Over restaurant Andermaal

Hier staat gezelligheid centraal

Restaurant Andermaal is een middenklasse restaurant met goede keuken. De gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaakpaletten zijn goed tot uitstekend. De bijpassende wijnen maken het geheel helemaal af. Het is een plaats waar je gastvrij wordt ontvangen. In dit restaurant staat gezelligheid centraal, de sfeer is er goed. Ook het personeel is er vriendelijk en gastvrij. Een restaurant om naar terug te keren.

Meer informatie over restaurant Andermaal

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
logan .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Al een paar keer bij Andermaal gegeten en ook nu weer vonden we het heerlijk. Het vegetarische gerecht was het lekkerste wat we ooit kregen in een restaurant: een mooi gepresenteerde risotto met schuim van parmezaanse kaas. Van de toetjes vonden we met name de witte chocolademousse met basilicum heel lekker. Het enige kritiekpuntje is wat ons betreft de geringe keuze (drie) in desserts. Het nagerecht met cheesecake viel een beetje tegen: meer kaneelijs dan cheesecake die bovendien niet erg naar cheesecake smaakte.
De bediening vonden we vriendelijk en gastvrij, de inrichting prettig. Kortom, het kost allemaal wat meer maar het is het zeker waard!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een bovengemiddeld restaurant in restaurant. Voor Culemborgse begrippen is Andermaal misschien duur, maar het is het zeker waard. Met z'n tweeën hebben we driegangen menu met bijpassend wijnarrangement gedaan. De gerechten kwamen van de nieuwe herfstkaart. De eend als voor en hert als hoofd waren echt heerlijk. De daarbij aangeraden Pecorino en Zweigelt maakte de gerechten echt af. Ik kan niet wachten tot de volgende kaart.!
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zowel bij reservering, ontvangst en gedurende ons diner tot in de puntjes verzorgt. Ontspannen en met een groot horeca hart werden we de avond verwent met mooie gerechten heerlijke verrassende wijn en goede uitleg. Alles klopte zo het hoort prijs kwaliteit TOP
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016

Op aanraden van de eigenaar, die in Culemborg nog een restaurant heeft (Una Volta: leuke tent, ook een aanrader) gingen we weer eens naar Andermaal. Zijn aanprijzing ‘Als je echt van lekker eten houdt, dan moet je naar Andermaal gaan’ trok ons over de streep, al verzonnen we op het laatste moment dat we hier zouden gaan eten (er was nog plek). De plek van het restaurant is een van de mooiste plekjes van Culemborg en wij kregen een tafel in de serre, uitkijkend naar buiten. De sfeer is goed en de ontvangst zeer hartelijk. De gastvrouw, Marit, is superlief. Je voelt je heel erg welkom! Er kwam water op tafel (stond niet op de rekening, netjes) en de vraag om een aperitief werd netjes ingevuld: wij vinden bubbels wel lekker, maar wel met ‘iets’ erin. De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker en prachtig opgemaakt, de huiswijn was heerlijk. Met zulke lekkere gerechten is het daarom eigenlijk wel jammer dat de keuken zo is weggestopt. Kok en keuken mogen meer zichtbaar zijn, dat verdienen ze!
Adegrunt .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Andermaal. Je voelt je hier echt welkom en op je gemak. Dit komt door de vriendelijke en attente bediening.
Wij kozen voor een 4 gangen menu. Het eten was vanaf het voorgerecht tot en met het dessert een feest! Wat een creativiteit van de kok! Heerlijk! Alles vers en prachtig opgemaakt en begeleid door bijpassende wijnen. Ruime porties.
Prijs-kwaliteit verhouding prima.
Een echte aanrader!
Grandmother66 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met een klein gezelschap hier heerlijk gegeten.Voor ieder wat wils vlees vis vegetarisch.Heerlijke voorafjes en een heerlijk dessert.We doen het zeker nog een keer over.
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Via een tip van een vriendin kwamen we tijdens onze vakantie bij dit leuke restaurant in Culemborg terecht.
We hebben heerlijk gegeten. Combinatie van buikspek met coquille is apart, maar werkt. Het personeel is zeer vriendelijk en kundig; ze maken je verblijf nog aangenamer.
Een aanrader!
SjoerdvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Erg lekker en spannende gerechtjes. De plek in Culemborg en omgeving om goed te tafelen. De Maître heeft een goede chefkok met een uitstekende staf neergezet. Een heerlijk ontspannend diner gehad met een goede opbouw in drank en spijs.
Robbert T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met stip het meest bijzondere restaurant van Culemborg. Goede smaken, uitstekende bediening, prachtige ingedienten en daarmee over het algemeen genomen een heel goed restaurant. In de volksmond "te duur" genoemd, maar dat is het niet. Prijs-kwaliteitsverhouding is ver boven gemiddeld.
020 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Andermaal is heerlijk restaurant om naar toe te gaan. Op menukaart staat voor ieder wat wils. De borden zag er prachtig uit en het eten was heerlijk. De bediening heeft ons verrast met de uitgebreide kennis over de mogelijke wijn & spijs combinaties. Zeker een aanrader, tot de volgende keer!
Gerdadepater .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Op 29 december konden we zonder reservering terecht en hebben hier heerlijk gegeten na een teleurstellende foute reservering elders in Culemborg. We zaten in een gezellige serre. We genoten van een hoofdmenu, kaasplankje koffie en een heerlijke wijn. De service en de sfeer waren uitstekend. Een aanrader!
Mrdejong .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een erg mooie zaak en prima op tijd afgerond om naar de volgende afspraak te gaan.
Gfmgrootendorst .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten bij andermaal. We komen er al jaren en iedere keer genieten we van het heerlijke eten en de heel persoonlijke attente bediening.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten, Prettige en kundige bediening, gewoon weer super! Genoten! De prijs-kwaliteit verhouding is goed, smaken zijn goed op elkaar afgestemd en alles vers. Het ziet er ook nog eens prachtig uit!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
We hebben hier, zoals altijd, weer super lekker gegeten. Mooie gerechten, mooi geserveerd. Vriendelijke en kundige bediening, gewoon erg gezellig en ongedwongen.
JanWK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Een heel fijn restaurant. Dagkeuze met wild zwijn was goed. Bediening niets mis mee, ambiance ook niet. Niets op aan te merken, in overeenstemming met de alleszins redelijke prijs. Behalve dan die voor een eenvoudig likeurtje. Dat vond ik met 5,50 wel te dik betaald.
Rob_83 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Restaurant Andermaal is typisch een restaurant waar ik graag kom. Toegankelijk, veel sfeer met een hoogstaande keuken. De gerechten zijn allemaal fantastisch opgemaakt en goed op smaak. Het menu van de dag met wild zwijn was ook een topper. Evenals de bijpassende wijnen die erbij werden geserveerd. Het is zeker geen goedkoop restaurant, maar de prijs kwaliteit is m.i. dik in orde.

