Andermanskeuken

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag Gesloten

• Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Mijn favoriete lunchrestaurant in Den Haag! Gekozen voor de luxe club angus beef met mooi glas 'Duo des Mers' (sauvignon blanc & viognier) erbij. Hebben nu ook veel kreeft op menukaart. Niet vergeten portie eigen gemaakte frites met dito mayonaise erbij te betellen!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Een perfect 2 gangen lunchmenu genoten: vissalade en moot tonijn.
Goede (verse) kwaliteit, mooi opgemaakt.
Bediening in orde, zitplaatsen wat minder: het is een pijpenla, dus daarmee komt de gezelligheid en comfort wat in het gedrang.

• Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk restaurant voor de lunch. Probeer eens de rijk gevulde Club Sandwich met ossenhaas: echt een feestje! Wel de lekkere huisgemaakte frietjes met truffelmayonaise erbij nemen. Pinot Grigio erbij en je hebt een geweldige lunch. Bijzonder aardige bediening ook trouwens!
Sonic .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Met een collega de lunch genoten. Allebei gegaan voor de pasta met fazant en truffel. Het gerecht was goed op smaak. Maar de (onzichtbare) kleine botresten in het gerecht vonden we allebei wel erg vervelend. Dat mag eigenlijk niet gebeuren! Daarom geen 8 voor het eten maar een magere 6. Het restaurant is verder wel gezellig maar erg klein. De tafels staan dan ook erg dicht op elkaar. Om bij mijn plek te komen hing ik bijna met m'n achterste in het bord van de buren.
Samsam .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Ik ben heel toevallig 1 week geleden tijdens de lunchbij deze restaurant beland toen ik een boek moest halen van de postkantoor. De gerechten van de lunchkaart zagen leuk uit met wat spannende gerechten. Ik had voor een klassiker gekozen. stoofvlees met rode kool,zuurkool en stampot. Super lekker en mooie portie. Ik heb voor de rest niet naar de entourage gekeken of op de bediening gelet. De keuken is open, en je kan zien dat het word gekookt.
De prijs was ook aangenaam 22 euro voor een goede portie stoofvlees, jus d'orange en koffie.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Een heerlijke lunch met 2 vriendinnen in dit leuke kleine restaurant. Wij namen een heerlijke salade. Die bestond uit verse producten. De heerlijke wijn maakte dat we een fantastische middag hadden. Zeer professionele bediening, die zeer aardig was. Wij komen hier zeker terug. Reserveren is hier wel gewenst en zeker op het kleine maar leuke terras.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Aangeraden door interieurzaak om de hoek. Even binnengewipt voor snelle lunch. Vriendelijke ontvangst. Mooie kaart (o.a. diverse aspergegerechten). Wel vijf open witte wijnen. Glas Grüner Veltliner besteld: prima. Toen de Clubsandwich van de Dag, met rookvlees. Even later komt de chef vragen of ik er een plak eendenlever op zou lusten. En hij kent me niet eens! Sandwich is echt met smaak bereid, kleine variaties qua ingrediënten maar zondermeer gebalanceerd, mooie portie en bijzonder smakelijk. Super, bijzonder genoten, aardige mensen, hier kom ik graag weer!
Bonnie88 G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
We zijn hier met z'n vieren gaan lunchen. Het is een klein smal restaurant waardoor het wat krap was. Maar we hebben hier heerlijk gegeten. Zeker de clubsandwich is een echte aanrader!
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Na hier spontaan een keer op het terras te hebben gegeten, mijn zusje uitgenodigd voor haar verjaardag hier te lunchen.

We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plekje uitzoeken.

Begonnen met een lekker glas Crement, gevolgd door een fles Macon.

Vooraf wat brood besteld, wat geserveerd wordt met ontzetten lekkere olijfolie met balsamico en wat boter.
Mijn zusje nam daarna de steak tartaar met friet en ik de oosterse kip salade.
Allebei heerlijk gegeten en gezellig gezeten! We komen zeker weer terug!

Ries R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
De lunch met salades en een glaasje Wijn was erg aangenaam. Beide saldes waren erg goed samengestelt en de kwantiteit was goed. De frites met heerlijke saus maakte er een heel goede lunch van. Qua kwantiteit!
Mastermixer .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Prima gegeten. Redelijk aan de prijs. Rustige uitstraling, geen toeters en bellen, wel ok. Het was wel wat smal en krap.
Ga zeker weer!
Watetenwij .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Als je is een keer weer wat anders wil eten, dan moet je zeker naar Andermanskeuken gaan. Het etenszaakje ziet er heel apart uit. Het ziet er anders dan andere zaken uit. Alles lijkt ook wel vers gemaakt, zeker is de club sandwitch aan te raden!
Lekker gegeten, we zullen vaker hier komen eten.
Arne M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Lunchrestaurant waar ik met enige regelmaat kom. Serveert klassieke lunchgerechten, salades en variaties van de club sandwich. Midden op tafel een zak friet met lekkere zure mayonaisesaus.

Andermans Keuken is snel als je daarom vraagt. Dat is voor lunches op een werkdag belangrijk - hoge punten voor service derhalve. Overigens, het is hier niet meer zo gebruikelijk om alcohol te drinken met de lunch, maar ze hebben hier dure maar hele lekkere cremants.

Het restaurant is een smalle pijpenla, waar het maximale uit wordt gehaald. Verwacht dus niet veel ruimte.