duurder, maar zeker de moeite waard. Tafels staan wel heel dicht op elkaar, maar daar hadden wij weinig last van.
Mokro K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren, sinds een aantal jaar weer hier gegeten. Onze herinneringen waren goed, dus we hadden er erg veel zin in.
De pizza was ok, maar de man in de bediening ( boven ) was waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt. Bijzonder kort en knorrig. Jammer, want ook onze herinneringen aan het personeel van destijds waren goed. Ik denk dat ik er maar weer wat tijd overheen laat gaan voordat ik hier weer terugkom.
Postumaa .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Bij Angelo Betti kun je niet reserveren, waardoor je eigenlijk al rond 17.00 uur bij het restaurant zou moeten zijn om een plekje te bemachtigen. Aan het personeel merk je duidelijk wanneer er mensen staan te wachten. Je wordt als het ware weggekeken: bestelde producten worden ineens razend snel opgediend en ook weer afgeruimd. Het idee van een avondje weg heb je daardoor niet. Ik vind dat het personeel hier op een hele andere manier mee om moet gaan. De geserveerde producten smaken daarentegen wel erg goed: de pizza’s hebben knapperige, dunne bodems en ook het ijs is lekker. Het feit dat het restaurant altijd bomvol zit en er ontzettend veel mensen staan te wachten om hun bestelde producten af te halen, zegt voor mij genoeg over de kwaliteit. Toch hoop ik dat het personeel bepaalde aanpassingen gaat doen. Ook het meubilair van het restaurant is wel aan een flinke opknapbeurt toe, het ziet er allemaal wat gedateerd uit.
M R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Pizza Picante genomen. Goed belegd en goede smaken. Vond te boden iets wat krokant. Daar zouden ze nog aan kunnen werken. Leuk zaakje, met een eenvoudige interieur. Maar wel aangenaam en warm. Dat spreekt mij aan. Prettige zaak om een pizza te eten !
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Omdat de andere 3 hier heen wilden hier weer eens geweest, voor het eerst sinds lange tijd. Redelijke pizza's, wel met een knapperige bodem, en goed ijs. Erg druk, inderdaad een beetje gejaagd, een kelner die nogal sacherijnig reageerde op de (wel wat flauwe) grapjes van een tafelgenoot. Onopvallend interieur, lage tafeltjes. Kortom: prima voor een doordeweekse hap, niet om echt uit eten te gaan
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Zeer goede pizza's die echter wel fors aan de prijs zijn. Desondanks kom ik hier vaker terug. Bediening is vriendelijk en altijd in voor een praatje of grapje. Wijn uit een karaf en binnen een uur sta je weer buiten.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We hebben de afgelopen jaren vaak mensen positief gehoord over Angelo Betti en aangezien we nu in de buurt moesten zijn, hebben we er nu dus gegeten. Het was druk in de zaak, veel mensen die pizza komen afhalen, wat op zich een goed teken zou moeten zijn. En ook opvallend veel klanten die in hun eentje komen eten.
Wij vonden de pizzabodems erg tegenvallen, op een krokante rand na is de rest van de bodem een slappe hap. Dat maakt de - zeer royaal - belegde pizza wat zompig en moeilijk te snijden en te 'vervoeren' op een vork. Gelukkig wordt de pizza dus rijkelijk belegd met verse producten, dat maakt een hoop goed. Ook de enorme ijscoupes met lekker ijs en lekkere extra's (stukjes caramel, choco-boontjes) maken een hoop goed.
Het personeel is vooral snel, maar niet erg attent of vriendelijk. De eigenaar (?) maakte een beetje ruzie met een kok, niet heel professioneel als je klanten allemaal kunnen meeluisteren (maar helaas geen Italiaans verstaan ;))
Het decor is wat oubollig, wat wel past bij een Italiaan. Wat mij betreft mogen de stoelen wat comfortabeler en de tafels wat hoger, dat zou het etentje net wat fijner maken. Toilet is modern en goed bijgehouden.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Angelo Betti is een begrip in Rotterdam-Noord. Ze maken hier misschien wel de beste pizza's van Rotterdam. Knapperig, krokant en vers!