Extra lof voor de bediening, die een perfecte balans heeft gevonden tussen etiquette en ongedwongen gastvrijheid. Dat blijft in mijn ogen een kunst.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ben zaterdagavond samen met mijn vrouw bij Andermaal wezen eten.

De bediening was gastvrij en zeer vriendelijk. De sfeer is prima.

Het eten is zoals ik had verwacht, gewoon lekker maar niet bijzonder. Ik had als voorgerecht Italiaanse ham en als hoofdgerecht wild zwijn. Vooral het laatste was lekker. Voor mij had er wel wat meer groente en aardappelgerecht of iets dergelijks bij gemogen en minder vlees ondanks dat erg lekker was. Voor mij zou het dan nog meer in balans zijn.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Andermaal, een gevestigde naam in 't Culemborgse.

Deze keer hadden we een leuke kortingsbon via een spaaractie in de supermarkt.

Jammer genoeg heeft die kortingsbon tóch invloed op hoe je bij Andermaal behandeld wordt, en daar ben ik SUPER allergisch voor.

Omdat wij hadden gereserveerd mét kortingsbon werd ons géén wijnkaart geboden. Jammer, want ik bestel in een goed restaurant vrijwel zonder uitzondering een goede wijn bij lekker eten. En lekker eten maken, dát kunnen ze echt erg goed bij Andermaal!

De dame uit de bediening gevraagd of we geen wijnkaart kregen omdát we een kortingsbon hadden. Nee hoor, absoluut niet. Later haar leidinggevende ook maar even gevraagd, toen bleek het toch te kloppen. Verdraaid, zie je wel!

Zo veel moeite kost het niet om ook bij de "kortingsbon-paupers" (want zo zien ze dat blijkbaar) toch een wijnkaart op tafel te leggen, of het in elk geval te vragen. Maar dat zag de leidinggevende dame écht anders. "Mensen mét kortingsbon bestellen noooit wijn meneer. Dus bieden we het niet aan. U had 't toch kunnen vragen meneer?"

Dat is waar, ik hád het kunnen vragen. Maar blijkbaar (en dat werd dus achteraf bevestigd door de leidinggevende) wordt je als kortingsbon-klant gewoon anders behandeld. En dát trek ik dus écht absoluut niet.

Ik ga uit eten om me welkom te voelen, om me te laten verwennen, om gerechten te eten die ik thuis niet snel op tafel zet. Zélfs als ik een keer met kortingsbon ga eten.

Waarnaast: een etablissement verdient 't niet met het eten, ook niet echt op de huiswijn, maar fijne marge is te maken op een prachtige fles die een klant wil drinken bij prachtige gerechten. Dus het is niet alleen onbeleefd, het is zakelijk gezien ook gewoon niet slim!

Als je me anders behandelt mét kortingsbon dan zónder kortingsbon dan ben je in mijn optiek niet goed bezig. Ook kakkers doen boodschappen en gooien zo'n kortingsbon écht niet weg.

Enfin, kort en goed, ik vond het eten erg fijn. Snoekbaarsfilet was prachtig bereid, wildzwijn uit de Röner was iets te droog naar mijn smaak.

Het water op tafel werd aangevuld voor je er erg in had dat de kan leeg was, erg oplettende bediening! Wat dat betreft top.

Mag naar mijn smaak wel iets meer groenten bij, de nouveau cuisine aanpak met een klein beetje groente is passé vind ik. Uit eten mag best gezond zijn.

Oja... En de huiswijn (bij gebrek aan 't aanbieden van een wijnkaart) bleek best oké. :-)

Bart-Jan, geef je mensen mee dat ook aan kortingsbon klanten een aardige marge verdiend kan worden. Diezelfde mensen komen later ook zónder die kortingsbon bij jou in de zaak. Jij bent wijnliefhebber, dat weet ik, maar dat ben ik ook! Discrimineer mij niet omdat ik een keer met kortingsbon kom. Da's niet cool!
Michiel184 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Uitstekend gegeten in een gezellig restaurant met een informele sfeer. Vriendelijke bediening en goede service, de kan met water werd steeds bijgevuld. Aan alles werd gedacht en geen moment had ik het gevoel dat de bediening zich aan ons opdrong. Dit is het beste restaurant in Culemborg.