Andric

Vrijstraat 13 4524 CE Sluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Andric

Jouw recensie over het restaurant Andric

Elisebrunt B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Zeer slecht !!!
Asociale bediening
Het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb !!!
Sterker nog ik heb niet eens gegeten want m’n 4 tafelgenoten kregen hun bord en ik moest nog 2 minuutjes wachten. Na 20 minuten en 3x vragen nog steeds geen eten. De rest had het inmiddels al op. Toen werd er even meegedeeld dat mijn eten niet meer kwam maar dat ik gratis een kopje koffie als compensatie kon krijgen.....BIZAR !!!
rotteveel92 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Visspecialiteit van de chef besteld voor 2 personen. Prijs € 75,00. Geen voorgerecht en geen amuse. Deze specialiteit bestaat uit 2 niet gepelde garnalen, droge zalm en taaie witvis in een soort van smaakloos bruin en wit maizana papje. Patat bestond uit restjes kleine stukjes. Groente alleen een in plakjes gesneden peen. We zijn culinair veel gewend, maar dit behoort tot de categorie SCHANDALIG.
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Vissoep besteld. Erg slecht, gewoon visfond uien erdoor en wel een (1) hele garnaal. maar dan wel ongepeld en niet schoongemaakt. Darmkanaal niet verwijderd. Tevens werd er groentesoep besteld. Ook hierin veel uien en deze was rood van kleur terwijl we toch een groentesoep hadden besteld. Buitenzijde kom onder de soep die kennelijk te snel in de kom was gegooid.
Als laatse een uitsmijter ham. Slechtste die ik ook heb gegeten.
Heb de bediening erop aangesproken, met name op de Vissoep. Enige reactie was een schaapachtig lachje en "Huh" waarna ze vervolgens wegliep en niet meer terug kwam. Bediening werd over genomen door een jong meisje. Ik wil uw allemaal adviseren om hier niet te gaan eten. Cullinair kenner.