Aneka Rasa

31-206261560

Meer informatie over restaurant Aneka Rasa

Steven_mulder .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Na een dagje "Sail" gingen wij naar centrum A'dam om een hapje te eten. Aneka Rasa zag er van buiten verzorgd en ruim uit en de menu kaart sprak ons aan. Wij hebben heerlijk gegeten van de "Aneka" rijsttafel en er werd uitgelegd wat de gerechtjes waren. Vriendelijk en attent personeel. Komen zeker terug!
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Met groep buitenlandse collega's diverse (vegetarische) rijsttafels besteld. Goede variatie aan gerechten en smaken, met prima wijn en bier voor een zeer schappelijke prijs. Wij aten 'all in' voor 27,50 pp. inclusief thee toe. Vlotte en vriendelijke bediening in typisch Indonesische sferen middenin de Warmoesstraat. Aanrader!
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Met 4 personen een rijsttafel genomen á 19,80 euro pp. Het gerecht bestond behalve uit witte rijst en nasi goreng uit een tiental bijgerechten waaronder sateh (acceptabele smaak en geen zielige kleine stukken vlees), rendang (rundvlees) en kip (?) in een kokosmarinade (lekker mals). De gebakken banaan was echter klef en week en leek wel een paar dagen eerder klaargemaakt te zijn. Over het algemeen was de smaak van de gerechten wat vlak, waarschijnlijk om iedereen te vriend te houden. De gerechten waren (en bléven) goed op temperatuur, dit in tegenstelling tot wat andere recensenten vermelden. De porties zijn afgemeten. Op het eind heb je wel voldoende gegeten. Toch vond ik de prijs voor deze rijsttafel aan de hoge kant.
De inrichting is vrij neutraal, maar het restaurant is wel een rustpuntje in de drukke straat.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Hier met 3 man gegeten. Vriendelijke bediening en het ziet er keurig uit. Hadden 2 verschillende rijsttafels. Dus meer als voldoende keus. Van de 1 twee en de ander alleen. Dus enkele dingen voor 2 personen. Alleen heel erg jammer, dat ondanks alle warmhoudplaten het allemaal te koud was, wat ook ten koste gaat van de smaak. Maar prijs t.o.v. het geleverde was prima.
Nico_Vissche .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Weer eens heerlijk gegeten en mijn favoriete gerechten zijn nog steeds de sambal goreng reboeng tahoe en de tempeh boemboe koening. Ook mijn hollandse vrienden vinden het eten erg goed maar gaan meer voor de indische rijsttafel, hetgeen begrijpelijk is.