Anemos

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Anemos

De Griekse parel van het Gooimeer

Grieks genieten aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer. Tijdens de warmere maanden dineer je heerlijk buiten met uitzicht op de voorbijgaande boten. Als het kouder is waan je je binnen snel in Griekse sferen. Bij Anemos staat het genieten voorop. En dat is wat je hier gaat doen! Met de een mooie selectie van de meest heerlijke Griekse gerechten kom je hier gegarandeerd aan je culinaire trekken!

Meer informatie over restaurant Anemos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Anemos

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Anemos in Huizen heeft vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een hele redelijke prijs. En nog een aardig uitzicht op de koop toe. Voor ons een topper wat betreft de AH-actie
hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant, we hadden nog kaarten van de ah actie. Keuze genoeg. Voor ons was het een geslaagde avond.
Komen zeker terug bij dit gezellige Griekse restaurant.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben de mezedes gegeten en die was erg lekker. Het was druk dus het duurde wat langer dan normaal, maar het personeel is zo ontzettend aardig dat je er ook niet boos om zou kunnen worden. Ga zeker vaker eten bij Anemos.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten met het gezin. Erg vriendelijke bediening en we hoefden niet lang te wachten. Porties eten is voldoende . Gezellig sfeertje en mooi uitzicht over het water
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
zeer vriendelijk personeel.. heerlijk eten, Vlotte bediening en snel.. Mag wat langzamer.. Maar ieder geval we hebben genoten
Eugenie G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten! Echt zo n voordeel de saladebar! Kun je alvast wat nemen als je enorme trek hebt. Wel wat te zout gekruid naar mijn smaak dat mag wat minder.
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het driegangenmenu van de ah actie was in dit restaurant ook voor de vegetarische eter goed te doen. Wij vonden het hoofdgerecht met een schotel van warme en koude vegetarische gerechtjes een leuke variatie. En de salade bar bood voldoende keus.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed van smaak en flinke hoeveelheid. Bediening erg aardig. Een aanrader.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere tapas. Gastvrije bediening. Aardige mensen.
René S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, keuze uit diverse Griekse vlees- en visgerechten, vlot en vriendelijk geserveerd met een glaasje ouzo vooraf. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goede service. Lekker eten. Geen onderscheid in behandeling ondanks dat er gebruik werd gemaakt van de AH actie. Voor herhaling vatbaar.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We zaten buiten, wat altijd een extraatje is.
Het eten was lekker, we moesten netbiets te lang wachten voor de gerechten kwamen.
Vooral,de courgetteballetjes waren heerlijk!
Jelmer B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld vertrokken. Het personeel is altijd vriendelijk, het eten is altijd riant veel en heerlijk.
josandjoanna .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
dit restaurant is een aanrader! Vriendelijk personeel en vlotte bediening. gerechten waren prima, we hebben heerlijk gegeten.
astrid_roffelsen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij waren zeer tevreden met de bediening en de kwaliteit van het eten en zullen zeker nog een keer hier terugkomen.
De locatie was ook mooi aan het water en zelfs al begon het een beetje te spetteren zaten we alsnog droog onder de grote parasol.
dvkammen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mijn partner en ik waren prima te spreken over de kwaliteit van het driegangendiner. Daarnaast was het gezellig toeven in Animos. Ik raad het iedereen aan om hier eens langs te gaan.
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweest met 4 personen.Gezellige omgeving,eten goed,porties aan de grote kant,mooie locatie,drankjes aan de prijzige kant.Vriendelijk en attent personeel.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten en gezellige avond gehad.
Keus was ook ruim voor de AH zegel actie.
Eten was goed, vrij veel vlees maar dat is echt grieks. misschien iets meer keuze vis mogelijk?
Christoph D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten, vlotte,leuke bediening. Prima! Ik denk ik vul het kort maar krachtig in en dan moet ik 120 tekens op- schrijven
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gegeten vana de actie van ah 2e 3gangen menu gratis.
Maar moesten voor dat menu €37,50 betalen.
Dat vonden een erg duur????