Anders

Kerkstraat 2 2411 AD Bodegraven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anders

Dinsdag 11:30 - 21:00
Woensdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Anders

JW R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heb er met 6 personen gegeten. De gerechtjes waren heerlijk en de bediening was er warm en vriendelijk evenals de sfeer. Echt een aanrader!
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Het is er gezellig, personeel attent.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Christina S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik heb lekker gegeten, we werden snel bediend, misschien wel een beetje te snel want het eten had daardoor geen tijd om te zakken en de porties waren wel best groot.
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
we vonden het bezoek teleurstellend. we hadden gereserveerd voor 1930, was niet super druk. Tapas was onze keuze, de menukaart was door het materiaal wat ze hiervoor gebruiken niet heel duidelijk. Het eten was zeer teleurstellend, Eten was niet altijd warm, en duurde veels te lang voor dat het op tafel kwam. deze ronde was ook de bereiding niet voldoende, het was gewoon niet lekker
W. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Alles was goed geregeld. Prima service.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Altijd lekker, gezellig,vlotte bediening. Komen hier vaker. 1 keer is er iets mis gegaan met de reservering, maar het is prima opgelost.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Die tapasplatter is een super uitvinding. Gezellig alle lekkere hapjes tegelijk aan tafel. En de bediening is zoals altijd perfekt en persoonlijk. Een super aanrader
R H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Laten beginnen met het positieve, personeel is vriendelijk en sfeer is informeel. Maar.......
Verwacht zeker geen verfijnde keuken, bij de tapas. Want dan kom je bedrogen uit. De sausjes zijn vrij vlak en soms in tegenstelling hiermee weer te overheersend, zodat het hoofdproduct niet tot zijn recht komt....bovendieni zijn sommige tapas behoorlijk vet.
In vergelijk met de tapas bij het oude pakhuis in alphen ad rijn is dit echt onder de maat.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten; we komen zeker terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Gezellige sfeer, leuk concept, lekker gegeten, vriendelijik personeel
Tonny P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten is prima. En aandacht voor de kinderen.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Snelle bediening.
hldenekamp D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Geweldig gegeten . Heerlijk rapas in warme en sfeervolle ambiance. De eigenaresse is een fantastische gastvrouw.
Absoluut een aanrader!!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ze doen hun best, maar de tapas zijn heel simpele beetje smakeloze gerechten waar je weinig kookkwaliteiten voor nodig hebt. Jammer, ik had er meer van verwacht.
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zich prima gegeten, maar het is volstrekt te gek voor woorden dat als je uitgebreid dineert met een aantal personen ( geen tapas) en wijn drinkt dat je dan € 3,50 moet betalen voor een karafje niet gekoeld kraanwater! ABSURD! Dit slaat nergens op. We zullen dus niet terugkomen!
Peet W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met onze vrienden uit Borruft bij Anders heerlijke tapas gegeten smaakte allemaal heerlijk veel keuze uit verschillende gerechten we hebben er echt van genoten Peet en e uit Delft
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Gezellig restaurant met goede gerechtjes! Heel divers en origineel. Snelle service en met een briefje moet je je keuzes doorgeven. Wel is er verschil in personeel. Bedrijfsleider heel aardig, maar ober van onze tafel was gehaast en had geen aandacht voor gasten. Jammer!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op een donderdagavond hier heerlijk gegeten. Wij zijn voor het tapas menu gegaan. Stuk voor stuk lekkere gerechtjes. Als dessert hadden wij het grand dessert, allemaal kleine desserts van de kaart.

Al met al een leuke avond gehad met hele goede en vriendelijke bediening.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een van de weinige restaurants in Bodegraven met een terrasje aan het water. Het eten is niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Je krijgt vooral veel voor een prima prijs.