Het is ook een echte familiebusiness en het personeel is prettig Italiaans. De inrichting is doelmatig maar de fot's zorgen toch voor een prettige aankleding.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden n 21-jarig samenzijn te vieren, dus gingen naar t restaurant waar we 'vroeger' vaak kwamen en al zo'n 10 jaar niet geweest waren. Ontvangst goed en daarna ben je opgejaagd vee. Brood, slok bier, alles wordt vroegtijdig van tafel gehaald. Pizza's oke, maar niet meer bijzonder. De vroeger heerlijke aubergine, smaakte nu naar rauwe meel. Je wordt weggekeken door de bediening, omdat er mensen staan te wachten. Je werkt t dus allemaal nog sneller naar binnen dan bij een snackbar. Ondanks alles geef je, omdat je wat te vieren hebt €8,- fooi op n rekening van €42,- en er wordt nog niet eens de moeite genomen om iets te zeggen van n dankjewel. Nou dankjewel, n vervlogen droom, gelukkig zijn er tegenwoordig andere hele goede Italianen around town.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij hadden hier meer van verwacht. Het brood vooraf met kruiden margarine is lekker. De pizza's die wij bestelden (quattro fromaggi & tonijn) vielen tegen. Geen lekkere knapperige bodem, veel te veel rucola en dusdanig veel kaas dat het bijna een soepje op een pizza was geworden..
Service niet bijzonder.
IJs (hoorntje om mee te nemen) is wel erg lekker.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het is een klein restaurant met houten stoelen.
Niks geen luxe.
En altijd druk. dus als je niet gereserveerd hebt beter tussen 5 en half 6 gaan eten.
Anders moet je wachten tot er een tafel vrij is.
De bediening is vlot en je krijgt vooraf een mandje brood ( van het huis)
Heerlijke Pizza gegeten ( alleen het randje was iets verbrand)
Hebben heel veel keus en worden vers gebakken.
De messen mogen wel wat scherper want we kregen de pizza bijna niet gesneden.
Jip_D .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op zich een prestatie om zoveel jaar achter elkaar de kwaliteit dik op orde te houden. Voorgerechten uitstekend met als enig minpuntje dat het veel is, maar wel smullen. Het seizoensgerecht proeverij van lam is top. Maar na twee van deze gangen is gewoon koffie als afsluiting het hoogst haalbare. Maar ik heb alle vertrouwen in het niveau van de desserts. Top tent!
René Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Enige nadeel aan Angelo Betti is dat je helaas niet kan reserveren. Het is dus altijd maar hopen dat je door drukte niet te lang hoeft te wachten.

Persoonlijk vind ik dit een heerlijke tent. Vooral als ik beneden zit en in de keuken kan kijken.
Voor mij is dit de pizzeria in Nederland die het dichtst bij de smaak van pizza's in Italië komt.
Ze zijn groot, rijkelijk gevuld en de pizza's zijn niet perfect rond.

Één personeelslid roept constant bestellingen en dergelijke in het italiaans, dit geeft voor mij het gevoel van echt even uit huis zijn.
McGerrrit .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vorige week woensdagavond hier gegeten. Hadden niet gereserveerd en moeten ca 30 min. wachten op een tafel (op een doordeweekse avond!). Dat schept verwachtingen. Om te tijd te doden een biertje gedaan op de stoelen buiten.
Vooraf wordt er wat brood met smeer geserveerd. Smaakt goed.
Als hoofdgerecht de pizza Grandiosa (tomaat, mozzarella, rauwe ham, rucola, parmezaan) gegeten. Werkelijk waar heerlijk! Bijzonder goede bodem, goede ham en parmezaan!
Bediening is zakelijk, maar heeft alles goed in de gaten en werkt efficient en vlot.