Anemos

Zomerkade 164 1273 SR Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Anemos

De Griekse parel van het Gooimeer

Grieks genieten aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer. Tijdens de warmere maanden dineer je heerlijk buiten met uitzicht op de voorbijgaande boten. Als het kouder is waan je je binnen snel in Griekse sferen. Bij Anemos staat het genieten voorop. En dat is wat je hier gaat doen! Met de een mooie selectie van de meest heerlijke Griekse gerechten kom je hier gegarandeerd aan je culinaire trekken!

Meer informatie over restaurant Anemos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het is super. Veel keuze mogelijkheden.heel aardig personeel. Het eten was perfect. Word op een goed tempo geholpen niet te snel en niet te langzaam.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
vlotte en vriendelijke bediening gezellige atmosfeer en heerlijk eten het ontbreekt je aan niets , een goede prijs kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn met de AH actie geweest. Het is een mooi restaurant met vriendelijk personeel, alles gaat vlot en het eten is lekker warm en smaakt heerlijk. Heerlijke voorgerechten en hoofdmenu was super, grote porties.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst, service en de kwaliteit van de gerechten waren prima. Alleen het weggaan na het afrekenen kan klantvriendelijker ook omdat je nog je jassen moet zoeken en verder niet meer geholpen wordt.
Dat is meer een puntje om te verbeteren.
hvdstraten .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Iens\AH aktie. Mooi opgemaakte borden met nette hoeveelheden en alles prima van smaak. Nette, vriendelijke bediening. Inrichting is wat kaal en mede daardoor gehorig. Foto's aan de muur zijn leuk maar gordijnen of iets dergelijks zouden helpen geluid te dempen.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening is erg vriendelijk en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken.
Het eten is lekker. Niet te vet en voldoende.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke bediening, gezellig en lekker gegeten. De porties waren erg royaal vooral het vegetarische menu. De ober zei dat hij deze opmerking vaker hoorde. Waarom dan geen kleinere porties serveren en eventueel later aanvullen op verzoek. Dit gaat verspilling van eten tegen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel, eten was erg lekker!
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Warm welkom, uiterst vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting en voortreffelijke gerechten voor een redelijke prijs
bertvanaggelen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was de tweede keer dat wij bij Restaurant Anemos waren eten. En we zijn absoluut niet teleurgesteld in de prestaties van dit restaurant. Wij zullen er zeker nog vaker gaan eten. Er was echter één medewerkster die tijdens ons laatste bezoek niet zo haar dag had waarschijnlijk. Kan een keer gebeuren. De overige medewerkers waren buitengewoon vriendelijk. En onze ervaring is zeker geen rede om hier niet meer naar toe te gaan. Zeker bij warm weer is het een uitmuntende locatie om van de Griekse sferen en eten te genieten. Je waant je echt in Griekenland.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie
Precies gedaan waar deze actie voor is, nl nog niet bekende restaurants bezoeken
Wij komen zeker nog een keer terug, prima kwaliteit, en zal vooral zomers een leuke plek zijn denken wij
josientje .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden vlot en vriendelijk bediend, alle gerechten waren echt goed, de gegrilde zalm was overheerlijk. Geen minpunten.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Anemos! Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. We zijn al eerder bij Anemos geweest. Ook prima gegeten. Maar dit keer was het eten nog lekkerder .
Hier komen we binnenkort zeker terug.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goed eten, goeie prijs. Salade bar was een beetje slapjes, maar verder goed!
Zeker een aanrader. Hier wil ik nog wel een keer in de zomer komen om dan op terras te kunnen genieten van het eten!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten was prima, zeker voor de prijs. Eenvoudig geserveerd.
Alleen de inrichting erg oud en gedateerd, weinig sfeer.....
J. P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden, gezellige sfeer met goede bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Top
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het speciale AH-menu biedt een redelijke keuze, maar in Griekenland zouden we niet hiervoor gekozen hebben. De bediening in Anemos is vriendelijk, adequaat, en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar je zin is. Het was gezellig druk op zaterdagavond, maar helaas ook flink lawaaierig.
wims-data .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn voor het eerst bij Anemos gaan eten.
We worden vriendelijk ontvangen. Het is erg rustig in het restaurant (donderdagavond).
Voor de AHrestaurantactie heeft Anemos een aparte (keuze)menukaart à € 35,00. We kunnen royaal kiezen. En de hoeveelheden die worden opgediend zijn bovengemiddeld! En... het is allemaal lekker!
Al met al, een fijne kennismaking met Anemos.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik heb weer heerlijk gegeten, de porties zijn behoorlijk groot en prima bereid! Ook een lekker verse saladebar. En een hele fijne, correcte en vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader!