Anders & Co.

Stationsweg 12-14 6711 PP Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Anders & Co.

• Huisdieren welkom , Terras
Mascha L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Chef Mighael is een absolute koning in de keuken! Alles was zeer goed van ons vier gangen surprise vlees diner! T dessert was subliem!! Iedere keer als ik in ede ben eet ik hier met plezier!
Robertus57 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben hier weer heerlijk mogen eten zoals elke keer weer! Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Heerlijke ossehaas en op klassieke wijze bereide asperges. Wij blijven terugkomen
Bendekoning .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant in ede Had heerlijke Asperges gegeten op klassieke wijze bereid met een lekker glas bijpassende wijn erbij.
Echt een aanrader om hier te eten
Paula R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag heerlijk gegeten met een groep van 13 personen. Iedereen had tegelijk het gerecht. Ziet er verzorgd uit. Echt de moeite waard. Goede ontvangst.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Na een leuke dag hebben we hier gegeten. Helaas geen geweldige ervaring: een gerecht was niet warm, bij een ander gerecht kregen we een extra ingrediënt in de vorm van een haar. Helaas voor dat laatste geen excuses. In ons gezelschap was ook iemand met een allergie. Eerst werd gezegd dat er geen toevoegingen werden gebruikt en alles zelf gemaakt wordt. Even later bleek het er waarschijnlijk toch in te zitten. Dit, terwijl als je de keuken inkijkt je de grote bak met Wijko satesaus ziet staan.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met ons dames hardloopclubje wezen eten. Regelmatig lopen wij langs dit restaurant en dachten daar gaan we een keer eten. Een aantal van ons waren hier al eerder geweest.

Gezellige warme sfeer, relaxed en informeel. Heerlijke gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Wij kozen o.a. voor de specialiteit van het huis Tournedos Anders & Co, dit was echt een beleving aan tafel (zie Facebook voor Foto). De nagerechten vielen ook erg in de smaak. Wij komen zeker nog een keer terug.

Bedankt voor een gezellig avond.
Maaike N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Als je binnenkomt waan je jezelf thuis. Een gezellige sfeer en mooie tafels en stoelen. Het eten was verrukkelijk. Alles was mals en de sausjes waren heerlijk. Pittig maar met een frisse smaak
De bediening was ronduit slecht. Er werd ons niet verteld dat we meer dan den half uur moesten wachten op ons voorgerecht. Er werd nauwelijks gecheckt op lege glazen en op een gegeven moment stonden de 2 van de 3 leden van de bediening glazen te poleren terwijl er 3 tafels met lege borden waren en wij een nagerecht wilden bestellen. Op het moment dat mijn vader aandacht voeg nam ze nagerecht kaarten mee bracht ze naar een tafel en op het moment dat mijn vader vroeg mogen we bestellen liep ze weg en met haar rug naar ons toe riep ze straks. Ook kon geen van alle lachen.
Ondanks dat het eten verrukkelijk was gaan we hier nooit meer naar toe
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een gezellige tent in het centrum van Ede. Zomermenuutje was leuk in elkaar gezet. Biefstuk was iets te taai. Verder was de bediening top. De locatie is knus.
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Tijdens ons verblijf in Ede hebben we lekker gefietst en s'avonds lekker gegeten bij Anders en Co. Wij hadden het verrassingsmenu gekozen en dat is prima bevallen.
Prijs kwaliteit is prima, komen zeker nog eens terug wanneer wij in de omgeving zijn.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Hele leuke avond gehad. Complimenten voor de bediening, we voelden ons gelijk op ons gemak en hebben lekker gegeten, goeie huiswijn gedronken. Prima prijs ook, zeker niet duur!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Gisteravond uit eten geweest in dit sfeervol ingerichte restaurant. Zowel de voor-, hoofd- als nagerechten waren allemaal heerlijk bereid en prima van smaak. Leuke en vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een schappelijke prijs!
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Ik had in het verleden al een keer gegeten bij dit niet grote, maar knusse restaurant. En vond het voor herhaling vatbaar om hier weer te gaan eten.
Ik besloot een keer zoals de naam al zegt iets Anders te gaan anders eten en koos voor de slakken. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar het viel me niet tegen en ik vond het zelfs lekker. Als hoofdgerecht nam ik de asperges met ossenhaasfilet en bearnaise-saus. Er werd gevraagd of we patat of krieltjes bij de asperges wilde. Bij asperges geldt voor mij krieltjes. En ik heb het mij allemaal zeer laten smaken. Voor de liefhebber kon je er ook nog zelf nootmuskaat bij raspen als je dat wilde. Het toetje was niet bijzonder, maar wel lekker.
Kortom goed gegeten, met vriendelijke bediening en goede sfeer en een niet al te duren prijzen