Anemos

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Anemos

De Griekse parel van het Gooimeer

Grieks genieten aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer. Tijdens de warmere maanden dineer je heerlijk buiten met uitzicht op de voorbijgaande boten. Als het kouder is waan je je binnen snel in Griekse sferen. Bij Anemos staat het genieten voorop. En dat is wat je hier gaat doen! Met de een mooie selectie van de meest heerlijke Griekse gerechten kom je hier gegarandeerd aan je culinaire trekken!

Meer informatie over restaurant Anemos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Anemos

Harry B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten is erg goed, alleen de live muziek komt heel opdringerig over en draagt niet bij aan het even rustig eten, en ga wat slimmer om met je reserveringen restaurant was 3/4 leeg en toch was er eigenlijk geen plek, worden tafels gereserveerd gehouden die pas over 2 uur komen eten, niet slim om die tafels leeg te houden
Eva H.
Heerlijk
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goede sfeer, professionele en vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig aan ronde tafel gegeten wat de conversatie ten goede komt.
Heerlijk gegeten en als echte Hollanders genoten van de korting op de rekening.
Goede service, rustige bediening.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Leuk ontvangst. Bestelling was snel doorgegeven en geserveerd.
Heerlijk gegeten en door IENS actie ook nog voordelig gegeten.
Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Alles was top!
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk weer gegeten. Erg klantgericht. Aanwinst voor de gemeente Huizen
André V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Aardige bediening en eerlijk eten
Genoeg en lekker
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zalige lamsracks!
Josef D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zaterdag avond gegeten met 4 personen met de Ah actie. Genoeg keuze op de Ah kaart. Uitstekende service en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader en kom zeker terug.
Josef D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Afgelopen zaterdag met 4 personen komen eten met de Ah actie. Aparte Ah kaart genoeg keuze en heerlijk gegeten. Het personeel was heel gastvrij en vriendelijk, dus zeker een hele fijne avond gehad! Echt een aanrader ik kom zeker terug.
Roelof M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De twee serveersters hadden bij ons allebei een verkeerd gerecht opgenomen en de tweede werd met het verkeerde gerecht teruggestuurd uit de keuken om ons ervan te overtuigen dat wij toch echt dat ene hadden besteld. Voelde ons hierdoor geïmponeerd gelukkig hadden ze later alsnog het juiste gerecht gebracht. De excuses van de serveerster kwam toen alsnog niet gemeend over. Er is verder 1 keer gevraagd wat we wilden drinken en later helemaal niet meer. Heel bijzonder, werden gewoon genegeerd. Bij afrekenen toch een welgemeende excuses gekregen van een andere gastheer achter de bar. Serveersters bleken onervaren en het had niet mogen gebeuren. Dat maakte veel goed. Tent ziet er verder aardig uit. Vonden het eten zelf matig
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vorige week ben ik hier ook geweest en heb ik erg goed gegeten. Helaas werd de beloofde 20% korting niet van de rekening afgehaald en waren wij het zelf ook vergeten. Gisteren weer hier gegeten omdat we over het algemeen altijd tevreden zijn. Nu echter niet. Helaas was hetzelfde meisje er weer die vorige week ook enorm onvriendelijk was (en dat hebben we zelfs gemeld vorige week). Daarnaast werd ook nu de beloofde 20% niet van de rekening gehaald. Met als opmerking: ja eigenlijk doen we dat niet bij de tapas. Ok, gek .. Kun je achteraf niet zeggen! Ook werd om 21.15 al gemeld dat de keuken zou sluiten. Eigenlijk is het streven 21u. Terwijl we pas na 19.30 aanschoven. Het (grand) dessert vonden we echt niet lekker. Het leek of we letterlijk de restjes uit de keuken kregen. Terwijl het vorige week het hoogtepunt van de avond was. We waren teleurgesteld.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker ouzootje van het huis vooraf. We kwamen voor een driegangenmaaltijd in de AH restaurantactie. Ruime keus uit gerechten, en flinke porties. Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. Al met al een zeer geslaagd avondje uit. Ook zonder "actie" gaan we vast nog eens terug.
Godfried S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige omgeving en vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten. Heerlijk voor- en hoofdgerecht. Saladebar is een goede aanvulling. Het nagerecht kan beter.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de volle prijs van een 3 gangenmenu zijn ze erg duur. Met de bon was het net te doen. Het bord buiten lokt je met de prijs die alleen doordeweeks geldt. Eénmalig dus.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zie commentaar hierboven. Zeer tevreden, komen zeker terug. In verleden diverse keren gegeten. Soms was de kwaliteit iets minder....
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voldoende keuze uit diverse voor- hoofd en nagerechten
Lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Het was druk en dan is het rumoerig.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een etentje bij Anemos is altijd weer een feest! Leuke mensen, eten van een constant hoge kwaliteit, porties zijn ruim voldoende en de koffie maakt een gezellig avondje echt af!
Otjep B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Anemos is een bekende en een aanrader, vanavond gegeten en gebruik gemaakt van een AH voucher en wederom was eten lekker!!