Anemos

Zomerkade 164 1273 SR Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Anemos

De Griekse parel van het Gooimeer

Grieks genieten aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer. Tijdens de warmere maanden dineer je heerlijk buiten met uitzicht op de voorbijgaande boten. Als het kouder is waan je je binnen snel in Griekse sferen. Bij Anemos staat het genieten voorop. En dat is wat je hier gaat doen! Met de een mooie selectie van de meest heerlijke Griekse gerechten kom je hier gegarandeerd aan je culinaire trekken!

Meer informatie over restaurant Anemos

• Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
gezellige avond Gehad lekkergegeten Wijnen smaakten ook goed
J. P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Schoon en net, gezellig restaurant. Komen hier zeker terug en zal het ook aanbevelen. Koos en Brenda
michel M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
zeer gastvrije ontvangst. Goede gerechten en saladebar. Het vlees is zeer mals en niet vet en de sate van de gril en de kip zijn verrukkelijk. lekker met een lichte rook smaak. de gyros had iets meer gekruid mogen zijn, maar dat is persoonlijke smaak. al met al een goed restaurant waar we zeker nog terugkomen. De moeite om voor heen en weer te rijden naar Lelystad.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prettige ontvangst en bediening gaat heel soepel en attent ondanks dat je door alle medewerkers word bediend.
Eten kwalitatief goed en ruime porties.
Minpuntje: Alleen kunnen afrekenen bij de bar is heen succes aangezien je daar weinig ruimte hebt en al snel in de weg staat voor de bediening. Waarom geen mobiel pinapparaat?
Komen zeker terug !!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantzegels. Goed menu om uit te kiezen. Gezellige ambiance. Leuke bediening. We komen zeker terug.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
zeer gezellig en goed ontvangen.. klacht over eten dat niet gekruid was volgens ons kregen we meteen nieuwe.. kwamen voor 3e keer en voor herhaling vatbaar
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Druk, gezellig,lekker eten en vrolijk vriendelijk personeel (de een Nog mooier dan de ander....) leuke meiden in de bediening. Complimenten en tot snel groetjes Mieke
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
zeer goed. Na klacht over een gerecht meteen nieuwe gekruid gekregen.. de eerste was ongekruid . Super goede bediening. Kwamen voor 3e keer .. Voor herhaling vatbaar...
Jan Paul P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van AH. Leuke bediening, mooi opgemaakte borden en een goed gevuld saladebuffet.
bertvanaggelen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn nu zo'n drie keer bij Restaurant Anemos geweest. En alle keren naar volle tevredenheid. Over het algemeen is de bediening erg vriendelijk. En ik kan mij voorstellen dat in de zomer, bij zomerse temperaturen het goed toeven is bij Anemos. En dat je wel degelijk je waant in Griekenland te zijn, zo aan de Boulevard van Huizen. Wij zullen dan ook zeker nog vaker te gast zijn bij Anemos voor een lekker Grieks maal.
josientje .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg oprecht vriendelijke bediening, gerechten vlot gebracht, en smaakten heerlijk. Komen zeker terug, verheugen ons al op een volgende keer met vrienden.
brenrobhen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een Grieks restaurant zoals je een Grieks restaurant voorstelt. Sfeervol en gezellig druk. De gerechten waren zeer smakelijk en ruim voldoende. Mooi en lekker getapt biertje voor een zeer redelijke prijs.
corrie.rosema .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was super! Ze laten je echt voelen een avondje uit te zijn. Klant is koning, staat bij hun hoog in het vaandel. Ondanks de drukte wist de bediening steeds alert te zijn. Een dikke duim verdiend
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
ik kan ze alleen prijzen, het was uitstekend verzorgt. Mijn complimenten!!! Ik zal aan iedereen doorvertellen hoe goed het was.
MSK .
Supervriendelijk restaurant!
Bij binnenkomst wordt je jas aangenomen en voor je opgehangen. Je wordt niet door 1 persoon bediend maar door allemaal. Dat voelt alsof ze allemaal er voor de klant zijn. Het eten was heel lekker. Bij het weggaan wordt je jas gepakt en bij je aangedaan! Een drukbezocht restaurant en ik begrijp wel waarom. Heel lekjer, gastvrij en vriendelijk. Een aanrader!
Jilles D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Overheerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, gerechten zien er mooi uit.
Als we weer in Huizen zijn, gaan we zeker terug.
rkoster2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hebben prima hier gegeten! Speciaal AH menu met voldoende keuze en prima porties. Bediening was aardig en attent. Zaak zat goed vol! Dus zeker aanrader als je eens in Huizen bent.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten volop keus alleen jammer dat de salade bar niet tijdig werd aan gevuld.
de zaak zat vol veel geluid maar het personeel kon de drukte heel goed aan en was super vriendelijk.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Keuze uit verschillende gerechten. Grote porties, salade buffet. Vriendelijk ontvangst , jassen aangenomen. Vriendelijke bediening,
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was rustig en de sfeer was goed. We konden uit het ah-keuzemenu voldoende keuze maken. Het eten was lekker en ook lekker gekruid. Portie was voldoende. Bediening was prima. Gezellige, ongedwongen sfeer. Prima service. We komen graag nog een keertje terug.