Anemos

Zomerkade 164 1273 SR Huizen Nederland Kaart

Over restaurant Anemos

De Griekse parel van het Gooimeer

Grieks genieten aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer. Tijdens de warmere maanden dineer je heerlijk buiten met uitzicht op de voorbijgaande boten. Als het kouder is waan je je binnen snel in Griekse sferen. Bij Anemos staat het genieten voorop. En dat is wat je hier gaat doen! Met de een mooie selectie van de meest heerlijke Griekse gerechten kom je hier gegarandeerd aan je culinaire trekken!

Meer informatie over restaurant Anemos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Wims-data .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We zijn voor het eerst bij Anemos gaan eten.
We worden vriendelijk ontvangen. Het is erg rustig in het restaurant (donderdagavond).
Voor de AHrestaurantactie heeft Anemos een aparte (keuze)menukaart à € 35,00. We kunnen royaal kiezen. En de hoeveelheden die worden opgediend zijn bovengemiddeld! En... het is allemaal lekker!
Al met al, een fijne kennismaking met Anemos.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik heb weer heerlijk gegeten, de porties zijn behoorlijk groot en prima bereid! Ook een lekker verse saladebar. En een hele fijne, correcte en vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader!
Jvs1273 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kwaliteit, presentatie en hoeveelheid van het diner als ook de service is prima en zeker voor herhaling vatbaar. Inrichting/indeling zou ik zelf wat upgraden maar dat is een kwestie van smaak en doet niks af aan de kwaliteit van het eten en service
Mylene N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een vlotte gezellige bediening
Natalie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Altijd even vriendelijk personeel en een vlotte bediening . Ditmaal zaten we er met de AH restaurant actie. Aangepaste kaart met voldoende keuze. Het was er druk en gezellig. Heerlijk gegeten!
HaGu .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. De sfeer is gezellig. Het personeel houdt alles goed in de gaten en is super vriendelijk.
Het eten voortreffelijk en zoveel dat we het niet eens allemaal op kregen.
Echt een aanrader, zelfs zonder de AH Actie goed te betalen.
Hannie
Bennie T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede ontvangst en heel leuk en vriendelijk personeel!! Ook heel mooi gelegen aan de kade geen parkeer probleem !! Jammer dat we er zo ver vandaan wonen
Mgmolen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Tijdens ons bezoek (vrijdagavond) speelde er een live Grieks band (duo) erg goed wel erg luid aan gesprek kwam je niet toe. later op de avond werd er gedanst, borden op de grond gegooid en werd het erg gezellig. We (6 pers) kijken terug op erg gezellige avond....voor herhaling vatbaar. TOP.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag heerlijk met mijn echtgenote bij Anemos in Huizen gegeten, erg vriendelijk personeel en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het parkeren is erg makkelijk. Bediening was vriendelijk maar het eten niet bijzonder.
Weinig diversiteit op de kaart met de AH actie en het de zalm was goed, maar vrij vlak qua smaak.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Om 6 uur aangekomen, vriendelijke ontvangst. Na het kiezen hadden we om half 7 ons voorgerecht op. Het hoofdgerecht kregen we om kwart voor 8 (!!). Na het afruimen van het voorgerecht was men vergeten door te geven dat het hoofdgerecht door kon. We moesten echter zelf vragen hoe het zat. Toen kwamen de excuses, maar hoe kan het dat van al het bedienend personeel niemand dit in de gaten heeft gehad? Mijn 88-jarige moeder stortte langzaam in. De ober maakte nogmaals excuses en zou het goedmaken. We hebben nog geen kopje koffie gratis gekregen! Maar het moet gezegd, het eten was erg lekker. Jammer, het had leuker kunnen zijn.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten is lekker, goede porties, voldoende keuze en echt grieks!
Alles ziet er goed verzorgd uit en de sfeer is prettig.
De wachttijd tussen de maaltijden was goed.
Het personeel was vriendelijk en goed bereikbaar.
Al met al waren wij zeer tevreden!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
15 oktober 2016
Met 8 personen heerlijk gegeten. Iedereen zeer tevreden, Kwaliteit van het eten zeer goed extra aandacht voor onze kleinzoon! Personeel zeer vriendelijk.
De rekening te gek voor woorden [laag].Een 9 waardig!
Enig puntje van aandacht: iets meer aankleding in de ruimte waarin wij zaten.
We komen zeker weer, hartelijke groeten familie van der Linde uit Hilversum.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke lokatie, vriendelijke ontvangst, er werd goe inde gaten gehouden of iedereen het naar zijnzin had ondanks dat het erg druk was. Eten was lekker, grote porties ( voor ons althans)
Schilhamw .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima menu met de AH restaurantactie. Gerechten waren goed bereid en meer dan genoeg voor de gemiddelde eter. Enige minpuntje : het geleverde stokbrood had eerst een ovenopwarmer nodig. Dit restaurant is een aanrader te noemen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke locatie aan het strand van Huizen. Zomers een ruim terras. Eten goed en bediening vriendelijk. Er is een salade bar waar je gebruik van kunt maken. Lekkere wijn ook ????
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een leuk testaurant met leuke bediening. Vriendelijk en aardig. Inrichting is modern en niet direct grieks te noemen, maar smaakvol. Eten was goed, de pijnboompitten op de carpatio zouden gebrand mogen zijn en het kip op het hoofd gerecht iets aan de drgonksnt. Maar dan vind ik mezelf wel erg kritisch. Ik heb met vrienden een heerlijk en gezellige avond gehad.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten bij de Griek in Huizen aan het Veluwemeer. Een aanrader. Goed eten, de zalm en de gyros schotel waren perfect. top bediening en een gezellige sfeer. Ook de salade bar is super vers en erg lekker. Betaalbaar. Wij zeggen doen!

Nog tip voor bedienend personeel(dit niet bij recensie vermelden)
Zwarte schoenen aantrekken, geen gympen of sneakers en zo.
MarissieB .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima gegeten met de ah actie de gerechten waren lekker, vooral heel veel. De gerechten waren wel vrij standaard een niet bijzonder culinair. maar gewoon ok. Zalm was lekker gegrild. Personeel was vriendelijk maar niet helemaal op elkaar afgestemd, binnen 10 seconden na elkaar wilde men onze keuze opnemen. Ook twee mensen die kort na elkaar vragen of het naar wens is. geen gebrek aan aandacht dus..
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten bij Anemos in Huizen. Snelle en vriendelijke bediening. Gebruik gemaakt van het 3-gangen keuzemenu via de AH-actie: € 35 en het 2e menu gratis. Voldoende keuzemogelijkheden. Alhoewel niet echt Grieks, lekkere carpaccio, prima hoofdgerecht (mixed grill) en yoghurt met honing en walnoten als dessert.