Anders

Kerkstraat 2 2411 AD Bodegraven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anders

Dinsdag 11:30 - 21:00
Woensdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Anders

R H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Laten beginnen met het positieve, personeel is vriendelijk en sfeer is informeel. Maar.......
Verwacht zeker geen verfijnde keuken, bij de tapas. Want dan kom je bedrogen uit. De sausjes zijn vrij vlak en soms in tegenstelling hiermee weer te overheersend, zodat het hoofdproduct niet tot zijn recht komt....bovendieni zijn sommige tapas behoorlijk vet.
In vergelijk met de tapas bij het oude pakhuis in alphen ad rijn is dit echt onder de maat.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten; we komen zeker terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gezellige sfeer, leuk concept, lekker gegeten, vriendelijik personeel
Tonny P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten is prima. En aandacht voor de kinderen.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Snelle bediening.
hldenekamp D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Geweldig gegeten . Heerlijk rapas in warme en sfeervolle ambiance. De eigenaresse is een fantastische gastvrouw.
Absoluut een aanrader!!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ze doen hun best, maar de tapas zijn heel simpele beetje smakeloze gerechten waar je weinig kookkwaliteiten voor nodig hebt. Jammer, ik had er meer van verwacht.
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zich prima gegeten, maar het is volstrekt te gek voor woorden dat als je uitgebreid dineert met een aantal personen ( geen tapas) en wijn drinkt dat je dan € 3,50 moet betalen voor een karafje niet gekoeld kraanwater! ABSURD! Dit slaat nergens op. We zullen dus niet terugkomen!
Peet W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met onze vrienden uit Borruft bij Anders heerlijke tapas gegeten smaakte allemaal heerlijk veel keuze uit verschillende gerechten we hebben er echt van genoten Peet en e uit Delft
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Gezellig restaurant met goede gerechtjes! Heel divers en origineel. Snelle service en met een briefje moet je je keuzes doorgeven. Wel is er verschil in personeel. Bedrijfsleider heel aardig, maar ober van onze tafel was gehaast en had geen aandacht voor gasten. Jammer!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op een donderdagavond hier heerlijk gegeten. Wij zijn voor het tapas menu gegaan. Stuk voor stuk lekkere gerechtjes. Als dessert hadden wij het grand dessert, allemaal kleine desserts van de kaart.

Al met al een leuke avond gehad met hele goede en vriendelijke bediening.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een van de weinige restaurants in Bodegraven met een terrasje aan het water. Het eten is niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Je krijgt vooral veel voor een prima prijs.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Werden hartelijk ontvangen, tapas gegeten van de nieuwe kaart!
Stonden veel nieuwe gerechten bij vooral de Alan&Pim's kippelingen waren super lekker! Aanrader dus, komen zeker nog een keer terug.
tejostr .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met 4 P een avondje aan de tapas gezeten. Dit is ècht uit eten zoals het oorspronkelijk bedoeld was. Ze weten waar het over gaat in de hospitality wereld en daar wordt ook naar gehandeld. Alles klopt. Prijs / kwaliteit ook. Een aanrader.
3sther .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op Tweede Paasdag heb ik met de hele familie heerlijk gegeten bij Anders. We waren met 25 personen, waarvan 1 peuter. Iedereen heeft heerlijk gegeten van de tapas en het echt naar zijn zin gehad. Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht. Het restaurant had voor ons een lange opstelling van tafels gemaakt en het was geen probleem dat iedereen elk half uur van plek veranderde. Echt een prima ervaring! Hier ga ik zeker nog een keer naartoe!
W. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Prima gegeten voor een redelijke prijs. Gastvrije bediening. Wij zaten aan een hoge tafel met "barkrukken". Op zich ging dat prima, je kijkt alleen neer op de tafels om je heen. Het blijft toch meer praktische als alle tafels laag zijn. Het is een keuze..
Léon J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ik kan alleen spreken over de tapas want die heb ik bij Anders inmiddels 6 keer mogen eten. Onbeperkt is bij Anders ook echt onbeperkt, je mag tot 22.00 uur bestellen. Normaal bestel je 2 tapas per persoon per rondje, maar bij de laatste ronde werd er dor de serveerster aangegeven dat we er ook 8 mochten bestellen. (Wij waren met 2 personen) Super vriendelijke service. De koks verstaan hun vak. Nergens in Nederland zulke lekkere en bijzondere, verzorgde tapas gegeten. Ook leuk dat men de kaart regelmatig aanpast. Ander pluspuntje is de leuke, moderne maar toch gezellige inrichting, waarbij men aan de details heeft gedacht.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De zeer wisselende recensies hier maakte dat ik met enige argwaan ging eten bij dit restaurant. Ik houd niet van tapas dus het werd a la carte. Dat heeft me niet teleurgesteld, integendeel! Voor bospaddestoelensoep: romig en zeer smakelijk. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht. Malse tournedos naar wens rood gebakken, ook wel weer met veel saus en spek. Machtige gerechten, maar smakelijk. Witte wijn vonden we zeer matig (chardonnay), maar de rode shiraz met cabernet sauvignon maakte dat weer helemaal goed. Volle zaak en toch voldoende aandacht.
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Zondag 3 januari samen met mijn vriend en een groep van 20 mensen gereserveerd om tapas te eten bij anders. In het verleden een keer eerder gegeten en was voortreffelijk! Helaas vond ik het echt schandalig wat er deze keer gebeurde. We kregen als tapas patat met pizza en gehaktballen. Op het laatst kregen we 2 tapas gerechten van het menu. Ik snap dat het met zo'n grote groep moeilijk is maar om dan patat etc te serveren vind ik echt niet netjes. Zeker omdat ik weet wat voor lekkere dingen jullie op het menu hebben staan. Ik heb hetzelfde betaald als een ander verwacht dan ook hetzelfde eten. Vond het echt schandalig.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hadden voor 10 personen op het terras gereserveerd. We besloten niet à la carte te eten, maar tapas te eten. Daar hebben we geen spijt van gekregen.

Na uitleg over de werking van de bestelbriefjes werden de tapas besteld. Deze waren gevarieerd en lekker (vlees, vis, vegetarisch, soep). Een klein minpuntje is dat de logistiek niet altijd even goed was. Dat betekende dat sommige gasten als twee gerechten hadden en anderen geruime tijd nog helemaal niet. Maar goed, om 10 personen tegelijk te bedienen, is een hele klus.
De espressokoffie (1 persoon) was te slap en niet heet genoeg.