Andric

6,2
6,2
Rotteveel92 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Visspecialiteit van de chef besteld voor 2 personen. Prijs € 75,00. Geen voorgerecht en geen amuse. Deze specialiteit bestaat uit 2 niet gepelde garnalen, droge zalm en taaie witvis in een soort van smaakloos bruin en wit maizana papje. Patat bestond uit restjes kleine stukjes. Groente alleen een in plakjes gesneden peen. We zijn culinair veel gewend, maar dit behoort tot de categorie SCHANDALIG.
Norbert_Snijders .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Vissoep besteld. Erg slecht, gewoon visfond uien erdoor en wel een (1) hele garnaal. maar dan wel ongepeld en niet schoongemaakt. Darmkanaal niet verwijderd. Tevens werd er groentesoep besteld. Ook hierin veel uien en deze was rood van kleur terwijl we toch een groentesoep hadden besteld. Buitenzijde kom onder de soep die kennelijk te snel in de kom was gegooid.
Als laatse een uitsmijter ham. Slechtste die ik ook heb gegeten.
Heb de bediening erop aangesproken, met name op de Vissoep. Enige reactie was een schaapachtig lachje en "Huh" waarna ze vervolgens wegliep en niet meer terug kwam. Bediening werd over genomen door een jong meisje. Ik wil uw allemaal adviseren om hier niet te gaan eten. Cullinair kenner.
Bobomoreno .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Zeer slecht eten gehad; wiener schnitzel is niet te eten. Andere gerechten waren wel redelijk.
Ongeïnteresseerde bediening.
Kiekduun .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Mooi restaurant met een leuk terras. Helaas zeer ongemotiveerd/ ongeïnteresseerd personeel. We hebben geen vriendelijk gezicht kunnen ontdekken in de ruim 2 uur dat we er zijn geweest. Na een drankje bestelden wij alleen een hoofdgerecht waarbij de vraag werd gesteld of we er sla bij wilde. Het vlees werd volgens zeggen alleen met patat geserveerd. 2x sla bij besteld waarvoor op de rekening 2x € 4,25 werd gerekend. Een absurde prijs voor het schaaltje sla dat op tafel kwam. Het eten was overigens niet slecht - ook geen hoogstandje- maar wel flink geprijsd. Bij ons volgende bezoek aan Sluis dat er zeker gaat komen, lopen we deze zaak voorbij.
Coenen .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Zeer aangenaam verast door het lekkere en fijne eten (menu chef - vis ) voor een hele goede prijs. ( wij gaan graag goed eten maar willen/kunnen daar geen fortuinen aan besteden ) Heel gezellige sfeer - open haard. Ober lijkt wat stug maar is dit niet Als we van Antwerpen naar Sluis komen, terug Andric - zonder twijfel !